Jump to content

2.0TDi pornire grea la rece


ANdi B.
 Share

Postare recomandată

Ceva similar am avut si eu insa nu-mi lua atatea incercari sa o pornesc.

In pompa de motorina din rezervor este o supapa pe tur. Acea supapa la mine se stricase si din cauza ei se dezamorsa circuitul de alimentare.

Solutia mea a fost sa inlocuiesc pompa cu una noua.

Exista si varianta mai ieftina in care montezi o supapa separata pe circuit.

Daca ai de la cine, imprumuta o pompa, sau sa pui o supapa pe tur, sa vezi daca e asta.

Ar fi cea mai simpla varianta. In cazul in care problema persista, poti incerca pompa tandem si apoi injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandra Florenta

În primul rând, vă mulțumesc tuturor pentru sugestii.

Acum, în ceea ce privește pornirea, am să încep prin schimbarea pompei de motorina.

O să revin cu detalii pe parcurs.

Modificat de Alexandra Florenta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă poți,  împrumută de la cineva si fa o proba ( se demonteaza/montează destul de simplu ). Îți puteam da eu o pompa de proba dar văd ca ești tocmai la tm ?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci o iei pe ghicite ...eu as incepe cu test presiune injectoare si pompa tandem

Dimineata cand nu porneste uita te daca ai motorina in filtru....daca nu ,e pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 11 ore, Alexandra Florenta a scris:

...Acum, în ceea ce privește pornirea, am să încep prin schimbarea pompei de motorina...

In mod normal ar trebui sa incepi cu testele care nu costa nimic sau aproape nimic, respectiv lasat masina cu botul in jos, spatele urcat pe o bordura, supapa unisens si pe urma mai vezi tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandra Florenta nu schimba pompa de motorina din rezervor că nu are nimic.. supape nu ai in pompa ci în capacul filtrului de motorina și în tandem daca pompa din rezervor bâzâie nu are nimic ....am pe cineva care are un passat b6 și nu ii merge deloc pompa de motorina din rezervor  este arsa-blocata și masina pornește foarte bine in toate condițiile rece-cald dupa 24 de ore de stat e mai greu când schimba filtru de motorina că trebuie amorsata ...verifica in ordinea asta : pompa tandem;injectoare;chiulasa; 

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandra Florenta
On 11/8/2017 at 9:59 AM, Dolfin said:

In mod normal ar trebui sa incepi cu testele care nu costa nimic sau aproape nimic, respectiv lasat masina cu botul in jos, spatele urcat pe o bordura, supapa unisens si pe urma mai vezi tu.

Să știi că există o astfel de supapă unisens montată de ceva vreme, însă din păcate degeaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa de sens unde este montata?? Ar trebui sa fie între filtru și pompa tandem de pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandra Florenta

Cred că cea din stânga este supapa de sens. Văd că pleacă din filtru?? A fost montată înainte ca mașina să fie la mine.

9b7a1308-dbdc-4dfc-baee-a5a499186dc8.thumb.jpg.42d6922f96a90ed9b28d78c16c27d119.jpg

Și intră, nici nu știu ce este acolo:

7b63ea33-ff77-4c0a-8f8b-3a2c666a6f88.thumb.jpg.1105ac74e481f3503571026b684e5031.jpg

On 11/10/2017 at 5:25 PM, iahimmihai said:

Alexandra Florenta nu schimba pompa de motorina din rezervor că nu are nimic.. supape nu ai in pompa ci în capacul filtrului de motorina și în tandem daca pompa din rezervor bâzâie nu are nimic ....am pe cineva care are un passat b6 și nu ii merge deloc pompa de motorina din rezervor  este arsa-blocata și masina pornește foarte bine in toate condițiile rece-cald dupa 24 de ore de stat e mai greu când schimba filtru de motorina că trebuie amorsata ...verifica in ordinea asta : pompa tandem;injectoare;chiulasa; 

Aud pompa că bâzâie de fiecare dată când pun contactul, deci ea pare să funcționeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierzi presiunea de la injectoare, supapa aia nu te ajuta decat sa tina filtru plin, schimba oringurile ca altfel nu o rezolvi.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandra Florenta

Mă gândeam să încep totuși cu oringurile, și nu cu pompa.

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE!!!

Modificat de lupo_bv
Quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul si cel mai simplu lucru l-ai incercat?

Ma refer la parcatul masinii cu spatele ridicat pe bordura si botul in jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandra Florenta

Să știi că nu l-am încercat, trebuie să găsesc zilele acestea un loc potrivit.

Dacă va porni mai bine fiind astfel poziționată, pompa tandem este cauza?

 

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE!!!

Modificat de lupo_bv
Quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mare siguranta, iar daca este asa, o schimbi si mai vezi dupa aceea cum se comporta, s-ar putea sa creasca intervalul in care poti lasa masina fara sa fie pornita dar tot sa se dezamorseze in timp mai indelungat, caz in care mergi mai departe cu O-ring-uri/suruburi, vezi la momentul acela.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...deci pompa bazaie..e ok  ceva ai exclus..daca supapa e pusă bine și ar fi pompa tandem devină ar trebui sa pornească ...vezi daca mai este funcțională supapa aia..caută un vcds și vezi ce valori ai pe injectoare daca valorile sunt bune nu ai probleme la oringuri....daca sunt alambala atunci umblii la injectoare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am un passat b6 2007 bkp si porneste greu dimineata. Dupa ce porneste dimineata in restul zilei nu am observat probleme.

ma gandeam ca este de la bujii, dar problema apare si daca sunt 5-10 grade (cei drept porneste mai usor la 10 grade decat la 0 grade).

am incercat sa pun de 5-6 ori contactul si apoi sa pornesc motorul, dar nu este vreo diferenta.

in ideea ca s-ar putea dezamorsa pompa de motorina, am pornit-o cu VCDS timp de ~ 1 min si apoi am incercat sa pornesc motorul, dar aceeasi problema. 

am cumparat o supapa cu unic sens, dar avand in vedere ca nu a functionat dupa ce am pornit pompa de motorina, ma gandesc ca nu mai are sens sa o montez.

Ieri cand au fost 0 grade a pornit foarte greu, am mers cam 5 km si am lasat-o parcata. Dupa 3 ore a pornit din prima, fara ezitari.  

Raman la parerea ca este ceva pe partea de alimentare. 

Ce verificari as mai putea sa fac inainte sa incept sa schimb piese pe ghicite?

Daca este relevant pot sa pun valorile injectoarelor la rece/cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, EEXCALADE said:

Ce culoare are motorina din filtru si din rezervor ?

Imi este un pic greu sa verific asta, fiind plecat pt cateva zile din oras.

Filtrul a fost schimbat de 1 luna, dar la fel facea si înainte.

Daca ar fi de la motorina nu ar trebui sa faca la fiecare pornire?

Am observat ca valorile la injectoare sunt de 1,x atunci cand pornesc motorul, iar apoi scad la 0,4-0,6. E normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culoarea motorinei pot arata unele defectiuni ale pompei tandem de aceea a intrebat @EEXCALADE.

Inj.cu 1.xx la rece nu sunt ok, dar in limite.

Modificat de Cristi81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

 

Ati reusit sa rezolvati problema pornirii la rece dupa stationare indelungata?

Am aceeasi problema la un 2.0 TDi BMN. Doar daca afara sunt sub 10 grade si masina sta nepornita aprox. 7 ore, pornirea este greoaie. Pana acum am schimbat urmatoarele, dar problema persista:

-oringuri injectoare si suruburi noi

- bujii

- pompa tandem, carcasa filtru motorina, pompa din rezervor (toate din dezmembrari)

-montat supapa sens pe tur intre filtru si pompa tandem.

Orice sugestie e binevenita. Incep sa ma obisnuiesc cu ideea ca ar putea fi chiulasa fisurata, desi nu pierd antigel iar masina nu prezinta alte probleme la motor. 

Modificat de danutzutm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-au mai ramas injectoarele si chiulasa ,care poate avea uzura sau e fisurata.

Ce culoare are motorina din filtru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina din filtru este curata, limpede..galbuie ca cea din peco.

Daca ar fi injectoarele sau chiulasa, nu ar trebui sa porneasca greu si la temperaturi mai ridicate. Vara au fost perioade in care masina a stat nepornita 3 zile si apoi a pornit sfert. Problema cu pornirea iarna a aparut iarna trecuta..am scapat de ea o data cu venirea primaverii, iar iarna aceasta  a aparut din nou. 

Modificat de danutzutm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e chiulasa porneste greu la temperaturi joase,cand da frigul...si scoate un fum alb-albastrui la pornire

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica temperaturile de pe grupul 007 ,dimineata doar cu contact pus.

Verifica bujiile,releul si timpul de alimentare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 secunde are bmn-ul  aceleasi probleme le am și eu la fel am schimbat tot numai că eu am pus noi ....la mine e altfel cum scade sub 4 grade gata pornire greoaie nu dau mult la automat învârte de două trei ori și o ia nu am fum nu am nimic senzorii sunt ok la rece 

Daca știți cum se da timpul de acționare la bujii de la 2 secunde la mai mult vas fi recunoscător...am impresia că e prea puțin timpul de actionare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!