Jump to content

2.0TDi pornire grea la rece


ANdi B.
 Share

Postare recomandată

Cu terminatul nu se ştie să sperăm că o să afli:D. Despre început, eu îţi propun să începi cu un log pe timpul pornirii pe canalele 1-4-12. Pui contactul, porneşti vcds, selectezi canalele şi dai să facă log, porneşti , o laşi să mergă puţin, salvezi logul şi îl pui aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nordvestauto

Daca porneste cu g62 scos e problema de soft.

Eexcalade ,exista cale pt reglaj avans? 

Sau te referi la cale pt blocare distributie? Pt ca distributia a fost pusă cu cale ,exact cum zice procedura si totusi avansul era la 0.5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul asta nu are avans ,din cele 3 axe se  realizeaza sincronizarea motorului (cu cat e mai perfecta cu atat motorul merge mai bine) .

Pentru asta e nevoie de cele 3 cale si respectarea procedurii ,asta e tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa pica cu cale 0 - 0.5  ...

Din soft ? Pai asa deodata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă porneşte cu mufa de la G62 scoasă în condiţiile în care nu ar porni/ar porni greu cu ea pusă nu înseamnă că este neapărat o problemă de soft. Cu mufa scoasă se lungeşte timpul de acţionare al bujiilor (sau sunt acţionate când temperatura este ceva mai mare şi nu ar fi acţionate) şi astfel se îmbunătăţesc substanţial condiţiile de ardere contrabalansând alte deficienţe de natură mecanică (de exemplu o distribuţie prost pusă), etc.

Fă logul şi acolo o să vedem cât de cât dacă este problema din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles momentan am ramas fara vcds ...cum achizitionez altul revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nordvestauto
5 hours ago, EEXCALADE said:

Motorul asta nu are avans ,din cele 3 axe se  realizeaza sincronizarea motorului (cu cat e mai perfecta cu atat motorul merge mai bine) .

Pentru asta e nevoie de cele 3 cale si respectarea procedurii ,asta e tot.

Cum adica motorul asta nu are avans ?

De la axa din fata e avansul si de la axa din spate cantitatea de motorina .Altfel de ce ar fi gaurile marite la fulii?

Distributia a fost bine pusa chiar verificata de 2 ori ,calele la axe intra foarte usor fara sa mai misti ceva  si totusi nu ma incanta ,acum merge mai bine si corectiile sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 minutes ago, nordvestauto said:

De la axa din fata e avansul si de la axa din spate cantitatea de motorina .Altfel de ce ar fi gaurile marite la fulii?

Ce reglezi tu nu este avans ,este unghiul de sincronizare al axelor (4,Torsion Value,Specification: -6...+6 °KW)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nordvestauto

Da inteleg acum ,Noi tot avans ii zicem ,poate din obijnuinta???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

constantin145

Unde mai exact se găsește mufa de la senzorul G62 pomenit anterior? (Dacă mă poate ajuta cineva cu o poză)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMN-G62.thumb.JPG.03c497379389c1cad7b184430a2b8b2b.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre baterie si motor ....trebuie dat filtrul de aer jos

Vezi sa nu ii rupi mufa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Totuși ca intrebare : cum putem testa fisurile in chiulasa? Aer pe tur după pompa tandem ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum ..trebuie sa dai chiulasa jos si verificate si circuitele de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Stie cineva daca o pompa tandem( 2.0 tdi pd )defecta poate  da valori aiurea pe injectoare ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat de defecta si sa functioneze masina, nu. Valori proaste = pot sa existe probleme la injectoare, oringuri, scaune, axa came, cilindrii, probleme electrice,  cablaj, etc 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am probleme cu doua injectoare mai exact cil 2 si 3 cu valori pozitive ..cu aer conditionat pornit  cilindrul 3 este +2.50 cilindru 2 + 1.90 ..problema este ca desi am schimbat cele doua injectoare  am exact aceleasi valori  ...am schimbat oringuri si suruburi ....nu baga motorina in baie ..masina ca simptome are pornire mai grea la rece pana cand apa ajunge la.90 de grade chiar daca merg 500 metri o opresc si o pornesc tot greu porneste ...consum ridicat de combustibil.. cateodata se opreste in mers cand calc ambreiajul  nu are nici o eroare in ecu ...ce este curios cand am schimbat injectoarele am prins o regenerare si pe perioada regenerarii in relantii am avut valorile perfecte la injectoare dupa ce a regenerat  a dat un sut au revenit valorile mari la injectoare ...cateodata cand merg cu ea cu treapta 1 pana in 1500 ture  da foarte tare in nas (pedala acceleratie sus pedala jos ceva de genul) deci simptom:

-pornire greoaie la rece ( porneste din prima dar invarte mai mult)

-oprire in mers  la calcarea ambreiajului cateodata (ca si cum imi ia cineva contactul)

-valori mari pe injectorul 2 si 3 chiar si dupa schimbare 

- consum ridicat (nu foarte mult)

- trepidatie in 1500 stand pe loc 

- da in nas cand merg cu treapta 1 

Ca defecte la ce ma gandesc

-am gasit cand am schimbat injectoarele cablajul la injectorul 3 putin ciupit de se vede sarma 

- axele cu came dar mai putin pentru ca nu am vazut pana acum la motor de 2.0 tdi pd doua axe sa se uzeze 

- ma gandesc la ceva electric la.senzorul g 28 de la arbore la cablaje 

nu stiu ce sa mai caut tot am impresia ca este ceva electric deci masina ajunge la viteza maxima constructiva nu consuma ulei  nu  consuma antigel nu scoate fum deloc chiar nu stiu ce sa ii mai fac 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica culbutorii si egr-ul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, iahimmihai said:

Salut

Stie cineva daca o pompa tandem( 2.0 tdi pd )defecta poate  da valori aiurea pe injectoare ???

exclus,recent am scos turul la passat si l am bagat in rezervor la seat,practic i am facut plinul...valorile la inj nu au crescut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade culbitorii sunt noi schimbati recent toti

Egrul lam dat jos si lam curatat nu prea avea cine stie ce in el 

Ce mai este curios ca daca turez catusi de putin 1000  sau 1100 injectoarele isi revin sunt perfecte cand las acceleratia iar o iau pe aratura 

Acum nu stiu daca are importanta dar am patit chestia cu valorile urate la injectoare de cand am schimbat volant si kitul dar nu vad  ce sar putea intampla poate doar sa nimerit ca senzorul de pe volant nu este pe ea ci pe arbore si chiar daca ar fi descentrata rau nu ar influenta valorile injectoarelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compensaţiile injectoarelor sunt calculate cu ajutorul semnalului de la senzorul de pe volant.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la asta ma gandesc si eu acum ori sa dus senzorul ori cablajele ori tot inelul de pe volant ...pentru ca are momente cand se opreste in mers rar ce este drept si mai ales cand se tureaza in timpul regenerarii in 1000 rpm si cand apas pe ambreiaj...si totusi ecu nu integistreaza nici o eroare 

Ce este ciudat cand intru cu vcds  pe turatiile motorului alea 800 rpm adica pe g 28 la.mine sunt foarte rapide adica nu este fix 810 sau sa fluctueze lent 810 815  la mine sunt foarte foarte rapide ca si cum am apasat pe butonul de la turbo ...stiti ca este un buton turbo in vcds la.mine.fluctueaza foarye repede intre 780 si 850 foarte foarte  rapid  ca si cum turatiile alea sunt accelerate nu stiu cum sa explic sau sa intelegeti

Si pornirea la rece care este cea mai sacaitoare tot de acolo posibil sa fie

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!