Jump to content

Proceduri VCDS


Seby19
 Share

Postare recomandată

Am scanat cutia dar nu are erori,eroare aceea imi apare la motor.ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este adevarat : geamul care da in obstacol se va deschide cu 4-5 cm mai mul decat a fost initial deschis iar celelate se vor inchide si vor ramane inchise ( despre trapa nustiu nu am)..........chestie testata personal

Informatia prezentata anterior am retinut-o din unul din manualele VW (nu-mi amintesc acum care, dar pot sa caut), care atragea atentia despre riscul activarii acestei optiuni. Pentru ca m-ai facut curios cand ai spus ca nu este adevarat, asta seara m-am apucat sa verific cu geamurile din fata si spate, la trapa fiindu-mi foarte clar dinainte.

Am inchis geamurile din telecomanda si am blocat geamul cu mana. Geamurile se deschid automat, aproape complet, ramanand inchise cam cat o latime de palma. Adica 10 cm ramane geamul vizibil, restul geamului fiind coborata.

Asadar, din punctul meu de vedere VW stie cum si-au facut masinile. :)

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cred ca functia de obstacol este activa. Trebuie incercat.

Senzorul Hall functioneaza implicit in orice situatie, are atat rol de protectie a mainilor copiilor cat si pentru protectia la supra sarcina a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmmm... atunci nu e bine daca asa functioneza :)

Sper sa nu faca "research" asa "adanc" coloraţii, sa ajunga la rain close...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cred ca functia de obstacol este activa. Trebuie incercat.

Senzorul Hall functioneaza implicit in orice situatie, are atat rol de protectie a mainilor copiilor cat si pentru protectia la supra sarcina a motorului.

.

Care senzor hall? E un cititor de curent acolo.

La actionarea din telecomanda , da, la rain closing o fi la fel ? O sa testez si eu azi.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este un traductor ce utilizeaza efectul Hall, monitorizeaza viteza de rotatie a motorului si curentul consumat.

El este parte integranta a modulului calculator de usa si functioneaza implicit cand este actionat geamul.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si unde e pus? deoarece legatura intre calc propriuzis si motoras se face doar prin cele 2 lamele care duc curentul la periile motorasului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cred ca functia de obstacol este activa. Trebuie incercat.
Senzorul Hall functioneaza implicit in orice situatie, are atat rol de protectie a mainilor copiilor cat si pentru protectia la supra sarcina a motorului.
. La actionarea din telecomanda , da, la rain closing o fi la fel ? O sa testez si eu azi. Sent from my  using Tapatalk.

Este exact la fel. Am testat atat cu telecomanda, cat si cu senzorul de ploaie. Singura deosebire este ca la senzor se incearca inchiderea geamurilor de mai multe ori, din cauza apei care se tot scurge pe senzor. dar efectul este acelasi: geamul se deschide aproape complet de fiecare data cand intalneste un obstacol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum spunea si Valentin, te uiti pe 09 Centr.Electr. dupa Front Side Turn Signal left/right as Front Parking Light. Standard este 0% - adica intensitate normala.

Mihai a explicat foarte bine ce trebuie facut. Trebuie schimbat un 0 (zero) in ce procent vrei tu. Eu parca am pus 30%. Singura adaugire pe care imi permit sa i-o fac este ca intensitatea normala care este setata by default (0) inseamna bec stins. Daca pui 30, reprezinta 30% intensitate din maxim

Am incercat in tot felu de moduri, am reusit cat de cat.

Dar dupa cum am inteles ca a-ti explicat voi, indicati cum se face sa fie semnalizariile pornite cand sunt si faruriile...in fine

Am dat sa fie pe comutatorul 0 semnalizariile, dar imi raman si pozitiile de pe margine, am dat la intensitate 10 ca daca dau la 0 e intensitatea lor normala...deci am dat la intensitate 10, bun pe noapte se vad umpic, dar pe zi nu cred ca se vor vedea...

Dar acuma cand sunt faruriile pornite tot asa stau pozitile alea, intensitate putina, si nu imi place...

Eu asa ceva as vrea sa iasa ca la acest passat cand sunt pe comutatorul 0.

Iar poza 2 e cum am reusit eu doar sa fac..

post-104622-0-31626000-1357756299_thumb.

post-104622-0-15531700-1357757300_thumb.

Modificat de xDaniel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si unde e pus? deoarece legatura intre calc propriuzis si motoras se face doar prin cele 2 lamele care duc curentul la periile motorasului.

Asta trebuie sa intreb.

Poate sunt in calculator, efectul Hall nu inseamna contact fizic, doar o apropiere de subiectul monitorizat, iar curentul se poate monitoriza usor pe partea de alimentare.

M-am confruntat cu o problema la geamuri, intra in protectie destul de repede si am cautat explicatii la o persoana de la Porsche, dep. tehnic.

Tot ce mi-au spus (referitor si la alte lucruri), s-au verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu cum functioneaza un traductor hall, trebuie sa fie in apropierea a ceva metali si fieros, ce se roteste. Singurul lucru de acolo ar fi rotorul dar este din cupru.

Deci, sunt 99% sigur ca functioneaza doar pe baza unui traductor de curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara i-am activat si eu lui fratimio leaving home / coming home, aprindere semnalizari - 20% intensitate... si cu ajutorul lui Florin mi-am activat si eu la masina mea functia rain closing.

Mersi Florin ! :icon_thumleft:

P.S. - ti-am dat PM cu logo-ul facut pe CC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ii cineva in judetul mures care se pricepe la vagcom!? si mar putea ajuta cu ceva modificari? :D mersi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu cum functioneaza un traductor hall, trebuie sa fie in apropierea a ceva metali si fieros, ce se roteste. Singurul lucru de acolo ar fi rotorul dar este din cupru.

Deci, sunt 99% sigur ca functioneaza doar pe baza unui traductor de curent.

Mi s-a explicat ca se monitorizeaza si turatia, sunt scenarii diferite pentru situatia in care consuma curent mai mult dar isi pastreaza o anumita turatie, sau consuma curent mai mult si scade si viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functia "cornering" pe proiectoare!

NOTA: Aceasta functie merge activata doar la masiniile produse DUPA iulie 2007!

[Select]
[09 - Cent. Elect.]
[10 - Coding]
[Long Coding Helper]

Byte 23:
- bifati Bit2 (Internal Turn Light Control Algorithm active)
- selectia la Bit-ul 3-4: 08 Turn Lights via Fog Lights

[Transfer Coding!]
[Do It!]

Cam asa trebuie sa arate Long Coding Helper-ul pe byte-ul 23 smile.gif

ekfn1b9k3s8mugowd90f.jpg

Front Fog Lights Cornering - Octavia 2

Driver.gif safe

P.S.: Din cauza ca nu-mi pot activa functia pe masina mea, am folosit un video demonstrativ al colegului nostru Calin si a lui Octavie 2 biggrin.gif

Imi poate zice si mie cineva unde anume sa intru prima data pentru a activa acesta functie? Pe masina mea cred ca merge, fiind fabricatie 2009, dar pe alt Passat din 2006 merge activata functia?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima oara, se intra in masina..... :D

Pe cel din 2006 nu merge activata.

deci,asa cum ai si in ce ai citat tu...

Pe 09 Centrala electrica, Click pe Coding - Long coding - si te duci la byte-ul 23 - bifezi bit 2 dupa care la bit 3 - cobori fereastra si alegi 08- Turn lights via Fog Lights

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima oara, se intra in masina..... :D

ce rau esti Florin ! ! !

Glumeam. :)

Deci din cauza asta nu mergea la fratimio sa o activez. Pe masina mea nu am incercat, dar incerc diseara.

Mersi Florin. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta si pe mine cineva de prin Brasov, legat de functia "rain closing", faza cu semnalizarile in care sa ramana aprinse la un anumit procentaj, si mici ajustari de genul asta? :icon_bounce:

Si inca o intrebare, am citit pe forum o postare in care respectivul a dezactivat "centrul" stopurilor, cand acestea indicau luminile de pozitie, adica centrul stopurilor se aprindea numai cand calca frana, in rest statea stins si ramaneau active doar cele doua cercuri exterioare, mentionez, PE POZITIE, acest lucru se poate face din soft sau este ceva fizic? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind 2006 - nu o sa mearga Rain closing.

treaba cu stingerea lampii de frana, cand ai pozitia pusa - sa ramana doar cercul aprins - se numeste donuts

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult, acum nah in caz ca este cineva de prin brasov care se pricepe sa faca, si in special daca are "scule" pentru asa ceva ca eu as vrea sa am dar momentan nu am de unde ;)).

Am auzit ca e aiurea sa cumperi asa de pe unde apuci, ca la unele programe nu merge sa stergi erori, la altele nu merge sa faci anumite modificari.. asa este? Tine de mufa? Banuiesc ca este aceiasi la toate :-?

Si inca o chestie, am o nedumerire :dry:, daca vreau sa pun bateria la incarcat, cand o pun inapoi incarcata, este posibil sa am erori in bord? Adica este posibil sa imi apara erori la diferiti senzori datorita intreruperii alimentarii electrice? Este nevoie ca dupa ce montez bateria sa pun VAG COM pe ea sa anulez erori si etc? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte important ca la masinile mai noi - includem si B6-le aici - sa lucrezi cu interfata originala - Ross Tech - clonele, pot face mai mult rau decat bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci NO-CHANCE, sa gasesc ceva de achizitionat, inafara de cele de vreo 1700 lei parca, din cate am citit pe forum :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte important ca la masinile mai noi - includem si B6-le aici - sa lucrezi cu interfata originala - Ross Tech - clonele, pot face mai mult rau decat bine.

Ai putea sa ne spui mai exact Florin in ce consta raul ala, ce se poate intampla rau in cazul folosirii clonelor? Nu de alta dar poate se vor convinge mai multi membrii in achizitionarea de interfete originale daca intr-adevar riscul de a folosi clone este ridicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fereste-te de interfetele care, pentru a functiona cat de cat corect, au nevoie de o varianta VCDS modificata (cracuita). In rest, celelalte nu cred ca au cum sa faca probleme.

Discutia las-o asa cum e pana acum, pe forum sunt interzise subiectele legate de clone

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!