Jump to content

Upgrade turbina


abstrakt
 Share

Postare recomandată

cristianionut

Turbina asta vnt 17 pina la cat duce ?

un 130 de cai este suficient ca peste devin crucisator care nu se mai opreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

130cp o faci lejer fara probleme , mergea si cu vechea turbina 130cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 2.0 tdi BKP, Passat, 4Motion, ce se poate face? Momentan am un soft de ~175cp si 380nm. M-am tot interesat in ultima vreme si mai caut pareri deoarece sunt inca sceptic. Mi s-a spus ca mai sus de 210 nu pot urca din cauza ECU-ului Siemens. Voi ce spuneti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de aproximativ o luna am solutie si pt ecu siemens de pana la 280-300 de cai.daca te intereseaza da-mi un pm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura, 2.0 TDI BKD, fluiera turbina din ce in ce mai tare de cateva mii de km desi performantele motorului nu au scazut vizibil.

O sa fac desigur cat mai repede un log in mers, dar foarte probabil va trebui sa schimb turbina.

In afara de varianta inlocuirii cu turbina stock ce posibilitati ar mai fi ?

- Turbina de la motorul 2.0 TDI de 170CP este bolt on si ar fi potrivita pentru upgrade?

- Se poate instala fara modificari deosebite o alta turbina mai mare, pentru a ramane (cu o solicitare normala a turbinei) in domeniul de putere pe care l-am avut pana acum (165-175 CP)? Daca se poate si ceva mai mult nu-i bai... :D

Multumesc anticipat.

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cam aceeasi intrebare am si eu. Pot inlocui turbina de 140 cu cea de pe motorul de 170 fara alte modificari, ma rog, doar softul necesar, si sa ajung la puterea de 210-220(, putere la care ajunge motorul de 170 dupa resoftare)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare

Am gasit o alta turbina(intr-o stare foarte buna) dar nu stiu pentru ce motor e si v-as ruga daca puteti sa ma ajutati.Nu am putut sa citesc integral seria,tot ce am deslusit este(sunt fractiuni): GT 164SU

HER 036 253 014 F

751651-3 S/N LCL

si nu sunt sigur ca e exact asa.Motorul meu e ASZ PD 131cp,la turbina asta difera putin galeria si evacuarea,ma gandesc sa o desfac si sa o pun pe galeria mea,dar as vrea sa stiu de la ce motor e turbina,sa nu fie de o putere mai mica.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@razdan merge,tre sa schimbi 2 furtune,unul intre turbo si traseul de intercooler si unul intre filtru de aer si turbo,desi al doilea nu este 100% necesar ,se poate si fara dar tre sa stragi bine colierul.

@Andrei_Tdi intercoolerul de 2.0 tdi nu tine 210-220 de cai ,decat iarna sau cel putin cand e frig afara,ar fi bine sa schimbi si intercoolerul, stiu ca or sa iti zica altii ca au facut si merge,dar ar fi bine sa iti zica si cate probleme au avut dupa modificare :rolleyes:

@sfedu turbina in pricina este de 1.9 105 cai ,este putin mai mica decat a ta dar tine 1.35 bari cat are motorul tau din fabrica,poti face schimbarea,adica sa iei interiorul de la acea turbina si sa il pui in carcasa turbinii tale,dar eu nu sunt deacord cu turbine sh,pentru ca pot ceda oricand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
ar fi bine sa schimbi si intercoolerul, stiu ca or sa iti zica altii ca au facut si merge,dar ar fi bine sa iti zica si cate probleme au avut dupa modificare :unsure:

la ce probleme te referi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posed si eu un G5 din 2004 bkc 105 cai cu soft tcm 138 cai de vreo 5000km.azi noapte a pleznit turbo si intercoolerul (asta dupa spusele celor de la vw cluj.la ei am dus masina pentru diagnoza).presupun ca o solutie mai buna pentru mine ar fi un turbo ceva mai mare de genul 2.0tdi vnt17.cam la ce pret as ajunge cu turbo si intercooler nou?mentionez ca imi ajung cei 138 de cai, doar as vrea sa fiu ceva mai sigur pe turbo

Modificat de luci_r88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina(vnt 17 plug and play ) costa 450 de euro, cat despre intercooler, e posibil sa fi zis asa pt k s-au dus bucati din turbina in el, iar ei recomanda schimbare , nu curatare, dar se poate curata si merge fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutari la toti iubitorii de vw...

sunt "fericitul" posesor al unui vw golf 4 1.9 tdi-pd, motor ajm...si o spun in ghilimele, pt ca anul trecut, in toamna, mi-a cazut turbo...

am reconditionat acel turbo pt suma de 300 euro si l-am pus pe masina...acum, acel turbo, in momentul in care accelerez scoate un fel de fluierat, care imi displace.Am mers la un meserias care mi-a pus un tester pe ea si care mi-a spus ca acel turbo nu mai scoate presiunea care trb sa o scoata si ca e mai mica...Tin sa precizez ca nu ma price la masini... acum, acel turbo are o problema?pot schimba acel turbo cu unul mai vechi de pe un vento diesel de prin 98?:P in speranta ca nu vb aiurea, astept cu nerabdare raspunsurile voastre si va multumesc anticipat.... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dute si da-le cu turbina in cap ca sigur s-au macinat paletii... turbinele reconditionate nu merg bine deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum depinde cine le reconditioneaza.eu am turbina reconditionata pe masina si vede aproape in fiecare zi 1.9 bari asa ca :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

Sunt si eu un posesor de passat 2002 avb 101 cai si ma ca lasa turbina.Acum ca si moritatea "fericitilor" am optat pentru o turbina mai mare (garret vnt 17 ) de pe un seat leon cupra de 150 cp cod motor arl, pe care am gasit-o la pret foarte convenabil stare ireprosabila .

problema este ca nu stiu ce furtun (cel dinspre turbina spre intercooler in forma de s mai strans) sa imi comand , al meu este pe coliere iar turbina are mufa dintraceea cu cleme ca la intercooler.imi poate spune cineva un cod de furtun !?

sau sa ma ajute cu un sfat referitor la ce adaptare as putea recurge. (ex. daca s-ar potrivi capacul de aluminiu de la turbina veche vnt 15 la cea vnt 17, )

dupa resoftare cam la cati cai pot ajunge (safe) fara a mai recurge la alte modificari inafara de ambreiaj care oricum va fi schimbat?

multumesc!

revin......

cred ca "noua turbina e vnt 18 defapt... cod gt1749vb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu poti pune acea turbina pe masina ta, deoarece turbina de arl (care apropo este vnt18)vine cu boltul de comanda fix opus fata de a ta, iar capsula vacumatica va lovi in lonjeron, acea turbina vine vine cu galeria de avacuare, pe cand a ta se desface de pe galerie, eventual o solutie este sa pui un vnt 17 plug and play

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu poti pune acea turbina pe masina ta, deoarece turbina de arl (care apropo este vnt18)vine cu boltul de comanda fix opus fata de a ta, iar capsula vacumatica va lovi in lonjeron, acea turbina vine vine cu galeria de avacuare, pe cand a ta se desface de pe galerie, eventual o solutie este sa pui un vnt 17 plug and play

sa inteleg ca nu am nici o sansa sa o bag pe asta pe masina (vnt 18) sau trebuie doar sa MUNCESC mai mult ?

am observat ca nu imi da voie suportul de la motor pentru ca turbina asta e "mai joasa" si se loveste in el....

nu pot gasi alt suport motor care sa nu ma mai incurce...

problema e ca deja o am > eu "credeam" ca e vnt 17 si vazusem o gramada de posturi aici cum ca astea merg pe passat modelu meu asa ca.... nu am ami stat pe ganduri!.

daca ma poti ajuta cu vreun sfat....iti voi fi recunoscator!

oricum daca reusesc sa rezolv "problema " montarii " o sa am nevoie de cineva sa imi faca resoftarea iar din cate am vazut aici pe forum tu ai fi persoana CEA MAI INDICATA

se pare ca problema cu furtunul e ca si rezolvata .... voi face o "mica adaptare" in acest sens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1749vb e vnt 17 ca de... nu scrie vnt18 pe ea.vnt18 e pe r5 tdi si pe touareg v10.Se poate pune 1749vb pe passat dar tre sa faci o mica modificare la actuator.

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca tu zici asa explica de ce pe asv si atd(1.9 110 cp si 1,9 101 cp, ambele avand vnt 15) scrie gt 1749v ?

se pare ca problema cu furtunul e ca si rezolvata .... voi face o "mica adaptare" in acest sens.

nu e neaparat sa modifici nimic, se pune un capac special care sa fie plug and play

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1749vb e vnt 17 ca de... nu scrie vnt18 pe ea.vnt18 e pe r5 tdi si pe touareg v10.Se poate pune 1749vb pe passat dar tre sa faci o mica modificare la actuator.

salut!

imi poti spune cam in ce ar consta modificarea la actuator (eventual o poza cu unu modificat)? s-a mai pus o turbina ca asta pe vreun passat (nu ma refer la vnt17 sau 18 ci la turbina care vine corp comun cu galeria)?

dupa cum am mai spus eu am incercat sa o pun si se pare (cel putin asa am observat )ca se opreste corpul turbinei care e comun cu evacuarea in suportul de aluminiu al motorului(nu sunt foarte sigur de asta ,mai verific si in dupaamiaza asta) si nu ajung cu galeria la prezoane .Acest lucru se datoreaza , se pare, urechii turbinei ce se prinde de suport (cred) " la turbina mea veche urechea avand alta pozitie se prinde de un brat de metal!?"

aaaaaaaaaa!si o alta chestiune ambreiajul de 240mm se potriveste la mine (am un kit ca nou) , imi trebuie cumva si alta volant?

mersi!

pai daca tu zici asa explica de ce pe asv si atd(1.9 110 cp si 1,9 101 cp, ambele avand vnt 15) scrie gt 1749v ?

nu e neaparat sa modifici nimic, se pune un capac special care sa fie plug and play

si cam la cat ajunge capacu si de unde il pot lua ?(pot gasi cumva sa il dau la schimb cu asta al meu? care apropo este ca nou!!!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te pot ajuta eu cu acel capac, cel mai bine ar fi sa ne auzim la un telefon cu 2 zile inainte de montaj

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ajuns numai ce de la tentativa de montaj a turbinei si se pare ca .... nu merge montata asa cum e .... trebuie schimbat capacul de la evacuare (cel din fonta) cu unul tot de gt1749vb dar care sa fie separat de galerie sau sa vina in unghi fata de blocul motor.Asta pe care o am eu vine paralel cu blocul motor si nu o pot monta din cauza suportului de motor (cel din aluminiu)

Asadar am nevoie de un capac (fonta , separat de galerie) la schimb cu al meu (care include si galeria) sau o alta turbina (gt1749vb sau chiar gt1749va).... tot asa la schimb cu asta pe care nu o pot monta

eventual o pot da si pe cea veche la care trebuie schimbata elicea compresoare(care e putin afectata dar ar mai merge cred) si bucsele restul fiind in stare foarte buna(corp ,ax,elice evacuare,capac evacuare si admisie ).

Astept oferte , propuneri (dar sa fie decente realiste)!

referitor la acel capac de la admisie(din aluminiu) trimite un pm te rog!cu nr de tau tel

Modificat de forceturbo
Quote inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat eu am montat pe a4 aceasi turbina si intra la fix doar trebuia schimbat putin unghiul actuatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate are alt fel de suport de motor..... ar fi interesant de stiut ca as lua imediat

in plus si teava de evacuare trebuie trasa ca sa vina flansa la turbina si atunci se loveste catalizatorul de cutie problema care cred ca se poate rezolva oricum rasucind de teava de esapament .

imi poti spune daca la a4 e acelasi suport de motor pe parte dreapta ca la passatu meu!?.... sau e diferit?

multumesc!

Modificat de forceturbo
Quote inutil. Foloseste Fast Reply/Add Reply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!