Jump to content

Upgrade turbina


abstrakt
 Share

Postare recomandată

Salutare,am reusit sa pun pe masina un vnt 19 turbina de ARL.

Multumiri lui Cipos am a-2-a turbina plug&play pe un 1.9 tdi ,ce pot sa zic masina trage bine chiar de jos nu scoate fum e super ok!

Recomand cu mare incredere si caldura pe Dl Cipos!

PS:nu-i mai dau masina in viata mea la teste :icon_cheesygrin: !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel turbina de pe ARL este un VNT 18 si NU 19

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare! intrebare ptr Cipos ....am si eu un passat 1.9 tdi 4motion din 2000, cod motor ATJ cred ca turbina are vnt 15, ptr un upgrade de turbo ce imi recomanzi si cam la ce pret informativ daca se poate. Mersic anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recomant vnt 17 plug and play sau 18 plug and play, acum depinde unde se va ajunge k si presiune in turbo, k si pret vnt 15= 400 de euro, vnt17 plug and play=450 euro

@andi b. gt1749v= vnt15 gt1749va= vnt17 gt1749vb=vnt18

Salutare,am reusit sa pun pe masina un vnt 19 turbina de ARL.

Multumiri lui Cipos am a-2-a turbina plug&play pe un 1.9 tdi ,ce pot sa zic masina trage bine chiar de jos nu scoate fum e super ok!

Recomand cu mare incredere si caldura pe Dl Cipos!

PS:nu-i mai dau masina in viata mea la teste :) !

vezi k ai vnt 18 :P si nu mai sunteti doar 2 masini, sund deja cam 10 cu turbina asta :D

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipos mie ce-mi recomanzi pentru un upgrade de turbo la seatul meu 1.9 tdi 105 cp? Ceva care sa fie in limita injectoarelor si a pompei. Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ar fi suficient un vnt 17, iar cu presiune 1.4 se ajunge pe la 200 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la 200 cp ca sa fie fiabil, mai trebuie sa schimb si alte componente, si nu sunt dispus la momentul asta sa investesc atatia bani in masina. Turbina e plug&play? Vine si cu galerie? Cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca mai trebuie sa schimbi cel putin si ambreiajul si sistemul de franare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la 200 cp ca sa fie fiabil, mai trebuie sa schimb si alte componente, si nu sunt dispus la momentul asta sa investesc atatia bani in masina. Turbina e plug&play? Vine si cu galerie? Cat costa?

ambreajul clar trebuie schimbat, turbina este plug and play si costa 450 de euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca pun turbina asta noua si fac un soft de 140CP o sa mai am probleme cu ambreiajul?

PS:Am kit nou cu tot cu volant de vreo 20.000km! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice sarcina in plus pe ambreiaj creeaza o uzura mai mare, deci mici uzuri vor fi, dar ar trebui sa tina ambreajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina de pe arl este vnt 17,nu este plug and play necesita un furtun de intercooler schimbat ,nu exista nici un vnt17 care sa scoata 200 de cai cu 1.4 bari si in nici un caz cu injectoare stoc de 1.9 tdi 105 care oricum nu fac 200 de cai nici cu o turbina mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai atunci eu in locul tau as da repede un telefon la dealarul tau de harti si l-as intreba cum a reusit sa faca asta cu un 1.9 105 cp cu turbina de arl montata la mine, cat despre afimatia k turbina de arl= vnt 17..... stii cumva ce diametru are roata la compresurul unui vnt 17 si roata la vnt18(surpriza....turbina de arl )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce daca ,nici injectoarele stoc si nici turbina nu rezista la 200 de cai.Turbina este vnt1749vb si este fara foarte si poate un vnt17,nu conteaza ce e inauntru, tot vnt17 e.Dupa logica ta infailibila 1756v este un vnt22 ?compresorul de pe evacuare e la fel ca la 2256v si e dubla ca marime ca vnt1749vb.Este tot vnt17 nu conteaza ce si compresoare are, scrie pe ea ce clasa de turbina e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai baieti sa profit si eu putin atunci un GT1749VC ce dif are fata de VB?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia vezi mai bine ce scrie pe capac, gt 1749vb su vnt 1749vb? dupa logica mea infantila compresorul la vnt 17 are 36, iar la vnt 18 are 37, iar daca u zici k nu ajunge la 200 atunci insemana k intri in contradictoriu cu tunerul tau, iar pt cunostinta ta generala acelasi tuner are o masina dusa la 180 cp cu presiune in turbina 1,35 deci turbina mai are unde lucra(in conditiile in care arl lucreaza la 1,5 stok)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e mai mare andi vc ca vb si e si alta generatie.Buna de 210-220 de cai.

1749vb poti scoate 200 de cai (primul dyno de la sectiunea dyno) dar cu presiune 1.8 or so si cu mult fum ,asta inseamna ca va crapa curand(la mine a tinut 3 luni :D ).

Nu ma intereseaza ce fac altii,eu iti zic ce stiu eu si nu cred ca gresesc.Ai tu dovezi ca a scos caii aia?Banuiesc ca nu,deci inca odata vorbe aruncate in vant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doru.tanasoiu

Salut,

Eu mi-am montat pe masina din semnatura o turbina de 2.0.Masina a avut soft si inca are dar nu merge.Nu stiu de ce sa ma mai leg.In treptele 2,3,4,5 cand o calc la 1500 de ture nu se tureaza scoate fum.Turatia ramane constanta cateodata.....Am facut log-uri dupa logu-uri si totul iese ok...

Va atasez si log-urile facute astazi:

LOG_01_004_011doru_problema_turbina_.xls

LOG_01_004_011_xxxdoru_dupa_soft.xls

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reglata , adica soft+reglaj cursa actuator , cel mai probabil :)

Modificat de forceturbo
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu era nevoie de reglaj la actuator, ci a fluxului gazelor de evacuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Ma bag in schema si eu:

-avem 101 cai motor AXR pd,

-turbina schimbata, precedenta KKK, acum vnt 17,

-debitmetru mort, urmeza o diagnoza si evident schimbarea lui.

citi cai pot scoate in conditiile in care ambreiajul e ok.Desi cred ca e un nonsens.

Deci vreau un chip tuning decent, nu agresiv.Consumul cu cat creste, estimativ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai turbo este potent - dar te tine ambreajul pe loc .

Tu la cat te-ai gandit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!