Jump to content

Upgrade turbina


abstrakt
 Share

Postare recomandată

sper deosebire de altii eu cand spun ceva chiar stiu ce spun ,chiar daca ar fi fost 10 grade tot dreaq ala era in fine ,influienta cailor dati pe dyno sunt dati de conditiile atmosferice temperatura,umiditate si presiune atm. Ca sa nu mai vorbim de cauciucuri,tractiune,tipul dynoului samd.dynoul facut iarna nu este corect din punctul meu de vedere,ca la romani nu conteaza,sa se vada cifre mari acolo asta e partea a doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa continuati discutiile particulare pe PM. Aici, ramaneti On Topic.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seatul de care zic cu turbo mai mare, are motorul de 150 cai 4X4. Pe langa turbo are si intercooler mai mare.

Nu stiu care e faza cu 2 grade, si nici nu am spus ce putere a scos omu din masina. El preconizeaza ca e pe la 220-230 de cai dar nu a facut nici un dyno test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce va tocati atat ca a sunt 265 ba sunt 230, oricum masinile astea merg bine doar in linie dreapta. In rest cu lagul pe care il ai mai bine folosesti o turbina hybrida dar dezvolti mai putin cuplu si mai putini cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce va tocati atat ca a sunt 265 ba sunt 230, oricum masinile astea merg bine doar in linie dreapta. In rest cu lagul pe care il ai mai bine folosesti o turbina hybrida dar dezvolti mai putin cuplu si mai putini cp.

Dar de unde stii tu ca am lag?? Sau mai bine zis stii sa citesti un grafic? Masina o folosesc zi de zi in Bucuresti iar diferenta intre turbina originala si cea actuala este nesimnificativa. Pot spune ca e chiar mai placuta acum pt ca intra mai cursiv, constant. Turbinele hibrid au cateva dezavantaje

1. Mai putin fiabile

2. Creste egt-ul si emp-ul

3. Nu tin presiunea in ture mari la fel de bine

Daca consideri ca merg tare doar in linie dreapta te invit la un traseu pe Intorsura Buzaului ca sa vedem cat de bine mergi tu pe viraje

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am lag minim pe 1.9 ~1.5 bari @ 2000 rpm.La 16v e asa cum zice si avionu nu prea e lag, turbinele hibrid nu prea tin eu personal nu am vazut niciuna sa reziste mai mult de 6 luni :D

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, de curand am trecut de la 101cp la 131cp upgrade la baietii de la TCM Turbo. Din cate am citit aici, eu am turbin vnt15. M-ar interesa un upgrade la vnt 17, ideea e ca eu nu vreau sa arunc pur si simplu turbina mea. Are 1luna de cand am mers cu ea la sablare, nu are nici o piesa defecta, as dori sa ofer turbina de pe masina actual cu diferenta aferenta pentru vnt17. Daca este cineva dispus sa ma ajute in cazul de fata, un pm cu ce idee aveti si cu pretul mi-ar fi de mare folos. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Vreau sa pun pe o skoda octavia 2 1.9 o turbina de 2.0 tot de pe O2 - stie cineva care sunt diferentele, daca se potrivesc si daca merita?

Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da se poate pune plug and play, numai k enevoie de oalta galerie, daca ai k si echipare garret pe masina te costa 400 de euro, dar daca ai kkk aici e cam nasol

diferente de presiune: a ta stok stie max 1.2 iar ce de 2.0 stie max 1.55

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de GTB2260VK vs. GT2260V ce-mi puteti spune ? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da se poate pune plug and play, numai k enevoie de oalta galerie, daca ai k si echipare garret pe masina te costa 400 de euro, dar daca ai kkk aici e cam nasol

diferente de presiune: a ta stok stie max 1.2 iar ce de 2.0 stie max 1.55

Multam - poti sa imi traduci putin mai mult pls - ce inseamna k, garret si kkk? deci ma costa 1 turbina 2.0 o galerie si?

Thanks again

Modificat de Cain
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

k=ca(prescurtat);garret si kkk sunt denumiri de turbina :blink:;ce cod motor ai,dupa codul motorului se poate identifica usor tipul turbinei care o ai.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam - poti sa imi traduci putin mai mult pls - ce inseamna k, garret si kkk? deci ma costa 1 turbina 2.0 o galerie si?

Thanks again

traducerea tocmai a facuto cornel mai sus

turbina +galerie plug and play= 700de euro

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am o O2 1.9 TDI, BJB. Am avut turbina KKK stock, apoi am inlocuit-o cu una Garrett, zice-se de 2.0 TDI. Cum pot verifica daca aceasta turbina este de 2.0? Daca este VNT15 sau 17?

De mentionat ca masina nu mai trage la fel cum o facea cu cea stock(kkk), adica inainte era mai brutala de la 1800-1900 de ture, dar cu lag marisor pe la 1700-1800 RPM. La actuala nu mai am niciun fel de lag, dar puterea creste mai liniar simtindu-se incepand cu 2000 de ture ca prinde intr-adevar viata.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie pe turbina ce tip e,trebuie numai sa citesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am o O2 1.9 TDI, BJB. Am avut turbina KKK stock, apoi am inlocuit-o cu una Garrett, zice-se de 2.0 TDI. Cum pot verifica daca aceasta turbina este de 2.0? Daca este VNT15 sau 17?

De mentionat ca masina nu mai trage la fel cum o facea cu cea stock(kkk), adica inainte era mai brutala de la 1800-1900 de ture, dar cu lag marisor pe la 1700-1800 RPM. La actuala nu mai am niciun fel de lag, dar puterea creste mai liniar simtindu-se incepand cu 2000 de ture ca prinde intr-adevar viata.

Multumesc.

sau log pe rrupurile 10 si 11 atunci cand pe o masina stok se pune o turbina mai mare la "incarcare" da un mic spike

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie pe turbina ce tip e,trebuie numai sa citesti.

Turbaciunea este deja montata deja pe masina, nu se vede mare lucru acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cipos,

Merita sa-mi pun o turbina VNT17 in locul celei VNT 15 existenta pe masina mea? Oricum trebuie sa o schimb ,caci slabaciunea aia nu mai vrea sa faca presiune asa ca daca ai vreuna plug and play pentru mine si crezi ca merita upgrade-ul, te rog anunta-ma.Mersi.

Modificat de ady_mircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drilling engineer

Se poate pune un kit de reparatii turbo 170 hp 2.0tdi pe 140 hp 2.0tdi fara a schimba galeria sau alte modificari? Precizez ca masina are soft la abt de 170 hp. Presiunea pe turbo este undeva la 2.2 bari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca se poate pune,dar nu cred ca cineva in romania are kit de reparatie pt turbina de 170hp,varianta garret.Ai putea sa pui direct toata turbina (varianta kkk de pe g5/o2/leon mk2),in mod normal ar trebui sa fie plug and play

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drilling engineer

Cred ca nu e prea adanc la pret un kit de reparatie de 170 hp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cipos,

Merita sa-mi pun o turbina VNT17 in locul celei VNT 15 existenta pe masina mea? Oricum trebuie sa o schimb ,caci slabaciunea aia nu mai vrea sa faca presiune asa ca daca ai vreuna plug and play pentru mine si crezi ca merita upgrade-ul, te rog anunta-ma.Mersi.

da am turbina plug and play k si upgrade merita si daca nu se face soft la masina, turbina muncind mai putin pt a face presiunea necesara, ceea ce insemna o uzura maul mai mica asupra ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Pentru motorul meu 1.9 Alh de pe Golf 4 am inteles ca am turbina VNT 15. Mentionez ca am soft de la 90 la 110cp de la dimsport. ce cheltuieli ar mai implica schimbare de la VNT 15 la VNT 17 si ce castig de putere as avea.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina noua vnt 17 plug and play pt modelul tau 450 de euro si poti sa mergi linistit pana in 1.5 bari, u acuma nu ai mai mult de 1.1 bari pe cea stok

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!