Jump to content

Pornire la rece


jmf
 Share

Postare recomandată

:offtopic: @Moog Se zice Efex nu Efix : :))

Eu iarna am acceasi problema. Pun contactul las sa se amorseze tot apoi cheie si nu o ia. De cand fac ca si gavrochem adica pun contact, iau contact, pun contact din nou o ia la sfert. Nu stiu care-i faza dar pe timp de iarna numai asa o ia la sfert :) Asta e valabil la prima cheie dimineata si la 3 cand ies de la lucru daca o opresc o ora, doua o ia din prima numai daca sta mai mult nu o mai ia.

In fine... merge asa ca nu ma deranjeaza sa pun contactul de 2 ori :)

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e si la mine, m-am gandit sa incerc ca voi, insa nu e asa deranjant. Se balbaie de 2-3 ori, insa daca nu mai dau la automat in timp ce pare ca a luat-o, motorul e pornit. Eu tind sa cred ca electromotorul e de vina pentru oricum se afirma pe sub capota mai mult decat ar trebui, sau...ar putea sa prinda aer pe traseul benzinei pe undeva si cu cat sta mai mult cu atat se strange mai mult aer si pornirea e mai dificila din lipsa de benzina. Si de-asta probabil si merge magia cu pacalitul la a 2-a cheie. Insa la mine cred in continuare ca n-am bujiile corespunzatoare pe masina. Am vazut pe ambalajul lor ca au miez din nu-stiu-ce material despre care citisem eu mai demult ca se foloseste pentru a da scanteie rece. Sau pot fi problemele la care m-am gandit mai sus sau vreo alta problema de care sa nu stiu ca e pe masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gavrochem&@Aerofan-verificati presiunea benzinei in rampa. La 10 min de la oprirea motorului, presiunea nu trebuie sa scada sub 2 bar. Daca scade mai mult verificati supapa de la pompa de benzina(nu mai inchide bine). :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De care supapa e vorba? Se poate schimba? Am auzit ca ar fi o supapa unisens...

Am incercat si eu varianta cu pus cheia scos cheia din contact...(mai incercasem dar fara sa o scot)

Se pare ca merge...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de benzina are in ea o supapa care are rolul de a mentine presiunea(minim 2,5 bar), dupa ce a fost luat contactul. Nu stiu daca se poate repara. Cartea zice ca se schimba pompa cu totul. :icon_thumright:

post-10189-0-20757500-1294415402_thumb.p

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic.... de ce numai la sub 0 grade i-mi face? Vara, primavara sau toamna porneste fara sa mai astept sa se amorseze (se sting becurile din bord i-am dat cheie si a luat-o). Doar iarna-mi face asa. Daca ar fi supapa respectiva nu ar trebui sa-mi faca tot timpul?

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banui ca sint ceva furtune care lasa sa traga ceva aer fals la temp joase...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia incercati sa porniti motorul imediat cum puneti contactul, fara a mai astepta stingerea becurilor din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blah_: MERGE :blah_:

Am incercat si eu dimineata.

Deschis portiera, bagat cheia si pornit...parca vroiam sa o fur in 60secunde :))

Merge ok...

Care a schimbat supapa de regularizare presiune?

La mine e pe capul rampei nu cum am auzit la unii pe filtru de benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine merge normal acum. A venit caldura si nu mai am treaba :) Pun contactul se sting "becele" si porneste la sfert.... :).... Na, asta e... merge deci nu ma deranjeaza sa pun contactul iarna sau la minus X grade de 2 ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...MERGE...

Recomand verificarea functionarii supapei din pompa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai am cerut niste preturi...de la 400RON in jos :(

Mai astept preturi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica 400 RON, pentru verificare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neee s-o schimb.

FYI Pe original -pe Skoda- e ~400-450RON , culmea e ca VDO sau Pierburg sint mai ieftini (280-200) dar pe cod de VW...

De verificat e cam naspa ca nu am gasit service cu dotarea necesara...

De vreo 3 zile vad ca porneste ok dar cu conditia sa-i dau cheie rapid dupa ce am deschis usa...

Mai bat din palme cu inlocuitul din motive de criza ...de nervi...:)

Pina la urma e cineva care a incercat inlocuirea supapei regulatoare si/sau a pompei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana la urma ce se intampla din cauza supapei/supapelor astora? Nu mai ramane benzina pe traseu si se intoarce in rezervor, ramanand conductele/furtunele goale? Sau se duce benzina inapoi atunci cand ar trebui sa bage la pornire?

Am trecut si eu prin 2 evenimente ciudate in ultimele 6 luni, cam asa, dar nu stiu daca au legatura:

Prima data prin toamna: eram in a 5-a si mi-a cazut puterea dintr-odata, a inceput sa se reduca motorul, exact ca si cum as fi ramas fara benzina. Si am mai patit-o prin decembrie tot in mers, tot in a 5-a. In ambele cazuri am reusit sa "aduc motorul la viata" retrogradand si dandu-i putin talpa. Tind sa cred ca am patit asta din cauza vreunui injector puturos sau poate ca am ramas fara benzina pe circuit...O sa-mi cumpar in seara asta sau saptamana viitoare din nou niste aditiv pentru benzina, poate reusesc sa rezolv ceva asa, dar nu as avea de unde sa-mi dau seama pentru ca nu se intampla mereu. Am ales sa nu bag in seama aceste 2 evenimente dat fiind ca s-au intamplat atat de rar si nici nu mi s-a aprins vreun martor in bord pentru a ma anunta de vreo problema legata de motor.

Ceva idei? Ca nu prea as vrea sa dau banii pe injectoare acum, pentru ca azi am observat si o bucsa de bascula rupta cand am dat tragger-ul mai in fata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am exact aceeasi problema ca si a lui VW Golf 4xxxxx.

Dupa cum se vede si in filmuletul postat de el, la rece, porneste si dupa 1-3 secunde incepe sa varieze turatia intre 300 si 2000rpm si moare motorul. Daca incerc sa plec imediat cu ea, acelasi lucru, moare motorul.

Tin sa precizez ca am schimbat bujiile, filtrul de benzina, curatat si adaptat clapeta, mers la vreo doua service-uri. Pana acum o saptamana aveam in permanenta eroarea "sistem admisie aer inetans" si aveam consumul la relanti mare, 1,3-1,4l/h. Acum a revenit la normal, 0,7l/h dar problemele cu pornirea la rece dimineatza parca se accentueaza si trebuie sa o pornesc de vreo 6-7 ori ca sa nu mai moara motorul. In restul zilei functioneaza perfect.

Unul dintre mecanicii recunoscuti in Iasi zicea ca dupa el si din experienta lui asta ar fi o problema mecanica care apare in general la FSI-uri, valva/supapa de admisie (probabil aer) care nu etanseaza bine. Ce este ciudat ca decat la rece apare problema asta.

Daca ati rezolvat problema astept cu interes solutia voastra ca ma lasa nervii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

moog, eu am schimbat acea supapa regulatoare din rampa de benzina, nu a avut nici un efect.rezolvarea in cazul meu o cunosti, dupa ce te saturi de cautari pune-o in aplicare, nu costa mai mult de 10 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, @CATYON: unde ai gasit acea valva separat? si care ar cealalta solutie pt 10 ron? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citeste de la postul 176 al acestei discutii referitor la solutia mea

regulatorul presiune benzina l-am comandat la un magazin de piese si a fost cam 200 ron, nu mai stiu exact

http://www.ingaraj.ro/?search=articole&producator=587&modelgrup=4736&model=15414&an_fab=2001&grupa=10370 asa arata piesa, poti suna chiar aici sau mai precis baga datele masinii tale pe acest site si afli exact de ce ai nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms... am confundat regulatorul cu valva unisesn din pompa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa unisens am avut si eu montata inainte de rampa injectoarelor, tot degeaba, dupa 2-3 luni am dat-o jos, costa cam 25 de ron si era din aluminiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-as'........... :(

Sa inteleg ca s-a incercat cam tot ce era posibil...naspa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iarna si a mea face problema, dar din cauza ca nu e curata clapeta de acceleratie, dar daca pun contactul de 2 ori , mi a pornit si la -15gr.calc ambreajul de vreo 2 ori , il tin apasat si ii dau drumul usor.

asta la temperaturi < -10, dupa aia numai am probleme cu pornirea.

Modificat de al3xandru1228
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre un lucru nu cred ca s-a discutat aici dar care ajuta si la pornire din cate stiu, si anume curatarea injectoarelor de depuneri pentru ca benzina sa intre in cilindrii bine pulverizata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele la mine se manifesta atat iarna cat si vara in sesnul ca daca las ca toti martorii sa se stinga imi porneste mai greu(invarte mult), din cate ma inteles scapa presiune, de acea intrebam de valva acea unisens.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!