Jump to content

Folie geamuri pt protectie solara


cristip
 Share

Postare recomandată

mie sincer tot nu mi-e clara treaba cu folia "autorizata".... in decret scrie ca e ilegala lipirea de folii pe geamuri PUNCT. nu zice nimic de folii neautorizate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intreaba si tu in stanga si in dreapta si ai sa vezi ca nu e chiar asa.

Oricum daca ti-e frica de politie nu-ti pune .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru golf 4:

Va multumim pentru interesul acordat serviciilor noastre.

Pentru masina dumneavoastra, foliile de culoare fumuriu mediu si

fumuriu

inchis, pentru laterale spate si luneta, pretul (folie + manopera) este

de 4

799 000 lei (fara TVA).

Tot pentru geamurile laterale spate si luneta, singurele aprobate

oficial

pentru

montaj folii, culoarea fumuriu foarte inchis - cea mai inchisa nuanta -

costa 6 399 000 lei (fara TVA).

Lateralele fata - care se monteaza pe raspunderea clientului - costa

inca 1

990 000 lei (fara TVA), indiferent de culoare.

Primiti Certificat de Conformitate RAR si o Adresa oficiala de la

Brigada de

Politie Rutiera in care se spune in mod expres ca foliile pe care le

aveti

dumneavoastra pe masina sunt admise in trafic.

De asemenea, primiti garantie 5 ani de zile pentru folia montata de

catre

noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in cazul asta s-ar putea sa ma tenteze si pe mine :angry: imediat dupa jante si chiptuning... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in cazul asta s-ar putea sa ma tenteze si pe mine :) imediat dupa jante si chiptuning... :P

<{POST_SNAPBACK}>

Ai gresit grav ordinea :angry: (1-chip, 2-jante, 3-folie ( :lol: ), 4-grija la gropi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu... grav e modul cum arata masina cu capace... chestia cu chipul o mai maschez eu "n-am chef sa fac cursa, mi-e lene..." :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, ORICE modificare a masinii care nu este autorizata de RAR sau producator este INTERZISA! ... cel putin teoretic.... Zicea cineva de Germania. Acolo TUV-ul e de 10 ori mai exigent dar exista de 100 de ori mai multe produse omologate TUV. Orice iti montezi pe masina sigur gasesti cu omologare. La noi nu prea am vazut produse omologate RAR. Poate la banzinarii seturi de becuri sau alte shit-uri... Jantele sunt clar interzise daca nu indeplinesc conditiile impuse de producator.

Folia... Se iau de folie cand ar bea si ei o bere. Eu am folie neagra neagra pe geamurile lateral-spate (fara luneta) si pe stopuri - albe. nu m-a oprit politia niciodata pentru astea. O singura data m-a prins radarul si au facut figuri dar cu vorba frumoasa am luat doar amenda de 72km/h in oras. :banghead:

La urmatoare masina imi pun si eu autorizata... sau Foliatech neautorizata.. :o

Mai bine pregatiti spaga... si vorba frumoasa... e mai "eftin"! :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. folia este foarte bine aplicata si din interior se vede perfect,lucru care nu il pot spune despre folia din targ..

2.decat sa ma milogesc 1 ora de un agent ,mai bine scot actele si ii dau cu ele in cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ibizafan,tu ti-ai pus doar pe lateralele spate sau pe toate?Asteptam niste poze! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poze sunt in topicul de la seat .intra si vezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: he he

a vazut cineva ca rezultatele fac 200%?

DA [ 41 ] [65.08%]

NU [ 86 ] [136.51%]

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil so fi marit procentajul :) :P .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta ma uitam si eu mai la toate topic-urile... da' am zis sa nu-i arat si lu' voinea ca-si face de lucru :P

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Frumoase poze ibizafan. Ibiza arata super cu geamurile negre.

Stie cineva daca geamurile, atunci cand se ionizeaza, trebuie date jos? Mai precis, luneta trebuie data jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa zic atunci la revedere la ionizare, masina e noua, n-are nici 1 saptamana de cand ne bucuram impreuna pe drumurile patriei.

:(

In plus nu prea cred ca sunt pe aici oameni care sa opteze pentru dat jos luneta sau parbrizul ... lipitura din fabrica ramane de baza (de'... nu mai avem dacii cu kedere sa le schimbi cu vecinii in fata blocului)

Atunci folie sa fie.

Cat despre interzis, in nici un caz, nu sunt eu de acord cu acele folii tip oglinda si nici cu lipirea pe geamurile din fata si parbriz a unei folii prea intunecate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti ionizezi pe urma geamurile si constati ca nu-ti place, ce faci? Tot mai buna e folia! Chestia cu datul jos al geamurilor nu ar fi asa complicata. Acum la noua generatie de seat (toledo, altea, leon) iti poti comanda direct din fabrica masina cu geamuri fumurii (de fapt au o tenta verzuie) si o sa ai si pe certificatul de inmatriculare lucrul asta. :)

Modificat de X-Ecutor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o tenta aproape invizibla de verde. (Scrie pe ele "Tinted").

Insa nu e un obstacol vizual. Nici pe intuneric.

Nu inteleg ce bateti atata moneda pe folie (imi veti sari in cap da' ma feresc eu :) ) ca am vazut atatea masini cu circuitul de dezaburire urat pe luneta sub folie, folia dezlipita la geamurile laterale in partea de sus, de la lasat si ridicat geamurile, alteori basici samd... uratzenii.

Oricum in trafic eu ii fac sa sughite acut de tot :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca am vazut masini de pe care se ia vopseaua nu o mai vopsesc? stim cu totii ca sunt folii dezlipite si urate cu besici si dezlipite la colturi. Depinde CINE le monteaza si CUM. Si bineinteles depinde CE folie ai pe masina. cea din piata cu 8 lri cutia nu va tina ca cea pe care dai 600 cu autorizatie si montaj PROFI. Sunt multi care isi iau folia din piata si o monteaza ei in fata blocului. Habar nu au despre folii si iese cum iese.

Folia de calitate montata bine nu se compara nu nimik aftermarket.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia astept sa se dezlipeasca ...dar nu cred ,ca oricum are garantie 5 ani si o sckimbi gratis.

Apropo am montat pe o masina de 2 ani si zici ca e montata ieri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare..indraznesc sa spun si eu cate ceva :D ..In primul rand am urmarit cu un deosebit interes toate aceste discutii legate de folie si ionizare si parerea mea este k daca nu faci totul legal si profesionist atunci nu are rost sa te mai apuci.....duminica ce a trecut mi-am pus folie (Vitan) pe geamurile din spate si luneta cu nishte prieteni si stupoare,luni am fost oprit de un ''organ''........doar asa de rutina.Imediat primul gand a fost sa ascund talonul (prietenii stiu dc) convins k imi va cere dovada de circulatie pt. folie.Asa sa si intamplat,i-am spus k nu am decat permisul si buletinul la mine iar masina a dat-o la verificat...si am scapat doar cu o amenda de :D 25o.ooo lei.Va dati seama daca aratam si talonul cat aveam de alergat dupa el??? :D ...k sa nu mai vorbesc de faptul k trebuia sa dau toata folia jos... in concluzie nu trebuie sa ne jucam cu asta chiar daca multi dintre noi au folie de Vitan pe masina neautorizata.Am scapat o data dar asta mi-a dat de gandit k poate a doua oara s-ar putea sa nu mai fie asa.......si m-am dus astazi la Pitesti sa ma interesez personal cat ma costa sa-mi fac toata masina (golf 2) ionizata...FRATILOR :1.600.000 LEI VECHI TOATA MASINA...nu mi-a venit sa cred si l-am intrebat inca o data pe omu' de acolo..m-a dus in biroul lui si ma pus in fata unui tabel ce se vroia a fii un fel de lista de preturi pt. o gama variata de masini...de la A la Z :D ...auziti voi...1.600.000 toate geamurile,iar pe Valea Cascadelor daca te duci si ceri aceleasi servicii iti cer 200 E... :D si culmea,la Pitesti iti da si autorizatie...va las pe voi sa trageti concluzii ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare..indraznesc sa spun si eu cate ceva :D ..In primul rand am urmarit cu un deosebit interes toate aceste discutii legate de folie si ionizare si parerea mea este k daca nu faci totul legal si profesionist atunci nu are rost sa te mai apuci.....duminica ce a trecut mi-am pus folie (Vitan) pe geamurile din spate si luneta cu nishte prieteni si stupoare,luni am fost oprit de un ''organ''........doar asa de rutina.Imediat primul gand a fost sa ascund talonul (prietenii stiu dc) convins k imi va cere dovada de circulatie pt. folie.Asa sa si intamplat,i-am spus k nu am decat permisul si buletinul la mine iar masina a dat-o la verificat...si am scapat doar cu o amenda de  :D 25o.ooo lei.Va dati seama daca aratam si talonul cat aveam de alergat dupa el??? :D ...k sa nu mai vorbesc de faptul k trebuia sa dau toata folia jos... in concluzie nu trebuie sa ne jucam cu asta chiar daca multi dintre noi au folie de Vitan pe masina neautorizata.Am scapat o data dar asta mi-a dat de gandit k poate a doua oara s-ar putea sa nu mai fie asa.......si m-am dus astazi la Pitesti sa ma interesez personal cat ma costa sa-mi fac toata masina (golf 2) ionizata...FRATILOR :1.600.000 LEI VECHI TOATA MASINA...nu mi-a venit sa cred si l-am intrebat inca o data pe omu' de acolo..m-a dus in biroul lui si ma pus in fata unui tabel ce se vroia a fii un fel de lista de preturi pt. o gama variata de masini...de la A la Z :D ...auziti voi...1.600.000 toate geamurile,iar pe Valea Cascadelor daca te duci si ceri aceleasi servicii iti cer 200 E... :D si culmea,la Pitesti iti da si autorizatie...va las pe voi sa trageti concluzii ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Fratilor !

Care iubiti foliile din targ sau ionizarea ganditi-va de doua ori:

Foliile neomologate se aplica mai prost decat cele omologate,gen :Llumar,3m,etc.,rezistenta la zgarieturi este f proasta, si dupa max 2 ani de stat in soare incep sa se decoloreze.Ex :am avut tico cu folie neomologata.Duapa 2 ani am vandut masina,iar geamurile aratau de parca erau din alea facute de fabrica cu o mica nuanta de maro..ea fiind dark brown.Caravellul de la firma e facut in '98 si are folie de atunci,verde inchis.Dupa atatia ani a rezistat cu brio la zgarieturi si nu s-a decolorat.

In plus prin folia omologata se vede f bine spre ext comparativ cu cea neomologata.

Geamurile ionizate se decoloreaza in timp ,mai ales pe la dezaburirea spate.Cu timpul arata de parca o femeie si-a dat cu autobronzant de la avon si nu l-a aplicat uniform...

Eu,pe polo am folie Llumar omologata ...toate geamurile in afara de cele fata->4,4 mil lei.Ai garantie,dupa aplicare,la vreo 2 sapt te cheama asa o reintinda si va spun ca sunt puse perfect..totul in max o ora si cu geamurile laterale spate date jos.

In plus politailor le rad in nas pentru ca am autorizatie.Pot trece granita cu folia asta,lucru care nu se poate cu cea neautorizata.

Apropos:RAR nu poate omologa nici o folie.Producatorul de folie este omologat/recunoscut international..asa ca degeaba va duceti la RAR ca nu rezolvati nimik....

Numa bine!

Octav

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum sunt foliile astea autorizate dar eu am vazut folii FoliaTec si mi-au placut foarte mult. Cum as putea sa-mi pun astfel de folii si sa fie autorizate. De unde stii ca o folie e autorizata sau nu? Are ceva pus pe folie? Daca ma duc cu folia asta la baietii care monteaza foliile autorizate, mi le monteaza? Nu poate sa imi dea o hartie pe folia FoliaTec?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor !

Care iubiti foliile din targ sau ionizarea ganditi-va de doua ori:

Foliile neomologate se aplica mai prost decat cele omologate,gen :Llumar,3m,etc.,rezistenta la zgarieturi este f proasta, si dupa max 2 ani de stat in soare incep sa se decoloreze.Ex :am avut tico cu folie neomologata.Duapa 2 ani am vandut masina,iar geamurile aratau de parca erau din alea facute de fabrica cu o mica nuanta de maro..ea fiind dark brown.Caravellul de la firma e facut in '98 si are folie de atunci,verde inchis.Dupa atatia ani a rezistat cu brio la zgarieturi si nu s-a decolorat.

In plus prin folia omologata se vede f bine spre ext comparativ cu cea neomologata.

Geamurile ionizate se decoloreaza in timp ,mai ales pe la dezaburirea spate.Cu timpul arata de parca o femeie si-a dat cu autobronzant de la avon si nu l-a aplicat uniform... 

Eu,pe polo am folie Llumar omologata ...toate geamurile in afara de cele fata->4,4 mil lei.Ai garantie,dupa aplicare,la vreo 2 sapt te cheama asa o reintinda si va spun ca sunt puse perfect..totul in max o ora si cu geamurile laterale spate date jos.

In plus politailor le rad in nas pentru ca am autorizatie.Pot trece granita cu folia asta,lucru care nu se poate cu cea neautorizata.

Apropos:RAR nu poate omologa nici o folie.Producatorul de folie este omologat/recunoscut international..asa ca degeaba va duceti la RAR ca nu rezolvati nimik....

Numa bine!

Octav

<{POST_SNAPBACK}>

poate ai dreptate in legatura cu dezaburirea de pe luneta...(si asta in timp foarte indelungat) insa nu cred k trebuie sa-i descurajam pe cei ce vor sa si le ionizeze... :D ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!