Jump to content
AudiPerformance

Probleme cu instrumentele de bord la Sharan

Recommended Posts

AudiPerformance

Salut,

Am intampinat o mica problema la masina unui client si am zis ca nu e loc mai bun de cautat informatii decat aici pe forum. Masina a venit la noi pe platforma pentru a-i reface motorul, pana aici toate bune si frumoase. Dupa ce motorul a fost gata si apoi pus pe masina (am uitat sa specific ca avea motorul in portbagaj pentru ca fusese deja scos de alti mecanici) surpirza: ceasurile de bord nu functioneaza. Am incercat sa facem o testare din pacate nu ne lasa sa "comunicam" cu bordul sub nici o forma. Am luat toate manualele posibile si imposibile si le-am citit din scoarta in scoarta pentru a vedea unde poate fi problema si nimic. Bordul pur si simplu nu vrea sa mearga desi se aprind becurile si toti martorii dar apa nu urca, indicatorul de combustibil sta in permanenta pe pozitia "plin" turometrul si vitezometrul sunt la 0.

Acum am vrut sa facem altceva: sa luam un bord de la un alt Sharan si sa-l punem ca si test pe asta. Totusi eu stiam ca nu se poate pentru ca are un calculator codat intr-un anumit fel si nu il citeste (Si aici as vrea sa ma contrazica cineva daca gresesc) totusi nu am gasit mai nimic despre asta in nici un manual de reparatii.

Problemele mele sunt urmatoarele:

1. Stie cineva daca eu folosesc un alt bord trebuie sa fac codare? Pentru ca mi-e frica sa nu fie ca la BMW (unde se da peste cap total si trebuie rescris tot softul din EKM). Si prietenul care s-a aratat dispus sa ma ajute sa nu cumva sa i se intample si lui ceva la bordul lui.

2. Codarea este cea obisnuita cu VAG-COM? sau daca pun un bord nou isi preia singur informatia (iar e cazul de la BMW dar fiind singurele masini la care am mai facut asa ceva le iau ca referinta)

Daca stie cineva mai multe despre asta il rog sa scrie aici intrucat orice informatie este binevenita.

Multumesc,

Alex

Share this post


Link to post
Share on other sites
terrabyt

Poti sa pui bord de pe alta sharan, alhambra sau ford galaxi model respectiv, nu se intampla nimic. La modelul asta imobilizarea este separat, deci cu pornirea nu ai nici o treaba. Legat de copieri de info dintr-un modul in altu la vag nu este, mai ales modelul asta.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
lorenzofocsani

sall...si eu am fost nevoit sa schimb ceasurile de pe masina mea...insa mi sa intamplat ca imi arata gresit viteza in mers....asa ca ptr siguranta ta verifica viteza in mers....

Share this post


Link to post
Share on other sites
AudiPerformance

pai da dar la mine nu merg deloc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ct95rif

Bună tuturor !

Am un Sharan 1.9 TDI din 2002. Se pare ca nu m-am descurcat prea bine la montarea display-ului din bord deci am nevoie de alt bord. Al meu este

7M3920840N iar ceea ce am găsit este 7M3920840C. Nu ştiu care sunt diferenţele, dacă sunt sau nu compatibile.

Eventual poate ştie cineva vreun site cu specificaţiile necesare.

Mulţumiri tuturor celor care vor binevoi a mă lumina în acest sens !

Share this post


Link to post
Share on other sites
razvi_gyl

daca arata identic poti sa l pui,imobilizaiderul la sharan nu se afla in bord

Share this post


Link to post
Share on other sites
cosminwon

salut!am o problema la un sharan!cand iau contactul imi dispar si display-urile din ceasuri.e ca si cum ai scoate borna la baterie.acele la ceasuri raman in pozitia in care s-a oprit motorul,adica raman ca si cum ar indica turatia-800rpm,motorina si apa.stie careva care ar putea fi cauza?multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Siguranta de care am vorbit ai verificat-o ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
gabitzuB

Salutare.

Despre care siguranta e vorba (unde se gaseste)??? tot aceasi problema este si la un seat alhambra din 2001 in plus nu se poate face nici diagnoza pt ca nu vine curent la mufa pentru diagnoza oare are vreo legatura?

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Minca George

Am si eu o intrebare: De ce se aprinde becul la ESP, fara sa apesi butonul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Doar o diagnoza poate sa-ti spuna asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gabitzuB

Sașutare,

Al Bundy ai spus in postul 8 despre o siguranta nu ma poti ajuta si pe mine sa gasesc acea siguranta? care ar avea legatura cu aceasta problema: (cand iau contactul imi dispar si display-urile din ceasuri.e ca si cum ai scoate borna la baterie.acele la ceasuri raman in pozitia in care s-a oprit motorul,adica raman ca si cum ar indica turatia-800rpm,motorina si apa)

Share this post


Link to post
Share on other sites
tirlosu

sall...si eu am fost nevoit sa schimb ceasurile de pe masina mea...insa mi sa intamplat ca imi arata gresit viteza in mers....asa ca ptr siguranta ta verifica viteza in mers....

Salut, la fel am patit si eu.Am schimbat bordul si acum imi arata mult mai mult adica daca merg cu 30 la ora pe bord imi arata 50.

Cum ai rezolvat problema?

Edited by tirlosu
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
lorenzofocsani

sall...nu am reusit sa il fac sa functioneze corect si pana la urma am pus bordul vechi....am incercat chiar si copierea memoriei de pe un alt bord de sharan dar rezultatele au fost tot negative.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
tirlosu

Multumesc frumos.

Trebuie sa existe o metoda, numai ca trebuie insistat in cautarea ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
oprea marian

salut

am si eu aceeasi problema cu mufa de la tester ,nu primeste curest

ai aflat de ce?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Ai verificat sigurantele?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ionut2000

Salut! Nu am gasit unde sa postez si am deschis un nou topic. Ma o problemma cu vitezometru la Sharan 1.9 tdi 116 cp an 2001. Cu motorul pormit fara sa ma deplasez de pe loc vitezometrul o ia razna si oscileaza intre 60 si 120 km la ora. Astept sugestii. Multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

In primul rand, trebuie facute cateva teste - cu VCDS-ul, sa vezi daca e din ceasuri sau nu.

daca e din ceasuri - trebuie desfacute si cautate - sa vedem ce s-a dus. Altfel, puse altele - cumperi pe SH.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dore982

salutare la toti colegi,am vazut ca aveti si voi aceiasi problema ca mine,cu ceasurile de bord la 2001-2003 ,si al meu face la fel cind iau contactu se reseteaza tot acul la turometru ramine pe la 800 rpm si nu se inchide corect usa la sofer,chesti interesanta este ca am montat pe masina un dvd auto jvc si de cind iau contactul mai dureaza vreo 20 secunde pina se opreste radio in tot acest timp ceasurile de bord functioneaza cum se opreste radio pa nu mai apare nimic nici pe ceasuri si nici usa sofer nu se inchide,am reusit sa fac diagnoza numai cu radio pornit daca scot radio afara nu am curent la mufa iso pe vag com imi da led usa sofer inchidere centrala in scurt la masa intrmitent ,si releu incalzire parbriz fata scurt la masa intermitent,bineinteles si esp sta aprins din cauza ca nu se alimenteaza numai cind pornesc radio,ati rezolvat ceva cu problema asta ca eu nu ii dau de cap, firele nu au nici pe dracu la usa ca le-am purecat numai daca e undeva prin bord vreo problema,eu ma gindesc serios chioar sa vind masina , am lipit la cabluri pe la haion pe la usi ca erau rupte dar acu nu mai stiu ce dracu sa caut, daca ati gasit problema scrieti va rog frumos un mesaj privat sau pe forum ca este folositor si pentru alti colegi care probabil o sa aiba aceiasi problema.



colegu ai rezolvat ceva in legatura cu problema de la sharan ,acum am aceiasi problema ca si tine si nu ii dau de cap .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Daca scoti firele de la radio face la fel?

Share this post


Link to post
Share on other sites
dore982

daca scot radio face aproape la fel numai cind iau contactul se stinge tot imediat de pe ceasuri si turometrul ramine pe la 800 de ture.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dore982

help!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
terrabyt

Cam tarziu am vazut si eu topicu asta. Problema este firul care iti alimenteaza mufa de diagnoza, radio, bord, parca si g85. In majoritatea cazurilor eu am gasit problema  , langa scaunul soferului, sub bucata aceea de metal care acopera instalatia electrica.  Acolo ai un nod la firele astea. Daca iti e frica/lene sa desfaci atata, fa un trap intre siguranta 32 si pinul 16(fir rosu) al mufei de diagnoza. Faza cu radio o patesti, din cazua ca tu nu  ai scos pinul din mufa , iar radio iti alimenteaza acest circuit prin firul de remote/power antena.

Share this post


Link to post
Share on other sites
d3luxsoft

eu unu am tensiune pe pin-ul  16 masa e ok dar tot nu comunica, interfata este vcds 11.13

, care ar fi pb

Edited by d3luxsoft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri