Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

23 hours ago, Trofin Liviu said:

Mai țin un bidon în mașină pentru situația în care mașina va cere dar din luna mai până în prezent asta nu s-a întâmplat. 

Dar cum ar "cere" masina?

Modificat de lupo_bv
Eliminat off topic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@detinator E galagioasă, ronțăie injectoarele în sarcină. Când lubrifierea motorinei e corespunzătoare, sistemul de injecție nu trebuie să scoată zgomote metalice, din contră, trebuie să fie ,,catifelate". 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo 4 luni, adica cam de cand s-a trecut la motorina de vara, si eu am renuntat la uleiul 2t pentru ca masina se lenevise rau. Vorbim de masina din semnatura, fara dpf sau alte nebunii, iar 2t-ul folosit e Liqui Moly in concentratie de 1:200, acelasi ca intotdeauna. Pur si simplu motorina actuala nu prea se impaca cu 2t, asta fara a adauga vreun aditiv suplimentar. Insa, ca si parte pozitiva, si motorul suna si se comporta mai frumos doar cu motorina simpla comparativ cu motorina simpla de anul trecut. Chiar si in conditiile actuale, 2t-ul reuseste sa faca motorul mai tacut si sa linisteasca vibratiile lui, dar penalizeaza la performante, deci trebuie folosit in cunostiinta de cauza. Voi mai incerca din nou 2t cand se va trece la motorina aditivata de iarna sa vedem atunci ce efect va avea, sau mai repede in caz ca voi incepe sa observ diferente in comportamentul motorului date de combustibil. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă rog să păstraţi discuţia on topic.

Pentru discuţii despre motorină aveţi la dispoziţie două topic-uri

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv te rog sa nu ștergi postările deoarece chiar sunt la subiect. In ultimele luni mai multe persoane au observat ce am spus eu mai sus, și anume că uleiul 2t in motorina  actuala scade performantele dinamice. Unii au renunțat complet la 2t, unii au făcut mixuri de aditivi și 2t pentru a compensa lipsa de vlagă, dar strict 2t cu motorina nu mai are efectele de care se vorbea aici în urma cu ceva timp. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la ce a spus @mihai.onu94. Parcă niciodată 2t-ul nu a fost în atât de strâns legat de felul motorinei.

Să vedem la iarnă ce va fi! Bine ar fi să nu mai fie nevoie de el pentru că s-a scumpit destul de mult și devine costisitor să îl folosești. 

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am referit la discuțiile interminabile despre sursa carburanților, cine îi aditiveaza si altele asemenea fără să fie specificată legătură cu 2t. Astfel de discuții nu fac decât să dilueze conținutul topicului. 

Normal ca discuțiile despre motorină în legătură cu 2t nu o să le șterg si daca va  uitați mai sus veți vedea că nu am șters așa ceva.

Acum un feedback si din partea mea. Eu amestec 2t cu Rompetrol de 55, EfixS si nu am observat că este mai leneșă. De curând am alimentat aproape un rezervor pt. ca am rămas fără ulei si am putut să fac comparația. Am mai observat ca, spre deosebire de anii trecuti, nici motorul nu a devenit mai gălăgios fără ulei. Uleiul folosit: Jonsered.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu bag cam 200-250 ml ulei 2T la un plin de 45-50 l de motorina. Am aproximati 40.000 km de cand folosesc ulei 2T si nu am de gand sa renunt la el. Am avut intentie de 2-3 ori dar imi place mai mult cu 2t cum se aude motorul. Modificari la putere... nu stiu ce sa zic. Chiar daca sunt modificari nu le sesizez. E posibil sa se fi schimbat ceva pe parcursul timpului si sa nu imi dau seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11
On 8/18/2018 at 11:38 PM, Trofin Liviu said:

Deși sunt nenumărate discuții referitoare la calitatea motorinei din România, din fericire, este printre cele mai bune din Europa. Firește că vor spune unii că motorina din Germania sau alte țări vest europene face și drege, cifrele spun altceva.

Nici eu nu am observat diferenta intre cea din Germania, desi ma asteptam dupa ce auzisem ca ti se face masina avion cu carburant din vest. Nici vb., cel putin nu asta a fost senzatia mea.

Eu de o vreme folosesc Wolf SYNTH si asta voi folosi in continuare. Nu am desfacut motorul pt ca nu am de ce sa fac asta, poate un boroscop ar fi o idee buna. Sigur, se afuma tipsurile de la toba, dar se afuma si fara 2T in cateva sute de km. Dar masina e veche, chip(neadaptat pt noile injecoare, poate s-ar putea si mai bine), injectoare mai mari, e normal zic eu sa fumege putin in sarcina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tractoarele astea clasice cu pompa de injectie rotativa euro3 nu e problema , in schimb la celelalte PD, CR, mai ales cu DPF nu merita efortul.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In discutiile din forum se preciza faptul ca adaugarea uleiului 2T face o ungere mai buna si se evita spanul.

Acum vad ca a disparut entuziasmul.

Am adaugat si eu astazi 170 ml la plin de 68. Deocandata nu-mi dau seama de ceva modificari.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru că s-au schimbat niște lucruri, 2t-ul reprezintă o adaptare la o situație, numai că momentan nu mai e cazul. Întâmplător am un prieten care are motor ca al tău și la doza aia nu simți nimic iar dacă o crești s-ar putea să obții niște corecții mai măricele și un sunet contrar a ce am discutat pe aici. Dacă vrei să insiști optează pentru Mol, Lukoil standard pentru că au densitatea un pic mai scăzute și diluează în prealabil cu câteva zeci de ml de aditiv de la Liqui Moly (Schmier, SDA, Speed Diesel, SP), îl face foarte subțire și asigura un amestec optim. Anul trecut puteai să faci plinul și îl turnai simplu acasă, anul acesta nu mai vrea. Mai crește un pic și doza pentru că nu are efect. Dacă după 2-3 încercări nu ai rezultate care să te mulțumească, nu mai risipi uleiul și ai răbdare până la iarnă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima ascultare as zice ca rontaie la relanti. Parca se aude ca motorul de 1.9.

Acum sa nu fie placebo.

Nu cred ca mai folosesc ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bagă Schmier sau orice aditiv cu proprietăți de lubrifiere pentru liniștea ta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am folosit si eu LiquiMoly 2T - API TC (1052) , in raport de 1:250 si 1:300 . Dupa cateva mii de km am facut diagnoza si am observat ca ,corectia la injectie pentru fiecare cilindru a scazut (s-a imbunatatit ) . In ceea ce priveste sunet si consum nu am simtit diferente. Mentionez ca masian mea nu are DPF din fabrica .  Din cate am citit in topic am observat ca la TDI-PD efectele sunt benefice , diferente mici , dar pozitive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 13 ore, claudiubuhan a scris:

 

Am adaugat si eu astazi 170 ml la plin de 68. Deocandata nu-mi dau seama de ceva modificari.

 

E prea puțin 2t pentru a avea vreun efect. Folosește cam 4-5 ml 2t la litru de motorină daca vrei sa simți ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As este. Trebuia 5ml la l de motorina, dar m-a tem sa nu infund DPF-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Monitorizează regenerarile și vei vedea că se răresc, mai ales că folosești 1052, nu are zddp deci nu are din ce să facă cenușa de ulei. Dar nu uita nici injectoarele, nu știu ce fel de biodiesel bagă sau ce nenorociri de aditivi, acum 2t nu mai ajută la corecții mici, din contră. 

Iar încercările să știi că nu se fac cu rezervorul plin. Dacă ceva nu merge bine, pui motorină curată, se diluează și gata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam in rezervor cam 25 de l. De obicei cand ajung la jumatate din rezervor, fac plinul.

Vreau sa evit si condensul care se formeaza in rezervor.

Ce ma enrveaza e ca dupa ce se incalzeste motorul, toarce extraordinar. Din masina abia se aude ca e pornit.

Dimineata e zgomotos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, Trofin Liviu said:

Bagă Schmier sau orice aditiv cu proprietăți de lubrifiere pentru liniștea ta. 

Schmier sa bag acum peste plinul amestecat cu ulei 2T sau sa astept sa se consume motorina din rezervor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru aditivi motorină există topic.

Acest topic este despre 2t în motorină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era simplu de raspuns. Da sau nu ?

Nu se intindea discutia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa vezi efectul fiecaruia in parte, dozezi cat trebuie si pui separat, altfel nu poti concluziona corect, parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ars un rezervor și jumătate de motorina fără ulei 2t și parca motorul trage puțin mai bine, problema e ca e puțin mai gălăgios. Nu mi-am dat seama pana acum pentru ca am băgat ulei aproape tot timpul. Cred totuși ca mai merg 2-3 rezervoare fără ulei și pe urma bag din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!