Jump to content

Faruri - probleme


variant
 Share

Postare recomandată

Ok, multumesc pentru sfaturi baieti

Am luat in calcul si varianta ca nefiind becuri de firma...sa existe posibilitatea ca acestea sa se arda mai repede ca altele. Intr-adevar, merg destul de mult cu ele aprinse (motivul fiind ca fac destul de des autostrada).

Cosmin, poti fi putin mai explicit cu tremuratul oglinzii!! Adica, te referi la partea "mobila" din interiorul farului?!

Daca la aceea te referi, intr-adevar....am ceva probleme la ea..si anume ca nu mai pot sa le reglez nici manual :( Cred ca mi-au sarit din acei suporti de plastic. Oricum, weekend-ul asta sunt hotarat sa dau bara jos, sa le repozitionez in locasul lor :icon_rendeer: Am incercat asa, fara a da farul jos (am scos capacul de protectie si becurile...si am incercat sa trag in sus de el...dar fara rezultat)

Dupa ce fac operatiunea cu fixatul oglinzii...cred ca o sa-mi cumpar si un set de becuri de firma...sa vedem acelea ce durata de viata or sa aiba :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • goofy4

    11

  • AdCrys

    10

  • Al Bundy

    9

  • Jorjel

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca ai farurile obisnuite de G IV,trebuie sa iei farurile jos pentru a reusi sa prinzi inapoi mecanismul de reglare(in cazul in care a scapat din ghidaje)din cauza spatiului foarte ingust de lucru.Chiar si asa e destul de greu accesul in interiror,(daca ai mana subtire ai avantaj).In cazul in care asta este si te hotarasti sa faci operatiunea pot sa postez o poza a mecanismului ca sa-ti faci o idee cam ce trebuie facut acolo.si eventual sa te uiti inainte daca a scapat din acel ghidaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai farurile obisnuite de G IV,trebuie sa iei farurile jos pentru a reusi sa prinzi inapoi mecanismul de reglare(in cazul in care a scapat din ghidaje)din cauza spatiului foarte ingust de lucru.Chiar si asa e destul de greu accesul in interiror,(daca ai mana subtire ai avantaj).In cazul in care asta este si te hotarasti sa faci operatiunea pot sa postez o poza a mecanismului ca sa-ti faci o idee cam ce trebuie facut acolo.si eventual sa te uiti inainte daca a scapat din acel ghidaj.

Salut goofy4

Da, faruri obisnuite am.

De scapat, a scapat sigur...cel putin unul dintre ele..pentru ca acum cateva zile cand am schimbat becul ars...am observat sa partea mobila statea cam jos...am bagat mana...si am vazut ca se misca cam liber...adica am miscat-o destul de usor in sus si jos. Am comparat si cu dreapta...si cel putin cel de pe stanga este sigur sarit din ghidaje.

In principiu, stiu cam ce am de facut...doar la demontatul si montatul barii imi e cam "teama"...ca nu am mai facut pana acum aceasta operatiune :angry:

Daca ai poze...oricum sunt bine-venite...nu numai pentru mine...ci pentru oricine care vrea sa faca operatiunea singur...si sa nu dea bani din buzunar la cine stie ce meserias...care oricum nu face ceva in plus decat ai putea fi tu in stare (daca ai bine-nteles o mica trusa sa scule :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Articulatiile in care este prinsa oglinda farului (sunt 2) arata ca in foto si in zona incercuita este imbinarea de unde a "scapat" prinderea,fiind rotit prea mult din reglaj (probabil) sau alte motive.Bara nu e greu de dat jos,are cam multe suruburi,dar altfel nu se poate lua farul jos si acolo la fata locului,nu se poate face aceasta operatie,(eu m-am chinuit sa pun articulatia la loc chiar si cu farul dat jos,spatiul de lucru fiind foarte limitat).Daca ai reglaj electric al farurilor (un motoras mic prins cu o articulatie asemanatoare de oglinda farului,trebuie mai intai scos motorasul din locasul (de pe spatele farului)lui prin rotire in jurl axei lui,dupa care scoti si tija motorasului(care seamana cu acea tija cu bila in capat din foto),dar care se scoate prin impingere latral din articulatia din prinderea de pe oglinda farului (usor nu forta sa nu se rupa ceva,iese usor).La articulatia din foto,cea care probabil a iesit,introducerea la loc se face prin impingere in locasul ei,spre deosebire de cea de la motoras (care e asemanatoare,dar acolo scoaterea si introducerea tijei(cu bila in capat)se face prin impingere laterala si nu de sus in jos.Sper ca am fost explicit;cand desfaci farul o sa-ti dai seama si la fata locului numai sa lucrezi cu grija ca e numai plastic si se poate rupe usor si atunci e mai rau.Succes!

post-55895-1258016202_thumb.jpg

Modificat de goofy4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...am si eu o problema tot la lumini...am un vw bora si am o instalatie de bi-xenon pe ea...asa am cumparat-o cu instalatia....mi sa ars 1 bec din cele originale(ale instalatiei)...am cumparat 2 becuri bi-xenon si din pacate mai cum cateva zile am gasit becul spart in far l-am schimbat cu cel ramas din setul origina...problema acuma este ca nu pot da flesh cu becul original...dau flesh doar cu 1 bec ( becul cumparat dupa ce mi sa ars cel original ) am schimbat droserele intre ele si tot la fel face...care ar fi problema?va multumesc.

Daca poti sa ne spui si rezolvarea pe care ai gasit-o intre timp (postul tau fiind cam vechi). Aceeasi problema am avut-o si eu insa la mine se blocase pur si simplu becul (defect fabricatie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am un prieten cu Bora si are urmatoarea problema:nu i se mai aprinde faza scurta,dar faza lunga functioneaza!Care sa fie problema?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data verifica daca sigurantele sunt bune. Daca sunt ok, pot fi arse filamentele de faza scurta la ambele becuri. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut baieti, sunt nou pe forum, mi-am cumparat proiectoare pt jos in bara cu tot cu grilaj, nu am instalatia, la masina pt ca nu am nici in far proiectoare. Vroiam sa va intreb daca este vreun electrician mai priceput care sa imi spuna cum sa fac legaturile? Zilele astea am sa dau comanda si de buton cu pozitie pt proiectoare, darideea principala asta este daca imi poate explica cineva cum sa fac instalatia.

Sau este necesar sa ma duc la un electrician?

La fosta dacie am facut si eu aceasta instalatie le-am legat de pozitie dar nu vreau as :).

Scuze daca este off-topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o informatie pentru cei care vor sa cumpere becuri Philips Extreme Power. Am inlocuit becurile aproximativ acum un an.

Primul s-a ars in decembrie, iar al doilea saptamana aceasta, in conditiile in care merg zilnic, casa-servici si inapoi, maxim 10 km pe zi + alte drumuri.

Deci, tin cam un an de zile si, intr-adevar, dau o luminozitate mai buna. Pretul este in jur de 65-70 ron bucata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data verifica daca sigurantele sunt bune. Daca sunt ok, pot fi arse filamentele de faza scurta la ambele becuri. :flower:

Mda, good point Amy. Eu am fost mai "destept", m-am bagat sa schimb direct becul H1 al farurului din partea soferului.

...

1:30AM, ma pregateam pentru un drum de 300km, cand costat ca nu-mi merge faza lunga a farului din stanga.

"Desteptul de mine" (sa ma repet), opresc intr-o benzinarie, si din pacate, nu aveau decat niste H1-uri foarte ieftine (4RON, i mean... wtf?!), dar am zis ca nu am alta solutie. Stau, ma chinui vreo 10 minute sa-l schimb. Aprind, niente. M-am dus glont la sigurante. Constat ca pentru faza lunga... aveam sigurante diferite. Una de 10A (pe farul ce mergea), si una de 5A, care, surpriza, nu numai ca era arsa, era coapta, topita. Ma intorc in benzinarie, cumpar siguranta, aprind, evrika, becul se aprinde. Opresc farurile, ma apuc de "impachetat" capacul. Intru in bezinarie sa ma spal pe maini, ma intorc, aprind, nu numai ca nu-mi mai mergea faza lunga pe farul respectiv, insa nici pozitia. Verific din nou sigurante, mai misc becul, nimic. Decid ca nu pot pleca la drum asa, si ma intorc in Bucuresti.

In parcare, nu rezist, si o mai gadil un pic. Reusesc sa fac pozitia sa se aprinda, si incerc sa scot becul cumparat (desi nu parea ars), ca sa-l inlocuiesc cu becul original. Un sfert de ora m-am chinuit sa-i scot mufa, si un am reusit. M-am lasat pagubas.

Nu stiu unde ar putea fi problema, sper sa nu se fi ars ceva pe cablaj, desi nu ar fi avut de ce. Stie cineva de cati Amperi trebuie sa fie sigurantele pentru faza lunga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru faza lunga sigurantele 18, 19 de 10A,

pentru faza scurta sigurantele 20,21 de 15A,

pentru pozitii sigurantele 22,23 de 5A.

La tine cred ca iti lipseste o masa, probabil la mufa de la far pin 8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am vrut sa reglez lungimea luminei farurilor ca imi pareau ca bat ca-m departe de masina, adica lumina incepe dupa vreo 2metri distanta de la masina.am tot invartit rotita dreapta langa aripa si la un moment dat am auzit cum ceva ar fi iesit dintrun locas si apoi nu am mai putut sa reglez farul.tin sa precizez ca lungimea luminei nu este mai mare de 2 metri.ce as putea face ca lumina sa revina la faza ce era inainte,invart de rotita aceea si stg si dreapta iar la un moment lumina urca si apoi coboara un pic de tot chiar daca invart pana lamaxim si stg si dr.am incercat si din reglajl electric dar degeaba.va multumesc

Modificat de radusb23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai auzit ca ar fi scapat ceva cand ai invartit,atunci inseamna ca a scapat articulatia reglajului farului din locasul ei.In acest caz,trebuie dat jos farul si repusa la loc. Aici ,daca te intereseaza,vezi cum se poate pune la loc.Reglajul electric al farului,este doar pentru a compensa modificarea luminii farurilor in functie de incarcarea masinii;daca a scapat din articulatia reglajului(pe inaltime) nu mai poti modifica,decat dupa ce repui la loc mecanismul.Oricum reglajul,dupa aceea e bine sa-l faci la un service,pe aparat,ca asa dupa ochi nu vei putea regla cum trebuie farul si va fi prea sus sau jos,in plus poate patesti ca acum,ca trebuie dat jos farul si ai mai mult de munca.

Modificat de goofy4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am si eu o problema, eu am pe faza scurta xenon aftermarket, de ieri nu-mi mai merge becul de pe partea dreapta, am desfacut capacul de la far si era apa pe acolo, nu stiu de unde, si s-a aburit farul dar becul nu mergea, in seara asta am fost cu masina, si am vazut ca becul cand il aprind se aprinde o fractiune de secunda si se stinge, o fi vreo problema de la apa sau vre-un contact imperfect sau e ars becul ? stiam ca becurile xenon cand sunt arse nu mai dau nici un semn. astept un raspuns. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare

La aceste faruri vreau sa schimb becul pe faza lunga, insa nu stiu ce fel de bec este ... ma puteti ajuta si pe mine? este h1 cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am si eu o problema cu farurile mai nou. In urma cu o saptamana mi-am montat un kit xenon pe faza scurta. In urma cu 3 zile am observat ca mi se aburesc farurile. Initial am crezut ca e vorba de acea garnitura care intra in gaura ce se face in capac la montaj... si am izolat-o cu silicon si totusi nici un rezultat. Poate a mai intalnit cineva aceasta problema pe golf 4 si ma poate ajuta si pe mine. Un prieten mi-a spus sa dau capacele jos ca nu mai aburesc dar nu vreau sa risc sa-mi intre praf in faruri asa ca astept si alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu fie infundate aerisitoarele de la faruri. se gasesc in partea de jos, trebuie demontate. MAi verifica eventual ca sa vina ok capacele din spatele becurilor este si o farnitura acolo daca nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu fie infundate aerisitoarele de la faruri. se gasesc in partea de jos, trebuie demontate. MAi verifica eventual ca sa vina ok capacele din spatele becurilor este si o farnitura acolo daca nu ma insel.

Capacele inchid bine, nu au probleme. Referitor la aerisitoare, se poate sa fie infundate asa repede? Farurile au fost schimbate in 2008 pe masina si au fost puse tot faruri originale, noi.

Si eventual imi spune cineva o metoda buna de a scapa de apa care s-a acumulat in faruri de la repetate aburiri pentru ca am observat ca s-a acumulat putina apa in partea de jos a farului, la imbinarea sticlei cu plasticul.

Modificat de Sindrome
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine ar fi sa dai jos farurile si sa le verifici. Banuiesc ca putea intra ceva la aerisitor, cu ocazia asta il vei vedea mai bine.

In legatura cu apa din far va trebuie sa folosesti un feon de par. Nu cred ca e indicat sa folosesti altceva mai puternic sa nu topeasca sau sa se deterioreze alta componenta a farului. Daca raman urme in far de la apa care a stat in el va trebui sa l speli cu apa distilata deoarece aceasta nu are calcar sau alte impuritati. Esti sigur ca farurile sunt OEM?

Modificat de possst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine ar fi sa dai jos farurile si sa le verifici. Banuiesc ca putea intra ceva la aerisitor, cu ocazia asta il vei vedea mai bine.

In legatura cu apa din far va trebuie sa folosesti un feon de par. Nu cred ca e indicat sa folosesti altceva mai puternic sa nu topeasca sau sa se deterioreze alta componenta a farului. Daca raman urme in far de la apa care a stat in el va trebui sa l speli cu apa distilata deoarece aceasta nu are calcar sau alte impuritati. Esti sigur ca farurile sunt OEM?

Farurile au fost schimbate la reprezentanta VW din oras. Sticla de pe far nu este prinsa cu cleme ci cu mastic, lipita. Cred ca sunt Valeo(din cate imi amintesc).

Si in acest caz cum voi putea spala sticla farului pe interior?

Ideea e ca am farurile din 2008 pe masina si nu am avut niciodata probleme de acest gen decat in ultima saptamana de cand mi-am pus xenon pe faza scurta. Sa fie temperatura din interiorul farului mai mare datorita noilor becuri si din acest motiv sa abureasca?

Sincer nu am stiut ca exista aerisitoare la faruri si banuiesc datorita lor nu ar trebui sa se formeze nici presiune in interiorul farului... asa poate se explica si faptul ca la scurt timp dupa ce am izolat cu silicon si am circulat cu faza scurta, am observa un balonas in stratul de silicon... Ma gandesc ca s-ar putea sa fie infundate totusi aceste aerisitoare. Am sa demontez farurile azi sa ma uit la ele.

Multumesc mult pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este H1 pe lunga.

Din pacate am cumparat H1 de la colegul Mihai (74 JAF) iar astazi ... stupoare! Era fix ... H7 :P

Asa ca le voi pune la vanzare ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Revin din nou pe topic. In urma cu ceva timp mentionam ca am o sticla la un far sparta, si dupa cateva dati de mers la spalatorie, am observat stropi ce au patruns pe oglinda farului in interior, deci nu cred ca mai recurg la "operatiunea" de schimbare a sticlei (care e destul de dificila + sticla care e nu o pot cumpara separat, deci ar insemna 120RON total) + ca din ce citisem de la alti colegi forumisti care au facut asta, sticla s-a matuit dupa ce au incercat s-o stearga (de stropi, praf, etc), asa ca m-am apucat de cautat pe net far de inlocuit. Si cum nu vreau sa pun chinezarii pe masina, am gasit pe un site de licitatii, VALEO (ce am si pe masina de altfel) la 250RON, nou. Si as vrea sa stiu parerea voastra despre pret... (daca e ok, piperat sau nu, etc. :icon_thumright:) Merci.

Modificat de likudio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut! astazi am spalat masina si am observat ca farul din dreapta este aburit. nu mi s-a mai intamplat pana acum sa se abureasca nici unul. i-am scos capacul din spate cu tot cu bec si l-am lasat sa se usuce. acum pe seara a plouat si am vazut ca iar s-a aburit destul de rau. ce imi recomandati sa fac? farul este cel original si nu s-a umblat la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uita-te dupa o gaurica sau o fisura in sticla farului.. de aia se abureste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!