Jump to content

Faruri - probleme


variant
 Share

Postare recomandată

Eu m-am intalnit cu alta problema. Nu stiu daca e universal valabila sau doar in cazul meu. Faza scurta de pe partea dreapta bate mai scurt ca cea de pe stanga. E normal?

eu nu am probleme cu farurile (cred) dar pe o ceatza fff densa am observat ca farul din dreapta, pe faza scurta, lumineaza partea stanga a carosabilului si cel din stanga lumineaza partea dreapta, deci in X. Daca sa facut un reglaj " de casa " si nu s-a tinut cont de aceasta incrucisare ( eu cred ca e normala ) efectele sunt destul de ciudate gen "Faza scurta de pe partea dreapta bate mai scurt ca cea de pe stanga" numai ca faza scurta de pe stanga chiar trebuie sa bata mai tare (lung) dar pe partea dreapta a carosabilului si viceversa.

mentionez faptul ca pentru proiectoarele din far nu e valabila aceasta incrutisare.

Modificat de martinje
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • goofy4

    11

  • AdCrys

    10

  • Al Bundy

    9

  • Jorjel

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

si eu am inlocuit un far ca mi-a sarit o pietricica si s-a spart sticla si ma intreb oare este necesara o reglare a farurilor la un service autorizat ca parca mi se cam pare ca nu sunt multumit cum bate pe carosabil farul din stanga (cel schimbat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andreisergiu vezi ca la reprezentantele VW au oferte speciale si verificari gratuite pentru golf IV si cele de generatie mai veche (cel putin asa se zice la Autoworld in Cluj).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca cea de pe dreapta bate mai scurt decat cea de pe stanga??? Te intreb caci trebuie sa fie exact invers, la majoritatea masinilor pe faza scurta, farul din dreapta lumineaza putin mai tare decat cel din stanga.

Am sa verific...dar si in acest caz...banuiesc ca necesita un reglaj, nu?

La prima problema trebuie sa faci un reglaj al farurilor.

Pt a doua problema citeste Senzor (switch) pedala frana - probleme

Se pare ca switch`ul a fost problema. L-am inlocuit, ma rog, mecanicul :)). Intreaga capodopera = 70 RON. Cea mai mare gresala pe care multi o facem, e ca nu ne documentam si nu incercam sa le facem noi, cu bani mai putin si o ora - doua de munca, cred ca o puteam face singur.

Mersi mult pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut aseara ca mi s-a ars becul de pe pozitie dreapta fata. M-am chinuit o gramada sa-l schimb si n-am reusit. Am ajuns la el dar nu am reusit sa-l scot din soclu. E foarte stramt locul si nici nu stiu in ce pozitie trebuie rasucit sau tras. Cum sufletu' meu se extrage becul ala? N-are nimeni o poza sa ma lumineze?

Si o inca ceva, becurile Hella sunt bune? As vrea sa-mi pun unele cu lumina alba pe faza scurta si faza lunga si am gasit ceva Hella la 600.000 lei. Sunt si altele marci cu lumina alba mai ieftine? Pe faza scurta imi trebuie H7 si pe lunga H1, nu?

Am un golf 4 si am intampinat de vreo doua ori aceeasi problema(legat de becul de pozitie),cu mana nu am reusit.Am dar capacul jus si am prins cu un patent soclul becului , apoi prin miscari stanga dreapta (cum s-a mai zis)nu foarte , foarte ferme a iesit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Intrebare: se cumpara 2 bucati faruri ... acestea vin si cu mecanismul de reglaj sau ramane mecanismul cel vechi?

P.S. intreb pt ca am un prieten care vrea sa isi schimbe farurile pt ca are probleme cu mecanismul de reglaj (ii tot sare de acolo). Acuma nu stie exact unde este problema, la far sau la mecanism.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat far HELLA pentru un prieten si a venit fara motorasul de ridicare.

Motorasul are o bila in capat care sta intr-o nuca ce face parte din mecanismul farului. Probabil acea nuca nu mai strange destul. Deci problema ar fi cu farul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COSMIN ... ai dreptate, acolo este problema. Insa rezulta ca problema este mecanismul de prindere, nuca aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

videosergiu
Salut. Intrebare: se cumpara 2 bucati faruri ... acestea vin si cu mecanismul de reglaj sau ramane mecanismul cel vechi?

P.S. intreb pt ca am un prieten care vrea sa isi schimbe farurile pt ca are probleme cu mecanismul de reglaj (ii tot sare de acolo). Acuma nu stie exact unde este problema, la far sau la mecanism.

Farul are mecanismul de reglare manual inauntru,motorasul de reglare electrica il poti pune de pe farul vechi,actioneaza pe alta parte reglarea farului sus jos,nu pe partea reglabila manual.(Eu ma refer la farul de Golf,n-ai specificat ce masina are amicul tau)

L.E.Mie mi-a iesit nuca aia din sistemul de prindere,cum am incercat sa o reintroduc,s-a rupt putin din acel sistem in care se prinde nuca;am lipt nuca in acel sistem cu o sol.de lipit plastic si s-a rezolvat,am reusit sa regelez iar farul.

Modificat de videosergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Care filament la xenon? Eu stiam ca nu au filament :blah_:

2. Se pot pune xenon si pe faruri normale, exista kituri chiar de la H7 la xenon (cu tot cu stabilizatoare de tensiune, balasturi si ce mai trebuie ..)

Fabia are ca optiune faruri cu xenon, deci se pot pune si faruri OEM.

toni aici ai dreptate ! xenon-ul nu are filament , iar faza cu becuri care topesc oglinzile interioare ale farurilor acum este doar 1 mit , se intampla atunci cand puneai 80 watti cu 100 watti pe lunga , becuri simple normale , care degaja foarte multa caldura si riscai sa topesti oglinzile , asta daca nu erau din fier , si geamul exterios din sicla , unde posibilitatea de deformare era mai mica. am xenon pe masina de 2 ani , oglinzi de plastic , si geam de sticla , merg brici . faza este ca nu "bat" ca cele de fabrica , de cele mai multe ori deranjand participantii la trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Intrebare: se cumpara 2 bucati faruri ... acestea vin si cu mecanismul de reglaj sau ramane mecanismul cel vechi?

P.S. intreb pt ca am un prieten care vrea sa isi schimbe farurile pt ca are probleme cu mecanismul de reglaj (ii tot sare de acolo). Acuma nu stie exact unde este problema, la far sau la mecanism.

mecanismele de ridicare si coborare ale farurilor difera de la model la model , in sensul ca daca doresti sa scapi de farurile stock , si vrei ceva care ti se pare tie mai fistichiu , mai deosebil , fie ca sunt lupe ,sau oglinzi , dar pozitionate altfel , este normal sa nu mai cada acea nuca perfect pe acel loc, si cu timpul din trepidatiile de pe sosele sa scape.. intrebarea este, daca acele faruri de care vorbesti tu sunt OEM ,fie ca sunt second hand sau nu , sau sunt fake-uri ? daca sunt fake-uri atunci e normal sa trebuiasca unele ajustari.

poate sa mai fie o chestie , acele nuculite ale motoraselor se clipseaza acolo destul de brutal , adica exista o oarecare impilare , nu se monteaza atat de usor , bagi motorasul acolo si il invarti in soclu si gata. eu personal am ars 1 motoras numai din cauza simplei reglari aiurea a farului , avea o concavitate era total aiurea, si a dus la arderea motorasului. sunt faruri care vin reglate aiurea din fabrica si tija motorasului nici macar nu ajunge sa tina oglinzile si sa le poata regla...depinde de la far la far.

oricum o solutie pentru amicul tau este : daca nuca ii sare din locas, este sa ingroase acea nuca cu banda adeziva sau cu ceva asemanator ca sa o poata clipsa un pic mai ferm in acel suport .multa bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut

am si eu p problema la unul din faruri, cel pe dreapta(golf 4 cu becuri normale)

cand am schimbat becul ieri...am observat ca mufa(camasa ) vine peste cele 2 picioruse ale becului...este arsa..si se farama...si ramane deschoperia urechea care vine peste piciorusul de la bec

mufa are 2 urechi din metal in interior...iar una dintre urechi este mai inchisa la culoare...parca ar fi suferit vreun scurt...ceva de genu...din cauza asta cred ca si mufa care este din plastic este arsa...si se faramiteaza

unde gasesc asceasta mufa...din plastic(camasa)?

trebuie schimbate si firele cu tot cu camasa de plastic?

pot sa gasesc separat sau trebuie sa iau tot faru?

si inca o problema ...la schimbul becului...am obrvat ca in far e cutiuta patrata de plastic in care e un motoras...care are rolul de a ridica/cobora faza din far

problema este ca la cea mai mica miscare sau apasare pe cutie, aceast motoras din cutie incepe sa lucreze...(tac tac tac) parca merge in gol...desi eu nu am dat nicio comanda!

el funcitioneaza ok cand vreau sa ajustez faza....deci nu e problema ca nu merge

problema este ca merge in gol cans se misca....ma gandeas cand iau si o groapa ceva.....si nu as vrea sa se strice....sau sa se intample altceva

a mai avut cineva problema asta?

care ar fi rezolvarea.....are vreo legatura cu mufa care e putin arsa pe o parte?

bafta

astept raspunsurile vroastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am si eu o problema cu semnalizarea si cu avariile. Am pornit din Romania spre Franta si atunci mergea totul perfect dar se pare ca de la prea multa functionare au aparut si problemele. Respectiv eu cum am folosit mult semnalizarea pe autostrada nu mai functioneaza corect, adica: daca semnalizez la dreapta sau la stanga porneste o data sau de doua ori si se opreste singur (asta in cel mai bun caz caci de multe ori nu semnalizeaza deloc). La fel si avariile: cand merg, cand nu merg. Ati mai patit careva? Ca vinerea viitoare pornesc inapoi spre Ro si as vrea sa pot semnaliza. Pot oare sa o rezolv singur? sau pornesc la drum fara semnalizare si cu mare atentie?si primul lucru cand ajung in Ro merg la service. Ca aici nu m-as baga la servici ca au cred niste tarife ......

Multumesc,

Razvan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa schimbi releul de semnalizare , si la mine semnaliza numai cand vroia , dar s-a rezolvat cu schimbarea releului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut...am si eu o problema tot la lumini...am un vw bora si am o instalatie de bi-xenon pe ea...asa am cumparat-o cu instalatia....mi sa ars 1 bec din cele originale(ale instalatiei)...am cumparat 2 becuri bi-xenon si din pacate mai cum cateva zile am gasit becul spart in far l-am schimbat cu cel ramas din setul origina...problema acuma este ca nu pot da flesh cu becul original...dau flesh doar cu 1 bec ( becul cumparat dupa ce mi sa ars cel original ) am schimbat droserele intre ele si tot la fel face...care ar fi problema?va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwboratdi2001

pentru cei care au probleme cu oglinda farului, in special la vw bora problema exfolierii am gasit ceva. este vb de un tip din baia mare care face "argintari" acelasi procedeu folosit pentru obtinerea oglinzi farurilor. Pentru obtinerea sitului rog PM sa nu existe discutii de reclama

Modificat de vwboratdi2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Poti sa postezi link-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
vwboratdi2001

www.crom.haos.ro eu vreau saptamana viitoare sa ii trimit la tip o oglinda de la un far sa vad daca iese bine. am vorbit cu tipul si mi-a spsu ca a mai incercat doar ca nu le-a montat. acum daca vreti sa vorbiti si voi cu el sa vedeti voua ce va zice. eu am de gand sa ii trimit sa vedem ce face pentru ca filmuletele de pe site nu cred ca sunt facute de el dar metoda de aplicare a spsu ca e aceeasi.cred ca

Modificat de vwboratdi2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am un R32 din 2004 si reglajul de inaltime (sus-jos), far dreapta este rupt. Ma poate ajuta cineva cu un far sau un sfat ?. Multumesc frumos!.

post-52471-1250163802_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am si eu p problema la unul din faruri, cel pe dreapta(golf 4 cu becuri normale)

cand am schimbat becul ieri...am observat ca mufa(camasa ) vine peste cele 2 picioruse ale becului...este arsa..si se farama...si ramane deschoperia urechea care vine peste piciorusul de la bec

mufa are 2 urechi din metal in interior...iar una dintre urechi este mai inchisa la culoare...parca ar fi suferit vreun scurt...ceva de genu...din cauza asta cred ca si mufa care este din plastic este arsa...si se faramiteaza

unde gasesc asceasta mufa...din plastic(camasa)?

trebuie schimbate si firele cu tot cu camasa de plastic?

pot sa gasesc separat sau trebuie sa iau tot faru?

si inca o problema ...la schimbul becului...am obrvat ca in far e cutiuta patrata de plastic in care e un motoras...care are rolul de a ridica/cobora faza din far

problema este ca la cea mai mica miscare sau apasare pe cutie, aceast motoras din cutie incepe sa lucreze...(tac tac tac) parca merge in gol...desi eu nu am dat nicio comanda!

el funcitioneaza ok cand vreau sa ajustez faza....deci nu e problema ca nu merge

problema este ca merge in gol cans se misca....ma gandeas cand iau si o groapa ceva.....si nu as vrea sa se strice....sau sa se intample altceva

a mai avut cineva problema asta?

care ar fi rezolvarea.....are vreo legatura cu mufa care e putin arsa pe o parte?

bafta

astept raspunsurile vroastre

Am mai vazut la cateva masini acele izolatii de pe papucei sa se inegreasca, carbonizeze, etc., asta se intampla deoarece este materialul prost si nu rezista la cicluri repetate incalzire-racire, eventual contact imperfect. Eu ce am facut: am dat farul jos si am lipit cu letconul alti 2 papuci clasici cu izolatia lor cu tot deoarece la mine in afara ca se carbonizase izolatia de plastic s-a si rupt un papuc din fir. In mod normal eu zic sa nu-ti faci griji, asigura-te ca papuceii intra ferm pe bec si eventual daca poti izoleaza-i cu banda izolatoare.

Referitor la motoras, e normal sa faca asta, tu miscandu-l ii schimbai pozitia iar el incearca intotdeauna sa se ajusteze la pozitia lui initiala.

Salut ... am rezolvat ... dat bara jos, pus nucile la loc, montat bara ... 4h :D

Acum insa am 2 probleme :P

1. Mi s-a ars un bixenon, am schimbat ... nu am fost atent si are o tenta mai alba decat celalalt (este mai violet).

2. Nu stiu de ce, la becul schimbat, faza lunga imi bate in acelasi loc cu faza scurta (poate putin mai stanga, insa in nici un caz sus!)

1. Probabil ai luat bec cu alta culoare, poate aveai cu 6000k si ai luat de 5000k

2. Probabil nu ai facut conexiunile cum trebuie, practic becul, care este H4 banuiesc, este mouving type, iar acel electromagnet din el nu lucreaza, schimbarea intre faze se face prin miscarea bulbului becului inainte si inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut colegi forumisti,

Am si eu o problema..si poate ma ajuta cineva cu un sfat. Nu stiu exact care este durata de viata a unui bec (faza scurta)...dar....la mine...parca prea repede "moare". De doi ani de cand am masina...cred ca am schimbat de cel putin trei ori fiecare bec in parte (pentru fiecare far). Ce parere aveti?! Ar putea exista un motiv...legat de instalatia masinii...care sa duca la aceste arderi repetate ale becurilor?! Tin sa precizez ca si becurile pe pozitie le-am schimbat de cateva ori...tot arse....dar parca nu atat de mult ca cele de la far. Inca un amanunt: nu am luat becuri de firma (gen Philips sau Osram..care se spune ca sunt mai bune)...am cumparat de la benzinarii ce am gasit...pentru ca nu as vrea sa dau 40-50 de lei pe un bec..care sa mi-l termine in juma de an.

Si inca o intrebare: stiti cumva daca se poate verifica tensiunea de alimentare pentru becuri la far?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si cu ceva becuri mai bune iar cind le schimbi ai grija sa nu pui mina pe partea de sticla. Eu de curind am luat Osram cu 30 ron, un pret nu tocmai piperat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauza ar putea fi oglinda farului care tremura. Daca nu tremura, doar calitatea becurilor e de vina. Le-ai nimerit mai proaste.

Tensiunea de alimentare a lor se poate masura cu un voltmetru direct in mufa becului, dar SIGUR nu e mai mare decat tensiunea existenta oriunde in instalatie. :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai o explicatie ar fi:orice bec are un anumit nr.de ore de functionare.Acesta variaza si in functie de calitatea becului.Becurile f.ieftine au si un numar de ore de functionare mai mic.In plus depinde si de cat timp folosesti farurile.Daca circuli tot timpul cu luminile pornite(si circuli si mult),becurile isi cam fac numarul de ore de functionare.Faza mica (si implicit pozitia) sunt obligatorii(ziua),doar in afara localitatilor si pe anumite categorii de drumuri;cei care le aprind tot timpul(ziua si in localitate si pt.1-2 km fara a fi necesar) se vor confrunta mai des cu inlocuirea becurilor.Tensiunea nu are cum sa fie mai mare la becuri,fata de restul instalatiei deci exclus sa se arda din aceasta cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!