Jump to content

Faruri - probleme


variant
 Share

Postare recomandată

bladerunner

Stie cineva daca se gasesc in Romania faruri de Golf IV care sa arate ca cele din poza (Golf V look)? Le-am gasit la adresa asta in Germania, dar nu inteleg o boaba de germana si nu stiu daca livreaza in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • goofy4

    11

  • AdCrys

    10

  • Al Bundy

    9

  • Jorjel

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare

am vazut pe site ca farurile golf V look au codul 1EJ009292-811 si spunea ca sunt 298 Euro+ceva taxe... interesant

daca si-a luat cineva sa imi spuna si mie de unde cum si cat a costat efectiv.

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Nu se pune mana pe sticla becurilor. Apar mici depuneri de grasime, creste temperatura cuartului dat faptului ca nu se mai degaja caldura la fel, creste temp filamentului, si se ard. Sticla respectiva nu este chiar sticla, este un cuart. La temperatura becurilor cu xenon si chiar halogen (H1, H3, H7), deoarece sunt mici, suprafata radianta este f mica si orice impuritate de pe suprafata curtului duce la deteriorarea filamentului.

Becurile xenon merg pe la 2500-4000 grade celsius (temperatura filamentului) si temp exterioara pe la 300-1000 grade. (din cate mai stiam). Din acest motiv nu se pot pune becuri xenon pe faruri normale, cu toate ca imi doresc la fabiuta mea. Asa ca trebuie sa iau faruri cu totul, si sunt numai de tuning, pt ca standard nu ofera.

<{POST_SNAPBACK}>

Fabia cu xenoane aftermarket . Priviti va rog lumina care nu este imprastiata . ( imi pare rau insa nu am reusit sa introduc poza . Probabil dimensiunea prea mare )

Totusi becurile xenon nu emit mai multa caldura decat becurile halogen . Am probat , lasand 30 min luminile aprinse . Am constatat ca farul cu xenon era mai rece cu 5-10 grade .

Modificat de HID
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becurile xenon merg pe la 2500-4000 grade celsius (temperatura filamentului) si temp exterioara pe la 300-1000 grade. (din cate mai stiam). Din acest motiv nu se pot pune becuri xenon pe faruri normale, cu toate ca imi doresc la fabiuta mea. Asa ca trebuie sa iau faruri cu totul, si sunt numai de tuning, pt ca standard nu ofera.

<{POST_SNAPBACK}>

Imi pare rau, dar nu este corect ce spui tu (si vorbesc atat din citite cat si din experienta personala - am pus xenon la doua masini pana acum):

- becurile HID nu au filament; ele functioneaza pe sistemul descarcarii electrice

- acele mii de grade K nu sunt temperatura de functionare, sunt "culoarea" luminii generate ("temperatura albului", daca vrei)

- becurile HID sunt reci si consuma in regim de functionare stabil (deci nu la pornire) ceva gen 35W

- farurile sunt speciale prin ceea ce priveste geometria lentilei si a lacasului becului, nu prin materiale; aici e mult de discutat (daca bec HID in far cu optica de halogen imprastie sau nu lumina)

@HID: Te rog sa faci poza mai mica si sa incerci sa o postezi din nou. Personal ma intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana diseara , sper sa reusesc sa micsorez poza .

Pana atunci va mai spun un lucru . Eu am becuri pentru proiector de xenon ( lupa ), si pentru faruri tip reflector .

Cele din urma opresc lumina nefolositoare , sa ajunga deasupra liniei farurilor .

In alta ordine de idei , nu toate becurile hid aftermarket , au punctul de focalizare corect . In viitorul apropiat voi face comparatia intre un bec focalizat corect si unul incorect . Pe aceeasi masina desigur .

Oricum , de aici " riscam " sa intram pe un domeniu foarte vast . Iluminarea cu xenon .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

astazi cand am plecat de la iasi am observat ca am farurile foarte coborate, atat la faza scurta cat si la faza lunga. cu faza lunga mai vad ceva pe drum, cu faza scurta nu vad mai mult de 2-3m. butonul din care se ridica farurile nu imi merge, degeaba rotesc de el ca nu se schimba pozitia farurilor.

m-am oprit la roman si un nenea s-a uitat un pic la buton si la sigurante. omul mi-a spus ca se pricepe un pic, dar ca nu e specialist la partea electrica.

a mai intalnit cineva problema asta? acum is la bacau ... o sa incerc sa nu merg pe noapte si sa ajung la bucuresti sa imi rezolv problema la un service (daca e ceva grav).

PS: recent am pus alarma (adica acum 3 saptamani) ... asta ar fi prima problema la partea electrica, masina fiind adusa in ro acum 3-4 saptamani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aici sunt mai multe probleme care pot aparea:

- butonul defect;

- sigurante arse;

- motorasele din faruri stricate;

Pt aceste probleme ar trebui sa mergi la un electronist daca nu ai tu putin simt tehnic sa te bagi sa vezi care-i problema.

Dupa ce rezolvi aceste probleme ar trebui sa te duci la un service sa reglezi farurile corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi cand am plecat de la iasi am observat ca am farurile foarte coborate, atat la faza scurta cat si la faza lunga. cu faza lunga mai vad ceva pe drum, cu faza scurta nu vad mai mult de 2-3m. butonul din care se ridica farurile nu imi merge, degeaba rotesc de el ca nu se schimba pozitia farurilor.

m-am oprit la roman si un nenea s-a uitat un pic la buton si la sigurante. omul mi-a spus ca se pricepe un pic, dar ca nu e specialist la partea electrica.

a mai intalnit cineva problema asta? acum is la bacau ... o sa incerc sa nu merg pe noapte si sa ajung la bucuresti sa imi rezolv problema la un service (daca e ceva grav).

PS: recent am pus alarma (adica acum 3 saptamani) ... asta ar fi prima problema la partea electrica, masina fiind adusa in ro acum 3-4 saptamani.

m-a ajutat un electronist ... contactele de la rotita pt ridicarea farurilor erau oxidate. l-a curatat si a mers perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceeasi problema am avut-o si eu, asa am adus masina din Germania in septembrie 2005. Nu stiam unde este problema, asa ca am procedat la regaljul mecanic al farurilor (e nevoie de un imbus hexagonal). Nici eu nu am nici o siguranta rasa sau lipsa, iar butonasul ala de misca electric farurile e in acelasi bloc cu reglajul intensitatii luminoase a bordului, care functioneaza.

Da-mi un pm te rog cu info legate de electricianul respectiv, as vrea sa-i fac si eu o vizita.... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-a ajutat un electronist ... contactele de la rotita pt ridicarea farurilor erau oxidate. l-a curatat si a mers perfect.

e din roman ... acolo l-am gasit. era in drumul meu. il stia un cunoscut de al meu. habar nu am cum il cheama. cred ca as sti cum sa ajung la el.

poti sa incerci un modul dintr-ala de la un alt golf. si daca iti merge sigur e din modul, ori oxidat ca la mine, ori ars ceva pe acolo. te duci la un electronist si ti-l desface in 10 min.

are o carcasa de plastic, iar in interior placile sunt prinse in 4 colturi, colturi care se desfac cu un aparat de lipit. nu e mare kestie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare decand mi-am schimbat un bec de la faza scurta stanga noaptea cand aprind farurile farul stanga lumineaza parca prea mult stanga si nu-mi dau seama de ce problema ca l-am pus exact cum l-am desfacut dar degeaba, aveti voi vreo idee ca nu ma prind

;) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa schimbi pozitia la bec in far, poate nu ai montat becul cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
mario zaccaria

Azi dupa ce am plecat cu Bora dintr-o parcare la semafor am observat ca lumina farurilor se misca cand sus cand jos asa incat butonul era la 0 iar farurile erau jos de tot, am inceput sa misc de buton si au urcat inapoi >Cand ele se miscau am simtit in masina o usoara decelerare, de parca ar fi intrat clima. Oare de ce sa faca asemenea figuri. Dupa aceea nu s-au mai miscat deloc.

Modificat de mario zaccaria
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot o astfel de situatie am avut si eu...:P.Am plecat seara catre casa si pe drm am aprins faza scurta.Toate luminile din bord au luat-o razna:calcam frina = se aprindeau in bord avariile,semnalizam stinga sau dreapta = se aprindea in bord pe linga martorul respectiv si cel pt. lumini ceata,cind se aprindeau astea in plus,un releu in bord tacanea de ziceam ca-i bomba cu ceas...:(.Pina acasa,la un semafor,si-au revenit toate,a trecut o saptamina si nu a mai facut nimic de genul asta,totul functioneaza normal....Sa fie ceva...SF...???...:D.Va rog daca puteti sa-mi spuneti si mie care ar fi cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
mario zaccaria

am gasit cauza!!!

ventilatorul de la radiator mi-a taiat cablul de la farul stang asta cauza eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie la cablul ala: verificati pozitia lui si daca se misca liber si poate atinge palele, legati-l de suportul de la ventilator cu un soricel (tiewrap, faseta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare legata de faruri la Golf IV...

sunt cam nou pe forum si sper sa fi postat la sectiunea corecta...

mie mi-au fost schimbate farurile complet si la astea noi nu am motorase pt reglaj.

stie cineva de unde pot face rost de asa ceva? si un pret aprox...mc mult

De asemenea am la farurile noi becuri de ceata dar nu am buton pt pornire. Mi-a zis mecanicul ca instalatia e trasa toata si sa`mi fac rost de un buton in bord (langa avarie). Se gaseste asa ceva??? :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina nu a avut proiectoare din fabrica, nu are nici cablajul necesar pt acestea.

Iar butonul original pt comanda proiectoarelor arata asa:

post-9546-1213615190_thumb.jpg

Este identic cu cel de pe masina ta numai ca are o treapta in plus pt proiectoare. Poti pune si un buton in consola, dar nu a existat asa ceva din fabrica.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WNS ai dreptate. Cred k nu m-am explicat eu bine...

masina nu a avut proiectoare din fabrica iar fostul proprietar a schimbat total farurile (lovita masina).

Astea noi au si proiectoare de ceata si el mi`a zis k a fost la electrician sa faca cablajul dar ca si mine, nu a gasit buton pt consola. El mi-a sugerat ca le pot lega pe direct cu faza dar as putea avea probleme cu politia...

nu vreau sa risc mai ales k is cam nebuni astia cu amenzile lor :icon_thumright:

de aceea caut cu disperare buton pt consola. daca ma poate ajuta cineva...mc mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aceeasi situastie sunt si eu, am cablajul necesar tras, faruri cu proiectoare, imi mai trebuie blocul de lumini.

Nu ti-as recomanda sa le cuplezi pe faza scurta in primul rand ca va fi un consum mai mare, iar in al doilea rand pt ca nu e nici corect fata de ceilalti participanti la trafic sa folosesti proiectoarele tot timpul.

De asemenea eu ti-as recomanda sa nu pui un buton in consola centrala pt proiectoare, e urat si se observa ca sunt puse "dupa" artizanal. Vorbeste cu colegul volksman, din cate imi amintesc un bloc de lumini costa in jurul a 150 ron. Si e totul ca de la mama ei. Nu are rost sa te complici.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai merge varianta sa caute la dezmembrari...sau chiar in aria de anunturi/vanzari.

Daca ai cablajul facut, verifica daca este facut ca la carte. Ma refer aici in primul rand la trecut prin siguranta, legatura in mufa prin papuci,eventual un releu.

Daca nu, poti sa-l faci si singur, e destul de simplu. Asta sa nu ai probleme pe viitor...

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

adevarul este ca incalzesc rau farul,il coace, proiectoarele de ceata impreuna cu celelalte.Am sa caut un electrician priceput sa fac cumva aceste modificari, ca nu vreau xenoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,sunt venit de curand din aria MK3, am cumparat un mk4 si am ceva probleme cu reglajul farurilor si anume:am reglat farurile manual si le-am adus cat de cat pe sosea,acum pot face reglej de finete electric.Este normal ca pe faza scurta sa fie totul ok iar pe faza lunga farul din stg. sa bata la 5m de masina iar cel din dr.foarte sus?Ce-mi recomandati? ca eu stiu ca la un reglaj fie el manual sau electric se modifica pozitia ambelor faze (pozitia becurilor necorespunzatoare????) va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ceea ce am observat la mine, chiar si la faza scurta becul din partea stanga bate la distanta mai mica decat cel din dreapta. Motivul este ca sa nu orbesti participantii la trafic care vin din sensul opus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,sunt venit de curand din aria MK3, am cumparat un mk4 si am ceva probleme cu reglajul farurilor si anume:am reglat farurile manual si le-am adus cat de cat pe sosea,acum pot face reglej de finete electric.Este normal ca pe faza scurta sa fie totul ok iar pe faza lunga farul din stg. sa bata la 5m de masina iar cel din dr.foarte sus?Ce-mi recomandati? ca eu stiu ca la un reglaj fie el manual sau electric se modifica pozitia ambelor faze (pozitia becurilor necorespunzatoare????) va multumesc anticipat.

schimba becurile ! au o problema !am patit si eu faruri reglate ok cu unle becuri bateau 2 m ! cu altele bateu ok !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!