Jump to content

Faruri - probleme


variant
 Share

Postare recomandată

Gata. Am schimbat becul de la faza scurta de pe partea stanga. Apucat frumos cu manusi chirurgicale, a intrat perfect acolo. Cel ars avea ceva negru in capul sticlei. Bec la 20 RON, merge ca uns. Totodata am vazut ca farul din stanga se cam misca in partea superioara, fiind prins in doua suruburi de 8. Unul din ele era slabit, probabil de aia s-a ars si becul de pe acea parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • goofy4

    11

  • AdCrys

    10

  • Al Bundy

    9

  • Jorjel

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

GeoB

Daca tot ai pus pozele alea,trebuia sa continui si cu becul de la faza lunga(tocmai acolo ti s-au terminat bateriile :wub: ),pt.ca acolo scrie probabil pozitia in care se pune,ca tocmai spunea cineva ca poate si-a pus becul pe dos la faza lunga si nu-i lumineaza bine farul.Deci ca sa sa fie lamurit cum trebuie pus si acel bec,mai fa o poza si la faza mare :nono:

Modificat de videosergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink:

Da. Acolo mi s-au terminat :P

Pai nu sti cand ti-e lumea cea mai draga nu se mai leaga nimic :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum doua saptamani am schimbat si faza lunga si faza scurta la ambele faruri.

Becul de faza lunga se potriveste intr-un singur fel.

Chiar la unul din faruri l-am pus invers fara sa vreau si nu se fixa deloc in lacasul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutati-ma si pe mine cu o problema. De cateva zile faza lunga pe partea stanga ba merge ba nu merge. Am incercat sa scot becul din far, dar locul e prea stramt si nu reusesc. Surpriza a fost cand am scos capacul cu firele care intra in far: am gasit un fir de culoare mov-negru a carui papuc era topit. Am pus in acel papuc un bec H1(a intrat perfect) sa fac o proba dar NU s-a aprins. Oare acel papuc e pentru faza lunga? Unde sa fie problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacul cu firele care intra in far ?

Pe mine m-ai pierdut. Nu cumva e vorba de firele care se prind de bec?

Incearca sa pui o poza, va fi mult mai usor sa primesti un raspuns corect.

Modificat de TheBoogieMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capacul cu firele care intra in far: am gasit un fir de culoare mov-negru a carui papuc era topit. Am pus in acel papuc un bec H1(a intrat perfect) sa fac o proba dar NU s-a aprins. Oare acel papuc e pentru faza lunga? Unde sa fie problema ?

Papucul izolat este pentru becul H1 si mai este un papuc linga,(prins pe masa soclului becului)pentru masa,care nu este izolat.Este posibil sa fi facut scurtcircuit intre ele si s-a topit plasticul respectiv,caz in care ti s-a dus si siguranta,poti fii sigur.

L.E.Becul nu se aprinde decat daca este pus in soclul lui in far,pt.ca de acolo isi ia si masa,pe papucul pus pe bec este doar plusul.

Modificat de videosergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa fie pus invers ? Eu stiam ca doar intr-o pozitie merge bagat in soclu. La mine bate mai departe ca faza scurta, dar nu foarte departe. Si cum iti dai seama ca e pus aiurea ?

Scuze ,nu am fost atent ca ai H1 ,prietenul meu are Fk si pe lunga are H 7, si chiar a reusit sa puna un bec invers ,astfel ca ii batea foarte scurt!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Am fost cu masina din semnatura la service sa-mi regleze farurile insa ... nu stiu cum le-au reglat ca nu mai vad nimic noaptea. M-am pus eu sa le reglez insa am gasit o problema: la farul dreapta nu-l pot regla pe orizontala, merge doar pe verticala. Rotita merge insa nu functioneaza nimic pe orizontala. La farul stanga totul este ok. Ce solutie as avea sa-l fac sa functioneze?

P.S. Daca ajuta cu ceva, am bixenon ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwboratdi2001

am impresia ca ti-a iesit de pe ghidaje :) , asa am patit si eu intr-o seara cand am vrut sa imi reglez farurile daor ca mie mi-a picat "oala"farului si de pe reglajul orizontal si de pe cel vertical, efectiv zacea acolo. solutia gasita de mine a fost sa dau capacul pe unde schimbi becul jos, si sa ridic farul cu mana, ma refer la "oala"farului intr-o pozitie care mie mi se parea normala, apoi am invartit de rotitele de reglaj, pana am simtit ca se invart mai greu si pana am oservat ca fasciculul de lumina se misca. eu nu am xenon nu stiu la tine daca ai putea sa faci operatiunea cu becul aprins, la mine a reusit oricum poti sa faci si cu el stins linistit, vai simiti cand se invart mai greu botoanele si te uiti la oglinda farului. daca vezi ca sta singura dupa ce iei mana de pe ea umbli la butoane si te uiti la oglinda sa vezi daca se misca sus jos stanga dreapta. sper sa iti fi fost de ajutor

Modificat de vwboratdi2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc .. daca dau de rotita pana ma doare mana, este adevarat ca se misca mai greu ... insa tot nimic. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam la ce pret, e un bec de pozitie si unul de faza scurta ?vw4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwboratdi2001

AdCrys, la mine a mers, pentru a-ti usura munca pentru ca si reglajeje acelea au un minim si maxim, incearca sa le invarti in asa fel incat u sa stii cam pe unde te aflii cu ele pe la mijloc pe la minim sau maxim, nu mai stiu exact dar parca nu au mai mult de 6 ture, 6 de la mijloc catre minim si 6 de la mijloc catre maxim. ai pus mana pe "oala"farului? sta bine nu se misca? bine ea oricum e mobila dar nu tare deci nu e voie sa se intample cum poate ai vazut la multe masini din cauza drumurilor sa tremure. oricum astept mai multe pe PM sau la telefon sa nu incarcam pagina. numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bec pozitie pt Bora am dat 1leu

vwboratdi2001 ... din pacate lucrurile s-au inrautatit, becul nu mai batea decat la max 2 m in fata masinii iar oglinda se misca rau de tot. A trebuit sa dau bara jos si sa ii pun nucile la loc :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwboratdi2001

imi pare rau sa vad ca sfaturile mele nu te-au ajutat. la mine a mers, m-am chinuit mult, vreo ora si ceva ce e drept si era 12 noaptea pentru ca eu vroiam sa le reglez :(, sper ca ai rezolvat pana la urma problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ... am rezolvat ... dat bara jos, pus nucile la loc, montat bara ... 4h :angry:

Acum insa am 2 probleme :D

1. Mi s-a ars un bixenon, am schimbat ... nu am fost atent si are o tenta mai alba decat celalalt (este mai violet).

2. Nu stiu de ce, la becul schimbat, faza lunga imi bate in acelasi loc cu faza scurta (poate putin mai stanga, insa in nici un caz sus!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

ieri am sesizat ca in momentul in care dau fleshuri cu toate luminile stinse se aude un zgomot sacadat si foarte rapid sub volan si mi se aprinde lumina care imi ilumineaza bordul, daca aprind pozitiile nu se mai aude acel zgomot.

Stie cineva de la ce este???

Mi-e foarte frica sa nu fie un scurt sau asa ceva....

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Zgomotul ala de sub volan este de la un releu.

Problema poate fi din comutatorul de lumini sau maneta de schimbare a fazelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, dar de ce face zgomot si imi aprinde lumina de la bord doar daca am farurile stinse!

Cand sunt farurile aprinse si dau flashuri sau schimb pe faza lunga totul este in regula, nu se aude nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari la toti..

Baieti(si fete:)) am o problem cu farurile la golfuletul meu...mai precis lumineaza total aiurea...

Intrebarea mea catre voi e: Stie careva cum se face reglajul manual al farurilor,adica distanta la care se aseaza masina fata de un zid,cum ar trebui sa lumineze farurile etc...?? daca aveti ceva scheme,link-uri ar fi foarte util....

Multumesc mult......

Claudiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o trusa de inbusuri se rezolva problema ta. Nu exista astlel de linkuri, scheme samd specifice golfului IV. Inca din fabrica reglajul se face cu ajutorul unui dispozitiv special si nu cred ca merita sa faci economie la 15-20 de lei.

Gasesti scheme generale, distante si inaltimi de reglaj, dar iti garantez ca cel mai bine este sa te duci la un service autorizat unde au un dispozitiv special pentru asa ceva. Bafta ! Nu de alta dar tie s-ar putea sa ti se para bine reglate si cei care circula din sens invers sa fie orbiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am intalnit cu alta problema. Nu stiu daca e universal valabila sau doar in cazul meu. Faza scurta de pe partea dreapta bate mai scurt ca cea de pe stanga. E normal?

In plus, de ieri nu mi se mai aprind stopurile la actionarea franie. Sa fie un scurt? Sau e ceva mai grav? Semnalizarea merge. Pozitia merge. Doar stopurile nu...

Sfaturi?:blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca cea de pe dreapta bate mai scurt decat cea de pe stanga??? Te intreb caci trebuie sa fie exact invers, la majoritatea masinilor pe faza scurta, farul din dreapta lumineaza putin mai tare decat cel din stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!