Jump to content

Reviziile la Polo - generalitati


DANNY VW
 Share

Postare recomandată

Salut !

Am sa revin diseara cu preturile reviziei de 1 an facute la Midocar Vitan. Acum sa va spun povestea.

Am sunat luni si am vorbit cu domnul Tancoc. Mi-a propus sa vin a doua zi marti, dar eu nu puteam si am stabilit pentru miercuri, la solicitarea mea, la ora 7.

A doua zi am fost acolo de la 7 fara un sfert. Nu te lasa cu masina in incinta, trebuie parcata afara, unde au locuri de parcare pentru "vizitatori".

La 7 fara doua minute s-a bagat in fata omul care probabil era prieten cu ei si pe la 7 si 20 m-a luat si pe mine. I-am comunicat sa scrie pe comanda ca vreau si schimbarea filtrelor de aer si polen, dar numai cand a intervenit si seful lui, domnul Tancoc, a trecut si treaba asta pe formele de intrare in service. Atentie: prima revizie trebuie sa apara ca prima revizie de 15.000 Km sau de 1 an de zile, nu cum imi trecuse mie, revizie de ulei. Deasemena, puteti preciza de la bun inceput daca doriti sa va fie puse in protbagaj filtrele schimbate. Pentru ca nu stiam sub ce forma se face aceasta depozitare in portbagajul meu, pentru a evita sa ma trezesc cu ele aruncate direct in portbagaj, am refuzat acest lucru.

A urmat vreo jumatate de ora de parlamentari si ture cu masina prin service pentru observarea celor sesizate de mine: manerele la usi care se blocheaza pe deschis - trebuie putin unse - ventilatorul dreapta fata, cel de aerisire, care falfaie atunci cand trec pe recirculare, si o chestie desprinsa, care zornaie in bord, in partea dreapta, cam in dreptul ventilatorului din fata, atunci cand rulez pe suprafete cu mici denivelari, gen piatra cubica sau asfalt "dereglat". Cum in service era proaspat asfaltat aceasta din urma problema nu a putut fi observata, iar ventilatorul care falfaia nu a fost auzit de catre seful service si zgomotul a fost pus pe seama functionarii normale a ventilatorului care trage aer din masina. Mai are sens sa va spun ca cele doua zgomote au aparut la ceva vreme dupa ce am luat masina si ca eu le gasesc oricum, dar nu normale pentru o masina de 12.000 Euro stock?

In cele din urma masina a fost preluata pentru a intra in service. Am solicitat sa stau langa masina, lucru care mi-a fost refuzat, desi in momentul programarii telefonice mi s-a spus ca voi putea sa mai merg pe la masina. Cum service-ul are peretii din geam termopan, intre 8:15 si 9 am putut sa stau afara si sa ma uit la ce au fact la masina.

Nu mi-au pus nici un fel de husa de protectie desi toate celelalte masini din service aveau. La vreo 20 de minute dupa ce a intrat masina in service a venit si seful de service p-acolo si m-au poftit inauntru, ca cica intelesese el ca eu vreau sa ma uit pe sub masina. Am profitat de ocazie ca sa le spun de husele de protectie si am vorbit cu cel care se ocupa de masina si i-am spui si lui despre ce ma doare. Mai aveam o grija legata de faptul ca la sfarsitul lui august s-a aprins martorul pentru lichidul de racire si am fost nevoit sa completez in jur de 150 ml lichid de racire. Explicatia lor a fost ca este normal sa se mai piarda din lichid prin evaporare, dar nefiind argumentata eu o gesesc ... nefondata si chiar jignitoare. In fond si la urma urmei acolo este un circuit sub presiune, etans ...

In 5 minute am iesit si pe la noua am mai discutat o data cu cel care se ocupa de masina. I'am reamintit de husele din masina, din nou, fara rezultat. Tocmai terminasera de schimbat uleiul, filtrul de ulei si cel de aer si verificasera trenul de rulare - nu am inteles de ce au tras o lunga perioada de timp de articulatiile de pe fata si au insistat cu lanternele pe dedesubt - au fost trei persoane care s-au uitat, doua chemate de la alte posturi de lucru - si probabil ca, in acceptiunea lor si placutele de frana, desi eu nu am vazut nici un aparat electronic cu care sa fi efectuat operatiunea asta (l-am intrebat pe seful de service in timp ce ne invarteam cu masina prin service ce operatiuni vor se vor face si in ce constau ele si mi-a spus clar ca se verifica electronic grosimea placutelor de frana. Daca imi spunea ca operatiunea se face vizual ... asta era, dar mi-a zis ELECTRONIC). Prin urmare, dupa ce au lasat masina jos, omul care a lucrat la ea a venit la usa service-ului si am stat de vorba cu el. Rezumatul este ca totul era in regula din punctul lor de vedere.

A urmat apoi o super faza: BGS-ul, firma de paza din incinta service-ului, s-a sesizat ca de ce stateam acolo ... M-au trimis, cu scandal si de o parte si de celalta, in showroom, de unde am mai revenit de cateva ori in la geam-ul service-ului. L-am vazut pe om cand a facut scanarea de erori, dar am pierdut momentul schimbarii filtrului de polen. Vreo 20 de minute s-au invartit pe la masina uitandu-se si ciocanid din interior la capota. S-au strans vreo patru, inclusiv seful de service. Au justificat ca incearca sa identifice cauza zgomotului pe care l-am reclamat in bord !!! VRAJEALA.

Pe la 9:45, in showroom, domnul Tancoc mi-a zis ca-mi va aduce masina in cateva minute. L-am interbat ce s-a facut la masina si daca s-au remediat cele sesizate de mine. S-a facut ca ploua si dupa ce am insistat mi-a zis ca manerele usilor nu pot fi unse pentru ca trebuie sa bage masina la tinichigerie, iar problema cu zgomotele din masina ... nici macar nu a dat din umeri. Factura a fost de 591 RONi.

Dupa ce am platit-o am iesit afara si a venit domnul Tancoc cu masina. Desi cand i-am dat-o a facut o verificare temeinica a masinii, acum a sarit din ea si a dat sa plece, considerand ca in felul asta mi-a predat masina. L-am oprit ca sa verific si eu starea masinii: pe bord, in dreapta, unde s-a sprijinit omul cu manuta lui de cioban in momentul in care mi-a schimbat filtrul de polen, doua urme de ... negreala unsuroasa. In masina, sub filtru, erau pamant si frunze - despre care ma anuntase ca au cazut in masina cand a schimbat filtrul. In rest era in regula treaba, exceptand ca le-am adus-o curata (seara am fost la spalatorie cu ea, special pentru treaba asta si am curatat-o si in interior, iar in momentul in care am facut formele de intrare in service i-am precizat domnului Tancoc faptul ca masina este curata bec si ca o vreau in aceleasi conditii inapoi, lucru pe care i l-am spus si sefului de service in moemtnul in care ne-am invartit cu masina prin service) si mi-au dat-o cu ceva nisip inauntru.

Consider complet deficitara partea de relatii cu clientul, cel putin a domnului Tancoc si undeva spre nota 7 din 10 partea de atentie pentru masina clientului, cel putin a celui care a lucrat la a mea. Daca incalzeste pe cineva, au curatat capacul de la motor si cel al filtrului de aer si mi-au pus in portbagaj bidon-ul al patru-lea de ulei, in care au mai ramas 750 ml de ulei.

Adrian: in momentul asta, din motivele enumerate mai sus, eu nu m-as mai duce la nici unul dintre service-urile din Bucuresti. Exista service-urile din Bacau, Buzau, Valcea, Brasov si poate cele din Ploiesti si Pitesti unde, cel putin din ce am citit eu pe forum, se poarta altfel cu tine si in unele dintre ele ai posibilitatea, la cerere, sa stai langa masina in timpul operatiunilor de intretinere specifice reviziei, daca te intereseaza chestia asta.

Totusi, din ce imi amintesc eu, cei care au facut revizia la PBN au putut sa stea la masina. Doar ca pretul reviziei mi s-a parut mai mare si cred ca si timpul de programare este mai mare. Am vazut ca, celor care au fost la PBN, li s-a facturat verificarea tehnica pe rampa si masurat-ul placutelor de frana - in jur de 100 RONi impreuna.

Un singur lucru mai am de zis: atata vreme cat masina este a mea si am platit bani pe ea, avand in vedere ca traim in Romania si oamenii sunt asa cum sunt, gasesc normal sa vreau sa stau langa ea in momentul in care intra in service pentru revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima revizie Polo .. obligat fortat am facut-o in reteaua porsche.

Si anume porsche vest.

Aparent cred ca e ok. Am schimbat ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru benzina, antigel.

Cost total 540RON

detaliat ..

service schimb ulei 53.55

verif preventiva 53.55

filtru benzina+materiale mici 44

filtru ulei 39

filtru aer 93

ulei castrol TXT5W40 3L 154

antigel 2L 66.22

+

chestii marunte X

___________

TOTAL 540

Antigel au pus pt ca eu pusesem doar apa distilata din cauza "desurubarii" robinetului de la radiator. Dupa o reparatie facuta tot de ei la radiator .. au lasat nestrans (fara sa faca click) robinetul de la radiator si mi-a iesit toata apa datorita presiunii formate. Am pus apa distilata .. si asa a ramas. Ma gandeam sa ma intorc la ei cu scandal .. dar na ..

Operatia de revizie s-a facut in vreo 2 ore. Destul de rapid.

Suma convenita acceptata initial era de 8-9 mil. (adica ce s-a scris in contractul de reparatie) Ar fi ajuns la 8-9 mil daca schimbam toate filtrele sau ce mai era de schimbat. De ex n-am schimbat filtrul de la aerul conditionat. ...

540 Ron pentru un Polo mi se pare un pret mai mult decat exagerat. Sunt importator de filtre si stiu ca un filtrulet de ulei pentru un Polo nu ar trebui sa faca mai mult de 7 - 8 Ron. Acelasi lucru la filtrele de aer si benzina. Oricum la alte marci de autoturisme la clase echivalente cu Passat, revizia de 15000 km, nu depaseste 500-600 Ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii despre costul reviei de 1 an la Polo 9N3 1.4 benzina.

Revizia a fost facuta la 8440 de Km la Midocar Vitan.

Denumire produs sau serviciu/Cantitate/Pret unitar/Valoare/ TVA/Pret final

Service schimb ulei /50/ -/ 60/ 11.4/ 71.4

Inlocuit filtru aer /30/ -/ 36/ 6.84/ 42.84

Inlocuit filtru polen /10/ -/ 12/ 2.28/ 14.28

Materiale mici /- / -/ 6.48/ 1.23/ 7.71

Ulei Castrol 5W40 /4 / 63.84/ 255.36/ 48.52/ 303.88

Filtru ulei /1 / 20.92/ 20.92/ 3.97/ 24.89

Filtru aer /1 / 54.53/ 54.53/ 10.36/ 64.89

Filtru polen /1 / 51.43/ 51.43/ 9.77/ 61.2

Total 591.1 RONi din care TVA 94.38RONi

Va atrag atentia tuturor ca filtrul de aer si cel de polen le-am schimbat pentru ca am vrut eu. In mod normal, la numarul de KM pe care ii are masina nu trebuiau schimbate. Avand in vedere usurinta cu care se schimba, faptul ca daca nu insistam operatiunea nu s-ar fi facut si deci nu ar fi aparut oricum in cartea de service si faptul ca, schimbadu-le singur, nu pierzi nici o garantie eu, dupa ce am trecut prin experienta asta, le recomand tuturor celor carora consilierul din service le spune ca nu se schimba aceste filtre (din cauza numarului mic de KM sau din orice alte cauze) si vor totusi sa le schimbe sa o faca singuri. Stau la dispozitie oricui pentru informatii privind modul in care se poate face operatiunea.

Un alt aspect care merita remarcat este ca, desi s-a facut verificarea pe rampa a trenului de rulare, aceasta operatie nu apare facturata. Am vazut ca la alte service-uri apare si aceasta operatie alaturi de cea de verificare a grosimii placutelor de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumit nu? :icon_thumright: :D felicitari si cati mai multi km ;) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa-l felicit pe DUN pt prezentarea exhaustiva a relatiei sale cu Midocar Vitan. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost azi la Midocar Vitan si nu sunt foarte incantat de relatia lor cu , clientii!

Poate era prea dimineata (7AM)...

Am facut revizia de 2 ani (am 15.000km) la un polo benzina 1.4 .

Costul total - care mi se pare exagerat - 855 ron (TVA-136,65ron inclus) :blink: :D ,

din care:

inspectie service - 192,00ron + 36,48ron (tva)

verificare reglaj faruri - 24,00ron + 4,56ron (tva)

reglaj frana mana - 24,00ron + 4,56ron (tva)

materiale mici - 14,40ron + 2,75ron (tva)

ulei castrol 5w40 - 255,36ron + 48,52ron (tva)

filtru ulei - 20,92ron + 3,97ron (tva)

filtru aer - 54,53ron + 10,36ron (tva)

filtru polen - 51,43ron + 9,77ron (tva)

filtru combustibil - 82,55ron + 15,68ron (tva)

Masina a intrat in service la 7:30 si a fost gata la 9 (a fost scoasa in parcare, iar de la 9 la 10 am stat ca prostii sa astept sa imi aduca actele, dupa ce i-am spus domnului din service ca ma grabesc si il rog sa imi inchida comanda.

Niste nesimtiti!!

Eu nu mai calc a doua oara pe la ei.

Mi se impunea sa schimb si lichidul de frana si nu am fost de acord, mi se pare o aberatie sa schimbi lichidul de frana la 2 ani, daca il schimba le-am spus ca refuz sa achit costurile , am mai avut masini si nu am mai auzit de asa ceva.

Acum masina a iesit din garantie (parca 2 ani are garantie) pot schimba uleiul si filtrele si in alta parte unde nu au tarife din astea astronomice si mai sunt si nesimtiti pe banii tai!!

Mai am o masina un Citroen C4 (benzina 1.6) si are tot 2 ani si 22.000km, dar costurile reviziilor sunt mai mici decat la Polo.

Sa mai spuna cineva ca la masinile frantuzesti sunt reviziile mai scumpe. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce citesc...sa-mi dau seama ca depinde de cum esti primit si privit,daca ai nimerit un moment bun/rau..Depinde de sansa..Vad ca sunt colegi care au avut noroc,ma rog,care sunt multumiti,din moment ce-mi recomanda Midocar Vitan si unii care nu prea au fost multumiti datorita pretului mare,despre care si eu sunt de acord ca este cam mare...Cine a mai fost pe la PBV1?Vreau sa stiu cat mai multe pareri.Nu de alta dar acum vine :) si vreau sa se simta si ea bine :D Si buzunaru :D

Aaa...era sa uit...Trebuie sa sun neaparat la ei inainte?Banuiesc ca nu neaparat :)

Modificat de Adrian2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand Midocar Vitan - sunt numai minciuni cele de mai jos, padure fara uscaturi nu se poate, iti dai seama ce om afectat de a scris el atat de mult

dar tu cine esti bre, administratorul din Vitan (Ghimis parca)? probabil vroiai sa spui ca sunt numai minciuni cele de mai sus nu invers, oricum e destul de normal limbajul pentu un director, iar omul ala are dreptate, sunteti toti o apa si un pamant, munciti oamenii aia 9 ore cu sambete si duminici lucrate etc, o gramada de scartzari, probabil cu criza asta o sa mai apreciati si voi salariul nu doar ciubucurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@turculetz De unde stii tu ca e administratorul din Vitan? Si chiar daca e nu se justifica modul in care ai scris. Intr-adevar si iulicas a facut afirmatii aiurea dar hai sa nu transformam topicul intr-un flame, "bre" :D

Modificat de ciocanel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu am facut-o acum 3 zile la PBN si a costat 800 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cat a fost revizia asta de ai facuto 30.000 KM ?

Mi se pare cam scumpa (insa avand in vedere ca e PBN).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

preturi revizie facuta recent?

se apropie si a mea de un an trebuie facuta la pbn de unde a fost achizitionata masina

nu esti obligat sa o faci la Pbn important e sa o faci la un dealer autorizat.........iar pretul e undeva intre 700-800 de lei in care intra ulei + toate filtrele si o verificare de rampa(placute, bucse,luminisi un test cu vagcom)

Modificat de p.i.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am facut o programare la Porche Vest la inceputul lunii Octombrie cind fac un an si i-am intrebat daca pot sa imi instaleze si alarma. Au zis ca dureza vreo 5 ore si ma costa 140 ron ora. Sa dureze asa de mult?

Am facut revizia de un an, in care am facut doar 6000 km, ca atare nu ma costat decit 400 ron. Foarte tare, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu alarma.....cam dureaza ceva ca sa traga fire si sa o lege corect si fara alte probleme. Insa nu se justifica pretul montarii. Este prea scump pentru o alarma. Eu am luat o alarma de la Sicalossu de pe forum (2 chei briceag + modulul de inchidere + alarma=190 RON) si am mai dat 50 RON manopera. Centru autorizat de instalat alarme. Centru agreat VW de instalat alarme e mai cu 2 c.... decat alte centre?

De ce sa dam atatia bani pe o alarma care nu costa in magazin prea multi bani.

In fine.....conceptie VW ROMANIA.

In legatura cu revizia...si eu cam tot 400 RON am dat dar la 15000 KM (in 6 luni facuti). Acum o astept pe cea de 30000 KM. Am inteles ca asta e mai scumpa putin.

Salutari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Cred ca s-a tot discutat acest topic dar vreau sa-mi spuneti si mie(sa ma ghidati) de unde pot afla intervale de service si ce se face la fiecare, in amanunt. Nu vreau sa ma mai duc la dealeri cu masina, vreau, in functie de ceea ce am de facut, sa o duc la un service mic specializat. Mentionez ca detin un VW POLO 1.4 benzina din 2002(tip motor: BBY).

Va multumesc anticipat.

Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din caietul de service al masini(service plan)

Modificat de dpolo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,in principiu din 15mii in 15mii de km sau la an(ce atingi primul) si se schimba:ulei motor,filtru aer,polen,benzina.

Te sfatiuesc insa sa faci rost de planul service pt ca se mai schimba:curea distributie+role,antigel,lichid frane etc dar nu stiu sa-ti spun pe dinafara cand anume :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,in principiu din 15mii in 15mii de km sau la an(ce atingi primul) si se schimba:ulei motor,filtru aer,polen,benzina.

Te sfatiuesc insa sa faci rost de planul service pt ca se mai schimba:curea distributie+role,antigel,lichid frane etc dar nu stiu sa-ti spun pe dinafara cand anume :)

Nu e chiar asa...

De exemplu filtrul de aer se schimba la 4 ani sau 60000 km.

Filtrul de polen la 2 ani sau 30000 km.

Acum ca fiecare doreste sa-l schimbe mai des, e problema lui.

Teoretic un filtru imbacsit filtreaza mai bine decat un filtru nou, deoarece porii lui sunt micsorati din cauza mizeriilor filtrate/depuse.

Problema se pune la debitul de aer care este ingreunat, nu la filtrare...

Ca sa nu existe dubii, am atasat planul VW pentru service la Polo.

O chestie interesanta, VW acum (din 2008) recomanda ca la diesel, cand sulful din motorina depaseste 2000 ppm, sa fie schimbat filtrul de motorina la 7500 km.

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca le schimbi cum ai zis tu s-ar putea sa ai surprize mai tarziu........eu schimb toate filtrele si uleiul la fiecare 10 000km(cu praful si benzina de la noi.......) :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta este o conspiratie din partea VW ca sa avem probleme mai tarziu.... :censur: :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 10 ani de lucrat printre masini iti spun din propria experienta........nu te obliga nimeni sa le schimbi :blah:

Modificat de p.i.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut stimati forumisti

in primul rand as vrea sa va spun ca sunt nou pe aici , am si eu un polo 9N benzinar de 1.2 din 2006 oct ,la mine a ajuns de aprox 2 luni.

zilele trecute i-am facut revizia de 45 mii de km ,la reprezentanta Autoclub din Timisoara .

Baietzii au gasit masinutza in baza de date mi-au spus ca doar uleiul si filtrul trebuie schimbate(castrol 5 w 40) si lichidul de frana pt ca masina are deja 2 ani(restul filtrelor au fost schimbate la revizia precedenta 30 mii km )

toata operatzia a durat aprox 3 ore jumate si am platit 389.8 ron

cei care atzi mai trecut prin intretzineri periodice , spuneti-mi va rog e ok vizavide serviciile facute la pretul acesta ? sau poate ar fi trebuit sa schimb si restul filtrelor ?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru zsoltu: Pretul e OK 4 litri de ulei 150 lei plus 50 lei filtrul plus materiale mici si adaugand manopera si TVA e ok 390 lei!

Referitor la service plan, depinde foarte mult de cam folosesti masina , in ce conditii ( praf, cu remorca, la munte etc).

Si la stilul de mers, daca sport, trebuie mai des sa treci prin service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost azi la Midocar Vitan si nu sunt foarte incantat de relatia lor cu , clientii!

1. Masina a intrat in service la 7:30 si a fost gata la 9 (a fost scoasa in parcare, iar de la 9 la 10 am stat ca prostii sa astept sa imi aduca actele, dupa ce i-am spus domnului din service ca ma grabesc si il rog sa imi inchida comanda.

Niste nesimtiti!!

Eu nu mai calc a doua oara pe la ei.

2. Mi se impunea sa schimb si lichidul de frana si nu am fost de acord, mi se pare o aberatie sa schimbi lichidul de frana la 2 ani, daca il schimba le-am spus ca refuz sa achit costurile , am mai avut masini si nu am mai auzit de asa ceva.

3. Acum masina a iesit din garantie (parca 2 ani are garantie) pot schimba uleiul si filtrele si in alta parte unde nu au tarife din astea astronomice si mai sunt si nesimtiti pe banii tai!!

4. Mai am o masina un Citroen C4 (benzina 1.6) si are tot 2 ani si 22.000km, dar costurile reviziilor sunt mai mici decat la Polo.

Sa mai spuna cineva ca la masinile frantuzesti sunt reviziile mai scumpe. :P

1. Dupa ce mecanicul termina de lucrat la o masina, o scoate afara, apoi se duce inapoi in atelier cu fisa de reparatie si o completeaza, dupa care astepta sa-i fie semnata de seful de atelier, alaturi de alti mecanici. Dupa ce obtine o.k.-ul duce fisa si cheia la consilierul care te-a preluat care trebuie sa factureze lucrarea, si pt asta trebuie sa nu aibe alti clienti de servit si nici diversi care vin sa intrebe diverse. Abea dupa ce termina de facturat lucrarea ta (si are lucrari cu duiumul) te cheama sa-ti zica si platesti ca apoi sa-ti dea masina. Cand i-ai zis ca te grabesti si ca ai vazut ca masina a fost scoasa afara si vrei in consecinta sa ti-o dea ce ti-a raspuns?

2. Asa considera producatorul ca este necesar, inlocuirea lichidului de frana la 2 ani nu poate face rau, cu ocazia asta se executa implicit si aerisirea sistemului de franare si de comanda al ambreiajului. Deci service-ul nu are nici o vina, asa e normativul VAG. Daca nu iti convine nu-i nici o problema, il poti schimba si dupa 4 ani.

3. Puteai sa faci si revizia de 2 ani unde vroiai, ca tot nu mai aveai garantie ;)

4. Costul reviziei de 2 ani este mai mare intrucat este o inspectie service cuprinzand mai multe lucrari normate la 1.5h, pe cand cea de 1 an este doar un schimb de ulei + verificat grosime placute frana + resetat interval service: normat la 0.5h. Daca vrei sa iesi ieftin, poti iesi si la VW daca stii cum sa o faci, insa majoritatea clientilor de acolo nu aveau nici o problema sa dea circa 1000ron la revizia de 2 ani...sau 1500 daca se schimbau si placutele de frana...si plecau fericiti ca au facut masinutelor cum se putea mai bine-la specialistii VW :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!