Jump to content

Reviziile la Polo - generalitati


DANNY VW
 Share

Postare recomandată

O sa vad vineri sau sambata daca am timp si nu gasesc un service disponibil in zona pana atunci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu ai nevoie neaparata de poze la schimbarea amortizoarelor de pe spate. In partea de jos e simplu a bunaziua, un surub cu piulita autoblocanta care se desface cu 2 chei de 16 de care vrei tu. In partea de sus e o flansa ce se prinde cu 2 suruburi in caroserie, ai nevoie de tubulara de 16. E nevoie sa ridici masina pe cric, nu e neaparat sa demontezi si roata, numai daca vrei tu sa lucrezi mai lejer. Flansa e prinsa de tija amortizorului cu o piulita autoblocanta, eu am refolosit piulitele vechi deoarece astea noi nu imi inspirau la fel de multa incredere, cheia folosita a fost o inelara de 13 sau 14, contra se tine pe axul amortizorului cu cheia franceza. Ai grija sa nu pierzi protectiile de plastic de pe flanse ce protejeaza aceste piulite. La amortizoare noi, e obligatoriu dupa parerea mea, schimbarea tampoanelor pentru ca cele vechi sunt intotdeauna coapte si tocite, si daca la un hop se tranteste tija amortizorului in amortizor la capat de cursa cred ca acel amortizor e distrus fiindca acolo se arata in filmulete ca se afla supapele uleiului care fac treaba amortizarii. Protectiile de mizerie nu sunt o problema pe spate fiindca sunt un tub rigid dar eu le-am cumparat oricum impreuna intr-un kit protectie amortizoare cu ~70 lei.

 

Pe fata se schimba putin problema deoarece e bine sa se schimbe doar tampoanele, iar protectiile de praf sa ramana cele OEM care se prind sus pe flansa si protejeaza si rulmentul de sarcina al amortizoarelor, plus ca inchid mai bine si jos mai ales daca se transfera un inel de plastic de pe amortizoarele OEM pe cele AM pe care se aseaza aceste protectii flexibile. Protectiile AM ce vin cu tampoanele in kit sunt prost concepute, adica scurte si prea rigide, sunt din plastic care se vrea flexibil fata de cele OEM care sunt din cauciuc moale, ele se prind in partea de sus pe tampoane ceea ce lasa rulmentul expus mizeriei, iar in parte de jos bate in amortizor (in 2 zile a dat vopseaua pana la metal de pe amortizor) si lasa destul loc sa intre praful spre tija. Mai multe detalii cu operatiunea de pe fata si poze aici: http://vwforum.ro/topic/45298-protectie-amortizoare/page-2

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor,

 

De saptamana trecuta avem o noua masina in familie, un Polo 1.2 benzina din 2006, cu 49000 km la bord.

 

Dat fiind faptul ca revizia de 45000 a fost facuta sigur (am factura si revizia apare si in reteaua VW, facuta la Brady) as vrea sa va intreb daca la revizia de 60000 km, in afara de ulei, filtre si bujii mai trebuie sa schimb ceva?

Am inteles, citit topicul acesta, ca ar fi nevoie sa schimb si cureaua de accesorii.

 

Imi puteti recomanda, din experienta voastra, ce ar fi bine sa schimb la revizia de 60000 km? Nu ce zice producatorul ca trebuie schimbat ci ce ati constatat voi ca merita inlocuit.

 

Imi place masinuta (desi e a sotiei, o conduc cu placere maxima atunc cand apuc :D ) si as vrea sa o intretin in cele mai bune conditiuni.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna dimineata,

 

o intrebare la motorizarea 1.9 TDI , model 9N3

 

Distributia are aproape 3 ani, si ~61.000km de la ultima schimbare.

 

Merge 5 ani / 90.000km sau ar trebui schimbata ?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Faptul ca, avand doar o luna (3200km) pana la urmatoarea revizie, am in continuare nivelul uleiului peste maxim ar trebui sa ma bucure sau nu?


Ultimele 2 revizii au fost facute la un service in Buc, de fiecare data nivel ulei peste maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu este nivelul mai mare de 1 cm,este in regula.Totusi,ar fi bine sa respecti indicatia jojei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am schimbat si eu la Polo al meu toate filtrele+ulei. Total cu tot cu manopera 450 lei. (Am cumparat piesele de la Promotor si tot la ei am schimbat tot). Mi se pare un pic cam mult pretul spus de tine...

Filtrele totate Mann. Ulei am cumparat 3L Castrol 10W-40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce 10w si nu 5? Cati km are masina? 450 de lei mi se pare enorm sincer. Un ulei nu e mai mult de 30 de lei litru (deci 90) plus toate filtrele sa spunem inca 150, deci restul mi se pare un adaos nesimtit, avand in vedere ca la majoritatea servisurilor se ofera schimb gratuit la procurarea pachet ulei+filtre de la ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciun service nu ofera "gratuit" schimbul de ulei.Un altfel de episod a "la catena".Sau cuvintul gratis inseamna altceva.Iar restul adaosului nesimtit poate sa fie de la restul de operatii care se fac odata cu schimbul de ulei si care includ verificarile,chiar si vizuale(pe care nu le face mai nimeni la schimbul uleiului)ale starii placutelor,coductelor de frina,burdufe planetare,alte jocuri de articulatii,desprinderi ale unor elemente,verificarea lichidelor si completarea acestora,etc.Depinde de acest lucru pretul manoperei.Poate fi si japca,nu contrazic.Nu zic asta din rautate sau alte scopuri,remarca mea avind la baza experienta unor indivizi care,la citeva zile dupa un asemenea"service de ulei",le-au pocnit conductele de frina.Locatia fisurilor mai ca iti tragea o palma daca te uitai intimplator pe sub masina.Dar aia s-au repezit doar asupra busonului de baie,ca doar asta cere clientul.Concluziile unei asemenea intimplari le trage fiecare cum vrea.Atita vreme cit nu se rupe ceva pe sub tine in mers,face manopera exact atita cit dai.Toate cele bune! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu e mult 450 lei cu totul daca le schimbi pe toate la service:

 

4 litri de ulei 5W-40 + 4 filtre MANN (vreo 350 lei)

si 100 lei manopera (90+10 la mecanic, sa zicem) sa-ti schimbe toate filtrele mecanicul

 

daca te uiti cu atentie de unde iei filtrele poti sa faci o economie de 20-30 lei sa spunem... dar umbli dupa ele prin oras  :)

 

Eu schimb singur filtrele de aer, polen si combustibil si fac la service doar schimbul de ulei. Ultima data m-a costat vreo 400 de lei cu totul, in martie 2014.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
bibicuvasilica

Am cumparat un volkswagen polo 9n cu motorizare 1,2 12v 51kw din 2008 si doresc sa stiu ce bujii imi trebuie pentru ca sa le schimb . Va multumesc anticipat . adresa mea de mail este bibicuvasilica@yahoo.com 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna ziua, nou posesor de polo 1.2 9n 55CP , am ajuns sa-l iau printr-o nimereala nu stiu nimic despre aceasta masina dar sunt f multumit deocamdata de ea. sunt in anglia l-am prins pe un pret f bun si as vrea sa ii fac revizia.

112 000 mile (180 000km)  are si nu am cine stie ce istoric la ea ,

cum aflu ce ulei si filtre sa ii comand? inafara de ulei si filtre mai trebuie schimbat/verificat ceva la numarul asta de km?? pe partea de frane are totul nou la fel si pe partea de suspensii, trebuie sa ii ingrijesc doar motorul

ca probleme cred ca mai am:

1. motorul este foarte zgomotos pentr un motor pe benzina se aude un huruit si trepideaza cam tare, nu stiu de la ce poate fi, am fost la un mecanic mi-a zis ca asa se aude normal motorul fiind in 3 pistoane plus un mic palpait la acul de turatie  la relanti

2. am o piesa de cauciuc ce nu sta la locul ei fiind mult mai mica decat locul in care treuia sa fie prinsa (un furtun mare gros ce pleaca din motor catre in fata- cred ca pe acolo isi ia aer), asta am descoperir-o acum

atasez si un video poate cineva cu o ureche mai fina poate sa/mi zica daca e normal sa fie asa zgomotos motorul sau trebuie schimbat ceva la el si se vede si piesa.

3. cand o calc mai tare acceleratia  la aprox 2000 de ture se gatuie putin si apoi trage iar liniar

 

masina a fost a unei femei a trecut itp-ul fara nici o problema nu se aprinde nici un martor in bord sau eroare, nu am mai pornit sau testat un alt 1.2 sa vad diferenta de motor dar am citit aici pe forum si unii zic ca nu se aude deloc motorul, la mine se aude si motorul

atasez si un video mai pe seara dupa ce reusesc sa deslusesc youtube-ul

va multumesc

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de 1.2 e mai zgomotos decat cel de 1.4 fiind in 3 cilindrii.

Ulei 5w40 sau 5w30, cu norma vw502 sau vw504, schimbat la un an.

Vezi sa nu te lase ceva role pe la accesorii sau distributia chiar daca e pe lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://youtu.be/tkxX-BOXqQo iata si filmuletul. Lantul cand se schimba? Exista si vreo curea de ghidare a lantului? Bucata aceea neagra ce e? Nu inteleg de ce e mai mica decat partea in care se prinde...sa o leg cu un soricel? Rolele sau distributia nu am cum sa.mi dau seama daca ma lasa...presupun doar ca e un interval maxim cat pot tine de anumiti km dar asa la ochi nu ma pricep sa stiu daca mai duc sau nu. Norma de care zici este scrisa pe cutia uleiului? Cati litri de ulei? Am inteles ca aral sau castrol trebuie sa caut Modificat de nashu77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate vedea clipul ca nu ai dat drepturi.

Lantul are patine care il tine intins, daca nu stii istoricul masinii nu are sens sa te iei dupa km, cel mai bine lasa pe cine se pricepe sa decida.

Norma uleiului o gasesti pe etichete langa alte norme, parca iti ajunge un bidon de 4L, cine are aceasi motorizare e in masura sa-ti raspunda.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum ar trebui sa mearga, nu stiu istoricul adica ce s-a schimbat la ea in trecut, kilometrii sunt reali 100% si am doar facturile pe ultimii 2 ani la ce s.a schimbat. am cautat in manualele online dar nu am gasit intervalul de revizii si ce anume trebuie facut, la 180 000 inafara de ulei si filtre ma gandesc ca ar mai exista ceva de schimbat plus ori sa ma impac cu ideea ca asa se aude motorul asta ori sa ii dau de cap ce face asa Modificat de nashu77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cureaua de accesorii jos cu un 16 inelar si vezi daca se mai aude ceva.Daca se aude vezi rolele,rulmentii alternatorului,compresorului sau,in ultima instanta,pompa de apa.Parca s-ar auzi fluierat de alternator,dar dupa filmare,greu de spus.Da jos cureaua si invirte de fiecare,vezi care face galagie.Intr-adevar,motorul de 1.2 e mai galagios "un pic"decit cele in 4 cilindri,dar al tau exagereaza.Cu capota ridicata,de aude doar un fisiit la cureaua de accesorii si atit.Doar nu e motor in 2 timpi cu un piston.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi am sa merg luni la un mecanic si facem asa. Iar bucata neagra din filmare? Pot sa o prind cu un soricel? E important sa stea acolo sau trage aer oriunde oricum? Orificiu in care vine prinsa e mai mare decat ea ceea e cel putin ciudat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de acolo, poate are ceva cleme rupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.

Are cineva idee despre simbolul de cheie care îmi apare pe bord insotit de 8400? La un interval de 10-20 de secunde este înlocuit de un 22. Pot pune un link cu poze relevante http://1drv.ms/1dLBs9s.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Km si zile pana la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc. Deci care se împlinește primul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, 

polo-ul meu este 1.4 tdi PD model amf. pana acum am pus vatoil 505.01, schimbat pana la 10k km. am 182.000 km si nu stiu daca  raman la 5w30 sau trec la 5w40 sau 10w40?

sunt cam paralel cu treburile astea si 3 service-uri mi-au recomandat tot felul de uleiuri.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!