Jump to content

Reviziile la Polo - generalitati


DANNY VW
 Share

Postare recomandată

Bobinele care se ard nu au absolut nici o treaba cu starea bujiilor.Au numar de cicluri la functionare in regim cald-rece.Si se prea poate sa cada concomitent 2 din ele.La rezistenta lor interna,pot foarte bine sa mearga si pe bujii in scurtcircuit,fara sa se deterioreze.

Alta chestie,apropo de frina si lipirea tamburilor,dupa o oarecare uzura a ansamblului,datorita umiditatii si contractiei tamburului dupa tragerea frinei de mina,este normal sa se blocheze datorita stringerii pe arc de cerc pe suprafete bine slefuite unde umezeala are rol de liant si etansare a suprafetelor de contact.Exact ca ventuza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu "aventura" cu bobinele de inductie: aseara am ramas cu masina in pana: martor check engine intermitent, lipsa putere, tremurat.Am venit in 2 cilindrii vreo 40 km, pana acasa si dupa diagnoza: missfire cyl.2: deci s-a dus iar o bobina, din alea proaspat schimbate. Mentionez am inlocuit bobinele arse cu unele second hand,originale VW AG, demontate de pe o Ibiza de 1.2 si se pare ca una dintre ele a cedat dupa 3 zile asa ca m-am hotarat sa iau 3 bobine noi.

Concluzia mea: in cazul bobinelor, nu cred ca merita sa pui la mana a doua, pentru ca nu stii cata viata mai au....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
petrisorionut86

Maestre FLO-RIN din experienta mea mica niciodata tot ce tine de motor  NU PUNE SH NEVER- EVER ramai cu masina in pana noapte, iarna pentru ce pentru 100-200 de lei in plus...mai bine o tii pe bara pana strangi bani si o faci cum trebuie decat petiticit aiurea, eu am patit cu o singura bobina momentan din 4 la a mea iar la tine din cate stiu motoarele de 1.2 au 3 bobine deci daca au cazut 2 mai ramane 1 nu 2 cum ai spus tu. Ai motor in 3 cilindri 1.2 nu in 4 ca cele de 1.4 16 v. Drumuri bune si repet nu te juca cu motorasul tau ca ai sa plangi singur. Eu am mers bucuresti Constanta in 3 cilindri numai eu stiu cum, cu tras pe dreapta pentru racire etc...valeu...la naiba man in cta la mine o bobina facuta la turci e 107 lei cu factura si garantie de la autokarma. DRUMUUUUUURI BUNEEEE... POLO RULES>>> Nu fac reclama pentru autokarma doar ca acolo am gasit eu cel mai ieftin din toata cta si la service aceeasi bobina + manopera ma anuntau ca ma costa 150 si 200. Ei bine mi-am luat-o din magazin si intr-o zi cu soare am scos-o pe cea veche si pus-o pe cea noua. Mufa SAE. EASY in 5 minute era fresh buburuza mea. Cei 75 de caluti prindeau viata si nu mai erau obositi.

Modificat de petrisorionut86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

  Vă salut.

  Cîteva întrebări scurte și la obiect.

  Dacă are cineva idee cât de complicat este ca eu să îmi schimb filtrul de aer și cel de combustibil de la buburuza mea și să posteze un eventual link cu documentație relevantă, eu pe topicul de manuale nu am văzut cum se face.Dacă există și nu l-am văzut atunci scuze anticipate și un link ar fi binevenit sau un număr de post. Cel de ulei l-am făcut singur și resetarea de rigoare cu ajutorul unui prieten și a unui laptotp plus interfață plus VAG.

  Prețurile de reprezentanță sunt aici http://i1119.photobucket.com/albums/k640/hiperboreus/factura1_ptr_forum.png, cele de anul trecut. Pe mine m-ar interesa părerea voastră cu privire la prețurile celor de la unix, eu am găsit filtre mann la 68,2 RON (filtru aer pentru drumuri cu praf)

136,7 RON (filtru combustibil)

 

O altă întrebare ar fi despre un blocaj aleator în poziția deschis a piedicii de siguranță de la ușa soferului, ”bețișorul” cu led care arată că s-a închis deschis ușa. La acționarea cheii tip briceag pe închidere centralizată, câteodată rămâne extins și nu încuie ușa soferului cu toate că celelalte uși se închid. O acționare imediată pe poziția deschis apoi pe închis rezolvă problema. Eu bănuiesc că ar fi o problemă cu ușa, scanarea cu VAG nu îmi dă nici o eroare pe închiderea centralizată...atunci problema este mecanică? Am încercat cu VAG să văd ce se întâmplă dacă schimb pe închidere automată după oprirea mașinii ... face același lucru, câteodată o închide frumos dar câteodată uită. O diagramă sau o poză cu schema ușii sau ce ar putea fi...să îi dau cu lubrifiant :D ?

 

O altă problemă care încă nu am elucidat-o este că pe timp de ploaie nu îmi merge partea de dezaburire cu toate că acționez instalația corespunzător, atât pe față cât și pe spate. Hai să spunem că spatele nu este atât de important dar fața este destul de enervant să apelezi la metoda clasică cu deschisul geamului ca să se dezaburească.

 

Eu mulțumesc anticipat celor care își vor pierde timpul cu mine. :icon_thumleft:

Modificat de Robert_C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la Unix au adaosul comercial mai mare,decaceea ii fac mai scumpi.Eu personal le achizitonez d la autokarma sau autoeco ! Iar revizia am facut.o din vitan (ulei Aral, si toate filtrele Mann).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert_C

 

Schimbarea filtrului de aer la Polo e banala, dai jos suruburile, desfaci capacul... il scoti cu atentie (are niste picioruse care intra in ghidaje de plastic, pentru aliniere) apoi scoti filtrul vechi, cureti cu o carpa praful care e prin interiorul cutiei in care intra fittrul, il pui pe cel nou, aliniezi din nou capacul sa intre in ghidajele alea, pui suruburile la loc si Voila.  Un filtru de aer (Mann C2295/3) la Polo nu are de ce sa coste mai mult de 45 lei iar unul de combustibil 90-100 lei (tot Mann).

 

Schimbarea filtru combustibil (sa ai o carpa la indemana, curge un pic de motorina cand il dai jos pe cel existent). Are furtune de cauciuc prinse cu niste cleme metalice. Trebuie distantate un pic clemele alea metalice cu un patent si in acelasi moment trase furtunele afara, miscare de rotire, (tur si retur, vezi sa nu le incurci). Cand le scoti sa le tii pe cat posibil capetele in sus sa nu curga motorina din ele pe unde nu trebuie. Se scoate filtrul vechi, se baga in loc cel nou. Se pun furtunele la loc exact cum erau celelalte (sa intre bine in locas). Acu! Important: se amorseaza (se pune) contactul de 2-3 ori inainte de a porni motorul, astfel incat pompa sa bage motorina in noul filtru, care fiind schimbat, e umplut cu aer. Din motive de aer, e posibil sa o ia mai greu la cheie, respectiv, dupa ce o ia sa tremure un pic motorul ca si cand ar da in bot. Nu e niciun fel de problema, in cateva minute elimina aerul si intra in normal. 

 

La usa cred ca ai controlerul (switch) de inchidere centralizata defect. Am si eu aceasta problema si inca nu l-am schimbat din motive de coco. Ai mare grija sa nu ramai cu masina descuita sau, mai rau, cum mi s-a intamplat mie sa ti se incuie masina singura cu cheia in contact (am trait s-o vad si p'asta, noroc ca am avut cheie de rezerva). Din cate am inteles dracia aia de piesa electronica, din usa, costa vreo 250-300 de lei si manopera de schimb inca 100 -150 lei (trebuie desfacuta usa in bucati). 

 

Dezaburirea la Polo se face pornind venitlatorul cu comutatorul strict spre parbriz pe pozitia 2. Intrucat nu se dezabureste instant, poti incerca si metoda cu fereastra, sau chiar cu o carpa, daca nu te deranjeaza si te grabesti sa pleci. 

Modificat de rosix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumiri din tot sufletul, este exact ceea ce căutam la întrebările mele. :RO flag: :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Tocmai am intrat in posesia unui VW Polo. Ultima revizie a fost efectuaata acum un an si 4 luni, iar ca si km s-au facut cu ea cam 9000 in aceasta perioada de timp. Cum revizia se schimba odata la 15000 km sau la 1 an, in functie de care vine prima, exista vreo problema daca mai circul cu ea fara schimb de ulei etc inca vreo 1000 de km ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu este TDI, nu-i bai..dar ca idee, sa nu treci prin 2 ierni cu acelasi ulei pt ca isi pierde destul de mult din proprietati..aspect destul de important pt pornirile la rece, cand uzura este cea mai pronuntata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seara buna ,

 

Am facut si eu o " mica " investie in POLOnezul din semnatura ,

 

Placute frana  - 126,40 RON

Discuri frana - 227,40 RON

2 x Furtun frana  - 155,80

Schimb lichid frana + manopera - 120 RON

 

Bineinteles manopera pentru montaj discuri , placute si furtune - 224 RON

 ( Nu am trecut Spray-uri , lavete si alte consumabile , doar esentialul )

 

Cost total : 910 Ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    se apropie prima revizie la polo

 

am cumparat ulei castrol magnatec 5w40 - 40 de euro 4 lt.

 

filtre oem                                                   -97 de euro

 

(sunt un pic fixat cu filtrele,cele aftermarket pentru mine nu exista....o problema mai veche)

 

 am gasit kit discuri si placute marca mapco si bosch,ce spune-ti sunt bune???ce sa aleg?

 

vreau sa le schimb deoarece in franare vibreaza volanul

Modificat de geoland87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce sfaturi imi puteti da pentru tipul de ulei pe care ar tb sa-l folosesc pentru un vw polo 9N din 2003, motor 1.4 tdi 55kw (cred ca e vorba de BAY). Este masina prietenei, iar pe la motor am vazut mai multe stickere: 0w30, 5w30, unele sunt LL iar altele cu servisare variabila. Ma intereseaza sa stiu si ce cantitate de ulei "inchide" un schimb, incluzand si schimbul filtrului de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerile vor fii impartite....Eu unu folosesc 10w40 Aral (made in germany) restu sunt fabricate in E.U si ma lasa rece...Am 115 mii si cam este nevoie de 10w40 pt k este mai vascos iar pesele trebuie unse k sunt uzate.....Am 6 mii de la schimb si daca mi.a papat 150-200 ml.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ramai la 5w30, si Aral e ok, ceva mai scump dar mai bun e Motul

 

intervalul de schimb va fi cel fix pentru tara noastra sau chiar mai repede, unii schimba la max 10k sau un an

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu la Diesel, dar la benzinarul meu folosesc Aral de ceva timp. Si tot pe Aral o sa raman.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as fi vrut sa merg pe Motul 5w30 si sa-l schimb intre 7500-10000 km..

 

motorul de 1.4 tdi 55kw (75cp) este pompe duse ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e buna alegerea, gasesti cu norma vw507 Motul specific 504/507 sau mai ieftin dar la fel de bun Motul xclean+ 5w30, sunt cam la fel la proprietati doar ca specificul e cu dedicatie grupului VAG si costa putin mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta nu imi este mie foarte clar: daca e sa merg pe 5w30 (inseamna norma 504/507) iar daca as merge pe 5w40 (inseamna 505.01, 502.00 sau 505.00).

 

acest motor e PD,nu? nu ar tb sa folosesc 5w40? sau merge si 5w30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe 505.00, 5w40 full sintetic, asa recomanda fabricantul.Nu cred ca este pumpe duse, oricum si la asta trebuie tot 505.00. Se foloseste 505.01 la PD dar care nu au filtru de particole - DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai devreme pareai mai clarificat  :lol:  chiar tu ziceai ca masina respectiva nu a vazut 5w40, ea si majoritatea merg in afara pe uleiuri mai calitative cum sunt 0w30 si 5w30 indiferent ca fac schimburile la reprezentanta sau serviceuri

 

legat de norma 504/507 le include pe restul cu niste mici excceptii unde motoarele cer 0w30 nu 5w30

 

la noi este un curent religios de a baga uleiul cat mai gros, dar nimeni nu se gandeste cat de dificil se unge un motor cand uleiul este rece si vascos, si la fel nimeni nu se gandeste cand motorul este cald un ulei mai fluid raceste mai bine piesele in frictiune prin debitul marit, plus pelicula de ulei (si multe altele) e mai buna la un ulei calitativ si aceasta calitate e invers proportionala cu vascozitatea uleiului ;)

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Se schimba greu telescoapele pe spate la polo 9n? Trebuie chei speciale sau sunt suficiente cheile fixe si inelare?

L-am intrebat si pe `nea google dar nu a vrut sa-mi zica :grrrrrr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tubular 16,inelara 16,cheie franceza,indeminare,protectii amortizor(daca este cazul),indeminare(daca ai).Astea intra la revizii?Google nu stie ce scule sint necesare.Succes la inlocuire!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca reusesti sa schimbi,poate pui si niste poze.M.ar bate si pe mine gandul :)Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!