Jump to content

bujii


sebastian stefan
 Share

Recommended Posts

sebastian stefan

Stie cineva ce tip de bujii sunt pe un polo 1,2 cu motor BME de 47kw? Sau un site unde se gasesc tipurile de bujii pt diverse autoturisme.Oare Champion cod OE 177 KC8ZMCC merg pe aceasta masina?

Link to comment
Share on other sites

ionel.d.2007

Se recomanda bujiile Bosch sau NGK. Vezi foto:post-10189-1239384145_thumb.png :)

post-10189-1239384120_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

va salut

am un polo 9N3 , am 52 mii km masinutza merge ok la cati km ar trebui sa schimb bujiile sau macar sa le curat , nu m-am uitat niciodata la ele ... :angry: curatarea, intretinerea lor necesita ceva scule speciale sau pur si simplu o cheie de bujii? stie cineva ?

Link to comment
Share on other sites

sebastian stefan

Teoretic in carte scrie ca se schimba la 60000km.Pentru curatare e suficienta cheia de bujii dar si o periuta de dinti sa le speli cu benzina,si o lera sa verifici distanta intre electrozi. Spor la treaba!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
unisorsebastian

Salut, care trebuie sa fie distanta intre electrozi?

Link to comment
Share on other sites

StefanAdryan

Ai mai sus informaţiile 0,8-0.9 mm. Dar depinde şi de bujii.

Sunt amator, nu "meşter".

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Se recomanda schimbarea bujiilor la 60.000 km sau 4 ani....

Eu am incercat sa le schimb dupa 6 ani, la un service.....si nu au reusit, ptr ca nu puteau desprinde bobinele de pe blocul motorului. Au incercat cu spray-uri, etc... degeaba

Solutia a fost sa merg la o reprezentanta Audi.

Am pus bujii Bosch

Edited by john_doe
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Salutare tuturor, din nou am nevoie de ajutorul D-stra. Am procurat bujii noi si vreu sa le schimb dar am dat de dracul. Nu am ideie ce sa deschid ca sa am acces la ele? Daca are cineva rabdare sa-mi dee cateva sugestii.

Merci

Link to comment
Share on other sites

Daca ai avea pe undeva codul la motor ar fi si mai simplu sa iti spunem,dar,in principiu,ar trebui sa dai jos capacul de plastic care acopera motorul(daca ai in dotare),extragi mufele(4 la numar)de pe bobine(seamana cu niste trapezoide negre de plastic),apoi tragi in sus de acele bobine iar in final cu o cheie de bujii le desfiletezi din chiulasa.Bujiile sint in gaurile unde sint infipte acele bobine.Bujiile le stringi la 30 Nm cu dinamometrica(daca ai...) si montezi inapoi celelalte piese.Da codul motorului si ne vine mai usor sa iti spunem!

Link to comment
Share on other sites

Salutare, Deci codul nu stiu de unde sa-l iau insa am facut un sceen despre ce motor merge vorba.

Multumesc de ajutor.

Inco o intrebare, in conditii de casa pot face aceasta fara cheie speciala? Am o cheie care stringe bujiile insa nu pot sa-i dau la citi nm sa stanga (strang pana ii iese ochii :P ) [gluma].

merci!

Atasat este imaginea!

post-67435-1283851361_thumb.jpg

Edited by bunellu
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor, din nou am nevoie de ajutorul D-stra. Am procurat bujii noi si vreu sa le schimb dar am dat de dracul. Nu am ideie ce sa deschid ca sa am acces la ele? Daca are cineva rabdare sa-mi dee cateva sugestii.

Merci

se da intai capacul motorului,apoi se desfac bobinele se sciot afara si apoi cu o cheie se scot si bujiile!nu e greu

Link to comment
Share on other sites

Salutare Colegilor de forum.

Astazi am schimbat bugiile si vreau sa va spun ca rezultat este, porneste mai bine masina.

post-67435-1284627478_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salutare, am pus bugii de tipul dat (foto).

post-67435-1284639328_thumb.jpg

post-67435-1284639442_thumb.jpg

post-67435-1284639549_thumb.jpg

post-67435-1284639735_thumb.jpg

Edited by Aditu
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Salut,detin un vw polo 2003 1.2 achizitionat in 2008 SH de atunci nu am schimbat deloc bujile,de atunci sau facut 20000 km masina nu are nici o problema,porneste la cheie nu tremura la relanti trage bine e totul Ok!.Are rost sa le schimb ?

Exista vre-un risc ?

Edited by Alin
Link to comment
Share on other sites

alexutzzzu1

unde esti prutene?!?!?!

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce este de discutat atata despre bujii. Cred ca sunt 100 de posturi despre ele. Se schimba dupa cum scrie in catalog si la nr. de Km specificati in cartea masinii. La mine bujIIle se schimba la 60.000 Km. La un motor care consuma ulei f. mult se schimba cand se ancraseaza.

Link to comment
Share on other sites

Deci,fratilor,acum avem 3 variante pentru schimbarea bujiilor,dupa cum urmeaza:

1-la 60.000 km

2-la 4 ani

3-la ancrasarea totala(valabil pentru motoarele care papa ulei)

:blink: Neamtu a uitat de ancrasare?!? Si cite variante or mai fi...

PS:rog moderatorii sa scuze postul meu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

salutare,

ma poate ajuta cineva cu o informatie si anume: de ce mi se uda bujia din stanga prima, gasesc ulei pe ea. prin urmare si motorul se simte ca nu merge in parametrii, si la accelarari face urat. nu stiu de la ce o fi, dar eu cred ca bujia de de vina.

merci pentu eventualele lamuriri.

Link to comment
Share on other sites

alex_pescaru

Daca toate bujiile sunt de aceeasi varsta, in schimb doar pe una gasesti ulei, atunci e posibil ca acel ulei sa fie tras in cilindru pe la un ghid de supapa (sau mai multe) in perioada de aspiratie. Verifica garniturile de la ghidurile de supapa la acel cilindru.

Edited by alex_pescaru
Link to comment
Share on other sites

merci de raspuns....o sa cer sa se uite un mecanic...

dar sa ma lamuresc si eu, este vorba de garnitura de chiulasa?

si daca mi-ai dai si o varianta de remediere a problemei.... ;)

Edited by ovideux
Link to comment
Share on other sites

alex_pescaru

Nu e garnitura de chiulasa.

In cazul motorului tau, la fiecare cilindru ai 4 supape/valve. Doua de admisie si doua de evacuare.

Ei bine, pentru ca uleiul care circula in zona axelor cu came sa nu intre in cilindru pe langa tijele supapelor, se pun aceste garnituri/simeringuri.

In timpul functionarii, la un motor pe benzina, depresiunea in galeria de admisie/cilindri in momentul aspiratiei este destul de mare si, daca nu ar fi aceste simeringuri, o parte din ulei ar putea fi aspirata in cilindru pe langa axele supapelor.

Remediere?

Scoti capacul de la chiulasa, scoti culbutoarele, scoti arcurile de la supape si ajungi la aceste simeringuri.

Le schimbi si pui totul la loc in ordine inversa.

Edited by alex_pescaru
Link to comment
Share on other sites

sa inteleg ca trebuie schimbate semeringurile....

multumesc de raspunsuri...o sa incerc sa o rezolv cu ajutorul unui mecanic

eventula o sa mai apelez la vreo informatie de la tine

numai bine...

Link to comment
Share on other sites

alex_pescaru

Ceea ce ti-am spus a fost o parere, bazata pe o experienta reala, similara, la o alta masina.

Nu stiu daca trebuie schimbate semeringurile... Nu are rost sa incepi sa schimbi piese fara sa fie nevoie.

Trebuie investigat cu atentie si numai apoi, dupa ce afli exact cauza, iei masuri.

Edited by alex_pescaru
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!