Jump to content

Reviziile la Polo - generalitati


DANNY VW
 Share

Postare recomandată

In mod normal,cu un ulei Longlife poti merge 30.000 km(asa spune producatorul), eu il schimb la 20.000 si cred ca este prematur sa-l schimbi la 10.000...asa mai bine iei ulei pentru interval normal de service, pe care musai sa-l schimbi pe la 10.000 km....si te costa mai putin.

Modificat de florin_u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramane sa hotarati voi la urma urmei cat de mult tineti la masinile voiastre. Personal am optat pe varianta: ulei normal (numai Mobil SyntS 5w40 VW 505.00 am bagat pana acum) si schimbul ulei+filtru la intrervale de 12-13.000km. Pana acum totul este in regula (4.5 ani si 90.000km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai consider ca la un bidon de 5L (4 intra la motor si 1 de completat desi nu il folosesc) nu platesc mult in jur de 230 lei.

Concluzie - mai las vreo 2000km in plus.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut si va prezint mai jos factura pt a doua revizie la POLO din semnatura. Am facut revizia la 26.600 km, pt ca am facut-o pe prima mai devreme. Situatia se prezinta astfel:

- inspectie - 199,92 RON

- tambure spate demontat si montat - 38,08 RON

- montaj aparatori noroi fata - 38,08 RON

- materiale mici - 20,71 RON

- filtru ulei - 39,60 RON

- filtru aer - 72,29 RON

- filtru combustibil - 148,93 RON

- filtru praf - 75,89 RON

- ulei CASTROL professional - 261,80 RON

- colier plastic - 1,68 RON

- corectie - 0,02 (-)

-------------------------------------------

TOTAL FACTURA = 896,96 RON.

Revizie facuta la SANDRA TRADING IASI. Timp de asteptare cca 2 ore.

Pana aici, sa zicem, ca ar fi in regula. Problema insa e mult mai mare: le-am spus de cand am venit ca furtunasul care intra in pompa de motorina este umed...de fapt chiar scapa morina pe la ambele capete. Lucru care trebuia verificat cum trebuie si spus daca este o problema.

Mi-au dat masina in primire, au mentionat ca "s-au strans colierele si ca asta ar fi fost problema, nimic altceva, nimic grav si s-a rezolvat problema". Asta dimineata la ora 10.00. Ma duc acasa, iar cand mai uit in parcare, vad ca era ud la motor....ce sa fie oare ?!!! MOTORINA ! Asta la ora 10.30! Deci PROFESIONISTII LUI PESTE de la Sandra Trading Iasi o "rezolvasera" :icon_thumright:

M-am intors inapoi, aveau o fata de nevinovati total! Au bagat imediat masina in service...dar au lasat-o acolo vreo 1 ora si 15 min cu capota deschisa, fara sa-i faca ceva anume. In total am mai stat vreo 2 ore jumatate si imi aduc masina. Imi spune ca "s-a umblat la masina, ca altfel nu avea cum acel furtunas sa aiba scapari si ca are undeva o urma de frecare, care nu ar trebui sa existe..." Deci nu-mi pot rezolva nimic, decat sa-l schimb eu, pe BANII MEI !.

Deci, stau dimineata 2 ore la revizie, mai stau apoi inca 2 ore jumatate si pana la urma imi spun ca nu se poate rezolva, ca garantia nu este valabila in aceasta situatie, ca ar fi semne ca s-a umblat. Adica le-a luat 4 ore jumatate ca sa spuna ca nu vor sa remedieze problema! In plus stau si ma gandesc, de ce oare un prost care face ambele revizii la reprezentanta VW si mai cumpara si accesorii ORIGINALE (nu din bazar), la preturile piperate pe care le au, ar umbla tocmai la un amarat de furtunas de alimentare ??!!

SUNT DEZAMAGIT TOTAL DE ATITUDINE SI, MAI ALES, DE LIPSA DE PROFESIONALISM A CELOR DE LA SANDRA TRADING. Urmatorul pas, va fi sa merg la OPC si...sunt sanse mari sa apara si in ziarele locale.

P.S. sincer stau acum si ma intreb daca mi-au facut intr-adevar operatiile mentionate in factura, pt ca monitorul pe care iti vedeai masina in service nu a functionat vreo 1 ora jumate' cat a lucrat la masina...

Va doresc drumuri fara probleme si feriti-va de astfel de "profesionisti"

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- inspectie - 199,92 RON

- tambure spate demontat si montat - 38,08 RON

- montaj aparatori noroi fata - 38,08 RON

- materiale mici - 20,71 RON

- filtru ulei - 39,60 RON

- filtru aer - 72,29 RON

- filtru combustibil - 148,93 RON

- filtru praf - 75,89 RON

- ulei CASTROL professional - 261,80 RON

- colier plastic - 1,68 RON

- corectie - 0,02 (-)

-------------------------------------------

TOTAL FACTURA = 896,96 RON.

Preturile sunt umflate rau de tot...nu piperate...cel putin la filtre si ulei sunt chiar mari,cat despre "profesionalismul UNOR mecanici de la marile service-uri de reprezentanta" care-s vai de steaua lor dar au o mare doza de aroganta si nesimtire,s-a tot vorbit si oricum chestia cu garantia este un mare Fissss...uite d-aia eu merg la un service mai "noname' dar unde:poti sa te duci cu piesele cumparate de tine(la un pret normal )poti sa stai linistit langa mecanic,sa vezi ce si cum iti face la masina ,poti sa-i pui si niste intrebari despre masina(daca ai nelamuriri)......si unde manopera/ora nu sare de 65 RON si nici nu ma uit la un monitor stricat,care functioneaza .....culmea,uneori. :blah_:

Modificat de FLO-RIN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un Polo 9N 2004, 1.4 TDI / 75de ponei :blah_: din 2005 pe cand avea doar 17.000km. De cand o am nu am facut niciodata vreo revizie la reprezentantele astea autorizate. Am avut intotdeauna posibilitatea ca filtrele (ulei, motorina, aer, polen) sa mi le aduc din afara tarii. Nu e moft, doar ca sunt sceptic fata de consumabilele (de orice natura) destinate Romaniei. In ceea ce priveste uleiul (sa-mi fie cu iertare) folosesc ceea ce tatal meu primeste ptr camionul sau de la reprezentanta MAN(nu cunosc exact tipul XCVY whatever number :icon_thumright: ). Masina are 127.000km si cele 3 pistoane "torc" la fel ca in prima zi in care i-am pus contactul, nu am avut absolut dar absolut nici o problema legata de functionarea motorului in cei 5 ani de cand am masina. De precizat de altfel este ca in toti acesti ani am ramas fidel nu numai uleiului pe care il folosesc ci si mecanicului la care merg de fiecare data si are grija sa ma sfatuiasca ptr a preveni orice inconvenient. aaa si era sa uit ... din cei 127.000KM cred ca 100.000km sunt parcursi pe ruta Romania-Italia, si sper ca si urmatorii km sa fie parcursi la fel de lin ;) Drumuri bune tuturor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La un moment dat,de-a lungul topicului,am observat ca s-a spus ca indicatorul service e setat la nr de km sa afiseze.La mine...surpriza:cind ma gindeam ca mai pot sta linistit inca 4000 de km,a afisat cheie si service.Am ramas mirat si cind am ajuns acasa,culmea,m-am uitat la data la care am schimbat uleiul:16.01...si cum tocmai eram in data de 16...Banuiesc ca se poate seta si la an,odata ce al meu arata asa,1 an sau 15.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intervalul de service se poate seta. Treaba este ca ar trebui facute reviziile la setarile pe care le-a facut neamtul.

Unii zic ca dupa un an uleiul isi pierde din proprietati....eu zic ca poti sa o lasi lejer pana ajungi la 15.000 cu ea.

Am un polo 1.4 TDI din 2006 70 CP. Reviziile i le fac singur (schimbat filtre+ulei)...nu am avut niciodata nici o problema cu motorul si imi ajunge un bidon de 4L de Castrol Edge PD de la schimb la schimb, adica la 15.000 KM. Nu i-am facut niciodata revizia mai devreme si niciodata mai tarziu.

Asa cum zicea si colegu "veweu" cele 3 pistoane torc ca-n prima zi :rolleyes:.

V-am salutat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti este primul meu post pe acest forum drept urmare in caz ca nu am postat unde trebuie v-as ruga sa nu ma admolestati prea tare

Bun, acum problema sta in felul urmator, detin un polo de 1.2 cod motor BME care are undeva pe la 28.000 km

V-as ruga daca se poate sa imi recomandati vascozitatea uleiului la acest kilometraj(normal ar fi 5W-30 nu?) cat si tipul de ulei (castrol va fi sigur dar nu stiu daca edge , magnatec aici v-as ruga pe voi sa veniti cu o recomandare) si nu in ultimul rand si marca filtrelor(as inclina spre mann)

Practic sunt afon in intretinerea unei masini din grupul VAG tinand cont ca in ultimii ani am avut masini numai marca opel :D dar cu ajutorul acestui forum sper sa ma perfectionez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand,bine ai venit pe forum iar referitor la tipul de ulei,eu am 128.000 km si la ultimul schimb de ulei si filtre,am pus 5W-30(Castrol SLX Professional Powerflow Longlife III) si filtre Mann.Daca nu ai "interval de service extins",ti-as recomanda sa-ti pui Castrol Edge 5W-30 si bineinteles, filtre Mann.S-auzim de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am auzit cei de la MANN au cam stricat calitatea la filtrele de combustibili.

Acum se apropie si la mine si o sa incerc o revizie cu filtre MAYLE...m-am jucat cu ele acum la un prieten intr-un magazin si arata foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista filtre MAYLE sau probabil ai vrut sa spui filtre MAHLE?....si oricum nu cred ca felul cum arata un filtru,spune prea multe despre el,..cred ca mai important este ce si cum filtreaza ..si cat timp.

Cat despre calitatea filtrelor Mann,eu am fost si sunt multumit de ele,desi am citit pe undeva pe forum ca au aparut prin magazine si filtre Mann,fabricate in China si...... unele pareri cum ca nu ar mai fi chiar ca cele de la mama lor.

Oricum fiecare decide,in functie de banuti, ce filtre pune pe masinuta lui si la cat timp le schimba...drumuri faine sa aveti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MEYLE am vrut sa spun nu MAHLE. Am inlocuit E cu A .

Si cand ziceam ca arata foarte bine nu ma refeream la invelisul exterior....ma refeream ca au materiale de calitate in ele, si sunt facute in Germania.

O sa le incerc eu si o sa va anunt cum sta treaba ;).

www.meyle.com

Modificat de Snake_CMC23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat 3 L Castrol Edge 5W-30 full sintetic si toate filtrele alco(made in italy) maine voi face revizia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut

vin si eu cu o problema intampinata zilele trecute!

la ultima revizie adica acum vreo 4 mii km nu mi-am schimbat filtrul de benzina ( cel de sub masina de langa roata din spate si rezervor). zilele trecute cand am schimbat placutele pe fata masina fiind ridicata pe elevator am zis sa schimb si filtrul cu pricina. Surpriza dupa montajul noului filtru masina mergea mai rau ca o dacie cu carburatorul infundat,

nu " tragea" mai deloc eram cu acceleratia blana si abea urca pe 3000 de turatii, dupa vreo 25 de km si-a mai dat drumul dar parca nu mai merge cum mergea inainte :(

daca tot asa face cred ca voi fi nevoit sa pun filtrul cel vechi inapoi !

a mai patzit cineva ciudatzenii de genu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic,nu ar fi trebuit sa mearga mai rau,acum depinde si de filtru (3 bari sau 4 bari)si de montajul acestuia,sunt pe acolo niste garnituri care se dau cu filtru,cand il cumperi.

Cand mi-am adus masina din Germania,i-am schimbat toate filtrele si vreau sa spun ca cel de benzina era supercurat,chiar m-a sfatuit mecanicul sa-l pastrez, ca mai poate fi folosit in caz de....De atunci am facut 25.000 km si mi-am schimbat iar filtrele,mai putin cel de benzina(un filtru de benzina Mann este garantat de producator 50.000 km) dar eu o sa-l schimb pe la 40.000.

Mai multe despre filtre de benzina afli de pe aria :Skoda/fabia1/stiky:Filtru benzina(schimbare)

Modificat de FLO-RIN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok am inteles ideea dar eu cred ca totusi nu ar fi fost normal sa faca asa... si apoi sa-si mai revina masinutza,

pe filtru m-am uitat si nu scrie de catzi bari e... daca nu ar fi fost bun cred ca ar fi trebuit sa se aprinda niste erori in bord nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Vă salut.

Mă apropii de revizia 5 la 75.000 de km și nu știu ce trebuie schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca revizia de 60 000 km s-a facut "ca la carte", la asta schimbi: ulei motor, filtru ulei, eventual (nu e obligatoriu), filtru de aer, filtru de polen,filtru de benzina. Se verifica cureaua de accesorii, nivelul de ulei la cutia de viteze. Distributia la tine este pe lant si este fara intretinere. Daca bujiile nu au fost schimbate deloc se schimba chiar daca mai merg. Se mai verifica lichidele, franele etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc, din nou. Revizia de 60000 a fost făcută ca la carte, cu bujii, filtre tot la dealerul din Ploiești Cardinal Motors. De acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, nu ai vazut cumva ce marca de filtre au bagat, bujii de care? cat tea costat in total? ?ms mult

Modificat de microb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vineri pe 16aprilie ma duc cu polo-ul la cardinal,revizia de 30mii km.cel de la receptie mi-a estimat un cost total650-700lei.

pt ca sunt patit cu dealerul seat(pex-ploiesti) care m-a taxat pt filtru nou,dar mi-a suflat pe cel vechi, i-am zis tipului sa ma lase sa vad cand il pune.

o sa-l sesfac si eu cand ajung acasa.

cum iese din garantie reviziile i le voi face la un mecanic din targoviste,care lucreaza brici si ieftin fata de orice atelier ''no name'' din ploiesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi am efectuat revizia la polo(1.4tdi),au fost inlocuite toate filtrele si uleiul...cost 1034lei

Avand in vedere ca la leon(2.0tdi) a costat ~800lei aceleasi lucruri schimbate ,tot la dealer facuta(cand avea 30mii)...pot sa spun ca mi se pare enorm

Clar dupa ce iese din garantie ,reviziile la targoviste le voi face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink: ce oameni frate.......credeam ca sunt singurul cu polo taxat la 30.000 cu pret mare. Eu am dat 920 RON anul trecut in februarie pe revezia mea, ... revizie ce la SKODA OCTAVIA 2 cu 1.9 TDI a costat 6,5 sau 7 mil. parca.....nu mai tin minte dar oricum mult mai ieftin ca la mine.

Cred ca au un principiu cei de la VW:

- buturuga mica rupe buzunarul mare :(:)).

Nu i-am inteles de ce asa preturi la buburuzele astea dar asta este. Le-am facut insa pe viitor (ca a iesit din Feb din garantie) sunt nehotarat: sa continui cu reprezentanta pentru a da bine caietul masinii la revanzare, ori la nea' gogu (persoanele in cauza se exclud si oricum gogu al meu e priceput :P ) in garaj si sa eficientizez costurile insa nu mai are stampila de reprezentanta pe caietul masinii.

Numai bine.

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!