Jump to content

Brake upgrade Golf 4/Bora/Leon/Toledo/Octavia 1


Rave
 Share

Postare recomandată

Tot ce ai zis mai sus e corect doar ca dimensiunea joaca rolul important, nu masa. Discurile mele Ap Racing de 362x34mm au vreo 8kg, mult sub cele de mk5 r32 de 345x28mm !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
racingparts.ro

Franeaza ca si gallardo la prima franare sau la prima curba, deoarece la urmatoarea ciao :banghead: . Faci 20km Resita -Anina si dupa cateva minute trebuie sa o lasi moale deoarece nu mai ai frane cu 312mm si placute ..nu stiu ce am pe ea acum, asa am luat-o. 

La urcare e acceptabil, la coborare o tragedie.

 

Etrierii au sosit :) , discurile luni le am de pe o cupra 345x30, sunt ca si noi, le rectific la strung rapid apoi ma apuc sa fac suportii ptr etrierii brembo 4pot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anina - Reşiţa n-am făcut cu Leon I. Doar cu Dacia 1310 din 1996. Şi în ciuda discurilor ei mai mici decât cele de Leon de pe spate, a ţinut.

 

Predeal - Braşov, Moroieni - Sinaia şi Dealul Negru (60-70 km/h în curbele strânse, cu viteza legală 30, 100 km/h şi mai bine în cele largi) am făcut cu Leonul şi n-a fiert lichidul, nici n-a înroşit discurile de frână şi nici n-a dat semne că suspensia şi anvelopele ar fi la limită şi maşina gata să derapeze ca Huidu cu MLul. Disc stock ATE, plăcuţa Mintex M1144. Chestie de stil de condus şi de timp de răcire.

 

Discul are >113 000 km, şi e uzat vizibil, plăcuţa vreo 72 000 - 73 000 şi 3 mm de ferodou rămas, vor fi înlocuite mâine cu Brembo (disc) + Mintex roşii (plăcuţe).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Depinde cum conduci, eu resita anina o faceam cu motocicleta ca in pista, apoi cu masina vazand ca am avut ceva surprize neplacute cu moto (pietris in curbe) si am renuntat. 

Daca ar fi sa conduc ca la vtm cu trafic inchis ar fi mai usor, in schimb eu trebuie sa pastrez banda mereu iar asta limiteaza mult. Coborarea e problema..

 

Si transalpina a pus probleme serioase la cooborare.

 

Au sosit ieri discurile Ebc 345x30, spectacol. Mai tarziu poze de la montaj pe o cupra R

 

Eu fac upgrade atat ptr aspect cat si ptr functionalitate.

 

Am cerut oferta ptr ATe , 360 ron discul normal si dublu cel power ate , cam foarte scumpe.

 

Un aspect foarte important il reprezinta si greutatea discului, astea de 345mm sunt enorm de grele, 12kg daca nu ma insel :( 

Ideal ar fi un disc usor 8-9kg dar astea sunt costisitoare 6-700 euro minim, nu se justifica ptr strada.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am cochetat o jumatate de an cu upgrade-ul de frane(vroiam sa pun pe fata discuri de 312 si pe spate de 256 de la o Skoda vRS, omul cerea 1000 ron pe ele) am recurs la varianta ATE pe dimensiunile stock de discuri, de asemenea placute, furtune si lichid cu dot mare( 30, parca) toate ATE. Rezultatul excelent,nu ma mai sperie greutatea jantelor de 18 :) Recomand calduros alegerea de ATE pe dimensiuni stock! Recunosc ca, dpdv estetic ar fi aratat mai bine dimensiunile de pe vRS insa am cheltuit doar 600 ron pt componente noi versus 1000 ron pentru piese sh. Si cum sh inseamna mana a doua poate ca si frana ar fi fost de "second foot" :)

Modificat de DJ44MKE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare de pura curiozitate:

se da una bucata G4, care e diferenta intre discurile de fata/spate la 256mm?

ca sa nu se inteleaga gresit: discurile de fata de 256mm comparate cu discurile de spate de 256 mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

guppster: nu prea e diferenţă.

 

---------------------- Disc TRW 256 mm faţă ------------------------------------------------------- Disc Febi 256 mm spate

Diametrul ---------------------------------------------------------- 256 mm --------------------------------------------------------

Găuri ------------------------------------------------------------- 5 x 100 mm -----------------------------------------------------

Grosime disc ------------------------------------------------------- 22 mm --------------------------------------------------------

 

 

PS Discurile şi plăcuţele au fost montate azi: Brembo Max (negre, cu rizuri ca la ATE Power Disc) 312 mm + Mintex semi-metalice roşii.

 

La prima vedere (n-am avut cântar) Brembo Max noi sunt sesizabil mai grele ca ATE uzate (buză de 2-3 mm).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Am montat azi ebc turbo groove high carbon compound  345x30mm pe cupra cu yellowstuff si am facut cativa km in afara, franeaza foarte bine in comparatie cu discuri ATE + placute ATE Ceramic, alta planeta.

 

Mi-au raspuns cei de la AP ptr discuri 345mm Cupra 

 

http://www.apracing.com/product_details/road_car_upgrades/oe_replacement_disc_kits/strap_drive_kits/vw_golf_mk5-r32.aspx

Disc sizes Ø345x30mm thick, Pad face depth of 62mm

Disc kit list price £756.91

 

Cam foarte scump, nejustificat pe strada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nautilus "specs" am vazut si eu că sunt identice, dar oare "butucul" partea de prindere nu difera?

întreb pentru că cele de pe faţă sunt mai ieftine decât cele de pe spate şi aş jongla :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Du-te pe catalogul brembo online si uita-te la desene sa vezi daca sunt identice

Discurile identice au acelasi cod in primul rand , e usor sa iti dai seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am lămurit!

cele din spate sunt spre interior cu 1,5mm

Având în vedere diferenţa de preţ, eu zic că merită încercat :)

 

post-106635-0-87894500-1406787085_thumb.

Modificat de guppster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
anghel stefan viorel

Am facut si eu upgrade la frane, fata-spate, de la 280 la 312 fata si 230 cred  la 256 pe spate.

 -fuzetele, port etriere, etrierele si discurile oem sh rectificate, iar placutele EBC redstuff noi, si am schimbat si lichidul de frana tot pe oem (toata afacerea, inclusiv vopsitul electrostatic al etrierelor, rulmenti noi, garnituri schimbate la etriere, a costat cel putin 3500 ron)

 -nu am fost pe circuit cu masina, iar in oras franeaza mai prost k inainte. Doar cand au fosy 60 de grade pe sosele asta vara am simtit o imbunatatire a franarii

  Concluzia este: -degeaba ai discuri mari daca ai placute opinci, care nu sunt destinate mersului in oras, fiind prea dure si incalzindu-se doar in conditii de circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo pentru upgrade, e impresionant, se vede ca esti pasionat. Felicitari de asemenea pentru feedback, esti printre putinii care nu descriu franari de F1 prin oras :) Poate ar fi potrivit sa montezi placute mai moi, ATE de egz sau ce se pune din fabrica pe GTI. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

anghel stefan viorel

O sa mai incerc EBC greenstuff k sunt  mai moi, dupa ce le consum pe cele redstuff sau i-mi consuma ele discurile si schimb cu tot cu discuri,  nu mai devreme k am dat 800 ron pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am luat o pereche de etrieri brembo cu 4 pistoane si nu stiu dupa ce masina provin ...poate ma ajuta cineva!!!

ce dimensiuni de discuri, placute merg pe iei si daca se pot adapta pe o bora 1.9 tdi alh 

 

post-113864-0-86947300-1418155776_thumb.

post-113864-0-34626300-1418155794_thumb.

post-113864-0-17351700-1418155825_thumb.

post-113864-0-29683500-1418155844_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au ceva cod de piesa stantat pe ei ? Doar cu ala te poate ajuta cineva cu Etka

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici macar google nu are idei...nu poti intreba vanzatorul?ai luat asa...fara sa stii ce sunt?:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

anghel stefan viorel

Are idee careva ce dimensiune au distantierii ce trebuie adaugati suportului etrierului de pe spate pentru upgrade-ul la disc de 256 ventilat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se rezolva doar din distantieri, trebuie schimbat etrierul cu totul. Daca faptul ca asta e prea mic pentru disc nu te deranjeaza, faptul ca discul ventilat e mai gros si nu mai intra fizic in etrierul asta s-ar putea sa te convinga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemele astea nu se fac dupa ureche. Trebuie sa pui exact dimensiunea de disc ptr care e facut etrierul (diametru si grosime). E o marja foarte mica pentru placuta si extensia corecta a pistoanelor. Pe urma, mai e prinderea etrierului pe fuzeta. Trebuie sa ai discul corect montat, tii etrierul pe el si vezi cum da fata de fuzeta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Etrieri pe care ai are colegul nostru de fiat coupe si merg pe discuri de 305 diametru cu 28 grosime maxima si 26 minima , dar nu ai nici ce-a mai mica sansa sa ai adaptezi pe discurile de fiat !

Si pentru spate exista kit de frane de skoda octavia rs sau seat leon cupra r !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am aflat ca etrieri sunt pentru alfa 166  motor 3.0 si merg pe discuri 310mm x 28mm , am vazut ca au fost montati cu mici modificari pe un golf 5 cu discurile originale 312mm 

distanta intre gauri la etrier este 150mm , dimensiuni placute 132mm x77mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

anghel stefan viorel

Suportul pentru etrier si etrierul sunt pentru discuri de 256 ventilate, oem ambele, si sunt montate pe maina mea, dar nu prea tine frana de mana. Am montate distantiere intre suport etrier si fuzeta, dar nu stiu daca au dimensiunea corecta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce distantiere o.O?

La frana de mana verifica-ti cablurile sa nu fie gripate si reglaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!