Jump to content

Revizie Golf V


nesanatosu
 Share

Postare recomandată

cine ma poate ajuta si pe mine sa resetez intervalul service? un forumist cu vagcomu si ieftin genu o bere multumesc!

Urmeaza procedura de aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

StefanU - citeste aici sau in aria din Uleiuri si carburanti unde de asemenea ai postat problema ta

Rog citeste topicurile inainte de a posta! Stiu ca e usor sa intrebi insa incearca sa respecti Regulamentul si pe ceilalti utilizatori

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat poate fi manopera la a treia revizie pt Golf 5, 1.9tdi, cod BXE ?

Eu personal, singurul motiv pt care voi merge la dealer este acela ca-ti pune stampila pe caietul service, pt ca altfel nu as avea nici un motiv din pdv al costului si de ce nu, al profesionalismului

exemplu, pt acest motor , elcargid in loc sa foloseasca ulei cu norma 505.01 , a pus mobil1 esp formula.. ca alta marca nu mai aveau

Insa , fiind in garantie , nici sa vii cu uleiul de acasa nu era acceptat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: conform Porsche Romania, IN GARANTIE, ai voie sa vii cu uleiul tau la revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porsche Nord, revizie de 30 000 km. 825 RON!

La motorul de 2.0 TDI, schimbat toate filtrele. O caruta de bani, dar asta e. In Decembrie face 2 ani masina, si o sa iasa din garantie, si ii pup pe portofele, ca sunt din cale afara. Pe praful asta, in loc sa vina si ei cu o reducere ceva... o floricica, nimic tata. Rup si haina de pe tine.

Marea mea problema consta in faptul ca nu inteleg de ce unii mi-au pus un tip de ulei (Porsche Vest un fel de 5w-30) iar la baetii din Nord, acum, am un fel de 5w-40. Astea se fac asa dupa ureche???

Plus ca le-am zis ca la relanti masina are un usor tremurat ciudat, au zis ca o controleaza. Apoi a venit sa ma intrebe daca i-am rescris CHIP-ul, ca au luat legatura cu fabrica, care le-a recomandat sa-mi rescrie ei CHIP-ul cu un soft mai nou, un fel de update, dar sa se asigure ca io nu am umblat la el, ca altfel dadeam peste alte belele. I-am asigurat ca nu e cazul, si au rescris ei ceva, pentru ca peste noapte consumul mediu pe care il calculeaza computerul de bord a scazut cu peste 0.7 %. Adica la un drum in trafic normal prin Bucuresti, acum el zice ca io consum chiar si sub 7 la suta cand prind trafic putin mai liber. Asa ca e clar ca au rescris ceva, dar tremuratul ala usor inca e sesizabil, ceva mai slab parca decat inainte, dar tot este acolo.

Modificat de T@V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Intreb si eu ca am o nelamurire. Am un Golf V 1.9 TDI 105 CP din 2007 luat in leasing pe o perioada de 5 ani. Acum in luna mai trebuie sa merg la revizia de 3 ani, iar intrebarea mea este: mai sunt obligat sa o fac la Dealer autorizat VW fiindca masina este in garantie doar 2 ani (rusine VW!) deci nu mai are garantie . Singura necunoscuta este legata de leasing, ma obliga sa o fac anual pana sting datoria catre ei?

Daca tot am deschis gura, stie cineva cam ce schimba si cam cat ma costa la revizia de 3 ani la motorizarea mentionata mai sus? (o voi face la Nurvil Valcea).

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

@wolffie, fiind inca in leasing cred ca trebuie sa faci inca la reprezentanta, dar ar trebui sa ii intrebi pe ei ca sa fi sigur.

cat despre revizie, depinde si cati km ai, vezi in manual la sectiunea de plan service ce operatiuni se fac la fiecare interval.

Si as avea si eu o nelamurire, stie cineva cat costa manopera pentru schimbul de ulei, filtru de ulei si filtru de combustibil?

Pentru ca am am tot auzit povesti de groaza (vad ca e una si cateva posturi mai sus) despre cum unii s-au trezit ca li s-au bagat filtre/ulei aiurea doar pentru ca service-ul nu mai avea ce trebuie pe stoc. Asa ca eu mi-am cumparat singur ulei si filtre, pe cele de aer si habitaclu le-am schimbat singur, dar celelalte mentionate mai sus as vrea sa le schimb la Nurvil Valcea. Problema e ca imi spunea cineva ca daca te duci cu piesele de acasa manopera e dublu. ?!?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wolffie nu mai ai treaba cu ei odata ce ti-a expirat garantia ,poti sa o faci unde vrei , nu are nimic cu leasingu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Acest topic aduce plus valoare la nivel de forum utilizator prin informatia referitoare la revizie schimbata de useri si, firesc, postate aici

Daca acest topic va continua in aceeasi directie in sensul ca userii vor prefera sa intrebe un lucru banal fara sa fie in stare sa citeasca 2-3-4-10 pagini in spate pentru a se documenta, acei useri vor fi sanctionati. O consider ca pe o jignire adusa acelor care si-au facut timp sa dea detalii despre cheltuielile lor cu masina, revizii, ce sa faci si ce sa nu faci, samd

Intrebari de genul "eu ce ulei sa pun la un BKD?", "eu ce trebuie sa schimb la revizie (?km, ?motor)?" sau "e mai scump la reprezentanta fata de un service multimarca? Si daca da, de ce???!!" (...) vor fi sanctionate direct cu warning

Este ultima interventie de acest gen.

Multumesc de intelegere

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru st3reo :

Manopera pentru lucrarile solicitate:

- inspectie service = 90UT

- inloc.filtru combustibil = 20 UT

In total 110 UT,adica 140 RON cu TVA inclus.

De mentionat ca in cadrul operatiunii de inspectie service intra manopera pentru schimb ulei,filtru ulei si lista de verificari din ELSA (2 pagini).

Pentru a pute monta piesele aduse de client este necesara documentarea compatibilitatii cu vehiculul in cauza (documente de certificare si omologare RAR, cod piesa originala etc).

La Nurvil nu folosim decat piese si materiale originale.

Poti solicita o programare la programari-vw@nurvil.ro.

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a fost recomandat un Castrol Edge 5w-30 :drunken:

Dar si eu citisem ca 5w-40 e uleiul pe care ar trebui sa il folosesc...

Salutare!

Te-ai lamurit care e cea mai buna varianta, 5w-30 sau 5w-40? Am si eu aceeasi problema, persoane diferite imi recomanda aceste 2 tipuri si nu stiu pe care sa il aleg. Eu am un golf plus din 2006, 120000 KM, 1.9, TDI, serie motor BKO, dar de la 105 CP mi-a fost softata la 145 CP...

...

Salut,

Cand am cumparat golful meu am realizat ca pe stalpul usii soferului mi-au lipit exact eticheta tipului de motor pe care trebuie sa-l folosesc `Castrol Edge` si am mai gasit o eticheta a aceluiasi tip de ulei lipita sub capota langa radiator. De asemenea am gasit in cartea tehnica a masinii, uleiul recomandat de producator, adica tot Castrol.

Sper sa te ajute informatiile de mai sus.

Eu folosesc pentru benzina 0W-30 sau 5W-30 Castrol Edge.

Salut,

Cine ma poate ajuta cu un sfat referitor la MKV din semnatura.

Vreau sa-mi schimb bujiile, le-am comandat si maine ar trebui sa-mi vina - NGK ZFR6T-11G (recomandate de VW pentru tipul meu de motor).

Ideea e, a mai schimbat cineva pana acum bujiile si daca da, ar putea sa-mi dea niste sfaturi.

Am vazut ca ar trebui sa desfac plasticul de deasupra filtrului de admisie aer si apoi ar trebui sa dau suportul de plastic, adica cel care tine filtru aer.

Dupa cele 2 operatiuni, am vazut ca exista un suport cu magistrala de fire catre bujii. Din cate imi dau seama tb sa o indepartez si apoi sper sa am acces direct la bujii.

Mi-am luat o cheie de 12mm pentru bujii, aveti idee daca e buna? (e.g. am observat ca sunt mai multe tipuri de chei pentru bujii).

Am deja 58.000 km si nu le-am schimbat, asa ca cred ca e momentul sa-mi rapesc vreo 3 ore din timpul liber si sa incerc marea cu sarea :offtopic:.

Astept un sfat referitor la metoda de schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

baieti am si eu nevoie de putin ajutor sper sa nu fiu offtopic si sa nu jignesc pe nimeni dar am o dilema cu uleiul urmeaza sa imi fac schimbul si nu stiu de care sa bag la ultimul schimb mi-a bagat mecanicul castrol slx power flow long life 3 5-30 aveam 102000km acum iar acuma se apropie de 117000 si nu stiu daca ii recomandat acest ulei sau sa bag de 5 40 castrol edge sau alt fel de castrol vreau sa stiu daca este bun 5 30 sau se foloseste numai cand are km mai putini si tre sa bag 5 40 codul motorului este bkc 1.9 tdi 105cp din cate am inteles acest motor are norma 505.01? sfaturile sunt bine venite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu schimbul de ulei si filtre la AmiAuto (60k km)

4L edge turbo diesel

filtru ulei mann

filtru aer mann

filtru motorina mann

Toate astea au costat 318 lei

Manopera....0 Lei, adica gratis :icon_thumright:

In plus s-a verificat si trenul de rulare, totul a fost curatat ca la carte

Recomand 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat kit distributie, pompa apa contra 233 RON la Skoda Tg Mures.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pret manopera: 233 RON - am scris corect. Restul preturilor depinde de furnizor, poate nu este cel mai bun pret dar asta e :beerchug:

pompa apa Hepu: 198 RON,

Kit distributie Contitech: 478 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.o mica intrebare, fiti ingaduitori , am citit ceva pe forum dar tot nu m-am lamurit clar..

trebuie sa fac schimbul de ulei (primul schimb de cand am luat masina) si as vrea sa stiu daca am luat uleiul indicat

golf 5 din 2008, 1.9 TDI, 105 CP (77kW), tipul BXE

in carte scrie ca s-a folosit ulei castrol 5w40 505.01 pompe duse

iar mie baiatul de la piese auto, dupa ce s-a uitat pe certificat mi-a dat castrol edge 5w30 504 00/507 00

e ok uleiul? ca nu prea sunt expert..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Norma 504.00/507.00 se foloseste mai mult pentru motoare dotate cu filtru de particule, iar BXE din cate stiu nu are asa ceva, deci 505.01 e ok (mai ales ca e 5w40, mai potrivit pentru clima de la noi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sorin8181 - daca mergi mai mult in afara orasului e foarte bun 504.00/507.00 si poti sa-l schimbi undeva pe la 25.000 km asta daca ai si senzor pentru calitatea uleiului(QG1-te uiti pe autocolantul lipit in portbagaj in stanga).

Daca nu mergi pe 505.01 castrol edge 5w40!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revizie 43.400km Golf V GTI 2008:

Materiale:

-FILTRU AER - PRODUCATOR MANN ..........62.45

-FILTRU POLEN - PRODUCATOR MANN ( CARBON ).........40.62

-FILTRU ULEI - PRODUCATOR UFI....................53.48

-ULEI MOTOR CASTROL - EDGE ( 5W-30 ) - 5 litri .............237.99

394.54 RON + 25 RON transport - achizitionate de la Autokarma, din stoc, le-am primit a 2-a zi in Iasi

Manopera VW Sandra Iasi(fara batai de cap + stampila in cartea de service): 174 RON

-------------------------------------

TOTAL ............ 593.54 RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Jeunderscore

Daca motorul iti consuma ulei il poti schimba si la 40 k km numai ca intrebarea este: cat rezista filtrele la praful din tarisoara noastra draga?. Eu bag intre schimburi 1 ltr iar in momentul cand ajung la 15 k km am nivelul mai jos un pic de jumate. Asta inseamna ca in 15 k km consuma 2 ltr de ulei si mai raman inca doi neschimbati fiindca tu din moment ce completezi il imbunatatesti si teoretic nu ar mai trebui schimbat si mergi asa cu el pana crapa motorul. Toate filtrele schimbate si ulei 5w40 castrol edge la magazin de piese import este de 350 lei iar manopera daca vrei poti sa o faci si tu in max o jumatate de ora.

Regards,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezolvat si eu cu revizia la 105k

- toate filtrele MANN

- ulei Castrol turbo edge 5w40 4 litri

- ulei cutie Mobil1 75w90

- lichid frana TRW

- kit distributie(rola si intinzator INA, curea Contitech)

- pompa de apa HEPU

- manopera IATSA Campina + stampila pe carte

TOTAL 1489 lei cu TVA (cel nou).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am si eu un golf 5, benzina 1.4, achizitionat in Cehia. De cand l-am luat mi-au facut o singura revizie - la 29,000 km.

Acum ma apropii de cea de 60.000 de km si as vrea sa o fac in Romania, ca deh, cu limba nu prea ma inteleg la service si iti incarca si pe aici factura.

Intrebarea mea este la 60.000 km cam ce se schimba?

Precizez ca pana acum mi-am schimbat singur bujiile (originale erau bosch si mi-am pus ngk, deci d-astea am scapat :icon_thumright:

Ma gandesc ca ar tb sa schimb:

filtru aer

filtru polen

antigel

lichid de frana

placute frana fatza

kit distributie.

Apropos si ce ulei mi-ati recomanda - pana acum am fol. castrol 5w-30 full Synthetic .

Cine vrea sa-si schimbe bujiile singur sa-mi dea pm si ii trimit poze si modul de schimbare...nu-i foarte complicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a fost recomandat un Castrol Edge 5w-30 :icon_thumright:

Dar si eu citisem ca 5w-40 e uleiul pe care ar trebui sa il folosesc...

Salutare!

Te-ai lamurit care e cea mai buna varianta, 5w-30 sau 5w-40? Am si eu aceeasi problema, persoane diferite imi recomanda aceste 2 tipuri si nu stiu pe care sa il aleg. Eu am un golf plus din 2006, 120000 KM, 1.9, TDI, serie motor BKO, dar de la 105 CP mi-a fost softata la 145 CP...

...

Salut,

Sper sa te ajute in rezolvarea problemei tale, urmatorul link. Sunt ok, eu mi-am luat bujiile de la ei si tabelul cu tipurile de ulei chiar e ok:

http://www.atu.de/online-shop/oele-5532/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,

si eu am facut revizia de 15000 ieri la AmiAuto. Foarte seriosi.

ulei 5w-40 castrol 4l si cele 4 filtre(mann)

368 ron, manopera gratis

recomand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Mi-au actualizat si softul, intrucat reclamasem un bug mizerabil: martori semnalizare din bord aprinsi permanent, nu mai clipoceau, nu mai tacanea cand semnalizam, nu mai mergeau comenzile de pe volan, nu mai oprea radioul cand scoteam cheia din contact, imi tura ventilatorul de la radiator la maxim, si cine stie ce mai era si nu am vazut eu. Bine ca am reclamat defectul, ca receptionerul zicea sa pun totul in seama gerului de afara. Si culmea, le sosise technical bulletin pentru asta...

Poti sa-mi spui te rog cand aparea "bug"-ul si cum se rezolva temporar ? Te intreb deoarece acest bug mizerabil cum spui apare si la Jetta insa dupa ce lasi masina pe avarii ceva mai mult timp (10 minute, etc). Se rezolva cu un "reset" la bateri. Aici am semnalat prima data.

Interesant este ca dealerii VW au primit dupa cum spui un "technical bulletin" si deci exista o solutie simpla pe care SANDRA Trading refuza sa o aplice (in cazul meu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!