Jump to content

Intra motorina in ulei - motor TDI


lucian victor
 Share

Postare recomandată

Dupa cum am spus: :Driver:

la PD injectorul e prins doar intr-o parte...

Tu nu ai motor PD, deci ai cu totul altfel de injectoare. Nu ai rampa de inalta presiune, deci n-are de unde sa scape motorina in ulei.

Uite un injector PD: image004w.th.jpg

Si aici sectiune prin el: injector.th.gif

Daca se duce primul o-ring de sus, motorina intra in ulei.

Daca se uzeaza al doilea, comunica motorina de pe tur cu cea de pe retur si injectorul poate da erori, nemaiputand regla cantitatea injectata.

Daca se uzeaza oring-ul cel mic din capat, impreuna cu saiba de etansare din bronz, scapa motorina in capul pistonului si se acesta se poate topi.

Acum e destul de clar? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si noi aici vb doar de PD unde are alimentarea in chiulasa ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc intervin si eu cu o intrebare : cum ti-ai dat seama ca intra motorina in ulei???? la motor non PD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Amy>>> multumesc, esti cel mai documentat !

Am inteles, deci ar trebui schimbate la fiecare injector cele 3 oringuri si saiba.

Aceste banuiesc ca se gasesc la pachet adica pentru 4 injectoare.

Trebuie sa le cumpar eu de la magazin, sau le au chiar la service ?

Cat costa kit-ul si manopera ? Unde e cel mai bine sa merg sa rezolv problema in Buc ?

Modificat de remier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Documentata..i'm a SHE :) (si daca ai sti ce patesc prietenii ca sa le aflu eu pe toate :) )

Ca sa fii sigur ca nu ai probleme, da, la toate 4 injectoarele. Nu ai de unde sti care e defect, din moment ce nu se inregistreaza ca eroare.

Oring-urile se gasesc la kit/injector. La reprezentanta e undeva pe la 120 de lei. Deci pentru 4 injectoare ajungi pe la 500 de lei.

Manopera... depinde de service (daca ai dubii in a alege un sevice din Bucuresti te poti inspira de AICI ) Dar au de lucru cam 3-4 ore, pentru ca trebuie demontat capacul la culbutori si rampele cu culbutorii, abia apoi scoase injectoarele si reglate iar dupa inlocuirea oring-urilor.

Mare atentie cand se baga noile oring-uri, pentru ca vor agata in canalele facute de injector in chiulasa. Si e posibil sa-ti rupa noile oring-uri.

Deci ar trebui "indreptate" cu un cutit acele canale din chiulasa. In plus de asta oring-urile se dau cu un strat subtire de vaselina dupa montarea pe injector.

Sa nu scapi din vedere nici varianta ca ar putea fi si pompa tandem (de cele mai multe ori ea e de vina).

Good Luck! :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa mai zic...am ramas fara cuvinte, o colega asa documentata e o raritate nu numai pe forum, ci si in vata de toate zilele.

Abia cand m-ai atentionat, am cautat sa citesc postarile tale anterioare si am ramas uimit sa vad cat de competente sunt si in orice domeniu.

Nu pot decat sa te felicit !

Si nu numai pentru ca indragesti masina si o conduci, ci si pentru pasiunea de a sti si ce e sub capota si cum functioneaza.

Multumesc pentru sfaturi, o sa verific mai intai pompa tandem si apoi dupa un timp daca creste iar nivelul, vor urma oring-urile de la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ejnebun, mi-a dat lectii de mecanica o femeie! Ma duc sa :hainoroc:

Mii de scuze pt :offtopic: .

E bine de stiut, tine-o tot asa :D .

Eu am non-PD deaia eram in ceata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o Octavia II RS TDI (170CP), si am o (mică) problemă...

Acum trei zile am constatat că mașina a inceput să nu mai tragă, am stat de vb. cu niște prieteni care mai au cunoștințe despre motoare și unii spuneau că este turbina, alții că pompa de alimentare din rezervor...

Drept urmare am schimbat pompa de alimentare și

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrey_sxg, urmareste posturile mele de aici: AICI

O sa gasesti acolo raspunsurile la problema ta. :ceuameni:

Modificat de Amy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil ca sa nu mai traga masina

parca acum ar avea 100cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e posibil. Urmeaza sfaturile mele de acolo, iar apoi schimba uleiul OBLIGATORIU. Altfel risti sa dai in altele :ceuameni: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amy am o mare rugaminte la tine, ca vad ca esti mult mai documentată ca altii

am facut un ciptuning acum trei saptamani, masina a mers bine pana acum cateva zile, cand a inceput sa nu mai traga, am verificat presiunea din turbina (prin apasarea furtunului cand era turat motorul) si avea presiune, am scos joja de ulei si am constatat ca nivelul uleiului estre mult peste nivel

acum am inteles ce ai spus mai sus dar e posibil ca din cauza cip tuningului sa se fi intamplat asta!?

e posibil ca sa nu mai traga!?

am uitat ceva f important

acum 2 saptamani masina se plafona (dar nu mereu) la 3500-4000 de turații, i-am schimbat pompa de alimentare din rezervor, a mers dar a inceput sa faca la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza tuningului nu are ce sa se intample, mai ales daca acesta a fost facut cu responsabilitate si nu la marginea strazii :Driver:

Ca sa poti afla exact cum e cu presiunea in turbina, e irelevant testul cu apasarea furtunului.

Trebuie facut un log in mers, in treapta a 3-a, de la 1500 la 4000 de rot/min, cu pedala in fund (throttle 100%) ;)

O cauza a scaderii puterii poate fi si cresterea nivelului de ulei in baie. E un lucru destul de grav. Vezi si postul meu de aici.

Trebuie rezolvata prima data cauza intrarii motorinei in ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti idee daca la motorul alh de 90 de cai poate sa intre motorina in baia de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca nu e PD (difera constructiv) cred ca greu spre imposibil. Iti creste nivelul de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu imi creste, dar are variatii de nivel. cateodata este peste maxim cu vreo 2 mm, cateodata este sub maxim cu vreo 2mm. am verificat numai cu motorul rece, dimineata inainte de pornire. cand am cumparato aveam peste maxim cu vreo 2 mm si am mai tras cu seringa vreo 250 de grame pana ramasese pe maxim. acum vad ca iar a crescut la loc, dar nu mai mult de 2 mm peste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din vasul de expansiune al antigelului scade(in timp) sau bolboreste cand o accelerezi? Sa nu fie de la garnitura de chiulasa. Dar banuiesc ca ai fi observat daca esti cu ochii pe ea :tomato:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred pentru ca as fi observat sigur. temperatura este normala in bord, antigelul este ok, de fapt totul pare ok la motor, mai putin ciudatenia asta. consumul de asemenea nu este crescut motorul merge ok.

totusi cum pot verfica daca este in regula? pentru ca imi sta pe creier chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Stie cineva un cod pentru O-ringurile de la injectoarele pt. TDI-PD 2.0L,BKD ? Un magazin ceva...? Tk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Setul bosch are codul 1 417 010 997, contine tot ce trebuie inlocuit la 1 buc. injector pd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna,

Sunt nou pe forum si mai tot timpul l-am petrecut documentandu-ma. Dar din cate am vazut acesta este singurul topic care ma poate ajuta deoarece de 3 saptamani a inceput calvarul.

Am un VW Polo 1,4 TDI, 51kW, an de fabricatie 2007, 48000 Km, tocmai ce a iesti din garantie in noiembrie 2009.

Sa iti zic cum a inceput totul. Am avut masina in service Brady Trade pentru 2 saptamani sa mi-o repare (partea de tablarie spoilerfar), dupa ce am luat masina de la ei in 14 km, a inceput sa scaota fum negru, s-a turat singura pana la 6000 ( adica maxim), m-am speriat.... norocul meu a fost ca sa oprit imediat de la cheie. Am mers cu ea foarte usor pana in prima parcare am pus VGA pe ea nu dadea nici o eroare totul functiona ok in schimb cand o acelera scotea un fum negru ca un furnal.

Am verificat nivelul uleiului si surpriza aproximativ 10 cm pe joja ....... :) :) . Ii intreb pe oameni cu VAG-ul de la ce paote fi... 100% oringurile de pe injectoare.

Zis si facut tractata masina pana la un service desfacut motro schimbat oringuri injectoare, scos ulei ( 9 l de ulei cu motorina, in conditiile in carea la un schimb de ulei se folosesc 4 L), pus ulei, filtru nou.

Toate bune si frumoase 4 zile cat am verificat eu in fiecare zi nivelul.

O saptamana nu l-am mai verificat. Inainte sa plec la un derum lung dimineata verific nivelul...... cand ce sa vezi iar era nivelul crescut pe joja (aproximativ 5 cm pe joja).

Am mers cu masina la mai multi mecanici - toti aveau acelasi refren nu pot sa iti zic pana cand nu o desfac - in cele din urma am ajuns sa o desfac la unul dintre ei si surpriza cica chiulasa are sant facut in ea de injector ca e prins intr-un singur punct si bate in chiulasa.

Mecanicul zicea ca trebuie schimbata chiulasa si oringurie de pe injectoare ( am uitat sa precizez ca eu am pus oringuri after market Bosch) m-au sfatuit sa iau oringuri originale VW.

Acum vreau sa va intreb daca problema asta este frecventa la tipula asta de injectoare si din ce cauza apare? (poate fi problema de exploatare sau asta e buba lor)

Apoi vreau un sfat daca pot sa o repar fara sa schimb chiulasa ca la calculele facute inseaman o caruta de bani sa fac asta si nu dispun de ei.

Multumesc si astept sfatul vostru.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorul tau e PD, problema mai poate proveni din pompa tandem. Nu prea cred sa fie chiulasa. Si nici orignurile, la varsta masinii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am zis si eu dar uite am fost si am verificat si eu chiulasa la mana si chiar are sant favutla ultimul oring de sus ( uzura e de aproximativ juma de milimetru).

Astia mi-au zis ca nu e pompa tandem pentru ca ea lucreaza in paramentri adica la testul cu VGA baga presiunea normala nu avea nici o treaba.

Aucm ma gandesc la varianta cu pasta de etansare dar nu stiu ce tip de pasta sa iau ce caracteristici sa aiba.

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Santuri am si eu in chiulasa, tot asa cam de 0.5mm ca si tine. Si uite ca nu baga motorina in ulei. Dar... defectul il afli doar experimentand.

Cat despre pompa tandem, ce conteaza ca e in parametri? Ea oricum face fata sa bage si la injectoare, si in ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!