Jump to content

Intra motorina in ulei - motor TDI


lucian victor
 Share

Postare recomandată

daca iti iese compresia bine...fa un test la turbina de presiune si un test la injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspuns.

reparatia la chiulasa implica doar schimbarea garniturii de chiulasa sau mai implica si alte reparatii?

In situatia ta nu putem vorbi de fisura in chiulasa, problema este ca pompa injector si-a largit locasul in chiulasa (aluminiu) si garniturile O nu mai pot etansa si intra combustibil in sistemul de ungere al motorului. Am si inlocuit toata chiulasa la unele modele, mai ales 2,0 tdi,dar si reconditionata la o firma de specialitate este ok. si costurile sint mult mai mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspuns.

am sa incerc varianta asta in momentul in care duc masina in service pt revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat injectoarele jos. Unul din ele are o urma ca de uzura pe o parte. Am inteles ca este ceva ce apare mai ales la pd. Numai ca masina mea nu este pd. O sa schimb oringurile si saibele de cupru din capat. Oricum ma gandesc sa fac si un test de injectoare pe un stand sa nu cumva sa curga vreunul pe la imbinarea de la mijloc. Credeti ca poate sa curga pe la acea imbinare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da poate curge,am patit la un volvo S60,tot au inlocuit pe saibele de bronz si tot curgea,am strins corpul injectoarelor si sa rezolvat.

Dar ala curgea in exteriorul chiuloasei,era comon-rail, nu avea ineleO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-37663-1237914419_thumb.jpgAsa arata uzura pe pompa injector.

post-37663-1237914782_thumb.jpgAm incercat sa pozez si chiulasa la care nu sa rezolvat cu shimbarea setului de garnituri, cresterea nivelului de ulei.

Uzura din locas distruge inelul O nou la montare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am descoperit problema. Un injector ramanea blocat pe deschis din cand in cand si inunda cilindrul. De cate ori am verificat anterior lucra un pic diferit de celelalte, dar oricum sub cotele alarmante. Dar dupa ce am remontat injectoarele la locul lor si am pornit masina, dupa cateva minute de functionare normala, a inceput sa se balbaie. Pe tester arata ca injectorul cu pricina baga mult mai multa motorina decat celelalte. L-am schimbat si au survenit urmatoarele modificari imediate: balbaielile care apareau din cand in cand la relanti au disparut, consumul pe forja a scazut foarte mult. De asemenea, niste intreruperi care apareau dupa 3500 rpm in treapta 5 si 6 au disparut. Treaba o sa fie foarte clara dupa 1000-2000 km cand o sa vad exact ce e cu nivelul la ulei. Un alt lucru care m-a facut bucuros este acela ca toti cilindrii au compresia ok. M-am temut sa nu fie vreo problema la unul din ei si din cauza asta sa bage motorina in ulei. Vreau sa mentionez ca baietii de la Cardinal Motors Ploiesti au fost super. M-au tratat cu maxim de atentie si au facut toate testele si probele posibile care le-au trecut lor sau mie prin cap pentru a-mi rezolva problema. Si nici factura nu a foste de speriat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este super ca ai rezolvat problema. Dar nu reusesc sa inteleg ceva, daca injectorul cu pricina reusea sa scape atit de mult combustibil in cilindru,incat se scurge printre segmenti in baia de ulei, atunci cum de nu scotea fum masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are dpf. Mi se parea mie ca se regenereaza cam des, dar am crezut ca asa trebuie. Si cand se regenereaza baga si mai multa motorina... Azi am mers cu ea, destul de tare si a consumat in jur de 10. Pana acum la un mers similar ar fi luat peste 12. Sper sa se fi rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a scazut consumul mediu si nu se regenereaza asa des ,atunci sigur ai rezolvat problema :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am crezut gresit. In continuare a crescut nivelul la ulei. Ca si frecventa regenerarilor DPF-ului. Intr-o zi mi-am luat inima in dinti si l-am dat jos. Nu a fost asa simplu sa fac masina sa sa creada ca inca il are, dar am reusit. Acum mai face niste regenerari ( probabil preventive ) cam la 500 km. Cert e ca de cand am scos DPF-ul, am facut aprox 5000 km si nivelul nu a mai crescut deloc. Se pare ca acolo era buba. Acum problema e ca atunci cand face regenerarea, scoate un fum de zici ca mai are putin si crapa. Dar eu stiu ca nu e asa ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna sunt nou pe forum da am o experienta foarte neplacuta in legatura cu cresterea nivelului uleiului

am un 1.4 tdi polo si dupa ce a iesit din garantie dupa o luna a crescut nivelul uleiului .Am dus masina la reprezentanta VW (deocamdata nu spun unde)

acolo la asa zisa diagnoza - cauze pompa tandem sau motorina proasta oricum ceva pe ghicite

Am fost cam nemultumit de raspuns asa ca am ascultat un sfat fiind la granita cu Ungaria am dus masina pe roti in tara vecina pt diagnoza

Diferenta cer si pamant (aveau si persoana care vorbea perfect romaneste) si inteleg si cum functioneaza un motor .

Primul lucru care l-au facut a fost sa verifice compresia rezultatul :

- intr-un piston compresie slaba

- l-au desfacut o bujie incandescenta a fost topita si picata in piston si motorul harcea parcea masina noua la 30.000 km Bga motorina la turatii si combustibilul nears ajungea in ulei.

Cu o masina care practic mergea in doua pistoane la noi am fost trimis sa schimb uleiul si motorina si sa vad daca mai creste nivelul uleiului

Dincolo mi-au zis clar ca masina ramaine in service

Asa ca la cresterea nivelului de ulei mergeti la un service serios si sa verifice si banala compresie si bujiile incandescente.

culmea ghinionului mai am o bora la 25000 km masina noua iesita din garantie dar kilometri putini ambreiaj praf si pulbere placa de presiune crapata in trei volant in doua culmea discul de ambreiaj nu e mancat (deci nu din cauza ca am frecat ambreiajul) Concluzia mea e trista degeaba iei masini noi nemtesti ce e facut pt Romania e de calitate indoielnica .Mai bine mergi in Germania si iei o masina second hand facuta pt nemti.

P.S. daca poate cineva sa imi spuna daca verificarea compresiei e obligatorie la masinile in garantie la reprezentante

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_HD07RAR

la vw nu stiu dar aveam logan dci inainte, si cand faceam reviziile imi verificau si compresia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Azi am patit-o si eu , decat ca la mine a fost mai neplacut eram la 10 km de oras.

VW polo 1.4 tdi, 42k km, revizii la timp, la dealer - s-a oprit motorul in mers, fum alb - ca la CET si culoarea si cantitate.

Primul lucru am verific nivelul uleiului, stupoare uleiul era la jumatatea jojei ( nu a semnului, ci a jojei estimez cam 7 L de cocartz=ulei+motorina - o galeata). Am incercat s-o pornesc fara rezultat, parca doar dadea un impuls electromotorului, nici macar sa invarta.

Am tractat-o pana la "doctor", o ruda care lucreaza la un service renumit in cta. Dupa primele analize la rece turbina, cureaua de distributie sunt ok. Ramane ca luni sa imi testeze injectoarele la service.

Dupa ce am scos galeata de cocarts din ea a pornit .Am pus vag-ul pe ea si nu da nici o eroare .

Mssina nu a fost fugarita din 42K apoape 35K sunt facuti in oras. Treaba nasol ca am cipit-o la un X, cipuita are cam 10K .

Tin aproape cu noutati .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are treaba cu cip-ul..... posibil un o-ring rupt sau mai rau chiulasa fisurata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu ea la "doctor" la dealerul vw CTA, are probleme la injectorul 3 se pare ca s-a ars ceva in partea electrica a injectorului. Am scapat relativ ieftin 6mil ca l-a reparat, dar mi-a pus in vedere sa pun masina la vanzare ca o sa mai pice si alceva. Ca explicatie ar fi ca masina a functionat o durata prea mare de timp fara oprire, cam 20 de ore, explicatie pe care io nu o cred plauzibila, masina are cam 40000 de km,nu a fost forjata si am luat-o de nou.

Nu stiu ce sa zic daca are treaba cu chipul, dar sunt convins sa revin la setarile din fabrica si o sa uit pentru todeauna de mapare , recipuire si tot ce inseamna artifici ieftine cu rezulate foarte scumpe pe termen relativ scurt - cazul meu cam 10 mi de km chipuit. Cheltuiala cam 500 de E daca pun si costul evenimentului cu injectorul, si am ramas si cu injector reparat si tot ce o sa decurga de aici.

Am vorbit cu cel care i-a facut chipu si el mi-a zis ca nu are nici o treaba chipul, probabil asa o fi. Poate oi fi fost eu mai ghinionist si am avut niste injectoare mai neconforme din fabrica, dar daca din fabrica masina are niste setari de deschidere a injectorului cred ca nu ar fi in regula sa ne bagam peste inginerii care au proiectat motorul si sal deschidem noi spre 100%.

Concluzia: lasati naibi masinile asa cum lea-ti cumparat si nu mai umblati la ele atat timp cat merg in parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Am scapat relativ ieftin 6mil ca l-a reparat, dar mi-a pus in vedere sa pun masina la vanzare ca o sa mai pice si alceva. Ca explicatie ar fi ca masina a functionat o durata prea mare de timp fara oprire, cam 20 de ore, explicatie pe care io nu o cred plauzibila, masina are cam 40000 de km,nu a fost forjata si am luat-o de nou.

Stiu ca esti suparat dar am si eu cateva intrebari:

1. De unde stie respectivul ca "o sa mai pice si altceva"?

E Nostradamus sau ce? :)

2. Cum adica masina a functionat o durata prea mare de timp fara oprire?

In timp eu mi-am adus si Golful 4 (1.9 TDI/74 kw si vreo 86k km la bord) si A4 (1.9 TDI/96 kw si vreo 180k km la bord) si Micra (1.0 I/44kw si vreo 30k km la bord) pe rand din DE si am facut-o dintr-o bucata, fara oprire, adica mers cu masina vreo 35-37 ore fara intrerupere (cu opriri de 10-15 minute pentru necesitati dar fara a opri motorul), primul 2700 km, al doilea vreo 3200 km si ultimul tot 2700 km si functioneaza toate binemersi si in ziua de azi.

3. Ce legatura are faptul ca e cipuita masina cu caderea pe partea electrica a injectorului?

Doamneee, unde-i gasiti pe alde Nostradamus astia frate? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorba lui Aryes, nu e nici de la timpul indelungat de functionare fara oprire nici de la mapare. Eu am mapat motorul de vreo 35.000 de km si chiar n-are nici o treaba (cel putin nu ceva ce sa fi aparut dupa mapare).

Cauzele pot fi de ordin constructiv sau pur si simplu norocul tau.

Deci concluziile trase nu prea le poti lua in calcul. :P

PS: dupa stilul caracteristic romanesc, e posibil sa fi avut vreun o-ring rupt pe injector si ei sa spuna ca s-a defectat injectorul.

In partea electrica a injectorului nu are ce sa se arda. E doar un simplu solenoid care ori merge ori nu merge. Dar in nici un caz nu baga motorina in ulei. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am cumparat masina anul trecut, am facut schimbul de consumabile, ulei filtre etc. si am observat atunci ca nivelul uleiului era foarte mare.

Acum de curand am constatat iar ca nivelul este cu peste 4 cm mai ridicat decat normal, deci pe undeva motorina ajunge in baia de ulei.

Imi puteti da niste sfaturi, ce sa verific si unde gasesc un mecanic priceput ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica oringurile de la injectoare...sau poate chiulasa fisurata.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ajunge motorina in ulei ai doar 2 posibilitati:

- oring-uri de la injectoare rupte sau uzate.

- pompa tandem defecta.

Dar oricare din situatii ar fi, singura posibilitate de a te convinge, e de a schimba pe rand componentele enumerate. Cel mai simplu (si cea mai probabila defectiune) e pompa tandem. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziceti-mi si mie cum poate o-ringurile(cate 1 pe injector) alea sa se defecteze in primul rand, iar in al doilea cum ajunge motorina in ulei ca urmare a defectiunii asteia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte simplu. Au fost n+1 astfel de cazuri. :blah:

In rampa de inalta presiune e clar ca exista cateva sute de bari. Uleiul are maxim 6 bari.

Nu e obligatoriu sa fie oringurile in sine de vina. In timp, injectorul isi face joc in chiulasa, din cauza bataii (dupa cum se stie, la PD injectorul e prins doar intr-o parte, cu o cala, ceea ce duce la fortarea lui intr-o parte in timpul injectiei). Astfel se ajunge la situatia cand nu mai e centrat perfect in gaura.

Oring-urile nu vor mai inchide perfect, ele deja fiind mai uzate (latite) in timp, si uite-asa trece motorina in ulei.

Montarea unor oring-uri noi ar putea inlatura problema pentru inca 100-200.000 de km, cand se va impune schimbarea chiulasei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot nu am inteles, am desfacut un injector sa imi pun duze noi, dar nu vad cum sa iasa motorina in plus atata timp cat injectorul e bun.

Eu am non-PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!