Jump to content

Intra motorina in ulei - motor TDI


lucian victor
 Share

Postare recomandată

in cat timp intra motorina in baie?

este imposibil sa nu gaseasca raspuns la problema, dar de ce oare au desfacut motorul? cred ca e nasoala treaba pt ca sigur dupa 2 desfaceri se vor rupe ceva suruburi sau strica ceva filete.... oricum nu o lua de acolo pana nu ii dau de cap.

ar mai fii o problema pt ca mecanicosii se vor plictisii de ea si o vor trage pe dreapta incercand sa comande diverse piese...

multumesc, se pare ca stii "simptomele" mecanicilor

banuiala a fost ca uzura a pornit de la PD, care au uzat chiulasa, care ...

ca pompa de vacuum o schimbasera deja, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut, am un prieten care are un Passat TDI 130 Cp, si dupa ce a facut schimbul de ulei, a observat ca s-a marit nivelul de ulei in baie. Uleiul nu are spume, nu este alb, decit nivel marit ( cam cu un litru ) si a observat dupa 300 km dupa ce a schimbat uleiul.

Uleiul vechi nu l-a controlat sa vada nivelul.

De la ce poate fi ?

Masina merge bine, trage, nu scoate fum.

Ulei a bagat la nivel, desfacut buson, deci nu poate fi vorba ca a ramas ulei vechi in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificat uleiul din motor si oarecum analizat,miroase a motorina?

e cam greu sa ajunga motorina in ulei mai de graba antigel

in acest moment ar trebui sa scoata din ulei pana ajunge la limita minima a jojei si sa mearga cu ea iar daca nivelul ramane la fel dupa cateva sute de km inseaman k ori nu l-a scos pe tot ala vechi ori a pus prea mult

daca incepe sa creasca inseama ca intra fie apa(antigel) fie motorina

Modificat de Spankyro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu prea cred ca i-a crescut cu adevarat. In sensul ca:

sau masina ii era in panta cand a pus ulei

sau ii era in panta cand a verificat

sau cand a pus nu a asteptat sa i se scurga in baie tot uleiul pus. Uleiul fiind rece s-a miscat mai incet decat a crezut el...

sau uleiul vechi nu fusese scurs bine.

As fi curios sa stiu cum crede el ca e cu un litru mai mult. Nu stiu cat ia baia de ulei de la modelul ala, insa daca ia in jur de 3.5l sa fie un litru in plus e ENORM dupa parerea mea...

Si asta sa se intample dupa 300km... sa mai verifice omul inca o data ce si cum...fara panica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa cele mentionate de colegii de mai sus, ar mai fi o problema. A schimbat si filtrul de ulei? Daca nu...si a pus ulei conf. cartii, la cesta se adauga si uleiul ramas in filtru. Este drept ca in filtru nu intra 1l dar...este bine de stiut/verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca toate cele spuse mai sus se exclud, deci schimbul a fost facut bine, si daca esti sigur ca lichidul din ulei este motorina sa dea jos pompa de inalta presiune(se afla in spatele chiuloasei la passat) si sa schimbe oringurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A rezolvat problema, cum nu stie mare lucru de motoare, a spus :

-Nu stiu, mecanicul a zis ceva de o pompa. N-am putut sa stau mai mult de vorba, ne-am intilnit in trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de alimentare cu motorina ce este pe motor.Tot aici pe forum am gasit un topic ca asta. Ii baga motorina in ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

v-as ruga sa ma ajutati si pe mine! am si eu problema cu motorina in baia de ulei.am desfacut pompa de inalta presiune ..nu are nimic..garniturile sunt intacte.ieri am desfacut motorul..am ajuns la injectoare.am observat ca cele 2 din mijloc sunt mai ridicate decat celelalte..practic arcul nu era comprimat si se putea ridica lejer cu tot cu tija aia din injector.mecanicul mi-a zis ca sunt rupte injectoarele si pe acolo intra motorina.Se poate sa fie injectoarele rupte?si care ar fi cauza?mi-e frica ca o sa dau o gramada de bani pe ele ca sa le schimb si se vor rupe iar.nu ma pricep deloc la motoare...si v-as ruga sa ma ajutati.ii un chin deja sa tot fac schimbul de ulei ca se umple baia de motorina.masina e un Bora din 2002.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

dupa cum se pare, la tine trebue scoase injectoarele si verificata chiulasa, daca locasurile unde etanseaza oringurile de la injectoare nu au canale, ai scapat trebue schimbate seturile de etansare de la injectoare, daca au canale, ai o problema mare trebue schimbata chiulasa.

iar cu arcurile de la injectoare ca sunt mai sus la doua injectoare inseamna ca nu au fost reglate la timp, injectorul a facut cursa prea lunga a batut in siguranta si sa rupt sigurantele care tin arcurile, alea nus o problema cauti la niste injectoare stricate si ei sigurantele .

,dar daca ai probleme si cu chiulasa o cumperi completa cu tot cu injectoare si ai rezolvat problema . bafta mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am un a4 3.0 tdi cu 80 000 km ( reali ). Cand l-am adus din germania, am observat acasa ca avea uleiul mult peste nivel. Am scos cca 2l pana la jumatatea nivelului. Am crezut ca a fost o greseala a celor care l-au schimbat. Am schimbat ulterior uleiul, si am pus tot pana la jumate. Am facut acum, dupa 3000km o verificare si am constatat ca nivelul e iar la maxim. Nu sunt urme de spuma si nici nivelul de la antigel nu a scazut. Deci cred ca singura explicatie ar fi ca motorina ajunge cumva in ulei. Mentionez ca motorul merge foarte bine, nu intrerupe, nu se balbaie, trage bine, nu scoate fum. S-a lovit cineva de problema asta sau ceva asemanator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu s-a intalnit nimeni cu problema asta? Am fost la service si nici ei nu au mai intalnit-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam trist sa aud asa ceva. Sigur nu ai cumva facut un chip tuning la coltul blocului si ti-a facut ala hartile sa-ti dea motorina "fara numar" ? Daca da pune softul original la loc si vezi daca mai face. Uleiul cu motorina in el nu asigura ungerea corespunzatoare.

Sau daca ai power box scoate-l si vezi daca face la fel. Oricum eu cred ca e ceva din alimentare.:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa scape pe simeringul pompei de inalta presiune,cum se intampla la pd.uri de scapa pe la p.tandem.

Daca ar fi debitul atat de mare cred ca ar scoate fum.

Modificat de lxl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Softul nu e facut la coltul blocului. Dar cred ca a avut aceasta problema dinainte, dar am zis ca mi se pare. Nu da nici fum. Oricum nu poate sa dea fiindca are dpf. Am inteles ca e posibil sa curga vre-un injector, care de altfel e in chiulasa. I-am scos din ulei sia am completat cu unul curat si daca o sa creasca iar ii dau injectoarele jos si le verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil un injector curge pe langa el probabil pe la un semering ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur e la un simering de injector, verifica sau schimba toate simeringurile, preventiv. Am mai vazut cazuri a al tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta o sa fac. Va multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa nu prea are legatura cu uleiu..... mie ca e crapata chiulasa si scapa motorina pe la retur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi oring-urile de pe injectoare, ar da eroare pe engine, zic eu.

Dar poate ca daca scapa oring-ul ce separa uleiul de returul motorinei, nu mai da eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cred ca aceeasi problema o am si eu. doar ca in cazul meu este vorba de un golf IV motor 1.9 TDI, 101 hp, PD.

am observat ca si la mine a crescut nivelul de ulei, nu are spume, deci nu ar fi vorba despre lichidul de racire.

daca stiti pe cineva care a rezolvat problema, sau daca stiti o modalitate de a stabili exact despre ce este vorba, astept un raspuns.

va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se vede uzura in locasul pompei injector in chiulasa,cu schimbarea oringurilor se va rezolva numai temporar scurgerea,din pacate numai daca se repara chiulasa va fii ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspuns.

reparatia la chiulasa implica doar schimbarea garniturii de chiulasa sau mai implica si alte reparatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reconditionarea chiuloasei mai exact sau schimbarea cu alta buna!De obicei cel mai bine e sa o schimbi sa fii sigur ca nu crapa din nou....ea poate crapa din mai multe motive motive:

1.presiune/temperatura mult prea mare in interiorul motorului (din cauza unui chip facut prost,turbinei stricate care face presiune prea mare,etc

2.defect de fabricatie...acum daca masina are peste 50 de mii de km nu cred ca se pune problema ca e defect de fabricatie

Compresia ai facut-o la motor?Daca e chiulasa crapata ar trebui ca motorul sa piarda compresie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. masina nu are facut nici un chip - e simpla 101 cp

2. masina are 152 mii km (eu am achizitionat-o la 145 mii km).

Cam peste 2700 km ar trebui sa fac revizia ( schimb ulei + filtre).

pentru a nu pati la fel, respectiv cresterea nivelului la ulei, pe langa testul de compresie, ce alte teste ar trebui sa fac pentru a sti cu siguranta daca e vb de chiulasa sau a fost un "accident" (un amic a zis ca a vb cu mecanicul sau, si acel mecanic ar fi spus ca ar fi intrat motorina in baia de ulei de la o accelerare mai puternica cu motorul rece)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!