Jump to content

Probleme cutie lupo 3L


Razva
 Share

Postare recomandată

Ai scris ca:

"...ATENTIE porneste cand este bagata 1 data cheia in contact... daca opresc masina pe STOP si nu scot cheia din contact, atunci degeaba apas frana ca ea tot nu o sa porneasca... decat atunci cand o scot de tot si reiau procesul "

La mine porneste pe STOP de fiecare data ( zilnic) si cheia imi iese din contact doar pe STOP.

Dar poti sa pornesti pe N doar cu frana apasata?

Ori nici in pozitia N nu mai calci frana si porneste?

Atunci inseamna ca pt. noi e clar ca, ai o problema la lupul tau,nu?

Cum iti explici ce se intampla la mine ?( eu considerand ca e o.k. sa porneasca atat pe N cat si pe STOP , cu frana calcata, desigur).

p.s.

ne poti trimite si noua pe mail ( la cerere desigur) ETKA ?

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am revenit din pacate.Masina a functionat doar 3 saptamani cred.Acum nu imi mai intra in viteza din mers.Se da pe liber si in bord imi arata ca este in viteza dar daca calc acceleratia se tureaza motorul si atat ca si cum ar fi pe liber sau asi avea ambreiajul calcat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switch for gate recognition, selector lever F257 ...este problema pe care o ai...acelasi switch la care si eu am probleme...am scris undeva la un post aceeasi problema.

Nu stiu daca ai si tiptronic dar daca ai, misca maneta in tiptronic si vezi daca apoi iti intra direct in D(nu cred ca ai E) si iti afiseaza si in bord pozitia corecta , nu eronata.

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am "Stop" in stanga sus.

Apoi am "R", la mijloc "N" si jos "D".

La stanga lui "D" am pe manual "+" si "-".

Problema este ca eu merg normal si deodata vad ca scade turatia si cand calc acceleratia ... este pe "liber" dar in bord imi indica viteza in care a ramas teoretic.

Deci ...? un rezultat?Pot sa ii fac ceva?Macar sa mai mearga sa ajung cu ea pana la Galati acolo unde am "reparato"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris si eu ca am patit asa ceva la drum pe DN.

O acceleram si inloc sa creasca viteza se tura motorul in gol.

am bagat-o in tiptronic si am mers apoi ok.

incearca si tu sa o folosesti in tiptronic pana ajungi sa o repari!

Risti altfel sa o aduce cu turometrul in zona rosie daca ai sa o turezi fara sa vrei la o plecare de pe loc... ori cine stie in ce alta situatie! asta te sfatuiesc eu ... care am patit ceva asemanator! pe tester la mine nu a aparut nimic atunci cand am scanat-o acasa! ciudat ...recunosc ...dar nu a mai facut de atunci din decembrie...

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi cu ea numai in tiptronic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am venit de la mecanic si am lasat-o acolo pentru ca a spus ca e posibil sa se fi desprins ceva de la acceleratie ca nici nu se mai tureaza cand iese din viteza.Stie cineva ceva de genul asta.Problema era in felul urmator:

Bag in viteza 1 si apoi cand sa dea pe 2 ...revine la 1 si se accelereaza in gol.Mai nou nici nu se mai accelera.Trebuie sa opresc motorul si apoi sa reiau procesul.Este posibil sa se fi desprins ceva.I-am auzit pe mecanici vb unu cu altul si am auzit o intrebare ceva de genul...."Tu ai prins ala acolo dupa ce ai umblat la pompa?"ce ar putea fi desprins ca sa am si eu idee sa nu ma trezesc ca ma pune sa ii cumpar si cutie acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Este posibil sa se strice pompa?Sau sa aiba "oringuri" defecte/sparte/rupte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspuns final de la mecanici:Pompa defecta si nu se gaseste alta sa cumpere.

Ei spun ca acum cand merge bine cand nu mai vrea sa schimbe.

Aveti idee daca pe cablul de la ambreiaj este vreun senzor?Cand am umbla prima data la cablul acela era murdar de ulei si nu mai facea contact undeva la mijloc ..... si dupa ce am curatat locul a fost ok.A mers.Poate sa fie tot de acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Monday, 05 April 2010, 21:12:52 VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 6N0 927 735 E Component and/or Version: DS085 Getriebe 2380 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 00000 9 Faults Found:

00263 - Transmission 27-10 - Implausible Signal - Intermittent

01605 - Shareware Version. To Decode all DTCs 16-10 - Please Register/Activate - Intermittent

01612 - Shareware Version. To Decode all DTCs 36-10 - Please Register/Activate - Intermittent

01073 - Clutch Pressure System 35-10 - - - Intermittent

00297 - Shareware Version. To Decode all DTCs 03-10 - Please Register/Activate - Intermittent

01604 - Shareware Version. To Decode all DTCs 16-10 - Please Register/Activate - Intermittent

00511 - Selector Lever (E313) 49-10 - No Communications - Intermittent

00841 - Shareware Version. To Decode all DTCs 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

01155 - Shareware Version. To Decode all DTCs 17-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Astea sunt erorile care dau pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce le-am sters am mai dat o scanare si nu mi-a mai aparut nimik.Masina merge bine , dar dupa o perioada scurta face la fel.Merge doar in viteza 1.Indiferent daca merge pe manual sau pe automat cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa se incalzeasca "ceva" si sa faca asa?E posibil ca acea pompa sau daca are vreo legatura cu motorul ... sa nu isi faca racirea cum trebuie?La service asa mi-a spus mecanicul: Cand se incalzeste pompa nu mai merge masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Underworld

Mecanicul la care ai dus-o stie despre ce e vorba, sau invata la repare sistemul hidraulic de la LUPO... pe masina ta ?

Nu vreau sa fiu carcotas....dar mi se pare ca ti-a schimbat cam multe piese si tot e "in ceata".

Dupa ce a schimbat ambreiajul...a facut reglajul cablului si resetarea cutiei ?

Daca as fi in locul tau as duce-o la Porche Romania unde au cel putin documentatia si procedurile de lucru (daca nu specialisti care sa cunoasca sistemul de pe lupo).

Eu zic ca merita, macar pentru o diagnosticare corecta, apoi vezi ce mai faci....

Pacat ca deja ai bagat bani in ea...si tot ai pb cu pompa hidraulica / schimbarea vitezelor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu i-au facut resetarea cutiei poate sa faca asa?Ca eu la asta ma tot gandesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, inainte sa fie facut reglajul cablului/resetarea cutiei....cand incerca` sa bage in a 4-a dadea eroare....clipea viteza pe bord si decupla` cutia (accelera in gol).

Trebuia sa opresc, sa pun din nou contactul...si sa am grija sa merg incet, ca sa nu mai ajung la a 4-a

Trage tu concluzia daca sunt sau nu necesare operatiunile astea.

Inca ceva, daca sunt reglajele date peste cap si pompa merge continu` (normal tr sa mearga doar cateva secunde), se poate defecta.

Din cate stiu exista si o serie de valve la sistemul hidraulic care se pot schimba in cazul in care sunt pierderi de presiune...

Pana la diagnosticul de "pompa defecta" sunt destule de verificat si avand in vedere cat costa una noua, trebuie sa fii absolut sigur ca problema e de la pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru face si la mine numai ca imi face asa la viteaza a 2 a ....Trebuie sa ii fac resetarea cutiei?Tu asa ai rezolvat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate...nu poti executa setarea pt. schimbator daca mai ai defecte memorate:

Cerintele pt. setare care sunt toate obligatorii, sunt:

- Transmitere nivelului uleiului corecte.

- Nici un defect memorat la coduri de defecte.

- Tensiunea de alimentare cel puţin 12V.

-Lever Selector

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Underworld -- da, la mine s-a rezolvat prin reglajul cablului/resetare cutiei.

wolfvw - - N-am mai zis nimic de resetat erorile, pentru ca am vazut interfata care a folosit-o la scanare... VAG-COM Version: Release 409.1-"Shareware Version.

To Decode all DTCs..."

Nu e neaparat greu sa "resetezi" cutia, dar cine nu e familiarizat cu VAG-COM ul nu se descurca, plus ca daca da eroare undeva trebuie

facute verificari/reparatii , sterse erorile si reluat procesul de verificare/resetare

In concluzie, parerea mea e: daca nu da erori pe parcursul procedurii de resetare -s-ar putea face si acasa, dar cu o interfata ok si cu cineva care are cat de cat experienta - (asta in cazul general)

In cazul lui, pentru ca s-a si umblat/schimbat piese la ea de mecanici care presupun ca daca nu e una, e alta... e indicat sa faca diagnosticul la o reprezentanta VW.

Modificat de jondo1ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutor.In Braila nu cred ca este cineva care sa poata sa ii faca resetarea cutiei.Dupa ce i-am sters erorile nu a mai dat nimik.Deci ar trebui sa pot sa incep resetarea.Am vag-com 409.1 dar cred ca imi face probleme windows vista.O sa pun vag com-ul pe xp si o sa incerc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa fac adaptarea cutiei cu vagcom 311.2 si nu imi apare ce spuneti voi acolo:

[basic Setting - 04]-Block 014-[Go!]apoi:

primul Domeniu ar trebui să schimbe de la WAIT la ADJUST.

In loc de WAIT mie imi apare IGN.OFF. ..... de la ce ar putea sa fie.

Inca ceva.Am vorbit din nou cu mecanicul de la Galati si l-am intrebat daca a facut adaptarea cutie.

A spus ca a facut adaptarea si apoi a mers masina .... doar 3 saptamani.Au spus ca pe tester da eroare la senzorul de presiune de la pompa.

Au verificat senzorul si este bun ... problema ar putea fi de la pompa - nu isi face presiune.

Mie nu imi da nici un fel de eroare.

Alte idei?

Modificat de Underworld
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti apare acest mesaj? scrie:RTFM undeva?

ce spuneai tu mai sus era din cea de a 2-a setare!

pe prima setare(Clutch Travel Sender Adaptation-G162) ai facut-o cu succes?

RTFM este prescurtarea la un mesaj care inseamna:In case there is an Error during the Basic Setting, the Measuring Value Blocks (MVB) will show RTFM! followed by a Number which describes the Reason why it failed.

daca iti apare apoi o cifra( un numar pana la 12)aceasta este o eroare de genul: * 7 = Potentiometer 2 for Gear Recognition (G240)

o Check Switches and Wiring/Connectors using Measuring Value Blocks (MVB) and Wiring Diagram.

* 8 = Potentiometer 1 for Gear Recognition (G239)

o Check Switches and Wiring/Connectors using Measuring Value Blocks (MVB) and Wiring Diagram.

* 9 = Reverse Light Switch (F4)

o Check Switches and Wiring/Connectors using Measuring Value Blocks (MVB) and Wiring Diagram.

* 10 = Potentiometer Values fluctuating during Measurement

o Check the corresponding Potentiometers in Measuring Value Blocks (MVB) 015 to 018

o Check Fault Codes (repair if necessary) and Perform Basic Setting again

* 11 = Potentiometer Values

o Check the corresponding Potentiometers in Measuring Value Blocks (MVB) 015 to 018

o Check Fault Codes (repair if necessary) and Perform Basic Setting again

* 12 = Gear Actuator incorrectly adjusted or measured values out of specification.

o Potentiometer, Valves and Selector Finger at the Ball Heads for correct assembly and seating

o Perform Basic Setting again after adjusting the Gear Actuator

P.S.

asa cum iti spusesem mai inainte, exista 3 setari care trebuie facute una dupa alta( sa nu faci una dintre ele inseamna ca procedeul nu este complet ,iar operatia de setare nu este completa si trebuie reluata IAR)

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea este 1.93v ..Deci este ok nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un test azi si cred ca am gasit problema.... cine poate sa faca un test la el si sa imi spuna si mie .. ii raman dator.Deshid usa la masina si porneste pompa.

Merge cateva secunde(se aude un sunet destul de tare.....- se auzea si cand am luat-o deci e normal).Apoi se opreste.Ii pun contactul sidaca se face liniste se aude pe fundal ceva mergand .... foarte incet.Am ridicat capota si am pus mana pe rezervorul acela mic de la pompa unde se face presiunea si se simte ca o vibratie... un bazait foarte incet.Cat timp este pus contactul ala merge non-stop.Am cronometrat si merge mai mult de 7-8 minute.... dupa care m-am plictisit si am oprit din contact si s-a oprit si el.Are cineva idee daca asa trebuie sa faca?Inca ceva.La fiecare 1 minut si 20 secunde porneste pompa....cu acelasi sunet mai puternic si merge timp de 20 de secunde ..30 maxim.Astept un raspuns de la cei care au FSI sau 3L ....trebuie sa stai cu urechea foarte aproape de pompa sau cu mana pe recipientul din metal unde se face presiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'Underworld'

Deci dupa spusele tale...pompa functioneaza , dar nu ajunge dupa un timp relativ scurt ( scurt insemnand pt. mine un timp normal de functionare) la presiunea de lucru a schimbatorului si merge asa cu un sunet slab ,minute in sir( 7-8 ai scris tu).dar daca acel bazait scurt este o pierdere din circuitul de inalta presiune ?

Daca te uiti in manualul Nr. 221( manual gearbox.php-adobe reader )exista o valva de presiune intre Hydraulic pump si Pressure accumulator ( circuitul acela desenat cu culoarea rosie) care nu lasa lichidul debitat sub presiune sa se intoarca inapoi la Hydraulic pump. pe acelasi circuit este si senzorul de presiune pt. pompa .

In mod normal daca nu ai presiunea normala de functionare nu poti sa pornesti motorul ori nu iti cupleaza in R si D.

Daca te uiti in rezervorul cu lichid pt. schimbator...scade nivelul acolo pana pe la 30% din el?

Ziceai ca s-a demontat pe acolo cand ai inlocuit ambreiajul si parca aminteai de niste inele micute( alea sunt obligatoriu de inlocuit dupa fiecare demontare) care cu usurinta pot sa piarda lichid sub presiune .

Cam cat timp trece la tine ,de la deschiderea usii pana la a putea sa pornesti motorul?

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!