Jump to content

Probleme cutie lupo 3L


Razva

Recommended Posts

Se poate redeschide tema cu probleme la cutie?Am patit cred ca cea mai mare belea.....nu imi mai merge cutia de viteze la Lupo 1.4 fsi decat dupa ce ii scot o borna de la baterie ...altfel intra intrun sistem de "safe mode" asa mi-a zis cineva.....Seara trebuie la fel sa ii scot borna sau mufa de la motorasul de alimentare cu lichid de langa motor ca sa nu mai intre curent in ea....Datimi un mesaj cumva daca stie cineva ceva...sau pe messenger: pepe_strumf

Link to post
Share on other sites
  • Replies 523
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Underworld

    77

  • tttrix

    55

  • jondo1ro

    29

  • wolfvw

    29

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Salutare tuturor!   Am avut si eu ceva probleme dupa 6 ani de la cumpararea unui 3 L.. Ca tot omul care are probleme , m-am apucat ba sa reglez cablul ( dupa 50.000 km) ori sa completez cu l

Un search pe forum și găseai exact rezolvarea. Am avut și eu exact aceeași problema și după ce am găsit topicul am comandat piesa după cod și a funcționat perfect.

Salutare lupo_bv! Am un Audi A2 care a avut multe din erorile din cele postate in documentatie( Multumim sunt informatii valoroase). Ma poti ajuta cu un numar de telefon al unui mecanic/service/cunost

Posted Images

Intr-o seara nu mai scoate borna si las-o sa-si faca damblaua. A doua zi asa cu ea in "safe mode" pune-o pe Vag-Com poate ne da si programul o idee. De ce procedeaza asa. Poate depisteaza Vag-Com-ul problema.

Nu stiu...e o idee.

Link to post
Share on other sites

Am lasato asa si mi-a terminat bateria.Pe vag Com pot sa iti spun erorile daca vrei.

Eroare :

00263 - transmision - - 27-10 - Implausible Signal - Intermitent

01612 - 36-10 - nu imi mai zice altceva

00841 - 35-10 - nu imi mai zice altceva

Si mai nou mai am o problema ...dupa ce am schimbat bobina care era busita a mers fix o zi ok si acum este subturata si mi se opreste motorul in mom in care iau piciorul de pe frana si vreau sa plec de pe loc.

Va rog sa imi mai dati idei ce ar putea sa aiba si ce sa ii fac pentru ca tot ce imi vine in cap sunt 2 l de benzina pe ea si o bricheta ........

Prima data cand am puso pe tester am primit urm erori:

La motor:

17439

16684

16687

17772

16688

La transmisie:

00263

01612

00812

ABS:

01432

00812

Link to post
Share on other sites

Astazi nu sa mai oprit motorul.:) in schimb am aceeasi problema cu cutia....Am observat cateva probleme.Deci daca opresc motorul din cheie si las maneta de viteze pe "N" cand vreau sa plec din nou cu masina imi intra cutia pe safe mode.Deci intra in safe mode doar cand o las pe "N".Daca dau pe "STOP" se opreste motorul si totul e ok mai putin faptul ca intra curent in motorasul acela din 1 min 30 sec in 1min 30 sec si imi termina bateria , iar cand vreau sa plec de pe loc cu ea ii pun contactul, dau pe "N" si cand ii dau cheie nimik.Nu invarte nimik.Ca si cum este pe "STOP" si nu te lasa sa pornesti motorul.Inainte puteam sa pornesc motorul si cu maneta de viteze pe "STOP".Acum nu mai merge daca opresc motorul din maneta.Deci un ajutor?

Link to post
Share on other sites

Nu stiu...doar imi dau o parere.

Cred ca cel mai bine mergi la o reprezentanta VW. Chiar daca e mai scumpa diagnoza...macar afli care e treaba si ce solutii sunt...decat sa mergi pe bajbaite. Eu asa as face.

Link to post
Share on other sites

Eu in perioada asta am schimbat de curand discul de ambreiaj si placa de presiune. Am avut si inca am ceva probleme cu reglarea cursei ptr ambreiaj....initial era total data peste cap, cand am ajuns la mecanic pompa mergea in continu, scotea niste sunete ciudate si misca cativa cm tija de schimbare a vitezelor inainte si inapoi. Nici dupa ce scoteam cheia din contact nu se oprea.

Banuiesc ca e o pozitie de 0 care o are in memoria cutiei, si daca nu e fixata in punctul respectiv, face figuri. Pornind de la acea pozitie de 0....ma gandesc ca stie apoi sa schimbe in vitezele... (dar poate ma insel si vb prostii )

La mine au fost cazurile astea:

1 ....pompa mergea in continu....impingea tija inainte inapoi.... si nu se mai oprea

2 scos din viteza si la pornit masina am constatat ca electronica imi spunea ca e pe N dar de fapt ea zmucea inainte (era in viteza) iar in R nu mergea

3 in viteza nu mergea.... in R smucea puternic si se oprea motorul....

dupa mai multe reglaje parea ok.....schimba corect, intra in toate vitezele.... dar acum vad ca nu mai intra in 4-5 (probabil mai trebuie "gadilata")

La tine cand merge in continu` pompa - se misca si tija....?

Edited by jondo1ro
Link to post
Share on other sites

asta am inteles dar tre sa te uiti la cutie....sub pompa si sa vezi daca pompa (sub furtunele din partea de jos) impinge tija care intra in cutie sau nu.... la mine cand ramane pornita si merge in continu.... face chestia asta.

Edited by jondo1ro
Link to post
Share on other sites

ma duc maine dimineatza cu ea la un mecanic sa vad daca ii da de cap.Mi-a pus capac masina asta.Ideea e ca in toate erorile care mi le da pe tester imi zice de un scurt circuit.

nu stiu exact unde sa ma uit dar stiu ca din 1.17 min in 1.17 min face un zgomot pompa.Fara chei in contact

Link to post
Share on other sites

Sa ai una cu cutie ca asta.... tre` sa ai in primul rand noroc...apoi calm si rabdare iesite din comun.....(sa repari eventualele probleme care apar)

Link to post
Share on other sites

cam greu sa le repar eu ca nu ma pricep....numai ca nici mecanic nu gasesc sa se uite la ea.Ultimul imi zicea sa ii puna un releu de dacie pe plusul de la pompa si sa il conecteze la contact.Ce zici de mecanicii astia?

Link to post
Share on other sites

S-a rezolvat cat de cat.La acest model de lupo cutia este manuala cu ambreiaj actionat hidraulic si problema era ca nu se calca ambreiajul cum s-ar zice si din cauza asta facea asa.mi-a curs ulei de la poma care alimenteaza ambreiajul si nu mai facea contact cum trebuia.Acum am curatat locul si merge bine.Am mai strans un pic din ambriaj ca sa fie contactul ok.Sa vedem ce oi face maine.Daca imi termina bateria sau daca mai porneste.Multumesc pentru ajutor.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Am rezolvat problema cu cutia ..... tot mai face din cand in cand.Problema era ca in momentul in care am completat cu ulei la pompa hidraulica de la ambreiaj am pus ca mult si a dat afara si a ajuns pe "tija " de la ambreiaj care are un cntact acolo undeva aproape de cutie.Uleiul fiind un bun izolator .... automat nu se mai calca ambreiajul si nu mai pornea.Dar acum nu stiu ce sa ii fac ca scoate un zgomot de la motor sau cutie.... am verificat uleiul la cutie si este ok.In momentul in care pornesc motorul inca mai da sa moara ..... si nu stiu ce sa ii fac.Aveti vreo idee sau ... pt dupa sarbatori ....Un service bun care ar putea sa imi faca macar o constatare?

PS: Sa fie in apropiere de braila :nono:

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Nu e chiar langa Braila dar merita sa incerci aici. :nono:

Link to post
Share on other sites

sal... miam luat si eu un lupo 1.2 tdi din 2001, de fapt sotiei... si dupa cate m citit pe aici.... e dezsatru si imi parerau pt achizitia asta... ma refer la cutie....

Asta arata impecabil dar mie frica de eventualele probleme care sigur o sa apara. as vrea sa ai schinb uleiul si filtrul de la cutie.... de care sa pun... se poate lua de la orice magazin de piese auto..? inca ceva... cand pornesc motorul dimineata .... ramane aprins cam 2 minute un bec verde ca si cum ar arata nivelul de apa sau ceva...in partea stanga unde e turometrul...ce e asta.... Multumesc anticipat !!!

Link to post
Share on other sites

Ildiko la mine apare dimineata cand e frig afara,apare o iconita albastra ce indica temperatura apei. Cand e frig afara se aprinde albastru,iar in momentul cand s-a incalzit motorul, dupa aprox 2-3 minute se stinge. Legat de cutie, eu am schimbat uleiul, dar de filtru nu mi-a pomenit mecanicul.A intrat in jur de 1.6 L si am folosit MOBIL Molilube 1 SHC Fully Synthetic Supreme Performance Gear Oil SAE 75W-90. :) Ti-am scris exact denumirea de pe bidonul de ulei :) Eu multumesc lui Dumnezeu ca de un an de cand e la mine si 20.000 km, nu am probleme cu ea.Uleiul in cutie a fost schimbat pe la 124.000 KM, acu am 133.400 km. Sa o stapaniti sanatosi si sa aveti grija de ea, ca e o masinuta pe cinste. ;) safe

Edited by DRIVER07XXX
Link to post
Share on other sites

underworld...

mai ai pe ea erori de la cutie ?

ambreiajul e bine reglat ?

ai resetat cutia la "default" ? (din cate-stiu merge numai daca e error free pe cutie)

eu unul nu prea am inteles care sunt simptomele....ai spus ceva de ulei, apoi ca ai rezolvat....

in bord ce iti apare? clipeste E/...inainte sa se opreasca motorul... se aude vre-un zgomot...?

cu contactul pus...daca schimbi de pe N pe E/D sau R...se aude cand schimba ?

Link to post
Share on other sites

nu exista filtru de ulei pt. cutia de viteze!

nu are nimeni pe 3L.

Nu exista filtru de ulei pt. cutia de viteze!

Nu are nimeni pe 3L un filtru de ulei c.v.

Poti sa verifici daca exista ulei suficient pt. functionarea schmbatorului de viteze...nu are treaba cu cutia de viteze si atentie ca la schimbatorul de viteze ( SE PUNE ULEI cod G004...FOST G002)este alt ulei decat cel care se pune in cutia de viteze( uleiul de la c.v. este 75W90...FULL SINTETIC).

Link to post
Share on other sites

Wolf deci e bun uleiul din cutia mea ? Banuiesc ca mecanicul a stiut ce sa-mi puna :icon_thumright:

Link to post
Share on other sites

DA! :)

Este buna alegerea mecanicului, pt. ca este cea corecta! Nu a fost la intamplare ,cum fac alti mecanici care pun pe masini orice ,numai sa para ca s-a facut treaba. :(

...Sa zicem , corect!

De multeori pretul la un produs nu este criteriul esential de alegere a pieselor!

Dar mecanicii stiu asta insa nu o si respecta multi dintre ei...din pacate pt. posesorii de masini. :(

Link to post
Share on other sites

Deci ce ulei trebuie sa pun eu la pompa hidraulica?Din cate am vazut cutiile sunt la fel nu?La 1.4 FSI si la 3L?

Poate cineva sa ma ajute.Am intrat pe forum la reglaj ambreiaj ... si am facut cum zice acolo.NU MERGE ^_^(

Edited by Underworld
Link to post
Share on other sites

Din cate am inteles, pentru pompa hidraulica merge Castrol CHF G002 00 ^_^

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...