Jump to content

Probleme cutie lupo 3L


Razva

Recommended Posts

mai rar dar poti incerca sa cauti ...

demembrari de lupo .... www.dez.ro ... cauti pe acolo ...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 523
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Underworld

    77

  • tttrix

    55

  • jondo1ro

    29

  • wolfvw

    29

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Salutare tuturor!   Am avut si eu ceva probleme dupa 6 ani de la cumpararea unui 3 L.. Ca tot omul care are probleme , m-am apucat ba sa reglez cablul ( dupa 50.000 km) ori sa completez cu l

Un search pe forum și găseai exact rezolvarea. Am avut și eu exact aceeași problema și după ce am găsit topicul am comandat piesa după cod și a funcționat perfect.

Salutare lupo_bv! Am un Audi A2 care a avut multe din erorile din cele postate in documentatie( Multumim sunt informatii valoroase). Ma poti ajuta cu un numar de telefon al unui mecanic/service/cunost

Posted Images

mai rar dar poti incerca sa cauti ...

demembrari de lupo .... www.dez.ro ... cauti pe acolo ...

mersi,

o sa incerc.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
Marius Radu
Uleiul de la cutia de viteze "de obicei nu se schimba" - citat Porsche Romania, - la insistentele mele de a vea un raspuns ferm, au spus ca nu se schimba.

Eu totusi l-am schimbat.... pornind de la rationamentul ca e o cutie manuala actionata hidraulic + ceeace precizeaza Catrol cu privire la Lupo 3L am considerat ca e ok sa il schimb, in ciuda sfaturilor "avizate" de mai sus.

Am folosit TAF-X - intra exact 2.5l si impresia mea e ca schimba mai bine si smuceste mai putin la schimbarea vitezelor.

Salut!

Jondo1ro, cum ai schimbat uleiul de la cutia de viteze?

si eu vreau sa fac operatiunea. Al meu curge un pic dedesubt, la chestia asta: http://gallery.me.com/ekranoplan#100038/_0...p;bgcolor=black (poza nu e a mea)

eu nu inteleg unde poti vedea nivelul de ulei din cutie. mi s-a intamplat de cateva ori sa nu porneasca din prima, probabil ca nu bagase pompitza respectiva destula presiune.

Dar tot nu vad unde poti sa completezi cu ulei. Langa pompitza e un fel de rezervor de plastic alb care e acoperit de o tabla neagra si are un fel de buson, dar scrie pe el "do not open".

Uite e asta: http://gallery.me.com/ekranoplan#100038/_0...p;bgcolor=black (in poza asta nu se vede tabla care acopera rezervorul ala mic de plastic)

M-as bucura mult daca ai descrie un pic procedura, daca ar fi cu poze ar fi minunat!

merci mult!

Link to post
Share on other sites
salut, mi-a murit cutia la un lupo 3l, am bagat alt ulei decat cel necesar si am inteles de la service ca unul din axurile din cutie si-a facut joc si a gaurit-o. a inceput totul cu un huruit in cutie dupa care ajungand la service nu mai intra in viteze sau se bloca intr-o anumita viteza.

stie cineva unde gasesc o cutie la mana a doua?

Buna,

ce motor ai la Lupo? Este un motor de Lupo cu tot cu cutie la un parc de dezmembrari din Ploiesti, dar este motor de 1.0, benzina. Succes!

Link to post
Share on other sites

ca sfat general:cind cumparati buburuze 3L,nu va fie mult si schimbati filtrul si uleiul in cutie.Cu ocazia asta,dupa ce cumperi masina,bani sunt dati,nu ai ce mai face,macar,vezi si stadiul intern al cutiei.

Schimbul de ulei/verficare a cutiei costa oricum mai putin decit eventualele probleme ce apar din "senin" in conditiile in care tot ce faceti voi,e sa invirti cheia in contact,mutati pe D si gata.

O asemenea masina,implica si putin studiu al cutiei,mai ales cum marea majoritate dintre voi,probabil,a condus manual inainte.

Ce vreau sa spun e ca problemele ce vor sa apara la cutiile voastre pot fi inlaturate cu un drum scurt la un "nene" priceput(demonstrat nu din auzite) sau un service ok.

Succese multiple!

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

cutia de lupo nu este automata .este o cutie mecanica normala dar ca are comanda hidraulica.nu aveti ce filtru sa schimbati

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Va salut am si eu un lupo 1.2 tdi 3l si am o problema grava !! zilnic dar subliniez zilnic dupa ce reusesc sa il pornesc ..ptr ca porneste destul de greu (dar asta e alta problema ) nu vrea sa se acclereze . Dupa cateva porniri opriri isi revine ...merg 3-4 km iar imi face fita ...si tot asa ..Ce sa fie ca am innenunit!? Am fost cu ea la service si au ridicat din umeri dupa 2 zile in care au incercat sa ii puna un diagnostic! Ar fi spus ei ca ar fi ceva din cutia de viteze dar eu nu sunt convins! Deci ce ziceti ..ceva sfaturi???

ai incercat sa mergi pe modul tiptronic sa vezi daca se schimba ceva?......am citit ca unii au gasit ca asa mai facea la ei pt. ca nu schimbasera f. de motorina ori au gasit fire mancate de soricei la debitmetru

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Salut.Am si eu un VW Lupo 1.4 FSI si ... am patit acelasi lucru sau ceva si mai si.Mie imi ramanea in viteze sau nu mai pleca de pe loc.Am gasit pe cineva care se pricepea cat de cat pentru ca la service auto nu a vrut nimeni sa se bage pentru ca nu stiau ce se intampla.Am completat cu ulei intr-un recipient acolo langa motor si nu imi mai face asa.Adica face doar in momentul in care pornesti motorul si dai imediat pe D sau R si dureaza 2-3 secunde pana intra in viteze.Problema la mine este alta.Pierd uleiul de acolo din recipient si in momentul in care se schimba viteza face un zgomot destul de mare.Poate cineva sa ma ajute?

Link to post
Share on other sites

Cand Schimba vitezele (pe loc) se aude destul se tare, mai ales cand bagi in R, asta nu e o problema....

Ai completat cu lichid hidraulic si a scazut nivelul?

Ai pierdut de la supapa de la dopul verde sau pe la furtune/rezervor?

(La mine daca pui mai mult de 30-40% din volumul rezervorului il da afara pe la dopul verde)

Link to post
Share on other sites

Da.Cand se raceste motorul da uleiul afara pe la dopul verde.Acum iau un ulei si cand ramane sub nivel ii completez(nivelul il iau dupa cadranul de pe recipient).Deci nu este o problema faptul ca se aude in momentul in care se schimba vitezele ?

Link to post
Share on other sites

Cand e pe loc, se aude, asa cum am zis, mai ales in marsarier...in mers nu se aude cand schimba...

Nici la mine nu ramane lichidul la semnul de pe rezervor, este undeva mai jos;

Daca completez pana la semn "il da afara" in cateva zile pe la supapa din dop si nivelul ramane cat era inainte.

Link to post
Share on other sites

Cine ma ajuta si pe mine cu niste ajustari pentru masina mea? VW Lupo 1.4 FSI..... Trebuie sa ii fac revizia si ma gandesc daca tot bag niste bani ... sa ii bag cu cap nu aiurea.Ce se poate schimba inasa fel incat sa ii inbunatatesc performantele?(filtre,ulei,alte piese necesare ....)si inca ceva.Asi dori sa ii schimb si toba ca se aude un pic ciudat la accelerare.Fostul proprietar a fost cu masina la porsche romania si i-a spus sa schimbe toba de mijloc.Nu stiu daca a schimbat-o.Pot sa imbunatatesc performantele cumparand o toba mai buna sau .....Multumesc pentru sfaturi.

Link to post
Share on other sites

Daca masina are peste 100.000 km recomand ulei Castrol Magnatec 10w40 - e special pt masini cu multi km

Filtrele ar fi bine sa le cumperi MAN iar cel de polen sa fie cu carbon activ.

Daca se aude un pic de zgomot pe evacuare cel mai bine e sa o ridici pe elevator si sa vezi de unde. O alta problema care poate aparea e desprinderea burdufului pe evacuare. Se schimba e f ieftin ca pret (60 lei), numai ca la inlocuire se fol sudura. Daca e asta problema. Daca o fi toba de mijloc, atunci replace. De recomandat aceeasi, pt ca nu vad cum ar putea imbunatati o alta toba de mijloc performantele...

Link to post
Share on other sites

Ce filtre imi trebuie?Pot sa le iau online si sa ii le duc mecanicului sa le inlocuiasca?Poti sa imi spui mai exact ce tipuri de filtre imi trebuie ca sa stiu ce sa caut?Si cati L de ulei imi trebuie?Pentru revizie de ce mai am nevoie?..... masinutza are 115000 KM.la 108000 Au fost schimbate placutele de frana,uleiul filtrele.(fostul proprietar)

Edited by Underworld
Link to post
Share on other sites

Nu stiu exact filtrele pentru ca nu am pastrat codurile. Dar orice magazin de piese ti le aduce dupa codul de caroserie si motor si apoi mergi la mecanic cu ele. Ulei itzi trebuie un bidon de 4 L. Intra vreo aprox 3.4l...parca...oricum peste 3.

La revizie e bine sa schimbi si filtru de benzina. La fe l se comanda si e situat in spate sub portbagaj in dreapta.

Link to post
Share on other sites

Deci ma duc si comand filtru de ulei, de banzina, de polen si de aer? Sunt doar 4 da?

Link to post
Share on other sites

de cind ai cumparat masina,ai facut schimb ulei si filtru la cutie?

daca nu,iti recomand.

rau nu poate sa faca,ba din contra.

Link to post
Share on other sites

Am cumparato ;a 3 zile dupa ce a fost facuta revizia, schimbate filtrele, uleiul, placutele de frana si ... nu mai stiu ce a mai schimbat fostul proprietar.si inca o intrebare.Revizia la masina o fac la 7500 KM? Sau la cat?

Link to post
Share on other sites

.Revizia la masina o fac la 7500 KM? Sau la cat?

reviziile le faci la maxim 15.000 km sau schimbi uleiul doar la 1 an in caz ca nu faci km.

Link to post
Share on other sites

Ce distantiere am nevoie pentru masina mea?Sau cum se cumpara distantierele? in functie de jante?

Link to post
Share on other sites

Se pare ca s-a cam depasit tema topicului 'Probleme cutie automata, Lupo 1.4 FSI', nu-i asa?

Link to post
Share on other sites

Pentru mine a fost suficient.Am aflat ce imi doream.Multumesc pentru ajutor.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...