Jump to content

Probleme cutie lupo 3L


Razva

Recommended Posts

  • Replies 523
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Underworld

    77

  • tttrix

    55

  • jondo1ro

    29

  • wolfvw

    29

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Salutare tuturor!   Am avut si eu ceva probleme dupa 6 ani de la cumpararea unui 3 L.. Ca tot omul care are probleme , m-am apucat ba sa reglez cablul ( dupa 50.000 km) ori sa completez cu l

Un search pe forum și găseai exact rezolvarea. Am avut și eu exact aceeași problema și după ce am găsit topicul am comandat piesa după cod și a funcționat perfect.

Salutare lupo_bv! Am un Audi A2 care a avut multe din erorile din cele postate in documentatie( Multumim sunt informatii valoroase). Ma poti ajuta cu un numar de telefon al unui mecanic/service/cunost

Posted Images

E omeneste sa gresesti zic eu!

Oricum cel mai importat e sa ii faci o diagnoza cat de repede posibil si sa speri ca nu e de la angrenajul pompa/bloc de valve pt ca altfel reptaratia va fi ff costisitoare si dificila!

Edited by Baracuda
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

posibil sa fie stricata sfera.nu se aude ca porneste pompa mai des?cutia de viteze este mecanica numai comanda este hidraulica.nu e greu de reparat dar la tine nu este cazul.trebuie setat calculatorul si nu o sa mai ai treaba

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
posibil sa fie stricata sfera.nu se aude ca porneste pompa mai des?cutia de viteze este mecanica numai comanda este hidraulica.nu e greu de reparat dar la tine nu este cazul.trebuie setat calculatorul si nu o sa mai ai treaba

sincer... nu am ascultat pompa... mi se pare totusi ca ramane mai mult pornita... si la setarea calculatorului cine se baga? ...reprezentanta volkswagen?

uleiul din cutia de viteze automata a modelului 3L e lifetime sau nu?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
sincer... nu am ascultat pompa... mi se pare totusi ca ramane mai mult pornita... si la setarea calculatorului cine se baga? ...reprezentanta volkswagen?

uleiul din cutia de viteze automata a modelului 3L e lifetime sau nu?

Uleiul de la cutia de viteze "de obicei nu se schimba" - citat Porsche Romania, - la insistentele mele de a vea un raspuns ferm, au spus ca nu se schimba.

Eu totusi l-am schimbat.... pornind de la rationamentul ca e o cutie manuala actionata hidraulic + ceeace precizeaza Catrol cu privire la Lupo 3L am considerat ca e ok sa il schimb, in ciuda sfaturilor "avizate" de mai sus.

Am folosit TAF-X - intra exact 2.5l si impresia mea e ca schimba mai bine si smuceste mai putin la schimbarea vitezelor.

Link to post
Share on other sites
Am uitat sa inserez linkul de la Castrol: Castrol spec for 3L

You are the man!

merci dude... si deci... un pret aproximativ?!?!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Cam 30ron/ bidon 500ml * 5 = ~ 150RON

+ schimbul 15RON (care se efectueaza f usor... ca la orice cutie manuala.)

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Problem solved...

Reprezentanta VW Cluj (Audi defapt) dupa ce o examineaza imi spune ca de vina e actuatorul cutiei (selector) care pierde presiune...

Pret: aprox: 4800 lei

... si mi-au mai spus ca uleiul din selectorul respectiv era sub limita asa ca l-au completat cu 150g.

Actuatorul nu l-am schimbat, desi asta a fost primu gand la aflarea vestii, deoarece problema a disparut complet.

Inteleg ca nu e rezolvata perfect si definitiv dar deocamdata ramane asa.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Buna emenzzi

de unde ai luat masina ?

eu sunt din cluj si am un lupo 3 L lam luat recent de vreo 3 luni

Asa ca si probleme pina acuma mi s-a stricat galeria de turbo de vreo citeva zile

am reparat-o (piesa originala de la vw durata de la comanda pina la primire 7 zile cost cu tot cu manopera 500 roni )

sper sa nu se mai strice ceva la ea anul asta

Poate ne vedem la o cafea vreodata daca vii la cluj .

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Chiar as vrea sa stau la o poveste cu un alt posesor de buburuza...

Sunt student in Cluj... deci revin pe la 1 oct. si o sa dau un "buzz" pentru cafeaua aia!

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Salutare ! Am si eu o problema si nu stiu de unde e ...sau ce e....Uneori se opreste la stop..curent are in tot acest timp...se opreste foarte lin exact cum as lua contactul...porneste imediat dupa aceea...HEEEEEELP !!! ;)

Link to post
Share on other sites

poate aimodul ECO activat ala la semafor daca ti mai mult de 4-5 sec piciorul pe frana se opreste motorul

Link to post
Share on other sites

Sal all!

Am si eu o problema cu relantiul. Pornesc masina.....totul ok.....plec dupa loc.....totul ok ....si prima oara cand ma opresc la un stop sau in alt loc acesta incepe sa fluctueze de la 800 cat e normal undeva la 600 . Din cauza acestor fluctuente de multe ori cand trebuie sa schimb viteza adica cand bag in treapta inferioara mi se opreste motorul!

Nu stiu ce poate fi!

Ma poate ajuta cineva.....???

Scuze de post .....dar nu am putut face un topic pe aceasta tema pentru ca nu am acces.....?????

O zi buna in continuare si multam anticipat!!!

Link to post
Share on other sites

si eu patesc la fel si asta cand merg q ea subturata incearca sa mergi mai turata sa nu schimb sub 2000 de ture schimba numai pe la 3000 si o sa vezi..... la 800-900 tremura putin nu?

Link to post
Share on other sites

Faza e ca imi tremura si la relanti .....cateodata!!! Nu foarte mult......dar deranjant!

Link to post
Share on other sites

curatai admisia iti i-a cam 15-20 de min e f f f simplu.

Edited by andreea22
Link to post
Share on other sites

Salut.... Are careva o cutie de viteze defecta de vanzare de Lupo 1.7 SDI?!

Pret!?

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Salut stimabililor !

Am un Lupo 1.4 FSI - automatic 2001

Sa va povestesc si eu .. ce mi se intampla de ceva timp cu Lupo meu ...

Intr-o zi .. merg la serviciu cu masina .. parchez .. si urc in birou ...

La sfarsitul programului .. pornesc buburuza ... pun maneta schimbatorului in pozitia drive ca sa plec spre casa... si masina .. incepe sa tremure usor ... in bord la cutie .. imi arata ca sunt in pozitia drive ... dar viteza 1 clipea .. semn cred .. ca nu e in viteza.

Am pus schimbatorul pe neutru .. am ambalat putin .. si il pun iar in drive... masina iar incepe sa tremure .. usor .. ca si cum vroia .. sa intre in viteza .. dar nu reusea...

Am oprit .. masina .. am tras capota .. m-am uitat un pic .. "ca boul la poarta noua" .. totusi .. ma uitam dupa .. eventuale pete de ulei .. ma gandeam si eu ..inchid .. capota ... pornesc din nou ... aceasi .. treaba..

Am oprit masina inca o data .. am mai asteptat putin .. am pornit din nou .. si de data asta .. bingo .. intra in viteze .. si plec spre casa..

Asta s-a intamplat acum o saptamana .. si de atunci .. de inca vreo 3 - 4 ori ...

Care ar putea fi cauza?

Link to post
Share on other sites

poate pompa care baga presiune atunci cand deschizi usa nu abagat suficienta presiune sau nu e destul ulei

eu asa am patit intr-o dimineata cind am dat repede din R in D si am accelerat si nimic, asta timp de 2 secunde

masina citi Km are?

Link to post
Share on other sites
masina citi Km are?

161.000

apropos de pompa respectiva... cand deschideam usa .. se auzea un zgomot .. timp de vreo 30 de secunde .. probabil .. cat timp baga .. presiune .. din ce spui tu..

acum zgomotul respectiv .. are o intensitate .. f mica.. nu mai e asha .. ca inainte ..

asta am observat .. ca ai adus tu discutia .. despre pompa

Link to post
Share on other sites

salut.si mie mi se mai intampla cand cuplez repede din N in R sa nu cupleze instant si sa clipeasca de 2-3 ori treapta.posibil la tine sa fie pompa de la cutia de viteze,sau poate bateria nu ii da destula putere pentru o incarcare maxima.din cate am inteles exista un kit (~1000ron) la porsche romania de conversie in cutie manuala,asta in cazul in care nu rezolvi problema.oricum cutia este una manuala cu cutie automata,asta in caz ca nu stiai.sper sa rezolvi rapid problema

OFF topic:incerc sa gasesc filtrul de benzina la FSI si nu am dat de el.stii cumva pe unde este?

Link to post
Share on other sites

Mi se intampla si mie can o porneam .. prima data .. si cuplam R .. sa clipeasca de vreo cateva ori .. pana sa cupleze .. dar acum a aparut problema de care am povestit...

de vreo 2 zile vad ca nu s-a mai intamplat ... o tin sub observatie . .

Am masina de putin timp (septembrie 2008) si inca nu am ajuns la mester ... pt schimb de consumabile... nu stiu .. pe unde are filtrele..

Link to post
Share on other sites

e posibil sa fie si din cauza vremii.eu am masina de 2 ani de zile si de fiecare data cand e frig face asa.probabil e din cauza temperaturii.eu am pe cineva care mi-a zis ca intretinuta corespunzator nu ai probleme cu cutia.am un amic cu un 3l cu 380.000km si merge perfect cutia,deci nu te speria.cumva FSI tau e gri?vezi ca sunt doar vreo 4-5 in romania.cand am fost cu ea in 2007 la RAR era a 3a inmatriculata.daca vrei ne auzim pe mess.cosmin_meme este ID meu.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

salut, mi-a murit cutia la un lupo 3l, am bagat alt ulei decat cel necesar si am inteles de la service ca unul din axurile din cutie si-a facut joc si a gaurit-o. a inceput totul cu un huruit in cutie dupa care ajungand la service nu mai intra in viteze sau se bloca intr-o anumita viteza.

stie cineva unde gasesc o cutie la mana a doua?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...