Jump to content

Probleme cutie lupo 3L


Razva
 Share

Postare recomandată

Tocmai ce scrisese mai sus wolfvw... "( SE PUNE ULEI cod G004...FOST G002)"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca am pus altfel de ulei ... cum il dau afara?ca sa ii pun Castrol CHF G002?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un furtun....scoti numai ce e in rezervor....

Nu te apuca` sa desfaci furtunele de la pompa sau altceva... pentru ca e posibil sa nu mai faca presiune cum trebuie dupa "operatiunea" asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa ma gandesc ce se poate intampla daca ai sa pornesti motorul ori doar ai sa pun cateva secunde contactul, ori numai sa deschizi usa la sofer( un alt tip de ulei decat ce trebuia sa fie acolo ...este mult mai vascos si poate face un "soc" hidraulic,iar asta poate sa iti faca multe pagube) :santa:

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma....se pare ca a pus VW TL 52146 care de fapt e: VW part nr. G 002000 :santa:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa il dai tu afara daca ai pus prea mult.

Iti iese singur pe gaurica mica de aerisire a respectivului capac de la rezervorul de lichid( capacul pe care l-ai scos sa completezi cu lichid).Eu as zice sa nu te bagi peste reglajele deja facute pe c.v. si schimbatorul de la viteze, daca nu sti sa rezolvi treaba pana la capat.

Poti sa dai toate reglajele peste cap si Dumnezeu stie cand le vei readuce iar la starea corecta de functionare!

E de inteles ca vrei sa rezolvi singur, singurel problema pe care o ai dar ,ce faci cu manutza ta( si nu sti sa termini in asa fel incat sa ai rezultatul dorit) te poate costa timp pierdut si alti bani in plus pe langa tot ce trebuie sa se faca ca sa scapi de belea! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreaptate dar in Braila am fost la majoritatea service-urilor si nu s-au uitat la masina.Ce asi putea sa ii fac?Sa o trac tez pana la TG Mures.?Spunea cineva pe forum ce este un mecanic bun acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tractata nu merge, nu e sanatos pentru cutie, singura varianta e sa o aduci pe trailer, da pentru asta trebuie sa vorbim cu mecanicul sa vedem ce zice. Oricum asta numa in ianuarie, ca ieri a fost ultima zi in care au muncit serviceurile astea mici.O sa fac rost de numarul lui si o sa iti dau sa vorbesti cu el si vezi ce spune. :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate...DRIVER007XXX.

Tractata cu o viteza mai mare de 50 km/h.....iti distrugi rulmentii din c.v.si doar asta iti mai trebuie...sa rezolvi intratul in viteze si sa ai huruit in c.v.

P.S.

Mare atentie ...pt. toti deci...nu mergem in liniste( in situatia in care suntem tractati este vorba) cu viteza mai mare de 50km/h ci doar mergem mai repede( cu alte costuri suplimentare si alte surprize pe care le descoperim ...dupa).

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am agsit un " mecanic" care sper sa o repare.S-a uitat in seara asta la ea si a ramas sa ii dea cutia jos si sa ma sune sa imi spuna daca intradevar sa spart placa de la ambreiaj.Si daca este intreaga cutia sau nu.Inca o intrebare.Cat costa sa dea cutia jos pt verificare si sa o puna inapoi?Aveti idee?Mie mi-a spus ca imi ia 250 ron daca se da direct si 350 ron daca trebuie sa dea puntea jos.Asa se ia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cat de frig e afara si cate fire si mufe sunt de scos pe acolo...

..la cata ghiata topita iti intra in ochii cand demontezi...il apreciez pe omul pe care l-ai gasit sa te ajute!Nu cred ca e nevoie de demontat puntea de fata ...sigur ar merge si fara sa umble la punte!

Sa ii dea Dumnezeu sanatate!

Poate ai timp sa vezi ce gaseste acolo...daca stai pe langa el.daca are sa iti puna pana la urma si cutia la loc...sa aveti grija ca sunt mufe care chiar daca seamana izbitor de bine intre ele au si ceva care le diferentiaza! exista un punct colorat , de vopsea pe mufa si langa locul in care ea se cupleaza ...se zice ca cuplarea lor gresita poate sa strice definitiv anumite piese .cred ca vei avea nevoie si de niste lichid pt. mecanismul schimbatorului de viteze si anume de G004( este acelasi lichid folosit tot la VW, pt. servodirectie si are culoare verde)...cateva sute de grame si e suficient. nu incercati sa recuperati lichidul si sa il reintroduceti in instalatie!sunt supape de presiune care daca se blocheaza ori prind mizerie nu mai functioneaza!deci: putina atentie si nu exista surprize!

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat cam 320ron sa schimb placa+rulment +disc....si a fost nevoie sa dea puntea jos. Deci...e ok 350.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Fratilor revin cu noutati dupa cateva saptamani.Am ajuns cu masina la Galati la un al service ca ultimul din Braila mi-a spus sa imi iau masina de la ei ca nu stiu ce are masina. :).Am dus masina ieri seara la Galati si astazi ma suna de la service ca au rezolvat problema.Cica nu aveam ulei in cutie.Imi vine greu sa cred ca nu aveam ulei in cutie odata ce am fost la o reprezentanta "Hond" cred, din Braila si eu m-am uitat cu ochii mei cand i-au desfacut surubul acela pt ulei de la cutie si avea ulei in cutie. :D.Dupa ce iau masina va anunt exact daca era de acolo sau au mai umblat si in alta parte.O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema.S-a schimbat uleiul la cutie si acum merge.Daca o bag in viteza nu mai pleaca de pe loc asa cum facea inainte.Trebuie sa o accelerez eu ca sa plece.In schimb mi se opreste motorul in mers acum.Poate sa fie de la bujii?Arata urat...Si in momentul in care schimba vitezele se aude un sunet ciudat .... foarte puternic.Ceva gen o curea....un "scartait".Ma ajutati si pe mine cu cateva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, imi cer scuze ca m-am bagat si eu ca musca in lapte dar nu reusesc sa scriu in alta parte.Am si eu o problema la masina si poate stie cineva de pe aici ce sa fac.Am un lupo 1.2 tdi 3l 61cp cu o cutie tiptronic.Atunci cand au fost frigurile alea crunte am pornit masina cu cabluri de curent pt ca aveam bateria slaba!Dupa ce am pornit-o am dat-o pe E sa plec si masina nu se accelera!Am dat-o pe R aceeasi poveste!Doar pe N se accelera!Deci va dati seama ca n-am putut sa plec de pe loc nici cupland-o pe manual!Dupa cateva minute de incercat am oprit-o!Am pornit-o din nou si surpriza: masina a plecat de pe loc!!!

A doua zi aceeasi problema:am pornit-o cu cabluri,am plecat de pe loc iar dupa vreo 200m nu s-a mai accelerat si am tras pe dreapta(din inertie)si acolo am ramas!!Nu a mai vrut sa plece si pace!Am dus-o intr-un service autorizat si de acolo mi-au zis ca problema ar fi la blocul hidraulic care nu mai da comanda unei parghii care actioneaza cutia!Partea nasoala este ca acest bloc hidraulic costa 8oooron nou si nu l-am gasit pe nicaieri la SH sau dezmembrari!Eu sunt din Constanta si pe aici nu am gasit nimic!Daca stie cineva ceva in legatura cu subiectul asta sau a patit ceva similar astept un raspuns!!Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o baterie buna pe ea.; Scaneaz-o si vezi ce erori ai (verifica ) ; Incearca sa o pornesti, urmareste vitezele din bord, vezi daca schimba, daca si cand "clipeste" indicatia vitezelor in bord....; Completeaza daca este nevoie cu lichid hidraulic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'ady c-ta'

Iti descriu mai jos cum se verifica mecanismul selectorului vitezelor la c.v.

Checking function of ignition key removal lock - selector mechanism with Stop position forward

Selector mechanism allocation ?

Start

V <<<<<<<<<< <

V ^

V ^

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am pus si lichid hidraulic si masina a mers 10 m dupa care aceeasi problema!Un baiat de la service,dupa ce a pus-o pe tester, a sters toate erorile(s-o fi gandit ca daca le sterge masina o sa mearga :biggrin: )dar imi aduc aminte ca una din erori era dela comp de la cutie.Am resetat si calc de la cutie si tot degeaba!Si asa am ajuns in alta parte unde,dupa ce a verificat toata partea electrica cu tester-ul, au ajuns la concluzia ca problema este la acest bloc hidraulic!As merge cu ea la reprezentanta dar am vb cu un prieten care lucreaza acolo si nu mi-a dat mari sperante adica i-am explicat problema mea la care el mi-a zis ca daca ei descopera problema nu stau sa o repare ci o inlocuiesc direct!Si iti dai seama cam cat ma ajunge!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva asemanator am patit eu in decembrie si masina mea este tot in service.Am schimbat chit de ambreiaj si tot asa face.Cica nu poate sa ii faca setarile la cablul acela de la ambreiaj.Daca dai pe "D" in bord iti apare in bord ca intra in viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Underworld, cred ca ar trebui sa-ti fac rost de numarul mecanicului de aici din Mures, care a mai reparat cateva cutii de 3L ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si plec din Galati si o duc la Mures? :icon_thumright: Mai degraba o vand la piese de schimb ....Cum este posibil sa nu poata sa faca setarile pentru cablul ala de ambreiaj?Am ajuns sa schimb tot kit-ul de ambreiaj, bobine,circuite electrice,mufe la contact ca pierde curent si sa sfarsit nu poate sa imi faca setarile. deci ..... e tragic.Cutia este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vorbesti cu omu, poate iti da ceva indicatii, sau in cel mai rau caz, ii platesti drumu si poate vine el pana la tn :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK.Da-mi numarul lui si o sa iau legatura cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!