Jump to content

Probleme cutie lupo 3L


Razva
 Share

Postare recomandată

E omeneste sa gresesti zic eu!

Oricum cel mai importat e sa ii faci o diagnoza cat de repede posibil si sa speri ca nu e de la angrenajul pompa/bloc de valve pt ca altfel reptaratia va fi ff costisitoare si dificila!

Modificat de Baracuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

posibil sa fie stricata sfera.nu se aude ca porneste pompa mai des?cutia de viteze este mecanica numai comanda este hidraulica.nu e greu de reparat dar la tine nu este cazul.trebuie setat calculatorul si nu o sa mai ai treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
posibil sa fie stricata sfera.nu se aude ca porneste pompa mai des?cutia de viteze este mecanica numai comanda este hidraulica.nu e greu de reparat dar la tine nu este cazul.trebuie setat calculatorul si nu o sa mai ai treaba

sincer... nu am ascultat pompa... mi se pare totusi ca ramane mai mult pornita... si la setarea calculatorului cine se baga? ...reprezentanta volkswagen?

uleiul din cutia de viteze automata a modelului 3L e lifetime sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
sincer... nu am ascultat pompa... mi se pare totusi ca ramane mai mult pornita... si la setarea calculatorului cine se baga? ...reprezentanta volkswagen?

uleiul din cutia de viteze automata a modelului 3L e lifetime sau nu?

Uleiul de la cutia de viteze "de obicei nu se schimba" - citat Porsche Romania, - la insistentele mele de a vea un raspuns ferm, au spus ca nu se schimba.

Eu totusi l-am schimbat.... pornind de la rationamentul ca e o cutie manuala actionata hidraulic + ceeace precizeaza Catrol cu privire la Lupo 3L am considerat ca e ok sa il schimb, in ciuda sfaturilor "avizate" de mai sus.

Am folosit TAF-X - intra exact 2.5l si impresia mea e ca schimba mai bine si smuceste mai putin la schimbarea vitezelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa inserez linkul de la Castrol: Castrol spec for 3L

You are the man!

merci dude... si deci... un pret aproximativ?!?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cam 30ron/ bidon 500ml * 5 = ~ 150RON

+ schimbul 15RON (care se efectueaza f usor... ca la orice cutie manuala.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Problem solved...

Reprezentanta VW Cluj (Audi defapt) dupa ce o examineaza imi spune ca de vina e actuatorul cutiei (selector) care pierde presiune...

Pret: aprox: 4800 lei

... si mi-au mai spus ca uleiul din selectorul respectiv era sub limita asa ca l-au completat cu 150g.

Actuatorul nu l-am schimbat, desi asta a fost primu gand la aflarea vestii, deoarece problema a disparut complet.

Inteleg ca nu e rezolvata perfect si definitiv dar deocamdata ramane asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna emenzzi

de unde ai luat masina ?

eu sunt din cluj si am un lupo 3 L lam luat recent de vreo 3 luni

Asa ca si probleme pina acuma mi s-a stricat galeria de turbo de vreo citeva zile

am reparat-o (piesa originala de la vw durata de la comanda pina la primire 7 zile cost cu tot cu manopera 500 roni )

sper sa nu se mai strice ceva la ea anul asta

Poate ne vedem la o cafea vreodata daca vii la cluj .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Chiar as vrea sa stau la o poveste cu un alt posesor de buburuza...

Sunt student in Cluj... deci revin pe la 1 oct. si o sa dau un "buzz" pentru cafeaua aia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare ! Am si eu o problema si nu stiu de unde e ...sau ce e....Uneori se opreste la stop..curent are in tot acest timp...se opreste foarte lin exact cum as lua contactul...porneste imediat dupa aceea...HEEEEEELP !!! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate aimodul ECO activat ala la semafor daca ti mai mult de 4-5 sec piciorul pe frana se opreste motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all!

Am si eu o problema cu relantiul. Pornesc masina.....totul ok.....plec dupa loc.....totul ok ....si prima oara cand ma opresc la un stop sau in alt loc acesta incepe sa fluctueze de la 800 cat e normal undeva la 600 . Din cauza acestor fluctuente de multe ori cand trebuie sa schimb viteza adica cand bag in treapta inferioara mi se opreste motorul!

Nu stiu ce poate fi!

Ma poate ajuta cineva.....???

Scuze de post .....dar nu am putut face un topic pe aceasta tema pentru ca nu am acces.....?????

O zi buna in continuare si multam anticipat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu patesc la fel si asta cand merg q ea subturata incearca sa mergi mai turata sa nu schimb sub 2000 de ture schimba numai pe la 3000 si o sa vezi..... la 800-900 tremura putin nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza e ca imi tremura si la relanti .....cateodata!!! Nu foarte mult......dar deranjant!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curatai admisia iti i-a cam 15-20 de min e f f f simplu.

Modificat de andreea22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.... Are careva o cutie de viteze defecta de vanzare de Lupo 1.7 SDI?!

Pret!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut stimabililor !

Am un Lupo 1.4 FSI - automatic 2001

Sa va povestesc si eu .. ce mi se intampla de ceva timp cu Lupo meu ...

Intr-o zi .. merg la serviciu cu masina .. parchez .. si urc in birou ...

La sfarsitul programului .. pornesc buburuza ... pun maneta schimbatorului in pozitia drive ca sa plec spre casa... si masina .. incepe sa tremure usor ... in bord la cutie .. imi arata ca sunt in pozitia drive ... dar viteza 1 clipea .. semn cred .. ca nu e in viteza.

Am pus schimbatorul pe neutru .. am ambalat putin .. si il pun iar in drive... masina iar incepe sa tremure .. usor .. ca si cum vroia .. sa intre in viteza .. dar nu reusea...

Am oprit .. masina .. am tras capota .. m-am uitat un pic .. "ca boul la poarta noua" .. totusi .. ma uitam dupa .. eventuale pete de ulei .. ma gandeam si eu ..inchid .. capota ... pornesc din nou ... aceasi .. treaba..

Am oprit masina inca o data .. am mai asteptat putin .. am pornit din nou .. si de data asta .. bingo .. intra in viteze .. si plec spre casa..

Asta s-a intamplat acum o saptamana .. si de atunci .. de inca vreo 3 - 4 ori ...

Care ar putea fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate pompa care baga presiune atunci cand deschizi usa nu abagat suficienta presiune sau nu e destul ulei

eu asa am patit intr-o dimineata cind am dat repede din R in D si am accelerat si nimic, asta timp de 2 secunde

masina citi Km are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina citi Km are?

161.000

apropos de pompa respectiva... cand deschideam usa .. se auzea un zgomot .. timp de vreo 30 de secunde .. probabil .. cat timp baga .. presiune .. din ce spui tu..

acum zgomotul respectiv .. are o intensitate .. f mica.. nu mai e asha .. ca inainte ..

asta am observat .. ca ai adus tu discutia .. despre pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.si mie mi se mai intampla cand cuplez repede din N in R sa nu cupleze instant si sa clipeasca de 2-3 ori treapta.posibil la tine sa fie pompa de la cutia de viteze,sau poate bateria nu ii da destula putere pentru o incarcare maxima.din cate am inteles exista un kit (~1000ron) la porsche romania de conversie in cutie manuala,asta in cazul in care nu rezolvi problema.oricum cutia este una manuala cu cutie automata,asta in caz ca nu stiai.sper sa rezolvi rapid problema

OFF topic:incerc sa gasesc filtrul de benzina la FSI si nu am dat de el.stii cumva pe unde este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se intampla si mie can o porneam .. prima data .. si cuplam R .. sa clipeasca de vreo cateva ori .. pana sa cupleze .. dar acum a aparut problema de care am povestit...

de vreo 2 zile vad ca nu s-a mai intamplat ... o tin sub observatie . .

Am masina de putin timp (septembrie 2008) si inca nu am ajuns la mester ... pt schimb de consumabile... nu stiu .. pe unde are filtrele..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa fie si din cauza vremii.eu am masina de 2 ani de zile si de fiecare data cand e frig face asa.probabil e din cauza temperaturii.eu am pe cineva care mi-a zis ca intretinuta corespunzator nu ai probleme cu cutia.am un amic cu un 3l cu 380.000km si merge perfect cutia,deci nu te speria.cumva FSI tau e gri?vezi ca sunt doar vreo 4-5 in romania.cand am fost cu ea in 2007 la RAR era a 3a inmatriculata.daca vrei ne auzim pe mess.cosmin_meme este ID meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut, mi-a murit cutia la un lupo 3l, am bagat alt ulei decat cel necesar si am inteles de la service ca unul din axurile din cutie si-a facut joc si a gaurit-o. a inceput totul cu un huruit in cutie dupa care ajungand la service nu mai intra in viteze sau se bloca intr-o anumita viteza.

stie cineva unde gasesc o cutie la mana a doua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!