Jump to content

Ulei pt ALH.


Northman
 Share

Postare recomandată

pot sa folsesc la un golf 1.9tdi alh ulei mobil synt s 5w-40 ?

daca cineva mai foloseste cer o parere .

Eu am schimbat de la Castrol Magnatec 5W40 (semisintetic) la Mobil 3000 5W40 (e full sintetic) si pot spune ca e o diferenta in bine. Castrol nu-mi consuma mai deloc (eu nu-mi dadeam seama pe joja - la interval de 15000), sa vedem cu Mobil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
cristianionut

eu am scotocit unde ai indicat tu stefan si am gasit si niste preturi umane, de unde am cumparat ceva oil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut Ulei mobil 1 si mi se parea mult prea zgomotos de curand am schimbat pe Castrol Magnatec 5w-40 B4 la masina din semnatura si parca nu mai e acelasi motor. E mult mai silentios, zici ca e benzinar. Tacaniturile nu se mai aud asa tare. Sunt curios daca mananca ulei :vaidecapulmeu:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TheBoogieMan

Poti sa ne spui si sortimentul de mobil 1 pe care l-ai avut anterior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua,

Mi se apropie si mie revizia, cu pasi mici si rapizi. Masina a ajuns la 150000, momentan am Castrol Magnatec 5W40, si citind forumul am aflat ca nu este sintetic, ci amestecat cu ulei mineral. Acum as dori sa trec pe un ulei sintetic. Am restrans lista la Valvoline Syn Power 5w40 sau Mobil synt S 5w-40. Mentionez ca a consumat un pic de ulei dar nu ingrijorator. Daca ma puteti ajuta cu pareri pro sau contra, sau experiente, as fi recunoscator.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te ajuta cu ceva, eu am incercat Aral, Castrol, Valvoline si m-am oprit la Mobil 1 0W40 de care-s f. multumit.

Il schimb la 10.000 km, nu consuma deloc intre schimburi si mi se pare mai silentios decat altele.

Masina e din 2002 si are 90.000 km reali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca ma ajuta, orice parere ma ajuta.Si cred ca ma decid si eu la Mobil, faza este ca oricum daca consuma un pic ramin la 5W40, nu cred ca este bine sa trec la un ulei mai "subtire", si oricum cred ca consumul de ulei la mine se datoreaza mai mult de la faptul ca uleiul mineral la temperaturi se arde si se evapoara, si castrol magnatec fiind un amestec de ulei sintetic si mineral, s-a mai "evaporat".

Legat de mobil am vazut pareri si de pro si de contra, dar majoritatea de erau pentru, pe cand pentru valvoline sunt mai putine pareri dar majoritatea pozitive, din aceasta cauza m-am oprit la astea doua.

Dar in legatura co valvoline de ce nu ti-a placut? era mai zgomotos motorul?, oricum iti multumesc pentru recomandare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

pai sunt cativa membri vechi din forum care folosesc valvoline la bidon de 5 litri de ceva vreme fara probleme la masini, de aceea vei gasi doar argumente pozitive.Apoi si pretul este altul la valvoline.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar in legatura co valvoline de ce nu ti-a placut? era mai zgomotos motorul?, oricum iti multumesc pentru recomandare.

Da, Valvoline mi s-a parut putin mai galagios, dar e posibil ca "zgomotul" sa fi fost prin creierasul meu :blah_:

Daca zici ca-ti consuma putin, atunci incearca 5w40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Eu am avut Ulei mobil 1 si mi se parea mult prea zgomotos de curand am schimbat pe Castrol Magnatec 5w-40 B4 la masina din semnatura si parca nu mai e acelasi motor. E mult mai silentios, zici ca e benzinar. Tacaniturile nu se mai aud asa tare. Sunt curios daca mananca ulei :blink:.

confirm cele spuse de Mt Teiu. si eu acum am in motor tot mobil 1 (nu stiu exact cum se numeste...oricum pentru diesel :() - pus la indicatiile unor "meseriasi de la un service...ca ar fi cel mai bun ulei de pe piata" si din pacate motorul este extrem de zgomotos. pana la acest schimb am pus numai aral. pana atunci era un sunet sa zicem normal pentru un diesel de peste 150.000km. dar acum...cu acest ulei...durere!! de-abia astept sa-l schimb...chiar zilele astea voi face schimbul...si sincer...nu neg ca castrol nu ar fi bun...dar eu voi trece din nou la aral! motorul se simtea bine cu el....nu-mi consuma decat maxim 500ml in 15.000km...deci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Numele meu este Marcel, si trebuie sa fac schimbul de ulei la masina mea. Skoda Octavia 2002, motor ALH 66kw, 1.9 TDI, 122.000 km, pe cartea de service QG1. M-am uitat la intervalele de schimb de ulei facute in reprezentatnta si trecute in cartea de service, si sunt efectuate la intervale de 15.000 km. Ultimele tipuri de ulei folosite, sunt Castrol TXT 5w40, iar ultimul Castrol GTX7 5w40 cu norma 50200/50500 si A3B4. Dupa ce am citit TOATE posturile din acest thread, si vizualizat cartea de service, am inteles in felul urmator:

1. Masina cu interval de service QG1 (cazul meu), trebuie facut schimbul de ulei la interval de 50.000 km sau 2 ani, care intervine prima

2. Tot la QG1, specificatia uleiului trebuie sa fie VW 506.00 - motor diesel cu exceptia motoarelor ATD; si VW 506.01 - motoare diesel ATD

3. Masina cu interval de service QG1, este echipata din service cu un senzor al calitatii uleiului, care scade numarul de kilometrii pana la service in functie de regimul de mers, si trebuie setata masina pentru activarea acestei optiuni

In urma unui telefon dat la reprezentanta unde sau efectuat toate verificarile masinii (nu dau nume sa nu existe probleme din partea moderatorilor), nu au vrut sa-mi spuna absolut nimic (eu fiind al doilea proprietar si masina o am de 1 an) despre tipurile de verificari facute asupra masinii si uleiuri folosite.

Am fost dupa aceea la reprezentanta skoda ploiesti, si am cerut niste lamuriri in legatura cu uleiurile, si mi-au spus asa:

Motorul meu este cu interval de service QG1, deci trebuie utilizat un ulei de tip 506.00 care este Long Life si interval de service 50.000km sau 2 ani, iar in lipsa acestui ulei se poate utiliza ulei cu specificatia 505.00 iar interval de schimb este fix de 15.000km, iar in cazul meu (dupa ce sa uitat pe cartea service) mia zis ca sau utilizat numai uleiuri 505.00 si de aceea fiecare schimb de ulei a fost maxim 15.000 km, iar uleiul recomandat de ei si producator este Castrol. Am plecat fericit de lamuriri, si am uitat sa il intreb de care Castrol, pentru ca sunt o multime de "modele". Ce recomandati ca "model" de Castrol?

Va multumesc, si sper ca nu v-am stresat prea tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Ma apropii si eu de revizie si vroiam sa va cer niste sfaturi in legatura cu vascozitatea uleiului .. pana acum am pus la 5w40 .. si ma batea gandul sa pun 10w40 .. Masina este un Golf IV 1.9 TDI, an 2003 si am 170 mii km. Voi ce pareri aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marcel89

Cred ca este vorba de Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40

@Sergiu.B.

Daca nu-ti consuma mult ulei, ramai la 5W40.

Acelasi sfat l-am primit si eu de la alti membrii ai forumului.

Modificat de bad69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai imi ia din revizie in revizie cam 750ml .. dar alte proprietati sau recomandari pentru a utiliza 10w40 nu ai primit ?

L.E. Am mai citit pe net si am vazut ca se recomanda 10w40 pentru masini cu mai multi km .. acum nu stiu ce sa zic ..

Modificat de Sergiu.B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

750 ml nu este un consum foarte mare, dar cred ca ar fi bine sa treci pe 10w40.

Alte recomandari speciale nu am primit decat sa folosesc ulei 5w40 pt motor non-PD si am ales Castrol Magnatec Diesel 5W-40.

Tu ai PD si ar trebui alt tip, eventual un Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40, daca nu vrei sa bagi ceva 10W40.

Si eu am aproape 170.000 km si o sa merg pe 5W40 pana o sa inceapa sa consume, deocamdata nu completez mai deloc.

Mai citeste si aici

Care e cel mai bun ulei pentru TDI PD ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e pd al meu .. e ALH chip-uit :vaidecapulmeu: si pana acum am bagat numai Castrol Edge Turbo Diesel 5w40, nu ma plang cu consumul acela minor .. ca nu ma deranjeaza sa pun 1L la schimb .. dar ziceam sa-l schimb pe 10w40 doar pt faptul ca am citit si auzit ca dupa ceva km la bord se recomanda folosirea acestui tip de ulei.

Modificat de Sergiu.B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu la ALH meu tot Castrol Magnatec Diesel 5W-40 am pus(am 140 000km facuti)...are rost oare sa il schimb cu ARAL sau Mobil 1?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@sergiu b

in primul rand cam cati km faci tu in medie lunar?! te intreb deoarece se apropie sezonul rece...si presupunand ca tu vrei sa treci totusi pe 10w40...nu prea e bine sa te prinda iarna cu un astfel de ulei (mai ales daca este tot o iarna ca cea trecuta...cu temperaturi atat de scazute)!

eu am depasit 200.000km la golful meu(tot alh)...si am trecut pe 10w40...tot la indicatiile unor colegi de forum...sau mecanici. de ce?! pentru ca...motorul se uzeaza in timp...jocurile devin mai pronuntate...si de aia apare si consumul mai mare. dar repet, daca nu faci asa multi km...si ajungi cu acest ulei in iarna...la geruri mari s-ar putea sa ai surpriza ca masina sa porneasca mai greu (uleiul fiind mai vascos)! parerea mea este ca sa mergi pe ce ai mers si pana acum..daca masina s-a simtit bine cu el...si in momentul cand te apropii de 200mii km sa te gandesti totusi si la un 10w40.

doar o precizare: asa este...normal schimbul ar trebui sa-l facem la 15.000km. dar...traim in romania :cool: si cu strazile astea ale noastre...cu mersul ca melcul prin aglomeratiile astea groaznice...cu atata praf...parerea multora este ca ar trebui sa scadem intervalul de schimb la 10-12mii km. nu mai vorbesc de calitatea uleiului...care se pare ca nu prea e aceeasi ca a celor din occident.

@bujulache

repet...daca consideri ca masina merge bine..ca nu consuma...ca nu e zgomotoasa..de ce ai vrea sa treci pe alt ulei?! eu am facut greseala asta odata...si dupa ce m-am chinuit un schimb cu un ulei...sa nu mai dau nume acum...am trecut iar la cel care-l foloseam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io am trecut de 180k cu edge in motor; si nu consuma mai de loc intre schimburi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am luat MOTUL SPECIFIC VW505.01 - 5W40, saptamana viitoare sper sa reusesc sa-l schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motul folosesc si eu pentru motocilcletele mele si sunt super multumit. Sa ne spui si noua cum merge motorul diesel cu el .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am luat MOTUL SPECIFIC VW505.01 - 5W40, saptamana viitoare sper sa reusesc sa-l schimb.

505.01 nu este pentru PD-uri? Tu vad ca ai ALH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi se potriveste Motul Specific pentru ca indepilneste ambele norme 505.00 si 505.01! Poti sa bagi linistit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa le ia naiba de specificatii, ca am citit atat de multe pareri si indicatii ca nu mai stiu ce sa bag... :)

Las`ca daca e mai bun nu stranuta ALH-ul, sa zica si el saru`mana boierule :lol:

L-am schimbat, am mers doar vreo suta de km cu el, dar nu am sesizat nicio diferenta intre Motul si Mobil1 0W40.

Sa vedem la iarna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!