Jump to content

Ulei pt ALH.


Northman
 Share

Postare recomandată

Mereu am urmarit ca uleiul sa fie in mijlocul zonei B.

Daca a scazut nivelul am completat intotdeauna cu grija sa nu depaseasca mijlocul zonei B.

Toti mecanicii spun "la jumate pe joja"

Am observat si eu ca dupa ce schimb uleiul, chiar daca pui putin mai mult el mai scade. Probabil mai intra si prin filtru chiar daca il umplu dinainte.

In legatura cu schimbul de ulei....... Are ceva daca trec de pe MAGNATEC pe EDGE si invers de la schimb la schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat si eu ca dupa ce schimb uleiul, chiar daca pui putin mai mult el mai scade.

In legatura cu schimbul de ulei....... Are ceva daca trec de pe MAGNATEC pe EDGE si invers de la schimb la schimb?

da, scade cam 2 linii din zona hasurata

nu are nimic daca le schimbi intre ele cat timp schimbul e complet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal am si eu un ALH cu 300K ce ulei imi recomandati...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai depinde. De care folosesti acum? Iti consuma? Mai da detalii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bagat numai aral in ALH-ul meu si la 193k merge ceas. Recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am Castrol 10-40 si imi maninca aproape 1 litru intre schimburi dar motorul merge ceas suna bine fum nu da nimic nici la pornire macar....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Eu ti-as recomanda un 10w 40 Valvoline Max life.Este un ulei dedicat masinilor cu multi kilometri la activ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mobil 1 5W40, nu a mancat deloc in 3000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mobil 1 0W40 schimb la 10.000 km fara niciun fel de completare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mobil 1 0W40 schimb la 10.000 km fara niciun fel de completare.

Salut,

Am Golf 4, tip ALH - 90 CP 2001, am cumparat-o pe la 74000 Km, am in jur de 80500 km, ar fi cazul sa purced la un replacement. m-am orientat catre :

Esso Ultron 5W-40 - 4L , ce parere aveti ? E o alegere buna?

PS:

Nu stiu ce tip de ulei a avut inainte ...

Acum ce se mai recomanda :

- filtru ulei - de care?

- ulei schimare : transmisie , ptr cutia de viteza ? e necesar?( imi mai scapa la schimbare din 2 in 3, uneori in marsarier , dar mai rar)

- ulei de servo ? de care e oki ?

- filtru de motorina ? ce tip ?

- trebuie schimbat si filtru de aer cu aceasta ocazie? daca da, de care?

- e deja timpul pentru schimbare distributie...ce set de distributie e recomandat ?

- trebuie separat pomapa apa ?

Un pret estimativ la aceasta mentenata? pana acum am investit in ulei 155 RON - voi depasi 1100 RON cu tot cu schiburile amintite?

Ce se mai recomanda?

Multumesc anticipat ptr sfaturi.

O seara faina,

Flavius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Salut,

Am Golf 4, tip ALH - 90 CP 2001, am cumparat-o pe la 74000 Km, am in jur de 80500 km, ar fi cazul sa purced la un replacement. m-am orientat catre :

Esso Ultron 5W-40 - 4L , ce parere aveti ? E o alegere buna?

PS:

Nu stiu ce tip de ulei a avut inainte ...

Acum ce se mai recomanda :

- filtru ulei - de care?

- ulei schimare : transmisie , ptr cutia de viteza ? e necesar?( imi mai scapa la schimbare din 2 in 3, uneori in marsarier , dar mai rar)

- ulei de servo ? de care e oki ?

- filtru de motorina ? ce tip ?

- trebuie schimbat si filtru de aer cu aceasta ocazie? daca da, de care?

- e deja timpul pentru schimbare distributie...ce set de distributie e recomandat ?

- trebuie separat pomapa apa ?

Un pret estimativ la aceasta mentenata? pana acum am investit in ulei 155 RON - voi depasi 1100 RON cu tot cu schiburile amintite?

Ce se mai recomanda?

Multumesc anticipat ptr sfaturi.

O seara faina,

Flavius

Flavius la masina ta ar trebu sa faci o revizie generala.Kilometri efectuati cu ea nu prea sunt reali dar chiar si asa masina e totusi din 2001.Astfel iti recomand:

-schimbat ulei la motor, cutie si servodirectie precum si lichidul de frina.(cost consumabile 500-600 lei)

-filtre e de preferat Mann (eu folosesc la ambele masini) si se scimba toate la o periodicitate de 10-15 000 de km. pret filtre toate 250 lei

-daca nu esti sigur cind a fost schimbata distributia iti recomanda sa o faci fiindca nu stii cind a fost facuta, prin urmare poti eita alte probleme cauzate datorita unei avarii survenita de la piesele uzate.1300 lei

deci toata mentenanta (si eu asa am facut in urma cu 2 ani cindam luat golful 4) este peste 2000 de lei.Dar apoi mergi linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mobil 1 0W40 schimb la 10.000 km fara niciun fel de completare.

Nici la mine nu a consumat cand am pus Mobil 10 w 40. Dar acum la ultimul schimb am pus Castrol magnatec 5w 40 si l-a cam "papat".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am Castrol 10-40 si imi maninca aproape 1 litru intre schimburi dar motorul merge ceas suna bine fum nu da nimic nici la pornire macar....

Eu nu inteleg de ce mergi pe 10W40 daca motorul e facut sa mearga cu 5W40 (asa sunt toate ALH-urile) daca va consuma din asta e clar ceva uzat, gen segmenti, axul turbinei sau pierde pe undeva. In aceste cazuri se poate "improviza" un 10W40 pt ca e mai vascos si poate se mai reduce consumul, dar va asigur ca e temporar. Cel mai indicat e sa cauti cauza acestui consum, poate ca il pierde totusi pe undeva...

PS: Orice motor, dieselul cu atat mai mult are un mic consum "fiziologic" (normal) de ulei, dar nu trebuie sa depaseasca 200-300ml intre schimburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ALH nu este facut pentru 5W40. Conteaza ce regim are ....506.00 poti pune 0w30 sau 5w30.

Motorul este facut de fapt pentru 505.00/506.00, daca pui un ulei care respecta una din norme nu vei avea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu are 505.00 :wub: si nu am pus niciodata altceva in afara de 5W40, nici nu am de gand...

Ca idee generala e bine intotdeauna sa va uitati pe bidonul de ulei, inainte de a-l cumpara, daca norma corespunde cu cea recomandata pt motorul vostru.Parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrat pe adresa oilshop.ro si acolo dupa tipul de motor sau modelul masinii iti da exact ce ulei merge...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari, Sunt membru tanar pe aceste meleaguri si as avea si eu o intrebare. Momentan, am pe masina ulei 5w30 Castrol SLX Professional Powerflow LL III si acum ca vine vara am zis sa pun un ulei mai vascos, respectiv 5w40 Castrol Edge sau Valvoline SYN Power. Mentionez ca masina are 200.000 Km. E bun rationamentul meu, sau as putea ramane pe 5W30?

P.S. La magazinele de piese auto am gasit Castrol Made in EU. E bun de ceva?

Pe Oilshop.ro, e cam la acelasi pret dar nu stiu unde e fabricat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aceasi situatie sant si eu, tot cu SLX LL 3 merg...cu 5w30 a venit masina din germania deci ii ok dar parca ii mai galagios motorul cu uleiul asta, sau ii placebo :) din discutiile colegilor trag concluzia ca-i mai ok 5w40 pt conditiile noastre de trafic...

Modificat de adi_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la tine situatia e cam asa:

in gemania mergi pe autostrada in regim constant la 2400 de ture cu viteza medie 60 km/h

iar in romanica mergi discontinu la regim variat, ambuteiaje, depasiri, etc. cu viteza medie 30 km/h

prin urmare un ulei subtire 5w 30 nu e recomandat in Romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg cu Mobil 1 0W-40 Turbo Diesel si sunt f.multumit.

Il schimb la 10.000 km,iar intre schimburi nu completez deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ssorin e foarte bine ca nu completezi intre schimburi, dar masina ta inteleg ca e cipuita prin urmare iti recomand un 5w 40, dar full sintetic, care este in principiu la fel cu 0w 40 dar isi pastreaza mai bine proprietatile la forja ori tu ai cipuit masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

AM UN ALH CU 79 K . Pana acum , am folosit numai Castrol 5w40 Diesel , cu exceptia celui din fabrica , ulei care a fost Shell . La 90 K sa schimb tipul de ulei sau sa merg in continuare cu acesta . Pana acum nu "ciupe "deloc intre schimburi . Multumesc ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu "ciupe" de ce sa-l schimbi ?

Ca s-o faci sa "ciupe" ? :)

ALH-ul mei are 80 K, nu "ciupe" si merg cu 0W40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ALH-ul meu a mers cu Castrol LL II si Edge 5W40 pana la 91k, consumand intre schimburi ~ 1l. Acum am pus Mobil1 5w30 si nu a luat decat 200-300g in 7000km.

Nu prea cred povestile cu motoarele care nu consuma ulei deloc, el se pierde oricum pe la CCV etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!