Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

 rog mult de tot sa ma ajutati si pe mine cu un sfat am schimbat egr am cumparat nou nout pana sa il schimb imi dadea o eroare insufficent flow intermitent cu cel nou imi arata la fel daca bag vag com pe ea sterg eroare si dupa vreo 400  500 de km apare iar nu stiu ce sa ii mai fac nu stiu de la ce ar putea fi ast rasp va rog din tot sufletu care stiti spuneti mi si mie k mi-a mancat sufletu

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut adaptarea lui, adica setarea de baza cu VCDS ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am facut si adaptare si tot la fel face eroarea apare daca bag azi laptopu maine cand bag iar laptopu am eroarea  dar check se aprinde dupa vreo 200 si ceva de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Am si eu urmatoarea problema:dupa un drum de 30 de km si mai avand 2 km pana acasa,a inceput sa clipeasca martorul galben(el fiind aprins de cativa ani) iar masina a inceput sa tremure si nici nu mai tragea asa cum ar trebui.Ajungand acasa,am lasat motrul sa mearga,am deschis capota si am vazut ca motorul tremura cam tare.De la ce ar putea fi?Mai pot merge cu ea pana la service pentru o scanare?Msntionez ca atunci cand am ajuns acasa si am bagat in viteza 1 si a doua de abia tragea,tot in suturi.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut o problema similara....deodata a inceput sa clipeasca martorul iar motorul nu mai tragea aproape deloc...verdict:bobina de inductie a murit.Asta a fost saptamana trecuta.Verifica si tu bujiile si fisele sa vezi daca nu cumva acolo e ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e posibil ca tot o bobina sa-i faca probleme.....

 

la o scanare, o sa vezi imediat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine,la axp,am punte de bobine,dun cate stiu.Dar nu e nicio priblema daca merg cu ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un baiat la tester si bineinteles ca nu mai avea niciun simptom.A pus-o la tester si nu i-a aratat decat egr-ul despre care stiam.El mi-a zis ca ar fi vorba despre bobina sau puntea de bobine(nu stiu exact).Se potriveste si bobina de la 1.6?

Modificat de apkah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a vazut niciun misfire, pe cilindrii ?

 

da, la AXP ai bobina/modulul plus fise la fiecare cilindru. Verifica fisele, verifica bujiile.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ni mi-a zis nimic de missfire,a zis ca daca ar fi fost de la bujii ar face totdeauna si nu dn cand in cand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vazand in carnetelul meu ca am aprox 50.000 km cu actualele bujii,voi da maine comanda si le voi schimba,poate de la ele o fi.Cum se verifica fisele,ce trebuie sa vezi,daca nu sunt ciupite unde sau ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,ieri am plecat cu masina din parcare si dupa vreo 300m s a aprins martorul chek engine si acul turometrului oscila de la 600 la 800 ceva pe acolo,plus plecarea de pe loc greoaie.M am dus direct la un baiat cu un tester si a aratat eroarea misfire pe cilindri 1 si 4.Mi a zis sa curat intai clapeta si dupa aia sa ma duc din nou la el.Azi am dat jos clapeta am curatat o (era murdara)pus la loc,am calibrat o cu metoda bateria(urmand sa o calibreze cu testerul cand m a duc la el) acul turometrului nu mai oscileaza,parca o idee mai bine raspunde la comenzi dar tot la plecarea de pe loc nu are vlaga.Care ar fi pasul urmator la eroarea care a dat o testerul,ce cauze ar fi ?Multumesc mult. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi oscileaza la relanti intre 750-825 rpm si tuseste cam la 15-20 secunde. Cateodata (foarte rar) cand sunt la semafor motorul merge ceas. Singurele erori sunt "Engine running rich" sau "Engine running lean" si apar cam o data la 100 km. Am incercat alta benzina, curatator de injectoare (tot in benzina) si nici un rezultat. Am pe masina niste fise Champion cam ieftine si am comandat alte fise ceva mai bune dar e ciudat ca nu am miss fire pe nici un cilidru :( bujiile sunt NGK schimbate acum 3000km.

 

vali0615 - daca ai avut missfire e posibil sa fie ceva depuneri pe la cilindri 1 si 4. Incearca un curatator de injectoare si un drum afara cu motorul mai turat. parerea mea :)

Modificat de Aresik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,bujiile sant noi au maxim 2000 km,oricum o sa le scot sa ma uit la ele.Am sa ma duc spre fise.Stie cineva cum se probeaza ca la motorul meu galeria de admisie vine peste injectoare bujii si fise,deci daca vreau sa dau jos bujiile sau fisele trebuie data galeria de admisie jos.Aresik am sa cumpar si un curatator de injectoare sa fac proba.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cilindrii 1-4 sant pe capete si merg relativ usor de verificat...

Se poate si fara admisia data jos :) am aceeasi tigaie AVU/BFQ... trebuie RABDARE, o cheie de bujii lunga cu articulatii, si o surubelnita mecanica lunga...

Mai vezi si EGR-ul...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma da la mine ce sa fie k am schimbat egr l-am adaptat si am eroare insufficent flow si nu stiu de la ce e aveti idee am verificat si fire si tot am curat si teava aia de vine pana la egr va rog frumos daca puteti sa imi spuneti si mie si in legatura la baieti de mai sus si mie imi tremura la relanti cu egr vechi si cu egr nou imi da insufficent flow aceasta eroare o dadea si pe cel vechi eroarea daca o terg cu testeru apare dupa 100 120 de km iar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,Moog ai avut dreptate cu o cheie cu articulatii faci treaba,azi am verificat fisele una era defecta am dat comanda si maine le schimb pe toate.Acum problema e alta si nu am observat o zilele trecute ,nu mai schimba cutia de unde si lipsa de putere.Cand i a facut meseriasul sambata o scanare nu a dat nici o eroare la cutie decat misfire pe cilindri 1 si 4 ,masina stand pe loc.Ce sa fac ?trebuie facuta o scanare in mers ?Este cineva prin Bacau care stie despre ce este vorba si cum se rezolva(contra cost binenteles)Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna baietii din Bucuresti...esti poate au dat peste automate...pe aici cam rar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia o vezi pe 02-autotrans. Vezi daca mai ai si alte erori pe 01-engine-ptr lipsa de putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

In seara asta mi s-a aprins martorul chek

Am un nepot care a luat permis de curand si a vrut sa conduca, la parcare a oprit motorul si cand sa il porneasca nu a asteptat sa se stinga martorii din bord, a pus contactul si a dat cheie imediat, iar martorul chek nu s-a mai stins

Motorul merge normal nu oscileaza ralantiul nu intrerupe, am plecat cu ea am mers in viteza la turatie pana la 5000 nu s-a modificat nimic totul este ok doar ca nu se stinge martorul.

A mai avut cineva problema asta?

O sa merg sa o pun pe tester dar nu prea am timp zilele astea si am de facut si o cursa de cca 400km.

Ce parere aveti? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no, posteaza rezultatul diagnozei, ca sa iti spunem de unde e problema.... altfel, raspunsul nostru poate sa nu fie exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am ajuns inca la diagnoza dar dupa cateva porniri s-a stins 

O sa postez rezultatul diagnozei cand o  fac

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci.....dupa ce am trecut pe la 3 mecanici am trecut de la P1165 la P0172 :|...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

      Salutare! De ceva timp mi-a s-a apris in bord check engine, iar la scanare cu vagcomul mi-a dat urmatoarea informare: 17748/P1340/004928- Camshaft position sensor(G 40)/ Engine Speed Sensor (G28):Incor.Correlation. Am fost la un service auto si mi-au spus ca problema este regulatorul axului cu came. Ma intrebam nu se poate repara regulatorul asta ca ma ia ameteala la 2200 de ron cat costa dracia asta!

Wv touran, 1,6 fsi, cod motor bag.

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!