Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

In legatura cu problema mea de mai sus:

Acum am verificat masina pe VAG-COM si am avut o singura eroare: ENGINE SPEED SENSOR (G28) - Implausible signal sau ceva de genul "intermittent", nu mai retin.

Mai era un cod sub cu litera "P" dar nu mi-l mai reamintesc.

Este singura eroare. Mecanicul mi-a zis ca este posibil din cauza ca motorul a fost subturat si a luat eroarea asta.

Oricum sper sa numai am probleme din astea...

Sunt contacte imperfecte. oxidate, sau senzor pe duca si eroarea o sa mai apara. Posibil sa nu mai porneasca motorul atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

am scanat cu vagcom intamplato,nu mi sa aprins nimik in bord si mi-au iesit urmatoarele erori:

17526-Oxygen(lambda)sensor heating;B1 S2:open circuit

P1118-35-00

17524-Oxygen(lambda)sensor heating;B1 S1:open circuit

P1116-35-00

Am scos cateva relee,le-am zgariat putin si chiar una din erori disparuse,

iar cand pornesc masina simt un miros de gaze,in afara ei.

Sa scot sondele sa le curat contactele ?

Mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am cateva probleme la masina mea si nu am gasit pe forum raspunsuri exacte la ce ma intereseaza. Am de un an un VW Golf IV motor 1.4 16v benzina produs in anul 2001. In afara de faptul ca am lovit-o la inceput si a trebuit sa ii schimb capota si un far, masina a mers perfect! Insa de vreo luna am o mare problema: mi s-a aprins martorul "check engine". Am mers la Tess Sibiu pentru tester, m-au programat dupa 10 zile(timp in care am facut cam 700km si masina a mers perfect si consumul era normal). La Tess au verificat pe testerul lor si mi-au sters eroarea si mi-au precizat ca in cazul in care persista problema va trebui sa imi schimbe sondele lambda. Am intrebat cat o sa coste si mi-au spus ca impreuna cu manopera costa 2000ron. Bun... am plecat sperand ca e rezolvata problema. A doua zi dimineata cand am plecat la serviciu pe drum surpriza... martorul e activ din nou. Dar fata de prima data au venit si adevaratele probleme din momentul acela:

1. Consumul a crescut la 8-9 l/100km in afara orasului iar in oras la 14-15l/100km.(asa spune computerul de bord si am si verificat dupa 2 plinuri si asa e);

2. Motorul trage foarte prost... de-abia pleca masina de pe loc iar in treapta a 3-a de viteza de-abia ajunge la 40km/h, schimband viteza ca de obicei la 2500rpm.

Acum imi pun intrebarea urmatoare: Oare la Tess doar mi-au sters eroarea sau au umblat la ceva pe acolo ca sa ma momeasca inapoi si sa le dau 2000ron?

Am ajuns sa ma intreb asa pentru ca inainte sa merg la ei masina a mers cu martorul aprins 700km si s-a comportat perfect normal. Dupa ce am mers la ei... adio trai bun!

A doua problema : Dupa ce pornesc motorul dupa o secunda se aude un carait care dureaza cam o secunda. un prieten mi-a zis ca ar fi de la carbuni !?; problema este ca nu face mereu asa si cand am mers la Tess pentru problema de mai sus nu a facut, deci nu au putut sa imi zica decat... "Ti s-a parut tie!"

Iar a treia problema: Dupa ce am lovit masina in primavara si am schimbat farul dreapta fata si capota, senzorul de temperatura externa nu mai functioneaza. Poate de la impact s-o fi desfacut sau s-a rupt firul lui. Se poate pune altul sau unde e localizat sa verific? Cei de la Tess mi-au spus ca nu am avut!

Acum sa precizez cateva chestiuni: De cand mi-am luat masina, mesterul din Germania care m-a ajutat sa gasesc ceva convenabil (un roman plecat de mult acolo - veche cunostinta) mi-a spus sa alimentez in Romania de la Petrom cu Premium 95 si Premium 99 - trei plinuri cu 95 si un plin cu 99, iar cand pun 99 sa o forjez un pic. Si schimbul de ulei la 10000km parcursi. Si asa am facut. In rest la cum circul eu: dimineata la serviciu si inapoi , iar la o data la 3 saptamani plec la parinti 600km dus-intors; ar trebui sa nu apara mari probleme. In fine.... merita sa investesc 2000ron? Cunoaste cineva in Sibiu un mecanic care sa poata sa ma ajute cu adevarat? Pentru ca la Tess eu nu mai am ce cauta. Ma gandesc serios sa vand masina cu oricat as lua pe ea... Multumesc anticipat!

Am uitat sa precizez consumul pe care il aveam inainte de vizita la Tess: 6l/100km in afara orasului iar in oras 9l/100km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu prima problema cred ca ar trebui sa rogi un coleg din Sibiu sa iti faca o scanare, iar daca e sa schimbi sondele lambda iesi mult mai ieftin daca le cumperi tu si le schimbi la un mecanic bun. Nu cred ca manopera ar trebui sa depaseasca 100 RON.

A doua problema (dupa cum ai descris tu) e foarte posibil sa fie de la electromotor, la care trebuie schimbata o bucsa care costa 25 RON. Operatiunea o poti face si tu, sau poti merge la un electrician care te va taxa cu vreo 70 RON.

Eu unul nu cred ca sunt probleme care sa te determine sa iti vinzi masina.

Bafta.

Modificat de gavrochem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu prima problema. Am schimbat eu acum o saptamana sonda lambda 2 (dupa catalizator). Pot sa-ti spun ca o sonda lambda pe original costa ~500 RON, iar una universala costa ~250 RON. :icon_thumright: Pe manopera am dat 20 RON. Schimbarea ei a durat maxim 10 minute. Deci, cred ca pretul care ti-a fost cerut tie este destul de mare. Eu zic sa mai cauti alt service. In plus, vezi ca pe tester trebuie sa-ti zica exact care dintre sondele lambda este dusa. La mine scria destul de clar : SONDA LAMBDA 2 FUNCTIONARE LENTA. Sper sa-ti fie de ajutor. Numai bine. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

@Costea1

Ar fi bine sa gasesti pe cineva prin zona cu un vagcom si sa faci niste teste in Engine>>Basic Settings>> pe grupurile 034 si 036 si acolo va spune daca e vorba de sondele lambda. Incearca sa pui benzina de calitate superioara sa vezi daca se simte ceva. Martorul "Check engine" se poate aprinde din mai multe cauze nu numai daca ai probleme cu sondele. Dar din ce ai spus mai sus cred ca ai probleme cu prima sonda... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine cred ca au murit amandoua,imi da gaze nearse afara se simte miros,mi-a crescut si consumul ;am vb cu un prieten sa mi le verifice imainte sa le schimb ,mi-a zis ca tre sa iasa nush ce valori 2-3 ohmi

Am auzit ca trebuie schimbate la 160 mii km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu lambda 1 am avut si eu la G4 1,6 AZD. Dupa incercari cu doua sonde aftermerket (noi) care nu au mers, am luat in cele din urma NTK (de aia era pe masina) . Problema de acum este:

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-10 - - - Intermittent

si inca ceva cu open circuit! Sonda noua, mufa verificata! Ma gandesc la urmatoarele aspecte, pe care cer ajutorul celor cunoscatori:

1. Am produs o defectiune a circuitului electric al masinii care alimeneteaza sonda, prin montarea unor sonde aftermarket(cu acelasi cod ca originala dar....) care posibil sa fi avut altfel dispusi pinii de la mufa si s-a dus vreun releu ceva...; :santa:

2. Nu am alta eroare dar poate am "innebunit" ECU dupa ce am mers o zi fara sonda montata(pana am schimbat piesele) -se auzea super- :10[1]:

3. Am mers cu masina dupa ce am montat sonda fara sa sterg initial eroarea :vaidecapulmeu:

Nu stiu daca se pot face ceva setari de baza in momentul schimbarii sondei(in afara de aceea cu tensiunea ) , sau o alta setare ca ECU sa "vada " sonda.

Eventual o schema electrica a sondei si niste valori ce se pot masura pe mufa masinii ar fi super.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Modificat de vidoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Incearca sa faci niste masuratori...vezi atasamentele:

post-12725-1260736966_thumb.jpg

post-12725-1260736977_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:somnmare: fericicilor se pare ca pana acum nici unul nu a patit-o martorul de la "verifica motor" inseamna sa verifici motor, adica ceva din ansambul bloc motor(pistoane , biele, arbore cotit.etc), chiulasa (supape, scaune supape,etc)nu functioneaza conform parametrilor, exista senzori care sunt fixati pe blocul motor fiind dedicati expre pentru a sesiza anumite anomalii ale mersului motorului, in urma aprinderi acestui martor pe care l-am ignorat de cateva ori punand vina pe benzina, s-au sonda egr etc, dar surpriza se pare ca am gasit adevarata problema, concret mergeam cu masina cand de odata un anumit zgomot la motor ,am oprit in fractiune de secunda,am mers la servis (pe platforma evident) , s-a verificat distributia ok, am desfacut capacul cu axa cu came , surpriza o supara rupta, am desfacut chiulasa, fiston fisurat- chiulasa fisurata, cost total reparatie 2000euro, cauza fiind "scaun supara" acesta avand joc in chiulasa la un moment dat a cedat provocand acest dezastru, acum caut chiulasa are cineva cunostiinte s-au poseda aceasta piesa motor, motor 1.4 16v cod axp, cumpar chiar motor de acelas cod. Urgent

Am uitat telefon 0728861826. multumesc :frigbaitata: :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum varifica-i motorul il desfacea-i bucati sa vezi daca n-are ceva!?Ai avut ghinion,poate ca e posibil oricui sa i se intample.Si de multe ori,cauza e benzina;e prea costisitor sa verifici ceva din motor la orice aprindere check engine;mai e si diagnoza...

Modificat de goofy4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei daca este o problema la motor martorul se aprinde/stinge intermitent.(damage to the engine). Daca ramane doar aprins inseamna k s-a inregistrat o erorare. Si eu am tot timpul probleme cu 1.6 FSI al meu caruia i se aprinde martorul la din cand in cand cu eroarea "nox sensor". Am obs ca se aprinde mai des cand fac amestec de cifra octanica (95+99).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fosst clar si la diagnoza am " open circuit" la lambda 1 , cum am zis in postul anterior.

"cuiuda" multumesc mult, am descoperit ca nu am tensiune pe mufa de alimentare a sondei. Momentan am "alimentat-o" cu un fir direct de la plusul bateriei, vad ca a scazut consumul la ralanti acum sta cu motorul cald la 0,4l/h. Maine fac iar diagnoza si sterg eroarea sa vad ce se intampla, daca nu merge trec la celelalte masuratori. Daca nu.....ma apuc sa desfac motorul..... :)

Daca stie cineva traseul electric de la sonda la ecu, module,relee,sigurante, etc., recunostinta!

Modificat de vidoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o ora de functionare a motorului cu improvizatia facuta de mine(alimentare "+" lambda 1 direct de la baterie la mufa) , becul s-a stins singur singurel. Am sters eroarea si nu a mai reaparut( aparea in 5 secunde) . Cand vine caldura verific tot cablajul care alimenteaza sonda. Deci daca aveti eroare pe lambda 1 de "open circuit" puteti incerca si asta inainte sa schimbati sonda. Sarbatori fericite tuturor! :rolleyes: :D

Modificat de vidoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,da direct de la baterie,nu e alimentata tot timpul?Sau cum ai facut sa fie alimentata doar la pornirea motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda 1 e alimentata printr-un cablaj care duce pe undeva pe sub grila de langa parbriz la o mufa mare . La acest cablaj , la mine cred ca firul de plus s-a dus. Asa ca i-am adus unul direct de la baterie (+) la mufa( unde mufa sondei intra in mufa de la cablajul masinii ) asta temporar, pana vad ce se intampla cu firul de plus care nu inchide circuitul. Dar, subliniez inca o data, asta poate fi o solutie numai daca la scanare ai eroarea"open circuit" iar in urma verivicarii cu voltmetrul , intre pinul doi al mufei masinii si masa nu ai 11-14 Volti. imaginile sunt prezentate de colegul cuiuda care m-au "luminat' si pe mine. Multumesc cuiuda! A! Si trebuie alimentata tot timpul.

Modificat de vidoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

eu aveam martoru aprins de mult timp....stiam ca de la sonda sta aprins...dar azi diminiata si in seara asta cind o pornesc se aprinde martoru si clipeste intermitent apoi ramine aprins ...cind sta la relanti are un tremurat incontinuu si cind plec cu ea iar se aprinde si clipeste intermitent.....am bagat benzina de la o statie peco dubioasa si dupa ce am bagat mia facut asa ...multi sau plins de calitatea benzinei de acolo asa cred eu ce sa fie oare cu tremuratu ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica bijiile si bobinele(sau fisele - ca nu stiu cum e la BAD). la mine a clipit atunci cand mi s-a ars o bobina.

tremuratul e ca practic matorul merge in trei pistoane.

poti sa mirosi si evacuarea si-ti vei da seama ca e ceva ciudat.

Modificat de martinje
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi sa aprins si mie acest martor "check engine" impreuna cu EPC.Tin sa mentionez ca am circulat vreo 10 min,apoi am oprit motorul si cand l-am pornit dupa 5 min mi s-au aprins acesti martori.Ce sa putut intampla.Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare , posteaza erorile si vei primi raspuns . Sunt mai multe cauze care pot aprinde martorul check engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 036 906 032 P

Component: ME7.5.10 3547

Coding: 00031

Shop #: WSC 00000

2 Faults Found:

17987 - Throttle Actuator (J338): Adaptation Not Started

P1579 - 35-10 - - - Intermittent

17967 - Throttle Body (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0001

Aseara am facut o scanare si mi-a dat aceasta eroare dupa care becurile s-au stins,iar azi dupa mai multe porniri si opriri mi s-au aprins martorii de la EPC si ESP i timpul mersului.Dupa ce am oprit si apoi am pornit martorul de la ESP sa stins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17967/P1559/005465 - Throttle Body (J338): Fault in Basic Settings

Possible Symptoms

Not known

Possible Causes

Idle Switch Open or Open Circuit

Throttle Valve sticks and won't close

Speed Impuls from Engine Speed Sensor (G28) recognized

Possible Solutions

Perform Throttle Body Adaptation

Incearca o adaptare de clapeta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

17987/P1579/005497 - Throttle Actuator (J338): Adaptation Not Started

Possible Symptoms

* Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

* Throttle Body Alignment (TBA) not performed

Possible Solutions

* Perform Throttle Body Alignment (TBA)

...dupa cum spune si turbocip, ai putea sa incerci o adaptare de clapeta sau chiar o curatare inainte de adaptare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! La masina mea din semnatura am urmatoarea problema. De un an jumate de cand am masina de vreo 4-5 ori mi-a aparut martorul Check Engine dar doar atunci cand afara a fost frig (sub 0 grade). Mecanicul s-a uitat cu VagCom-ul si a zis ca sonda lambda este dusa. As avea mai multe intrebari in legatura cu aceasta sonda:

1. Eu folosesc de obicei doar benzina 95, s-ar putea ca din aceasta cauza sa-mi faca figuri sonda?

2. Daca imi apare odata, si cam intr-o zi sau doua dispare atunci chiar e stricat?

3. Mi-au spus ca sonda fiind stricata ar trebui sa am un consum mare, in timp ce avand motor de 1.6 pe benzina in oras am consum de 9 litri in timp ce in afara imi consuma 6-7 litri, ceea ce spun eu nu e prea mare. De aici iarasi intrebarea chiar e stricata?

4. Daca as face o verificare in mers as putea afla clar daca este stricat sau nu sonda lambda? Intre ce parametrii trebuie sa functioneze?

Scuzati-ma daca am pus niste intrebari stupide, dar nu prea ma pricep, si nu as vrea sa dau 700-800 lei pe o sonda noua care poate nici nu imi rezolva problema. Multumesc anticipat pentru raspuns. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine daca ai pune eroarea sa vedem exact despre ce este vorba . Si mie iarna trecuta mi s-a aprins martorul (de vreo 3 ori ) si aveam eroare la sonda de sub masina . Tot asa un mecanic mi-a spus sa o schimb . Am desfacut eu mufa am dat-o cu spray de contacte si de atunci nu s-a mai aprins . Am si testat sondele cu vagcom si imi da OK la amandoua . Nu sari asa repede sa schimbi sonda , poate scapi fara .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!