Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

@turbocip daca nu ai vazut GOLF 4 cu motor de 1.6, doar cu o singura sonda lambda dupa catalizator, atunci nu te mai pronunta in necunostiinta de cauza. Masina era din 98 cu peste 200.000 km la bord si arata destul de intretinuta. Asta mai putin conteaza. O fi la BCB, dar eu am zis ca era AKL, care nu este de gasit acest model nici in Autodata :P

off: daca vrei sa gasesti motorul AKL in Autodata, incearca cu anul 1999.este acelasi motor.intr-adevar AKL are doar o singura somnda lambda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,poate sa-mi spuna cineva cate sonde lambda am pe golfuletul meu? E din 2001 1,6 AUS Sper ca nu intreb prostii...... Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Levyke 2 sonde lambda ai pe AUS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult de informatie,dar as intreba mai departe,martorul acela "Check" se aprinde doar la defectarea acestor sonde lambda,sau mai sunt si alte cauze de la sistemul de evacuare a gazelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai sunt si alte cauze.depinde de eroarea pe care o ai.in cazul in care ai consum mare de benzina, atunci ar trebui sa te gandesti ca tre schimbata.fa o scanare si vezi ce zice.bafta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu problema cu check engine. Codul motor e AUS la golful meu. Mentionez ca alimentez numai de la Rompetrol cu benzina alto 100. Am facut o scanare cu Vag com si mi-a dat urmatoarea eroare.

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 036 906 034 BB

Component and/or Version: MARELLI 4LV 3549

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 00046

2 Faults Found:

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-10 - - - Intermittent

17589 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage: Open Circuit

P1181 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Dupa ce am sters-o am pornit motorul si dupa aprox 2 minute martorul check engine s-a reaprins. La o a doua scanare cu Vag com a afisat aceasta eroare:

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 036 906 034 BB

Component and/or Version: MARELLI 4LV 3549

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 00046

1 Fault Found:

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 1010 0001.

Mentionez ca am repetat operatia de stergere dar martorul s-a reaprins. Cred ca e o defectiune. Ce-mi sugerati sa fac? Trebuie schimbata sonda lambda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu, martor check engine aprins. am schimbat sonda lamba dupa ce initial am facut test, am mers cu masina cateva zile cu problema rezolvata dupa care s-a aprins martorul din nou. am facut iar test si imi da o eroare pe + de la mufa ... o.O. daca e sa rezolv revin cu raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

videosergiu
Mersi mult de informatie,dar as intreba mai departe,martorul acela "Check" se aprinde doar la defectarea acestor sonde lambda,sau mai sunt si alte cauze de la sistemul de evacuare a gazelor?

La mine s-a aprins si-mi spunea ca amestecul ar fi sarac si imi indica sa verific daca trage aer fals pe undeva,(printre altele).N-am gasit nimic am sters eroarea si nu s-a mai aprins in 400km pana acum.Posibil sa se fi aprins eronat,fara sa fie ceva real,deci se intampla sa se aprinda si din alte cauze,unii colegi spun ca si de la o benzina cu CO mica(95)si de proasta calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai dupa ce am citit pe la voi...ca sunt unii care au schimbat sonda si tot li s-a aprins martorul in bord....stau si ma gandesc daca merita sa dau 560 ron...asa daor sa se stinga din bord check u .....masina imi merge bine, zic eu.

e cineva care a avut problema cu sonda?...si dupa ce a schimbato s-a stins din bord si nu a mai avut probleme ......sa se aprinda iar.....asta dupa ce a resetat eroarea

as imprumuta de la cineva sonda 1, ca la mine asta indica ca s-a stricat....si sa mi=o schimb sa vad daca imi mai da eroarea....ca sa fiu sigur...sa nu dau 560 ron aiurea...dar nu stiu pe nimeni...cu motor ca al meu:(

daca rezolv ceva o sa scriu aici ca sa va faceti o idee(momentan se merge asa.....cu martorul aprins)

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut probleme cu sonda lambda. Degeaba stergeam eroarea, ca se reaprindea imediat. Am cumparat sonda noua la dealer (pentru ca la ei era mai ieftin decat la cei care au magazine de piese auto, si in plus e originala) cu 700 lei. Am sters pe urma eroarea si n-a mai aparut. Nu este indicat sa se mearga cu sonda defecta din multe motive. se gaseste pe forum foarte bine descris ce se poate intampla. Cititi cu constinciozitate si veti gasi raspuns la orice intrebare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am si eu o problema cu "Check Engine" mai exact mi sa aprins in mers martorul din bord!Am mers la tester si iata eroarile :

Control Module Part Number: 036 906 034 BH

Component and/or Version: MARELLI 4MV 3773

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 42561

2 Faults Found:

16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow

P0133 - 35-00 - -

17604 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1196 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Prima eroare cea cu oxigen sensor mia mai aparut de vreo 2 ori anu asta dar si Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: nu mai retin ce scria dupa :coffee_lol:

Am gasit la un magazin de piese auto Sonda Lambda 1 NGK la un pret bun zic eu in comparatie cu reprezentanta!Ce ma sfatuiti sa fac?Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow

Possible Solutions

* Check lambda probe and lambda control upstream of catalytic converter

vezi ca s-a discutat AICI

17604 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1196 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

* Ai versiunea Trial de vagcom :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc turbocip pentru promtitudine ;) Maine ridic masina pe elevator si am sa curat mufa de la sonda lambda 1 si daca nu merge asa...O sa dau comanda de o sonda noua ca sa nu mai am probleme!Multumesc inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Ovidiu007... Daca vei fi in situatia de a schimba sonda, fa o plimbare pana la dealer VW si ntreab acat costa! S-ar putea sa ai placuta surpriza sa constati ca la ei piesa originala va fi mai ieftina decat la magazinele care aduc diferite piese auto. Eu am avut acest noroc aici in Timisoara. La magazine am gasit sonda cu cel putin un milion mai scumpa si nu era originala iar cand am intrebat la dealer VW, am crezut ca n-aud bine... dar am auzit bine... era mai ieftina! Si era stantata VW made in Germany. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin_4_you

Si mie mi se aprinde martorul check engine, eroarea este de la map controlled engine thermostat F265, pe care o sa-l schimb cam peste 1 luna la reprezentanta. Eu am mers vreo 2 luni cu martorul aprins crezand ca e de la benzina. Probleme nu au aparut si nici nu am simtit. Oricum termostatul acesta este bun pentru ca micsoreaza noxele si reduce putin consumul, in plus mareste viata motorului. Va voi tine la curent cu rezultatul schimbarii acestui termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ wesmike : Sunt constient ca o sa o schimb...dar nu stiu cand!La un magazin de la mine din oras am gasit sonda lambda 1 NKG la pretul de 500 ron (cu tot cu mufa) iar pe original de la dealeru VW am gasit cu 700 ron (fara mufa) Acuma stau si ma gandesc ... sa imi iau pe original sau pe producator.Multumesc de informatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ovidiu007 ... NGK stiu ca sunt foarte bune. Vezi cat iti dau garantie. La VW pe piesa originala am primit 2 ani garantie. In carte scrie ca ar trebui sa reziste 160 mii km. Mie totusi originala de pe masina a picat la 95 mii (km reali). Deci e posibi sa se defecteze si cele originale mai repede din diferite cauze. La noi am inteles ca benzina proasta este inamicul nr1 al sondelor. Dupa ce am schimbat-o am alimentat numai cu benzina cea mai buna.

Nu stiu ce spui despre mufa... sonda vine cu tot cu mufa. Eu cel putin asa am cumparat-o de la VW si intradevar a fost 700 lei, dar nici unde n-am gasit-o sub 800 lei, si erau marci mai mult sau mai putin consacrate. Poate tu ai norocul si ai un model ce se gaseste si mai ieftin. A mea e cu 5 fire si e destul de atipica. Sper ca mult timp de acum incolo sa nu mai aceasta problema.

Succes in decizia care o vei lua pentru ce model de sonda sa iti achizitionezi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

salut

dupa mai mult timp...am reusit in final sa strang bani si sa schimb sonda lambda 1 (S1)

piesa 550 ron(volsckman) +manopera 100(in care a intrast si schimbul de ulei la cutia de viteze)

diferente se vad....in sensul ca nu mai e aprins martorul in bord care ma enerva, masina trage mai bine, motorul parca merge mai rotund(nu cu mult dar e mai bine..si nu cred ca e autosugestie)...acum imi dau seama, cand aveam sonda bulita parca mergea putin infundat motorul....acum se vede diferenta:)

si imi consuma si mai putina benzina ...nu stiu cu cat, inca nu am facut consumul exact...:D

per total sunt multumit .....desi m-a costat ceva bani

asa ca daca aveti problme cu sonda 1 v-am spus cat costa si cum merge masina ..sper sa va fie de folos

bafta

Modificat de 90G_O_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal :rolleyes: . aproape acum o luna mi-a aparut si mie pe bord martorul de check engine(of course m-am panicat). l-am sunat pe un prieten si el mia zis ca poate fi sonda l;ambda. asa ca l-am sunat pe tipul care mi-a aduso din germania (de mentionat ca el mi-a dat niste facturi :huh: -in deutsch binenteles- din care ar rezulta ca sondele lambda au fost schimbate in ianuarie 2009). el imi spune ca nu stiu ce si nu stiu cum ca ar fi benzina ca sondele au fost schimbate. asa ca am fost azi la autoscan in timisoara ptr o diagnosticare (70 ron :huh: ). mentionez ca tipul de acolo avea ceva soft bosch diagnostics software ESI[TRONIC]

rezultatul a fost :

cod :4476 Eroare :circuit incalzire sonda Tipul de eroare: intrerupere

cod :408D Eroare: Circuit incalzire sonda Tipul de eroare :defect electric

Ce ma sfatuiti sa fac? :unsure: adica sa schimb sonda sau sa o las asa? si daca o las asa cum o sa-mi afecteze masina?

tipul mi-a zis ca trebuie schimbata si mi-a datsi o lista de preturi ptr. sonde in magazinul lor(intre 505 si 750 ron)

multumesc anticipat.

A si sa nu uit era vb de sonda lambda 2 din cite am inteles de dupa catalizator (scria pe compul lui pe undeva sensor 2). Codurile si erorile sunt printate de el la cerea mea dar parca pe ecranul de la laptop scria altfel (alta formulare si mai multe cifre). fata de cum arata diag. pe care le-ati postat voi tare imi da impresia ca am dat banii aia degeaba. Si nu in ultimul rand daca ma poate ajuta cineva cu un test adevarat (ca nu mi-a lasat o impresie buna ce s-a intamplat la autoscan) dau un suc sau o bere , la alegere. :P

Modificat de medgrigore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-i un search pe forum si vezi ca este o lista cu toti posesorii de VagCom - sigur gasesti pe cineva la tine in zona sa te ajute .

Dupa ce faci testul vino pe forum cu erorile aparute sa le vedem si noi !

zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cod :4476 Eroare :circuit incalzire sonda Tipul de eroare: intrerupere

cod :408D Eroare: Circuit incalzire sonda Tipul de eroare :defect electric

Ce ma sfatuiti sa fac? :huh: adica sa schimb sonda sau sa o las asa?

Daca nu sunt probleme de contacte imperfecte, sau fire intrerupte pentru circuitul de incalzire a sondei, abia atunci trebuie sa inlocuiesti sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

Pe un G4 cod motor AXP am facut intr-un service o scanare cu un sistem bosch.

A dat eroarea P0134 iar mecanicul zice ca e sonda 1 defecta.

Poate confirma cineva va rog ca sa nu dau banii degeaba pe sonda? Nu stiu daca este cea cu 4 sau 5 fire, are cineva idee?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Maruta

Eroarea trebuie sa fie de genul:

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-00 - - Intermitent

Prima sonda are 5 fire si a doua are 4 fire :icon_thumleft: Totodata prima sonda e mai scumpa decat a doua.

Citeste posturile vechi si o sa vezi si cateva poze cu ele.

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

Am vazut intr-un post anterior ca ai mai scris asta, dar am vrut sa verific inca o data pentru ca pe la toate magazinele pe la care am fost "expertii de vanzatori" habar nu au daca e cu 4 sau 5 desi am specificat ca mecanicul a zis sonda 1.

Mersi pentru raspuns, acum sa vad daca cineva pe forum are acel sistem de verificare Bosch si daca poate sa-mi spuna exact ce inseamna eroare respectiva.

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!