Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

Salutare, am si eu o problema la masina din semnatura...cu ceva timp in urma s-a aprins martorul Check engine am scanat masiana de erori si am gasit 2. Una se referea la MAP senzor (l-am schimbat) si cealalta 01314 Engine Control Module: No Communications.

Simtomele sunt urmatorele: dimineata la pornire nu intampina nici o problema, porneste normal se tureaza pana ce ajunge motorul la parametri normali.Uneori NU TOT TIMPUL la pornire motorul porneste parca inecat, cand dau prima cheie....nu porneste...iar la a doua porneste daca insist mai mult dar porneste foarte subturat si masina parca trepideaza toata. Martorul de la baterie este aprins pana ce turatia ajunge la relanti, cand turatia este la relanti martorul de la baterie se stinge.Pe toba iese fum cu miros de benzina. Cateodata porneste turat si daca temperatura motrului este la 90 grade. Nu stiu ce poate avea, va rog sa ma ajutati. Orice sfat este bine venit.Va multumesc. :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil ca acest martor sa te avertizeze daca trebuie sa schimbi distributia?Am facut si o scanare si mi-a aparut aceasta eroare.

1 Fault Found:

17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation

P1340 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

nu te avertizeaza sa schimbi distributia.. iti zice ca a sarit de la punct si urgent trebuie sa vezi dc

o curatare de clapeta ai incercat?

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil ca acest martor sa te avertizeze daca trebuie sa schimbi distributia?Am facut si o scanare si mi-a aparut aceasta eroare.

1 Fault Found:

17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation

P1340 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

cum a zis si Swat Cat, sunt sanse sa fi sarit de la punt. Primul lucru care trebuie facut e sa vezi daca senzorul de la axa cu came e bun, al doilea e sa vezi daca e sarita de la punt. Un sfat: in timpul asta nu mai porni masina, nu o mai folosi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum a zis si Swat Cat, sunt sanse sa fi sarit de la punt. Primul lucru care trebuie facut e sa vezi daca senzorul de la axa cu came e bun, al doilea e sa vezi daca e sarita de la punt. Un sfat: in timpul asta nu mai porni masina, nu o mai folosi.

Multumesc de sfat,dar problema o am de vreo 5 luni si nu am observat vreo simtoma la motor ca-sa nu mai pot circula.Stiu ca este riscant si s-ar putea produce si altele dar cum as putea sa vad daca a sarit de la un punct.Ce trebuie sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a spus colegul mai sus: "vezi daca senzorul de la axa cu came e bun, al doilea e sa vezi daca e sarita de la punct"

Cam ce ai vrea mai mult de atat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.mersi,deci pana la urma trebuie sa desfac distributia in caz ca senzorul e bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu desfaci distributia - o verifici !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, nu se desface, se verifica cu ajutorul unor cale (niste piese speciale care intra in niste gauri si daca se "pupa" inseamna ca e la punct). asta e treaba de 5 min, dar numai sa ai acele cale. senzorul daca te uiti la el vezi ca e undeva in dreapta motorului, sus, si e infipt in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am o nelamurire cu veirifcarea... cum se aduc cele doua gauri la semn sa zic asa ca sa vezi daca se poate introduce acea cala. Se invarte manual motorul sau cum? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, tragi de curea pana le potrivesti sa fie toate la semn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti. Cu ceva timp in urma v-am scris si eu despre martorul check engine care mi se aprinsese si mie in bord. La test a dat eroare prima sonda lambda. Cum universala nu am gasit modelul care imi trebuie, cea cu 5 fire, a trebuit sa iau una originala, care a costat parca 620 lei. Auzisem ca dupa schimbare trebuie pus iar testerul, pt. a sterge eroarea stocata. La un service unde mai fusesem eu era cam aglomerat in acel moment, asa ca m-am dus acasa, am bagat mana, am scos sonda veche, am inlocuit-o, si am dat jos borna de la baterie. Dupa aprox. 2 ore, am pornit motorul si nu a mai aparut martorul. Efectele s-au vazut, in sensul ca plecarile de pe loc nu se mai faceau cu un oarecare tremurat. Insa a mai ramas o problema, mi se pare ca motorul se tureaza cam greu. Si pe liber daca ii calc pedala mai tare, mie tot mi se pare ca acul turometrului urca cam greu. Am mai avut masini cu motoare pe benzina si erau mai spirtoase. Tind sa cred ca fenomenul asta e mai vechi, si ma gandul ma duce la o problema legata de catalizator, poate este infundat, intr-o oarecare masura. M-am mai gandit si la ambreiaj, sa nu fie dus, dar faptul ca turatia este slaba si pe liber, exclude varianta aceasta. Mentionez ca la test nu mai apar erori ale motorului, si am o bobina de inductie cu o umflatura. Daca aveti vreo idee ce ar putea fi de folos in orice fel, astept indrumarile voastre.

O seara buna sa aveti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Cu ceva timp in urma v-am scris si eu despre martorul check engine care mi se aprinsese si mie in bord. La test a dat eroare prima sonda lambda. Cum universala nu am gasit modelul care imi trebuie, cea cu 5 fire, a trebuit sa iau una originala, care a costat parca 620 lei. Auzisem ca dupa schimbare trebuie pus iar testerul, pt. a sterge eroarea stocata. La un service unde mai fusesem eu era cam aglomerat in acel moment, asa ca m-am dus acasa, am bagat mana, am scos sonda veche, am inlocuit-o, si am dat jos borna de la baterie. Dupa aprox. 2 ore, am pornit motorul si nu a mai aparut martorul. Efectele s-au vazut, in sensul ca plecarile de pe loc nu se mai faceau cu un oarecare tremurat. Insa a mai ramas o problema, mi se pare ca motorul se tureaza cam greu. Si pe liber daca ii calc pedala mai tare, mie tot mi se pare ca acul turometrului urca cam greu. Am mai avut masini cu motoare pe benzina si erau mai spirtoase. Tind sa cred ca fenomenul asta e mai vechi, si ma gandul ma duce la o problema legata de catalizator, poate este infundat, intr-o oarecare masura. M-am mai gandit si la ambreiaj, sa nu fie dus, dar faptul ca turatia este slaba si pe liber, exclude varianta aceasta. Mentionez ca la test nu mai apar erori ale motorului, si am o bobina de inductie cu o umflatura. Daca aveti vreo idee ce ar putea fi de folos in orice fel, astept indrumarile voastre.

O seara buna sa aveti.

Este posibil sa fie de la bobina ,dar le poti verifica prin a scoate cate o fisa sa vezi daca este diferenta !

Oricum e mai bine un test inainte de toate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de la un filtru de benzina obturat/infundat partial patesti la fel. Sau daca nu e ceea ce ar trebui pompei de benzina(eu am patit de mi s-a dat de 6 bari in loc de 4 cat imi trebuia, tragea masina ca disperata, dar si pompa facea urat). Daca ai schimbat/nu ai schimbat filtru de carburant e de luat in considerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de benzina l-am schimbat in toamna, si nici cel vechi nu arata prea rau, cu toate ca avea destul de multi km pe masina. Si dupa mine nu cred ca e de vina vreo bobina sau vreo problema legata de curent, pentru ca nu intrerupe, merge rotund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am uitat sa mai postez rezolvarea pb la mine. mi se aprindea check engine si epc. dupa ce am pus-o pe tester mi-a dat pb cu clapeta de aceleratie. a curatat-o si acum e totul ok. oricum, daca nu pui masina pe tester nu ai de unde sa sti de unde vine problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 zile mi s-a aprins un bec , cred ca e de la airbag , deasupra ceasului . Initial am crezut ca e centura ca seamana cu un om care sta pe scaun cu ceva tras pe piept , cineva mi-a spus ca e airbag.Ce problema poate sa fie ? Posed un Golf 4 1.6 16v

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Posed un Golf 4 1.6 16v din 2000 si am o "mica" problema cu el. Motorul merge ok pana cand se incalzeste. Apoi se aprinde martorul check si pierde din compresie la un piston. Am tot incercat la asa zisi meseriasi, dar nu i-au dat de cap. S-a mai intalnit cineva cu aceasta problema? Sper sa fie si o rezolvare. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza !

Altadata posteaza in aria corespunzatoare defectiunii tale/

____Pentru CristiMoldo___

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 zile mi s-a aprins un bec , cred ca e de la airbag , deasupra ceasului . Initial am crezut ca e centura ca seamana cu un om care sta pe scaun cu ceva tras pe piept , cineva mi-a spus ca e airbag.Ce problema poate sa fie ? Posed un Golf 4 1.6 16v

stima

Poate fi senzorul :)

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ neohq

Daca ai avut aprins in bord - ai si o eroare stocata /

Care este aceasta ?

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 zile mi s-a aprins un bec , cred ca e de la airbag , deasupra ceasului . Initial am crezut ca e centura ca seamana cu un om care sta pe scaun cu ceva tras pe piept , cineva mi-a spus ca e airbag.Ce problema poate sa fie ? Posed un Golf 4 1.6 16v

stima

Poate fi senzorul :)

Ce senzori sunt astia mai ? nu pot sa cred , in ultimele 6 luni 3 senzori mi s-au bulit .. Ambii de la abs , fata-spate .. si unul de la ESP .. aiurea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

mi s-a aprins si mie, dupa ce am reincarcat bateria si remontata, si a stat aprins tot drumul(140 km) iar dupa cateva zile cand am repornit-o, a stat aprins 1-2 km si s-a stins, dar la pornire dupa 1 minut a mirosit a benzina. nu stiu ce a a avut, daca se va mai repeta. are cineva vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@jag in primul rand pune masina pe tester.Chiar daca ti sa stans Check Engine-ul din bord, eroarea tot o ai stocata.Daca iti miroase a benzina e posibil sa fie sonda lambda.Tu puneo pe tester si vei vedea exact despre ce eroare este vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a aparut si mie senzorul check engine si cand am puso pe tester mi-a dat o eroare la catalizator... Am sters eroarea insa dupa 2 zile mi-a aparut iar. Nu se simte nici o schimbare la masina. Totul pare in regula... Nu scoate fum nu consuma mai mult decat imi consuma si trage bine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!