Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

Probleme cu supapele de pe 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudiu Vlad
Probleme cu supapele de pe 4.

Problemele cu supapele de la clindrul 4 daca eu am rateuri la cilindrul 3 acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi daca tot modifici postul anterior cum sa ne mai dam seama? :icon_thumright: Ai zis ca ramane pe 4 si acum vad modificat pe 3.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru GolfIV 16 referitor la oscilatiile pe care le ai la masina:

Curata clapeta de acceleratie

Curata EGR

Problemele astea le-am avut (tot golf IV 1.6 16 BCb) si eu, incearca sa bagi benzina corespunzatoare.

Am avut problema si cu sonda lambda s-a ars (consum de 30%) si fum negru cat cuprinde. In cazul asta poti anula sonda lambda (o scoti si o sa ai consum fabrica 15%) asta doar dk ai asa ceva.

Pe mine m-a ajutat Al Bundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu dupa ce am alimentat cu benzina 99+ de la petrom nu am mai avut probleme. mai are rost sa o pun pe tester daca nu se mai aprinde nimic? (am inteles ca nu mai indica probleme cu sonda sau egr sau mai stiu eu ce daca nu indica nimic martorii)

si apropo de pb cu fasaitul o am si eu. se intampla doar la pedala scurta.. la acceleratie constanta sau in timpul mersului nu se aude nimic.

n-am apucat inca sa ma duc la un service. posibil sa fie vre-un furtun? oscilatii nu sunt..

Modificat de smarius09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut baieti, revin si eu cu o intrebare. nelamurirea mea este daca prima sonda lambda poate produce lipsa de putere, si daca influenteaza cumva evacuarea (daca din nu stiu ce cauza gazele nu mai ies la fel de tare pe teava), sau aici este vorba de catalizator care poate fi infundat, pt ca motorul se tureaza greu. eu nu am reusit sa-mi dau seama inca. la test am eroare la prima sonda, si pana sa o schimb as vrea sa ma lamuresc daca ar mai putea fi si alte cauze sau doar sonda. multumesc pt ascultare ... citit. o zi buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca o curiozitate:

2 masini identice, ca si cod motor AZD, se comporta total diferit astfel:

la prima se aprindea check engine la mersul in oras si se stingea la turatii de peste 4500 /min de obicei in afara orasului.

la a doua se aprinde cand o fortez peste 4500 - 5000 rot/min sau cand nu calc acceleratia direct proportional cu viteza (la fund ca la tzara)

mentionez ca ambele sunt alimentate exclusiv cu ALTO 101

LE la a doua masina in momentul cand e check engine aprins gazele evacuate miros foarte urat.

Modificat de martinje
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand este dusa sonda 1 masina o sa aiba ezitari la acceleratii bruste + ca o sa infunde in timp catalizatorul.Catalizatorul infundat da senzatia soferului ca masina nu are benzina sau trage greu sau nu accelereaza etc(nu e singurul defect care se manifesta asa).

In ce priveste martorul de check engine se aprinde de la 1001 defecte deci se pot manifesta si doua masini identice in modurui diferite.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca reply pentru Al Bundy, postul #353, am verificat compresia pe cilindri si a iesit 16,17,17,17 la cald.

Pana la urma am rezolvat problema, aveam probleme cu injectorul pe cilindrul 3.

Dupa ce a desfacut mecanicul masina, a schimbat injectorul 3 cu 4 si s-a mutat eroarea pe 4.

Dupa ce am cumparat un injector nou si am inlocuit cel defect, au disparut probleme.

Multumesc mult pentru reply.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.mi s a aprins si mie martorul de motor si am un trepidat in motor la relanti.oare d aia sta aprins k tremura putin motorul sau sa fie altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si o sa afli de ce s-a aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

martoru engine se aprinde de la sonda lambda ori de la egr ,trepidatiile (EGR) si lipsa de putere (sonda lambda S1) dispar dupa inlocuirea acestora ,eu le-am schimbat si nu mai am probleme ;) sonda (S1) 390 si egr 440 Ron

Modificat de stard
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a zis si Al Bundy inainte de a cumpara si schimba ceva fa o diagnoza , de aceea exista vagcom .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martoru engine se aprinde de la sonda lambda ori de la egr

Atat? Doar acestea pot fi cauzele?

Ce bine ar fi si cat de usor de depistat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat? Doar acestea pot fi cauzele?

Ce bine ar fi si cat de usor de depistat.

cel putin la mine astea au fost cauzele ,oricum inainte de a schimba ceva ;trebuie facuta o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh - asa mai vii de-acasa :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am becul imprimat pe scoarta cerebrala. La prima masina o Skoda 1.4 16V mi s-a aprins dupa vreo 50Km... nici nu ajunsesem cu ea acasa. La actuala, Seat Leon 1M 1.6 16V (AZD) mi s-a aprins cam dupa 2000Km, fara sa observ vreo modificare in mersul masinii, sau zgomote, trepidatii etc. Din acest motiv nu i-am facut nimic. Intre timp am schimbat bujiile si o fisa ca se dusese, am schimbat catalizatorul (a crapat).

Eroarea citita de VAGCOM era ceva de genul - overflow prin EGR. Cu cateva zile in urma am decis sa curat EGR si clapita de acceleratie. Am desfacut EGR si clapita si le-am curatat cu un spray de carburator. Mare mi-a fost mirarea cand am observat ca in supapa EGR (acolo este un pistonas care se deschide si se trage la loc), deci in clapita aceea era o bucata de tabla ruginita :( nu pot sa imi dau seama cum a ajuns tabla aia acolo. Cert este ca becul s-a stins si nu s-a mai aprins am facut vreo 250Km (pana acum la maxim 20Km se aprindea dupa resetare).

Acum imi da niste valori cam aiurea sonda lambda, sa vad cum o rezolv si pe aceea.

Va urez drumuri germane.

Modificat de enkidu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

Revin cu o problema mai veche. Am avut "check engine" aprins, era vorba de EGR. L-am cuarat si tot nu a mers. Am luat altul nou, l-am schimbat, am facut adaptarea si dupa vreo 50-60 de km iar s-a aprins check-ul. Am facut o noua testare cu Vag-com-ul si a dat urmatoarea eroare : 16785 EGR inssuficent flow.

Aveti cumva idee care sa fie problema?

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil blocat !

Greu de crezut pentru ca este noua. Si in plus la adaptare sa auzeau niste pocnituri pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil infundata teava de la galeria de evacuare pana la EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil infundata teava de la galeria de evacuare pana la EGR.

Au dat-o jos la service si au verificat...nu e infundata si nici fisurata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil piesa noua defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil piesa noua defecta.

Si cum se poate afla daca e buna sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil ca acest martor sa te avertizeze daca trebuie sa schimbi distributia?Am facut si o scanare si mi-a aparut aceasta eroare.

1 Fault Found:

17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation

P1340 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!