Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

Bobina de inductie . Pune repede testerul pe masina si vezi ca trebuie sa-ti dea eroarea . Sunt 4 bobine . Nu umbla asa cu masina ca o sa ai necazuri mai mari .

Citeste aici despre aceasta problema : http://vwforum.ro/index.php?showtopic=47984

Salut Aurelian

Revin cu info : Eroare P0302 cylinder 2 misfire

Am fost la mecanic si mi-a recomandat schimb bujii + 1 bobina

La Augsburg bujii 32 ron/buc

Ai idee cat este o bobina noua ? In jur de 800 RON ? Gasesc si la dezmembrari ?

De cand a aparut problema am abandonat-o in parcare :rolleyes: !

Avand in vedere ca aceste modficari nu sunt greu de facut ma voi ocupa singur de problema

Multumesc mult de sfat :D

post-56308-1256278357_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat 2 bobine de cand am luat masina . Te lasa cand ai mai mare nevoie de masina , asa am patit eu . La mine in oras am gasit bobine la 3 magazine : 125 ron , 160 ron , 180 ron . Am una noua pusa in masina + testerul de mana in caz ca raman pe undeva pe drum sa o pot shimba .

Probabil gasesti si la dezmembrari dar nu stiu cat este de indicat sa iei una de acolo , poate e pe duca si aia .

Asta este boala motoarelor cu bobine de inductie , te-as sfatui sa ai una si in masina , nu cred ca e placut sa ramai noaptea intre doua localitati. Nu este recomandat sa mergi cu ea asa ca poti strica altele care costa mult mai mult .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna....

Am si eu un golf IV 1.4 16V, si mi s-a aprins "Check Engine", dupa schimbarea distributiei. M-am dus la prima scanare unde mi-au spus este pus gresit cureaua. M-am dus la cel care a schimbat, dar el a zis ca e pus corect. A urmat a doua scanare si la una din teste mecanicul mi-a aratat un numar care tot se schimba, si a spus ca acel numar ar trebui sa fie intre 6 si 10, si sa fie cat decat constant.... Puteti spune ce e acel numar, si de unde vine problema?

Daca in jurul turatiei de 2k, in timpul mersului, simt paraca motorul n-ar primi combustibil, dar dupa ce depasasc turatia de 2k totul e normal. De unde poata sa vina aceasta problema?

Multumesc...

Am patit si eu la fel exact dupa scimbul de distributie:tremurat sub 2000rpm, aprope murea motorul la semafor..

Am fost la scanare si cei de acolo au zis ca sunt defazate cele doua axuri si ca distributia nu a fost pusa corect. Eroarea aparuta la scanare a fost senzorul de turatie de pe viborchen.

Aceste nu era prezent inainte schimbarii. Am fost la service-ul care l-a schimbat si l-am convins pe baiat sa il desfaca si sa ne uitam la el. Intredevar cureaua era pusa cu un dinte mai infata. L-a montat din nou si de atunci nu mai este nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat 2 bobine de cand am luat masina . Te lasa cand ai mai mare nevoie de masina , asa am patit eu . La mine in oras am gasit bobine la 3 magazine : 125 ron , 160 ron , 180 ron . Am una noua pusa in masina + testerul de mana in caz ca raman pe undeva pe drum sa o pot shimba .

Probabil gasesti si la dezmembrari dar nu stiu cat este de indicat sa iei una de acolo , poate e pe duca si aia .

Asta este boala motoarelor cu bobine de inductie , te-as sfatui sa ai una si in masina , nu cred ca e placut sa ramai noaptea intre doua localitati. Nu este recomandat sa mergi cu ea asa ca poti strica altele care costa mult mai mult .

Am schimbat bujiile ( 320 RON/buc ) si bobina ( 130 ron ) si merge de parca a iesit din facbrica :lol:

Totul dureaza 10 min . Este mai simplu decat pe motorul de 1.4 16V ( exemplul de pe forum )

Ai idee daca martorul din bord se stige singur acum sau este nevoie de vag com ?

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cateva puneri de contact ar trebui sa se stinga (eroarea iti va ramane stocata insa) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, si mie mi-i s-a aprins martorul "check engine" acum doua zile. Am pus benzina de 100 si am mers mai "forjat", iar dupa 90 de km becul s-a stins si nu s-a mai aprins de atunci, sper sa nu se mai aprinda, multumesc colegilor de pe forum. :icon_cool: Alex (VW Bora, 1.6 BCB)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am o problema mai delicata legata de martorul Check Engine. Poate voi primi si eu un raspuns sau mai multe, care sa ma edifice. Va voi relata istoria evenimentelor ca sa puteti sa aveti o opinie cat se poate de pertinenta. Prima data cand a aparut Check Engine a fost acu vreo 3 luni se aprindea si avea flash-uri intermitente in bord, dupa care a disparut si la a 2-a pornire a motorului, a aparut si a ramas aprins. M-am dus i-am facut o scanare la care mi-au iesit erori de ardere pe cilindrii 1 si 4 (nimic de sonda sau alte alea). Am schimbat fisele, mi-au sters eroarea, n-am mers mai mult de 30km si a reaparut, am fost din nou cu ea, erori de ardere pe cilindrii, am schimbat bujiile, mi-au sters eroarea. Am mai mers cu ea vreo 100km a aparut iar becul in bord. Am schimbat benzina, am pus de la LUK Oil (inainte am pus doar de la Rom Petrol - ambele benzinarii doar benzina de 95 am folosit), pe langa benzina am pus si un aditiv. Am mers cu masina s-o forjez putin, a disparut pentru 2, 3 zile becul... apoi iar s-a aprins... si aprins este si in ziua de azi. Din cauza arderii incomplete am senzatia ca si motorul trage cam greu... nu merge la puterea care ar putea-o dezvolta el.

Alte specificatii:

serie: AXP

motor: 1.4 benzina

Golf 4 Edition

P.S. Un inginer mi-a zis ca s-ar putea sa fie din bobina de inductie, sau ar putea fi un injector sau un senzor... (bobina cu tot cu modulul de aprindere m-ar costa 6 milioane, iar 4 injectoare (ceea ce e putin probabil sa fie toate 4 duse) m-ar duce la 2300 ron, un total de 2900 ron plus manopera... cam mult).

Nu stiu ce sa-i mai fac... iarna trecuta cand mi s-a mai aprins becul mi-a murit si motorul cand vroiam sa revin din viteza a 3-a in viteza a 2-a

scadea brusc turatia cand era pe liber si cand cuplam in viteza murea motorul... Sper sa nu se intample asa si iarna asta (nu mi s-a intamplat decat de 2 ori... intr-o zi, atat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum suna exact eroarea care iti apare ? Asa poti afla eventualele cauze ale problemei tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum suna exact eroarea care iti apare ? Asa poti afla eventualele cauze ale problemei tale.

Pai la tester imi zice Missfire cilindru 1 si 4, cateodata imi da doar un cilindru, si oricum simt masina obosita... nu trage cum ar trebui... plus ca mi se pare ca are un consum cam ridicat... 10 litri in oras... si 6.7 in afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi bobinele de la cilindrii specificati de tine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@turbocip,el nu are decat o singura bobina pt toti cilindri.

ovidiu sv,incearca totusi niste spray de contacte pe tot modulul de aprindere.Daca se amelioreaza,inseamna ca e crapat corpul modulului(delcoului) si iti fura curent,iar daca ai pe cineva cu acelasi tip de motor sa schimbati si bobinele intre voi si vezi cum se manifesta.

Asa macar mai elimini niste cauze.bafta si sa postezi cand rezolvi :icon_thumright:

L.E:la bujii te ai uitat?

Modificat de copanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa e - are o singura bobina ... scuzele de rigoare .

Am confundat cu BCA care are 4 bobine - nu vazusem ca este AXP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am gasit ceva care te-ar putea ajuta in diagnosticarea problemei

16688/P0304/000772 - Cylinder 4 Misfire Detected

Possible Causes Cauze posibile

* Ignition system

* Fuel injectors

* Fuel pressure

* Running out of fuel

* EVAP canister purge valve

* Evaporative emission system

* Low compression Min comprimare

* Base engine problems

* Controle Module damaged

Special Notes Note speciale

*This feature search for engine misfire in a specific cylinder. Most of the time the cause for a misfire is a lack of combustion in a cylinder due to absence of spark, poor fuel metering, or poor compression.

am mai vazut la cineva asemenea eroare ,dar la cilindrul 3 si 4,iar masina uneori mergea infundat/in nas..alteori tragea bine

era bobina de inductie care nu isi mai facea treaba pe acele pistoane - tensiune mica sau cu intreruperi

asa cum a spus cineva mai sus consider si eu ca cel mai bine e sa gasesti pe cineva cu acelasi cod motor ca al tau si sa incerci bobina lui

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult de tot pentru mesaje. Voi cauta pe cineva care sa aiba aceeasi serie si sa vad ce rezolv. Daca nu, nu-i bai, cumpar o bobina si-o schimb la urma urmei... Va anunt cand am mai facut cate ceva. Cu respect. O seara deosebita tuturor.

L.E:la bujii te ai uitat?

Bujiile le-am schimbat. Sunt noi, la fel si fisele.

Modificat de Ovidiu SV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema imi sta aprins martorul check engine aprins.....cauze dupa n"scanari......ink nu se stiu , am luato prin eliminare,am skimbat sonda lambda...am curatat clapeta de acceleratie...am duso iarashi la tester si tot aprins sta...oare ce are?acolo imi apare ca eroare...ca clapeta de accelerati e nu ajunge la parametrii ei normali de functionare......:)

motorul merge bn numai k sta aprins martorul

va rog ajutati-ma sau dc sunt colegi care au avut aceiasi problema

Modificat de hbogdan
Renunta te rog la limbajul mIRC. Citeste Regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e de la clapeta de acceleratie ar trebui sa ai si martorul EPC aprins. Am fost saptamana trecuta si mi-am curatat si eu clapeta, iar dupa montare, mi se tura motorul singur si martorii 'check engine' si EPC aprinsi. Mecanicul i-a resetat din tester am dat cateva ture cu masina si nu s-au mai aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este si EPC-ul....din ce mi-a explicat clapeta inkide si deskide bn dar nu stiu ce kestye e pe acolo care ar putea fi plina de calamina si nu lucreaza nici ei nu stiu bn ce are....si se feresc ptr ca nu prea au lucrat cu motoare FSI...sincer mie frica sa-i las sa mi desfaca pe acolo k cine stie ce dreaq mai strik...sunt rezervati la verdicte nu"s siguri pe ei si asta nu numai la un service ci la mai multe iar la reprezentanta numai zic ca"s parnaie rau habarnuau pe ce lume sunt bn nu toti ...dar nu au mecani cu experienta care ar stii ceea ce face ,tot ce fac o fac prin eliminare si ajungi sa skimbi jumatate de motor.

Modificat de Marius
Cunoasterea foarte buna a limbii rom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult de tot pentru mesaje. Voi cauta pe cineva care sa aiba aceeasi serie si sa vad ce rezolv. Daca nu, nu-i bai, cumpar o bobina si-o schimb la urma urmei... Va anunt cand am mai facut cate ceva. Cu respect. O seara deosebita tuturor.

Bujiile le-am schimbat. Sunt noi, la fel si fisele.

Bobina e de vina ! Nu e complicat de schimbat ! dk crezi ca te pricepi vezi mai jos

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=47984

Te sfatuiesc sa nu mai mergi cu masina pana nu rezolvi problema !

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va spun ce mi s-a intamplat.

O am pe nevasta-mea incepatoare, are permis de 3 ani dar nu a mai condus de vreo 2 ani :D

I-am dar masina duminica si a mers cu ea destul de frumos, dar a plecat cu ea de pe loc, cand motorul era deja pornit.

Ma rog, la un moment dat a fost nevoie sa plece reporneasca motorul si sa plece de pe loc. Nu a reusit de vreo 3-5 ori pana am luat eu masina si am mers cu ea pana acasa, inca vreo 200 de metrii. In acesti 200 m, s-au aprins in bord martorul de la "Check Engine" si "EPC".

Ciudat, dar mai ciudat e ca mi s-a resetat tot BC-ul. Am mai dat vreo 4-5 chei de pornire la interval de cateva secunde bun si la un moment dat s-a stins EPC si ramanea aprins numai "Check Engine". Acesta s-a stins si el dupa 7-8 porniri.

Aveti idee cam de unde ar fi simtoma asta? Din cauza ca s-a inecat de cateva ori cand a plecat nevasta-mea cu ea de pe loc ?

Acum merge normal, adica dupa ce porneste motorul, toate becurile se sting :)

Tin sa precizez ca inca nu am apucat sa o verific cu VAG-COM-ul, dar ma gandesc ca daca ramaneau erori, martorii ramaneau aprinsi.

Cel putin asa imi ramanea cel de "Check Engine" cand aveam probleme cu sonda lambda acum 1 an :lol: Era nevoie de fiecare data sa sterg eroarea din VAG-COM.

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca martorii s-au stins erorile au ramas stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@84CRA - Bine ai venit printre randurile posesorilor de 1,6 FSI din Romania - de care toata lumea din service se fereste. Aceeasi problema o am si eu ... BENZINA!! Sunt convins ca daca as merge 100 km sau chiar mai putin cu benzina din Germania, mi s-ar stinge martorul, insa de unde sa fac rost de asa ceva.

O posibila rezolvare pe care o voi incerca si eu asa cum m-a sfatuit @marmonu(posesor de acelasi 1.6FSI BAD) este sa schimb in prima faza benzina (adica sa incerc de la MOL sau de la Rompetrol) si sa incerc sa schimb vitezele in jur de 3000 de turatii - asta numai dupa ce se incalzeste motorul - pentru ca am inteles ca este un motor care lucreaza la turatii mari, sau ceva de genu, desi de 1an si ceva n-am avut probleme cu acest martor. Problema mea a aparut dupa ce i-am schimbat benzina :blink: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu problema mea de mai sus:

Acum am verificat masina pe VAG-COM si am avut o singura eroare: ENGINE SPEED SENSOR (G28) - Implausible signal sau ceva de genul "intermittent", nu mai retin.

Mai era un cod sub cu litera "P" dar nu mi-l mai reamintesc.

Este singura eroare. Mecanicul mi-a zis ca este posibil din cauza ca motorul a fost subturat si a luat eroarea asta.

Oricum sper sa numai am probleme din astea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut revin cu o problema

de vreo 2 sap cam asa mi se aprinde martorul check engine in bord(s-a mai aparins anul trecut dar am schimbat sonda lamnda 1 si problema s-a rezolvat)

problema este ca acum se aprinde cand e motorul rece deobicei dimineata...si am observat ca scade turatia la motor la un moment sau este o fluctuatie...dupa care in 2 sec se aprinde martorul in bord

masina din cate vad eu merge normal si cu el aprins....dupa ce merg mai mult timp...si mai pornesc masina in aceeasi zi maroturul dispare singur.

inca nu am ajuns sa fac o scanare dar stiu ca mi s-a mai intmplat problema asta si nu aparea la service...se nimerise sa fie stins atunci

a mai intalnit cineva problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de 6 luni de zile de cand am luat masina golf 4 1.6 16V tot imi sta aprins martotul CHECK ENGINE.am sters eroarea de zeci de ori dar nimic.initial am crezut ca nu este valva EGR adaptata dupa ce am schimbat-o.nu a fost de acolo.ideea este ca mai demult mi-a aparut o eroare legata de catalizator.eu am scos "buretele" metalic din catalizatorul de langa seripisori.tind sa cred ca de aici.exista cumva vreo siguranta pe undeva pe care sa o scot sa nu imi mai apara acel martor pe bord?ideea e ca vreau sa si vand masina si multi se sperie crezand ca are cine stie ce defectiune.astept pareri.multumesc frumos

PS:alimentez doar ROMPETROL(cantitati de 20-40 L) si PETROM(rar cate 5-6 L)

post-20021-1260457554_thumb.jpg

post-20021-1260457570_thumb.jpg

Modificat de vladucu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!