Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

Am masina din semnatura de 1an si 2 luni. Stiu ca e pretentioasa la carburant (motor BAD FSI). Pana aku vreo 5 saptamani am bagat benzina doar de la OMV sau de la Rompetrol - respectiv Carrera 100 si Alto 101. M-am luat dupa o ruda "desteapta" care mi-a explicat cum ca benzina OMV 100 ar fi acelasi lucru cu Petrom 99+ si bineinteles ca am zis: hai sa incerc! N-a trecut bine 1 luna si deja am "check engine aprins". Am fost la scanare cu ea (insa nu mi-am dat seama sa iau codurile) si mi-a zis ceva de evacuare gaze si supapa de aer. Mi-a sters erorile si mi s-a stins martorul check engine. Mi-a zis ca nu ma costa nimic si mi-a spus sa revin daca se aprinde din nou. A avut dreptate, dupa aproximativ 160 km s-a aprins iar. Nu se simte ceva in neregula in privinta functionarii motorului. Astazi sper sa ajung din nou si sa postez un posibil raspuns sau o posibila rezolvare.

Mentionez ca de cand imi sta martorul aprins am alimentat doar OMV 100 si Alto101 insa martorul nu s-a stins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mordor,nu te astepta sa ti se stinga asa repede,pentru ca trebuie sa mai treaca un timp pina ce motoru reactioneaza la noul tip de benzina.Eu am martoru aprins de un an si ceva,inainte bagam efix95,apoi am trecut la petrom99,dar tot nu mi sa stins.Ce nu am incercat eu este Carrera 100 si Alto,sa vad rezultatu(daca se stinge sau nu).Tu ai vazut diferenta acuma la benzina.Care era mai buna Carrera sau Petrom?Ma refer la puterea motorulu.Scuze moderatorilor ,ca am fost oftopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-a trecut bine 1 luna si deja am "check engine aprins". Am fost la scanare cu ea (insa nu mi-am dat seama sa iau codurile) si mi-a zis ceva de evacuare gaze si supapa de aer. Mi-a sters erorile si mi s-a stins martorul check engine. Mi-a zis ca nu ma costa nimic si mi-a spus sa revin daca se aprinde din nou. A avut dreptate, dupa aproximativ 160 km s-a aprins iar. Nu se simte ceva in neregula in privinta functionarii motorului. Astazi sper sa ajung din nou si sa postez un posibil raspuns sau o posibila rezolvare.

Mentionez ca de cand imi sta martorul aprins am alimentat doar OMV 100 si Alto101 insa martorul nu s-a stins.

ar fi bine sa alimentezi doar cu un singur tip de benzina, iar daca cei 160 Km au fost facuti in oras sunt ca si degeaba.

scoate-o afara si mergi mai turat (nu neaparat tare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi bine sa alimentezi doar cu un singur tip de benzina, iar daca cei 160 Km au fost facuti in oras sunt ca si degeaba.

scoate-o afara si mergi mai turat (nu neaparat tare).

pune si tu codurile de defect si poate stim ceva :eek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rica_42 ..daca ai eroarea 17480 care asa cum ti-a spus si Turbocip inseamna "" contact imperfect / verifica senzor G295 [contacte]""

eu doar 2 mari solutii vad pentru rezolvarea problemelor tale

1. renunta/omoara..sau inlocuieste actualul"mester" al masinii tale - e degeaba cu "catalizatorul lui care scoate praf" :icon_thumright:

2. curata contactele sondei,sterge eroarea cu vag-com si apoi daca reapare schimba acea sonda al carei sfarsit a venit

faza cu benzina proasta e doar o coincidenta de 1%...

verifica cu vag-com parametrii de lucru al sondei,voltajul..etc si vezi daca e ok sonda sau nu

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Azazell ,dar as pute in cazul asta sa dau sonda jos si sa o curat?si apoi so montez la loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Azazell ,dar as pute in cazul asta sa dau sonda jos si sa o curat?si apoi so montez la loc

La un rulaj de peste 100000km este recomandabil inlocuirea sondei lambda :Driver:

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de Marius
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un rulaj de peste 100000km este recomandabil inlocuirea sondei lambda :icon_thumright:

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, m-am linistit! Imi trebuie sonda lambda - 720 ron!

Insa, asa cum a spus mecanicul meu, nu schimbam nimic daca nu afecteaza performantele motorului. In cazul meu nu am vazut o schimbare in comportamentul masinii.

Aveti dreptate cand spuneti ca e RECOMANDAT a nu se schimba benzina cu care ai obisnuit masina!- lucru pe care l-am facut! Si inca ceva, este RECOMANDAT sa nu circulati cu rezervorul pe rosu!!

O sa scriu in continuare daca apar ceva schimbari. Acum ma multumesc cu postarile voastre.

@rica_42 OMV carrera 100 da viata masinii, ar trebui sa incerci si stai linistit ca nici mie nu imi dispare martorul din bord si nici nu o sa imi dispara pana nu schimb blestemata aia de sonda, ...parerea mecanicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mordor,ce spui tu,se aplica in general la fsi-uri pt ca sunt mai pretentioase decat benzinarele cu injectie clasica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am si eu o intrebare:mi s-a aprins martorul check engine,coincidenta sau nu,dupa ce am alimentat cu 98+ la o statie Petrom din judet.Poate fi asta cauza?in mod normal alimentez cu 98+ de-aia nu inteleg,o fi avut benzina aia ceva,sau e doar o coincidenta?A mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e coincidenta dar si eu am patit asa iarna trecuta. Bag benzina de 99 de la petrom. Iarna trecuta venind din delegatie am bagat de 20 lei de la un petrom din toplita, benzina de 99 pentru a nu ajunge pe rosu. Dupa circa 35 km mi s-a aprins check engine. Am sters eroarea si de atunci nu a mai aparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,vreau sa va spun ca la noi in Romania,si in special la benzinariile de la Petrom benzina nu are niciodata cifra octanica ,care ar trebui sa fie.Cea de 99 nu e nici pe departe de 99si asta e valabil si pentru 95 etc....De ce?Pentru ca traim in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine scrie 95 - 98 , de aceea prefer sa bag de 99 pentru ca stiu ca benzina din Romania nu este ceea ce scrie pe pompa . Astept iarna sa vad ce zice sonda lambda de calitatea benzinei :P .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e coincidenta dar si eu am patit asa iarna trecuta. Bag benzina de 99 de la petrom. Iarna trecuta venind din delegatie am bagat de 20 lei de la un petrom din toplita, benzina de 99 pentru a nu ajunge pe rosu. Dupa circa 35 km mi s-a aprins check engine. Am sters eroarea si de atunci nu a mai aparut.

Ai facut si scanare sa vezi de ce e aprins,sau doar ai sters-o?daca tot ai platit accesul la vag com.Sau ai al tau personal?

P.S.Stiu ca benzina nu are cifra octanica scrisa la pompa,dar culmea e ca am pus tot acelasi tip si tot de la Petrom,doar alta statie PECO.

Modificat de goofy4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il am pe al meu . Eroarea a fost la : Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ar fi bine sa fac o scanare si eu,sau doar sa cer sa stearga eroarea?Apropo se taxeaza diferit sau ca o scanare si daca doar doresc sa sterg eroarea?

Modificat de goofy4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ca sa stearga codul de eroare automat o sa vezi si ce eroare ai .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit cu martorul "check engine" + mesajul "Abgas werkstatt - Gaze de evacuare". Am mai mers cam 20 km, mesajul a ramas la fiecare pornire. Apoi inainte sa pornesc la mecanic, am alimentat cu Carrera 100 de la OMV, si am mers mai turat pana la mecanic (cca 10km). Mecanicul ma trimis la tester, cand sa pornesc nu s-a mai aprins. Dar totusi testerul a dat eroarea - sonda lambda -. eroarea s-a sters si n-a mai aparut de atunci. Cred ca era benzina de proasta calitate + mers in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ocazia schimbarii lichidului de frana,mecanicul s-a uitat si la motivul aprinderii martorului,a zis ca e prima sonda lambda,ca amestecul nu se face cum ar trebui si ca poate fi cauza,o benzina de proasta calitate;Eu am pus insa 99+!!;in fine mi-a sters eroarea,daca se mai aprinde e posibil totusi sa fie sonda lambda defecta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda lambda..asta e problema, pana la urma ca trebuii a o schimbi cam 500ron te cosata...un cablu cu o mufa in cap

asa am patit si eu, am schimbat=o si nu s=a mai aprins martorul

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Acum o luna masina a inceput sa se opreasca in timp ce stateam la semafor . Nu m-am impacientat pentru ca nu dadea nici un semn ca ar avea ceva.

Martor aprins in bord 0 . Pornea fara probleme , nu duceam lipsa de putere cand acceleram .

Apoi a inceput sa se aprinda minunatul martor :angry: ( Abgas werkstatt ) . Am plecat cu ea la mecanic pt aceasta eroare cat si cea de airbag ( am scos eu cablul la airbag in loc de cel pt incalzire in scaun ) . Cand am vrut sa plec spre mecanic martorul pentru gaze s-a stins singur.

La test nu a avut alta eroare decat pt airbag.

La o saptamana acelasi "motoras" a reaparut, clipeste si masina merge parca in 3 bujii. Nu are putere si consumul a crescut cu 30%

Aveti ceva sfaturi ?

Curiozitatatea mea este de ce la test nu s-a identificat nici o eroare ?

Din cate am citit la pe form nu se specifica ca masina si-a schimbat comportamentul .

Am sa fac si test asap si revin cu info !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu are influenta(inca)si asupra consumului o mai las,ca originala,am citit pe aici ca e cam 800 ron.Poate 500 nu e la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Acum o luna masina a inceput sa se opreasca in timp ce stateam la semafor . Nu m-am impacientat pentru ca nu dadea nici un semn ca ar avea ceva.

Martor aprins in bord 0 . Pornea fara probleme , nu duceam lipsa de putere cand acceleram .

Apoi a inceput sa se aprinda minunatul martor :angry: ( Abgas werkstatt ) . Am plecat cu ea la mecanic pt aceasta eroare cat si cea de airbag ( am scos eu cablul la airbag in loc de cel pt incalzire in scaun ) . Cand am vrut sa plec spre mecanic martorul pentru gaze s-a stins singur.

La test nu a avut alta eroare decat pt airbag.

La o saptamana acelasi "motoras" a reaparut, clipeste si masina merge parca in 3 bujii. Nu are putere si consumul a crescut cu 30%

Aveti ceva sfaturi ?

Curiozitatatea mea este de ce la test nu s-a identificat nici o eroare ?

Din cate am citit la pe form nu se specifica ca masina si-a schimbat comportamentul .

Am sa fac si test asap si revin cu info !

Bobina de inductie . Pune repede testerul pe masina si vezi ca trebuie sa-ti dea eroarea . Sunt 4 bobine . Nu umbla asa cu masina ca o sa ai necazuri mai mari .

Citeste aici despre aceasta problema : http://vwforum.ro/index.php?showtopic=47984

Modificat de aurelian08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna....

Am si eu un golf IV 1.4 16V, si mi s-a aprins "Check Engine", dupa schimbarea distributiei. M-am dus la prima scanare unde mi-au spus este pus gresit cureaua. M-am dus la cel care a schimbat, dar el a zis ca e pus corect. A urmat a doua scanare si la una din teste mecanicul mi-a aratat un numar care tot se schimba, si a spus ca acel numar ar trebui sa fie intre 6 si 10, si sa fie cat decat constant.... Puteti spune ce e acel numar, si de unde vine problema?

Daca in jurul turatiei de 2k, in timpul mersului, simt paraca motorul n-ar primi combustibil, dar dupa ce depasasc turatia de 2k totul e normal. De unde poata sa vina aceasta problema?

Multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!