Jump to content

Telecomanda inchidere centralizata


Aditu
 Share

Postare recomandată

doar la cele de SUA, sunt pe 315Mhz. La Skodele fabricate pt Europa, generatia masinii tale, nu sunt pe 315. Doar 433.9Mhz... adica 434Mhz. Asa ca acestea merg la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    35

  • Aditu

    14

  • Dexterino

    12

  • Al Bundy

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc pentru confirmare. Totusi, am probat modulul confort 1C0 959 799A pe un Passat din 2001, adus din Germania. Mai mult, mai are si un "frate"din 2002, cumparat de nou din tara, dar ambele au telecomenzi  pe 315 MHz. Asta scrie pe carcasele telecomenzilor si nu au mers adaptate pe modulul meu confort. Din pacate, cel de la care am luat modulul avea 2 chei normale la masina, iar masina avea o alarma atermarket primitiva care facea si telecomanda inchderii centralizate. Din ce-am citit, se pare ca exista modulul asta si pe masini fara telecomanda pt inchidere, daca au doar 2 geamuri electrice, mufa T15 fiind total necablata. Ma intreb acum daca va trebui adaptat continutul eepromului cu VDS-Pro.

Modificat de Dexterino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este de pe o masina care nu a avut telecomanda, da  - trebuie modificat eepromul, ca sa stie de receptia telecomenzilor.

 

eu pana acum nu am gasit 1C0 959 799x, care sa lucreze pe 315Mhz... cel putin nu pe cele de Europa... oricum, asta este mai putin important....

 

am gasit pe cele fabricate in Mexic - Jetta, Golf 4 - pt SUA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, m-am linistit,trebuie sa fac rost de o cheie pe 434 MHz si sa incerc, Poate primul proprietar al Skodei de pe care am luat modulul a pierdut cheia briceag si a facut una simpla. Sper si eu... :D poate n-oi fi asa ghinionist ca prima data... atunci am luat piesele pt conversie din generatia 1J0, din lipsa de informatii clare. Nu-i vorba functioneaza ok, insa, asa cum imi ziceai ma demult, e bine sa pun aceeasi generatie ca modulele originale de pe masina, sa "se pupe"toate intre ele si in viitor sa apara si computerul de bord.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei una de proba am eu pe undeva, trebuie doar sa ii pun o baterie noua.... si iti dau sa incerci, ....for free... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi ideal, multumesc!  :beerchug:  Baterie aduc eu, CR 2032, parca, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap, bateria la telecomenzile modelul asta, sunt CR2032

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

La masina din semnatura nu mai functioneaza telecomanda de la 2m in fata masinii. Trebuie sa fiu aproape cu telecomanda lipita de geamul soferului ca sa o pot deschide/inchide.

Bateria veche de un an am schimbat-o azi si tot la fel se comporta. Sa fie ceva de la masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca face la fel cu ambele telecomenzi atunci e de la modulul de confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, o sa incerc si cu a doua telecomanda. Momentan este in alt oras a doua telecomanda...mersi, revin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina mea, Golf IV model an 2000, nu are telecomanda.

Doresc sa ii pun. Imi puteti recomanda ce sa cumpar (link va rog, deoarece cand am cautat cu google am gasit sute de variante).

De asemenea doresc sa imi ridice geamurile daca inchid masina (si ele sunt lasate).

Are inchidere centralizata si geamuri electrice.

Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe scurt, iti trebuie urmatoarele:

 

1. Modul confort din generatia 1J, codul e 1J0 959 799 AH, pt 4 geamuri electrice si inchidere cu telecomanda, are 2 mufe

2. Mufele aferente modulului, ar fi ideal sa le iei odata cu modulul

3. Cabluri, termocontractabil, scheme electrice, conectori pentru imbinat cabluri, cleste sertizat, etc. NU lipesti cu fludor pe masina. Poti face asta dar fara a avea instalatia la care lucrezi conectata la masina si doar daca nu poti folosi conectori pt imbinare. Oricum, NU SE FOLOSESTE PISTOLUL DE LIPIT.

 

 

Functia de ridicare/ coborare a geamurilor si alarma, etc. se obtin modificand valorile unor adrese in EEPROM-ul modulului confort. Nu e ceva chiar simplu si implica un PC cu port serial nativ, o interfata seriala si VDS-Pro. Operatiunea o pot face mai muti colegi de pe forum, poti cauta pe cineva chiar in Craiova su imprejurimi, vezi aria de prestari servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar fi mai simplu cu o alarma AM care are aceste functii si telecomanda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi intrebare au pus-o multi,si eu am meditat destul pe tema asta,e destul de scump sa mergi pe calea OE daca nu ai nimic din ce e legat de modulul confort deja pe masina, dar am vrut sa fie OE asa ca am scos banu`.

Colegul ioask4it are deja majoritatea componentelor pe masina, deci e mai simplu la el sa monteze un CCM cu receptor RF pt telecomanda. 

 

Fiecare face ce vrea cu banii lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

La masina din semnatura nu mai functioneaza telecomanda de la 2m in fata masinii. Trebuie sa fiu aproape cu telecomanda lipita de geamul soferului ca sa o pot deschide/inchide.

Bateria veche de un an am schimbat-o azi si tot la fel se comporta. Sa fie ceva de la masina?

 

in cele mai multe cazuri, telecomanda este de vina... incearca sa faci o proba cu una care stii sigur ca emite de la distanta, sa o sincronizezi pe masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma puteti ajuta va rog cu schemele de montaj pentru modulul confort 1J0 959 799 Q care este fara telecomenzi si modulul 1J0 959 799 AH care are telecomenzi? 

Inafara antenei mai trebuie trase alte fire, avand in vedere faptul ca primul are doar o mufa, iar cel de-al doilea are doua?  (Golf 4 ALH  '99)

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schemele nu se pot gasi dupa codurile unor module, se cer dupa an fabricatie si cod motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici, Golf din 99 sau 2000, nu stiu pentru ce motor e, dar am folosit schema cu succes la ALH, cu 1j0 959 799 Q :) Cred ca o gasesti in topicul de documentatie din aria Golf 4. Iti trebuie mufa T15, o gasesti la Autokarma, la comanda, in 5 zile, pini gasesti prin Autovit duminica, daca ai pe cineva In Bucuresti sau la reprezentanta sub forma de fire reparatie, dar nu stiu sa-ti spun coduri.

9_g4_comfort_sistem_with_power_windows.pdf

Modificat de Dexterino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy ai dreptate, poate nu m-am exprimat corect (scuze), insa am specificat in paranteza codul motor si anul de fabricatie.

 

Multumesc pentru schema Dexterino! 

 

Vroiam sa studiez inchiderea pe cheie OEM (chinezaria din dotare face figuri), daca aleg sa pun modulul  1J0 959 799 AH care suporta si telecomenzi sau o alarma AM.

Modulul confort AH are doua mufe, iar Q este doar cu o mufa. Dilema mea era daca sunt fire si in cea de-a doua mufa si daca mai trebuie trase alte fire, avand in vedere ca AH are alarma, antena  etc.

Vroiam sa inteleg diferentele dintre cele doua module.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am scris,pt telecomanda iti trebuie si mufa T15, care are intrare pt antena pe pinii 10 (semnal) si 7 (masa), si mai ai un plus, si inca cateva fire. Folosesti maxim 10 pini din cei 15, doi pentru semnalizari, doi pt alimentare, doi pt antena,unul pt switch-ul de la capota,unul pt claxonul de la alarma, etc.Studiaza toti pinii cu  T15/x in denumire. Mufa respectiva e mai la coada documentului.Mai simplu de atat...  :D  Mufa T15 am comandat-o noua de la Augsburg si azi, cand ar fi expirat cele 5 zile lucratoare, termenul de livrare, m-au anuntat ca mai dureaza 5-6 zile :grrrrrr:. Mentionasem Autokarma mai sus, ca sursa pentru mufa, insa si ei tot de la Augsburg o comanda... deci mai am de asteptat si sunt furios, am totul gata, mi-a venit si clestele de sertizat pinii pt mufa, din China, inaintea mufei propriu-zise. 

 

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru piese marunte, intotdeauna e mai ok la reprezentanta. le aduc a doua zi

iar mufa aia o luai cu 5 lei din dezmembrari, cu o palma de cablaj. nu mai aveai nevoie nici de pini, nici de cleste pt sertizat.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte probabil, insa nu am timp sa umblu si nici dezmembrari pe aproape. Pinii si clestele sunt absolut necesare pt. o lucrare de calitate,iar pretul lor nu e prohibitiv. 30 de bani/bucata pinii, dar cum am luat multi de multe feluri, am negociat, iar clestele de pe Ebay a fost 15$. Asa imi place mie, sa fie foarte aproape de original si sa fac treaba de calitate, (mi-am luat si scule de scos pinii),chiar daca nu e cu scop comercial :) Oricum n-am ce sa fac, astept sa vina comanda... intre timp incerc sa cumpar o cheie briceag si s-o adaptez pe modulul nou instalat.Cine stie, poate mai aflu ca nu merge partea de RF a modulului sau alte chestii neplacute...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pe Ebay, chei briceag cu aspect original, vandute ca fiind compatibile cu Golf, Bora Passat, Skoda Octavia, Fabia, Seat Leon, etc, cu un pret in jur de 15 $, si eticheta cu cod OEM, 1J0 959 753 xx, dar ceva e putred in Danemarca,cablajele si piesele nu seamana cu cele originale, am vazut si pe Okazii, Olx, etc aceleasi etichete pe carcase de chei si unii vanzatori spun ca sunt carcase aftermarket.

 

Aveti idee despre ce e vorba? As cumpara o astfel de cheie pe 434Mhz la pretul asta, completa, cu chip si telecomanda, dar nu stiu daca se potriveste sau daca functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este cam la risc.... trebuie sa te asiguri ca este compatibilila cu modulul confort OEM - vb asta cu vanzatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!