Jump to content

Probleme mici si enervante


bogdanc
 Share

Postare recomandată

Un sfat bun la indemana.

Urmatoarea revizie, o s-o fac tot la ei pt. ca este in garantie masina, dar voi aduce materialele mele. Acum mi-a dat un raspuns evaziv... nici da, nici ba... ca se poate in garantie.

Poate voi gasi un service de incredere, dar nu stiu... de fapt il voi suna pe fostul sef de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

quino: in 2 ani am 4 revizii. Obligat de garantie, le-am facut la reprezentanta. Imi permit sa le fac la ei, dar ma deranjeaza diferenta de pret in raport cu un service in care am incredere dar nu este reprezentanta.. Daca de fiecare data am dat 100 E in plus, am dat pana acum 400 E. Puteam de banii astia sa-mi duc copilul la mare? Puteam. Cum spune si oaspetele, de ce sa faci calcule pe bugetul altuia ?

Si eu puteam sa-mi iau Tuareg second hand, dar exact acelasi rationament m-a oprit : nu-mi permit intretinerea lui(sau chiar daca mi-o permit, costul acesteia reprezint un procent prea mare din buget si ar insemna sa tai din alta parte sau sa renunt la alte lucruri).

La primele revizii m-au intrebat: "ulei la bidon sau vrac?" - la vrac fiind mai ieftin. La 45 k nu m-au mai intrebat, mi-au pus direct vrac. La 60 000, am intrebat daca nu au la bidon : "avem numai vrac." Daca puneam ulei la bidon, probabil ca ma costa 1200 leu pentru 5 litri ulei si 4 filtre. Ba mai stai si 2 ore jumatate, cand se poate efectua operatiunea in 30-45 minute - ore diferenta pe care le platesc, evident la 120 ron ora.

Singurul motiv pentru care merita sa te duci la reprezentanta (dupa expirarea garantiei) este o eventuala culanta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect...

Interesanta faza in care te-au intrebat de ulti :vrac sau bidon. Pe mine nu m-au intrebat niciodata, au pus mereu vrac.

Asta este potitica grupului vw-audi. Ei fac totul ( timpi si pret ) ca la carte dar ceea ce-i mai important : manopera lasa de dorit. Probabil nu te deraja asa tare problema cu banii daca era tratat omeneste si DUPA ce ai cumparat masina nu numai intainte. Asta e mentalitatea romaneasca : ia banii de pe om cat timp il ai langa tine, dupa aia vezi tu (asa e si in vanzari auto si in turism si oriunde in tara asta de coco).

DECI partea ce ne deranjeaza pe toti este raportul calitate/pret, pentru ca daca ai sta langa masina si l-ai vedea pe ala cum umbla in salopeta curata si cu masnusi pe la masina ta ai zice cu siguranta ca dai un ban dar stii ca merita.

Tare mult as vrea sa fiu tratat cu mai mult respect ca fiind un client al brandului . Singura intamplare a fost la service in Piatra Neamt . Am avut o problema pe drum cu masina (un senzor o luase razna ... la ulei .. presiune) si am sunat de pe drum la bc unde mi-au zis sa ma duc in reprezentatanta la piatra, am scris despre cum am fost tratat si pe portalul lor: mi-au facut diagnoza si si-au pierdut mai mult de o ora (aproape 2) fara sa imi zica ceva de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

de cca 2 zile mi-a aparut un suierat usor cand virez catre dreapta ; am demontat roata , m-am uitat in zona dar nu se vede nimic , nici o urma de contact , care ar putea declansa acel suierat ; de la ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Uita-te si pe roata, cine stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat , nu am vazut nimic deosebit ; mai nou , de ceva vreme , cand franez un pic mai tare , de la viteza de cca 110 - 120 km/h , imi trepideaza volanul de zici ce-i aia ; numai la franare ferma si numai la viteza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Disc ovalizat?

Sa pun pe lista si eu chestii enervante: mai nou nu-mi merge dezaburirea in luneta (pe tester totul ok deci vre-un fir problematic) si iar nu-mi merge semnalizarea in oglinda stanga. Le voi rezolva nu e stres ... chestii minore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Sarbul: eventual ar putea fi rulmentul acelei roti...asa suiera si la mine cand aveam A3-ul..am luat rulemntul si m-am dus la mecanic...si am scapt de suierat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raul_X - de la ce putea sa apara discul ovalizat ? fenomenul a aparut brusc , fara ca eu sa fi spalat ( iarna ) cu apa rece discul incins , fara sa fi intrat in vreo balta , ... nimic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, cine poate sa-mi spuna si mie de ce nu mi se mai inclina oglinda cand pun in marsarier ?

ps. am skoda superb 2



am tot incercat sa rezolv problema, fara rezultat :tuktuk:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai butonul de reglare oglinzi comutat pe R ?

Daca raspunsul este DA si oblinda nu se mai inclina poti incerca sa reiei procedura de memorare a pozitiei la mersul inapoi.

Altfel... la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La varianta de 170 stiu ca baietii de la Revo au facut una la 220 aici in Oradea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar aceste mariri de putere nu trebuie insotite si de un ambreiaj/cutie de viteze noua + cauciucuri cu indice de viteza mai mare si discuri de frana mai mari?

Oare Tdi de 170 cai vine cu frande de 3.6 fsi?

Ma gandesc ca la 211 cai incepe sa cedeze alte componente datorita stresului la care sunt supuse suplimentar...

desi e tentant, mi se pare foarte riscant... si foarte scump (set nou de cauciucuri + ambreiaj + discuri + placute)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice chiptuning implica printre altele o crestere a presiunii in turbina.

 

Puterea crescuta inseamna automat forte mai mari direct pe ansamblul disc ambreiaj + placa presiune + volant bi-masica, precum si indirect pe planetare, capete planetara.

 

Gumele si fanele sunt ultima grija in cazul unui chiptuning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

avem coleg care stiu ca are peste 40 000 km cu 211 cai via voinea. poate ne spune el mai multe. Din cate inteleg, 211 cai sunt maximum ce se pot obtine fara a schimba componente si in acelasi timp, fara a distruge prea repede pe cele existente. Acum, si daca imi fac downgrade, cred ca pot gasi un stil de conducere in care sa-mi distrug ambreiajul_placa+rulment+volant destul de rapid. In general, cei 41 cai vor fi "accesati" si "biciuiti" in depasiri pe valea oltului, sau alte drumuri unde ai tir-uri, trafic, 1 banda pe sens, etc. Nu cred ca se gandeste cineva serios sa urce de la 170 la 211 ca sa faca 0-100 in 7.8 in loc de 8.8, sau liniute cu baietii din midnight racers., ci mai degraba 80-120, cand te lansezi din spatele trailerului din fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avem coleg care stiu ca are peste 40 000 km cu 211 cai via voinea. poate ne spune el mai multe. Din cate inteleg, 211 cai sunt maximum ce se pot obtine fara a schimba componente si in acelasi timp, fara a distruge prea repede pe cele existente. Acum, si daca imi fac downgrade, cred ca pot gasi un stil de conducere in care sa-mi distrug ambreiajul_placa+rulment+volant destul de rapid. In general, cei 41 cai vor fi "accesati" si "biciuiti" in depasiri pe valea oltului, sau alte drumuri unde ai tir-uri, trafic, 1 banda pe sens, etc. Nu cred ca se gandeste cineva serios sa urce de la 170 la 211 ca sa faca 0-100 in 7.8 in loc de 8.8, sau liniute cu baietii din midnight racers., ci mai degraba 80-120, cand te lansezi din spatele trailerului din fata.

 

Absolut de acord cu tine.

 

Ceea ce am postat eu mai sus au fost niste mentiuni de natura tehnica referitor la ce componente sunt direct impactate de cresterea de putere - de fapt cuplu.

Am studiat subiectul dorind un upgrade la Voinea, dar pentru ca volant bi-masica a B6-lui dadea semne de "duca" am preferat sa las puterea stock ca sa nu-i grabesc sfarsitul volantei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar riscul este la fel de mare daca vreau sa mai adaug 30 de cai la cei 140 de cai "frumosi" ai masinii mele, ma refer la un motor 2000cm2 de 103 kw TDI ?



Ma intereseaza si niste preturi. Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre risc vorbeste cu Voinea. Dar, da, va trebui sa ti-l asumi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca se tot vorbeste de probleme cu volant bi-masica...

Eu ar trebui sa imi fac griji la motorizarea mea, daca o las asa la 170 de cai cum a venit din fabrica?

Ar trebui sa am grija cum o conduc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti poate garanta nimeni nimic. Sunt cazuri cand la 200k km nu a cazut. Mie a inceput sa-mi faca figuri de la 75kkm.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

170/M6. Dupa 35 000 de km pot spune ca turbo-lag-ul este foarte mare (fac comparatia cu 1.9 tdi PD AXR). Cuplez treapta, talpa maxim, dureaza accelereaza lent si apoi, in cca o.3 - o.5 sec simti cum "zvacneste" masina. Ei bine, ma deranjeaza. Stiu, turbodiesel are turbo lag, si cu cat mai mare turbina, cu atat mai mare lag-ul. totusi, ma deranjeaza.

Referitor la timpii in care schimba DSG treptele. intrebare: pe "Sport" schimba mai repede fata de "Drive" ?

Nu schimba mai repede decat pe Drive in Sport.. schimba doar mai tarziu in turatie. Si de asemenea in drive daca ii dai talpa practic e in modul sport cata vreme

e calcata la fund pedala..

bine ca a mea nu are schimbator automat, asa am mai putine griji si mai multi bani in buzunar :D

bine ca a mea nu are schimbator automat, asa am mai putine griji si mai multi bani in buzunar :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai  am observat ca intre 120 si 130 km/h se aude un zgomot (vajait) la rotile din fata, zgomot care inainte nu il facea (nu este vantul). Am fost cu rotile la centrat unde baietii mi-au zis ca nu au gasit nimic deosebit. Zgomotul se aude in continuare, ce poate sa fie? :tuktuk:

Modificat de TUDOR1984
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!