Jump to content

Probleme mici si enervante


bogdanc
 Share

Postare recomandată

Aveti idee daca se pot seta stergatoarele ca atunci cand se opreste motorul sa faca cursa completa?

Odata ce opresc motorul se opresc si stergatoarele fara a se intoarece la pozitia ,,0,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR: pentru toate filtrele recomand MANN sau MAHLE. De asemenea, Mahle se afla si in cutiile de filtre OE (cel putin pentru Superb, verificat vara trecuta) cu exceptia filtrului de aer (este o marca care nu se comercializeaza AM, probabil face doar pentru ambalare OE).

Multumesc, am mers pe MANN si nu am gresit. E perfect aerul din masina acum :P

M-am fraierit cu Bosch-ul, chiar daca scria Made in Germany pe el.

 

In alta ordine de idei: ii mai scartaie cuiva capacul scrumierei la glisare ??? Doar la frig, scartaie enervant la fiecare actionare - inainte/inapoi. As gresa, dar nu stiu ce sa gresez si cu ce substanta ca sa nu deteriorez platicul. Zgomotul este clar de frecare plastic/plastic si a facut din prima iarna...

Aveti idee daca se pot seta stergatoarele ca atunci cand se opreste motorul sa faca cursa completa?

Odata ce opresc motorul se opresc si stergatoarele fara a se intoarece la pozitia ,,0,,

Poti sa le aduci la baza cu motorul oprit, atat timp cat ai cheia in contact, mai apesi o data pe maneta.

Acelasi procedeu si ca sa le aduci in pozitie verticala, pentru a nu ingheta pe parbriz/a schimba lamelele

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plasticul se poate gresa cu ulei siliconic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cunosc aceasta ,,tehnica,,

Pe fosta masina Passat - 2009 daca luam contactul si ele stergeau faceau cursa completa si se duceau la baza fara sa intervin eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA nici-o masina, daca stergatoarele sunt in miscare si opresti contactul, acestea nu mai functioneaza, raman acolo unde erau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plasticul se poate gresa cu ulei siliconic

Ai idee unde gasesc asa ceva ? 

 

Inca o intrebare: stie cineva cum se poate demonta capacul scrumierei - cel care gliseaza ? Am tot studiat dar nu am gasit nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La orice magazin de piese auto. E ca o pasta foarte subtire alba (sunt si variante cu parfum - astea se vand ca si silicon de bord).

De exemplu asta: http://www.directorproduse.ro/images/76/3a//365292/365292.jpg

Se poate aplica cu o pensula subtire pentru pictura

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci. O sa testez, o sa incerc sa aplic cu o scobitoare/betigas de urechi ca sa nu murdaresc nimic in jur. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Azi am reusit performanta sa imi indoi putin capota de la portbagaj. E indoit putin dar sunt fixist si nu imi place sa stiu ca e indoit / julit. Intrebarea mea e, cam cat ar costa reparatia? 

Parca nu as da o groaza de bani pt o indoitura mica, dar ma si roade sa o stiu asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Calin !

 

Daca nu e sarita vopseaua, ai o solutie foarte simpla: Tinichigeria PDR: ori Original Auto in Bucuresti, ori niste baieti din Cluj. Cauta "tinichigerie PDR Cluj"\

 

Se "trage" tabla cu niste "ventuze" speciale.

 

Tocmai am fost eu la Original Auto, imi cazuse un "cetatean turmentat" - ca sa ma exprim elegant-  pe masina de Revelion si aveam o indoitura in stalpul spate, intre usa si luneta. A durat 30min si a costat 200Ron la Original Auto. A iesit perfect.

 

Tot acolo mi-am tras si un prag cu o usoara infundatura de la un morman de zapada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

Mersi de sfat. Ma uit mai atent daca e sarita vopseaua. Dimineata eram prea grabit si nervos sa ma uit atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca e fisurata vopseaua, poti sa "o tragi" la nivel si apoi cu un kit de retus la culoarea masinii sa faci o reparatie DYI care sa iasa binisor, cu putina rabdare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

saptamana trecuta am gasit masina plina de gainat asa ca a doua zi m-am oprit la spalatorie. toate bune si frumoase pana in dimineata urmatoare cand au luat-o razna oglinzile dandu-se singure peste cap (binecunoscuta poveste care apare la combinatia apa-inghet). e adevarat ca n-am mai patit-o deloc de iarna trecuta.

le-am adus inapoi pe pozitie, dupa care seara am constatat cu nu se mai rabateaza din cheie, daaar din butonul de pe usa soferului da!

ma gandesc ca daca s-ar fi stricat vreun motoras ceva nu ar fi mers nici din buton.

pana ajung la service o sa le inchid manual doar ca de multe ori uit si tb sa pun iar contactul, etc.

vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Las-o putin la soare, nu glumesc, si totul va reveni la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a trecut vreo saptamana de atunci. ziua sta sub soarele liber (cat de soare poate fi in perioada asta) dar nicio schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai incercat o data dimineata si si-a revenit!

raman totusi cu intrebarea: de ce se rabatau din buton dar din telecomanda nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu o data faza cu datul peste cap, dar am rezolvat din butonul de pe usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipo @ cred ca raspunsul tau imediat de la miezul noptii nu a lasat timp suficient ca incantatia solara sa completeze un ciclu astral (rasarit - apus) :soare:

si sa isi arate puterile divine. :tuktuk:

Intr-o ordine de idei mai serioase, am trecut prin aceasta experienta la randu-mi si fara vreo explicatie pertinenta lucrurile au revenit la normal, cum sunt si in prezent.

Ma bucur ca ti-am dat un sfat cu final fericit, fara un efort notabil. :coffee_lol: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si iarasi revenim la discutia despre parbrize...

 

Desi am avut grija de el cat am putut (dezghetat doar cu pulverizator, evitat mersul in spatele camioanelor, etc) eram destul de ofticat de zgarieturile lasate de stergatoare, ce se vedeau la mersul cu soarele in fata.

 

In plus, aveam si 4-5 locuri unde aveam ciupituri in stratul de sticla, de la mizeria cu care se da pe sosea.

 

Ei bine, desi vroiam sa merg la polish ca sa rezolv zgarieturile, acum nu mai trebuie.

M-a rezolvat un TIR de pe contrasens cu o piatra bine plasata exact in campul vizual - in zona ochiului drept. Nu au plecat fisuri, doar ca am o pata cat o moneda de 50bani.

 

O sa-l fac pe CASCO. Intrebarea este: la reprezentanta se pune parbriz original ? Adica parbriz SaintGobain cu sigla Skoda, nu vreun AM de la Pilkington, sau altii....

 

A asistat cineva la procedeu ? Cum se face ? 

 

Recunosc ca am ceva stres cu operatiune asta. De la murdarit stalpii parbrizului si tapiteria tavanului, pana la parbrize montate prost, caci deh...a stranutat meseriasul cand l-a lipit pe caroserie.

 

Ceva impresii ? 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la dealer se pune parbriz cu sigla Skoda (insa si ala e fabricat tot de unul din producatorii enumerati de tine).

 

Ca si procedura : se ia un ciocan, se sparge bine parbrizul, un flacau se urca cu salopeta murdara de ulei pe scaunul soferului, isi urca picioarele cu bocancii plini de balagar pe bord si il impinge in exterior. Resturile de sticla se matura prin gurile de aerisiri si in general prin orice orificiu la vedere. Restul se matura si se ascunde sub mocheta. Apoi se iau un parbriz nou si se lipeste in locul celui vechi, avand grija sa se "dea" bine si pe stalpi si plafon, ca sa tina si sa nu iti ploua in masina.

 

Te-au apucat fibrilatiile, nu ?  :lol:

 

 

Stai relax, totul o sa fie ok.

 

Parbrizul vechi se taie pe margine cu un instrument special, nu raman urme deloc. Insa totul depinde de priceperea celui care face operatiunea.  

Modificat de starchaser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca am luat un Nervocalmin dupa ce am citit :)

 

O sa imi izolez bordul, stalpii A si eventual mocheta plafonului cu niste folie :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Cristi, cum ziceam, stai chill, o sa iese ca din fabrica. 

 

Da-mi o adresa de mail si iti trimit niste poze (nu stiu daca am cu Superb, dar macar sa iti faci o idee).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul lucru la care trebui avut grija, este sa ii rogi pe cei 2 care iti taie cu cablul masticul, sa tina la un ungi mare fata de tabla cablul, sa nu iti rada vopseaua, fiind apoi focar de rugina...

Iar pe bord sa tina ala bine protectia de tabla, sa nu iti rascheteze bordul.

Eu ptr orice eventualitate i-am rugat sa dea cu pasta aia neagra de jur imprejur, inainte sa puna adezivul.

Iar protectiile de pe stalpi ti le vor da jos.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!