Jump to content

Suspensie sport


motzu
 Share

Postare recomandată

Da.. ori nu sunt arcurile potrivite pt masina ta ori s-a montat gresit. Codul acela de pe arc se poate citi daca te uiti la el adica nu este intors?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcurile sunt, garantat, pentru G5.

Momentan sunt in Londra, insa o sa rog pe cineva sa verifice maine treaba cu codul. Revin cu detalii.

Daca asta e problema, aduc un butoi de Guiness!

Modificat de Araym
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trutan Darius

Ii posibil sa fie Arcul pentru alta motorizare:)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai luat arcuri pt TDI? De obicei doar ele dau un asa look, motorul diesel fiind mai greu.

 

 

Like pt jantele de Ed30 :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi! :)

 

Nu cred ca erau pentru TDI..cert e ca unul din arcuri era pus cu fundul in sus, a fost schimbat azi. Primesc maine feedback legat de stance. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea patesc chestia asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

de suspensile FK stiti ceva, a mai avut cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revin cu informatii referitoare la patania mea.

Am avut marea onoare si marele noroc de a da peste mecanici extrem de "priceputi", la reprezentanta VW, unde am montat arcurile.

Prima oara le montasera invers, a doua oara le-au montat ok. 

Buba a fost ca au spart amortizoarele. Au prins de tija metalica cu clestii, au zgariat fierul si acele proeminente au fisurat oringul.

Rezultatul? Ambele amortizoare de pe fata curse, masina statea in arcuri si atat.

 

Problema n-a fost asta, arcurile erau pentru 2.0TDI, am ajuns sa comand alte arcuri fata pentru ca masina se ridicase de bot.

 

Le-am montat - ieri. Cu tot cu amortizoare.

Acum, insa, alta problema - inainte de a schimba arcurile + amortizoarele, masina mergea lin. Nu se auzea niciun zgomot, nimic!

Incerc sa detaliez problemuta:

In momentul in care virez, pe loc, volanul se roteste mult mai usor decat inainte.

Se aude un pacanit mic - chit ca virez spre stanga/dreapta. Si nu o singura data. Se aude mereu, pe toata cursa. Hai sa zic 7-8 pac-uri pe cursa.

De asemenea, acel pãc-pãc se aude si atunci cand merg cu 5 km/h si virez stanga/dreapta. 

Am incercat la viteza mai mare - 20 km/h, 30 km/h - nu se aude absolut nimic. Am mers si in cerc, cu rotile bracate la maxim - la fel, nimic.

Zgomotul respectiv (sau zgomotele) se aud atunci cand virez (si continui sa virez), sub 5-maxim 10 km/h.

 

Nu am facut geometria inca. Sa fie de la asta?

Sa merg, iar, la service, si sa-i pun sa se uite din nou pe sub masina?

 

Mi se pare ciudat pentru ca, inainte de a-i monta noile amortizoare si noile arcuri, masina nu "producea" niciun zgomot suspect.


Ajutor? Dau un bax de bere!

Modificat de Araym
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ajungi sa imi dai o lada de bere :))

 

Aceeasi problema o am si eu.... prostu de mecanic nu mi-a zis ca daca tot dau amortizorul jos sa schimb si flanesle ca nu costa o avere, acum tre sa dau iar sa amortizoarele jos sa schimb flasele. Concluzia FLASE NOI !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi, am schimbat flansele.

O singura imbunatatire - nu se mai aude nimic, nu mai troncane, nu mai plescaie nimic pe loc.

In schimb, in mers, se aude - in mers insemnand intre 2 km/h si 20 km/h - un pacanit, ca si cum ar bate cineva cu unghiile intr-un difuzor.

E cea mai buna descriere pentru sunetul respectiv.

 

Urmatorul pas e schimbarea bieletelor(?) - bratele care intra in caseta de directie.

 

Daca nici acum nu se rezolva, o duc in reprezentanta, si n-o mai iau de-acolo pana nu-i da cineva de cap.

Stiu ca o sa coste mai mult, stiu ca exista riscul sa-mi fie furate piese de pe masina (am patit asa ceva prin reprezentantele, aproape de fiecare data cand am trecut pe acolo).

Dar, macar, o sa se rezolve..

 

Daca are cineva vreo idee, ...... feel free to share - ar ajuta enorm, si probabil ar scoate si pe altii din anumite situatii asemanatoare.

 

Robi, tu ai schimbat flansele? Ti s-a dus pacanitul?

Modificat de Araym
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai ajuns... M-a pupat cineva in spate si nu am mai avut cand sa ma duc.

Send from my Sony Xperia S

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Araym, exact aceeasi problema o am si eu asta dupa ce anul trecut am montat suspensie completa bilstein b12 pro kit , am fost la mecanic si mi a spus ca amortizoarele sunt PRAFF  sincer nu stiu ce sa cred , cand am schimbat suspensia am schimbat si flansele . Sa tina doar 30.000 de lm un set de amortizoare ? Sa se fi montat ceva gresit si de asta sa fi cedat amortizoarele?

 

 

Sa merg, iar, la service, si sa-i pun sa se uite din nou pe sub masina?

 

Mi se pare ciudat pentru ca, inainte de a-i monta noile amortizoare si noile arcuri, masina nu "producea" niciun zgomot suspect.


Ajutor? Dau un bax de bere!

Modificat de forceturbo
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai putin. Tu ai montat B12? Adica amortizoarele de la Bilstein + arcurile de la Eibach?

Nu stiu daca e vreo diferenta, insa vorbim de Golf aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am schimbat suspensia standard a masinii cu o suspensie bilstein b12 pro kit ( arc + amortizor )

Stiu ca se vb de golf dar problema e aceeasi chiar daca eu nu am golf .

Am acelasi pacanit cand virez stanga dreapta la plecarea de pe loc si la franare .

Modificat de Alex2112
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solutia la mine a fost una simpla:

Stranse suruburile de la semipunte (mii de multumiri vali_devill) + schimbarea flanselor cu unele noi OEM (in ciuda faptului ca le schimbasem deja o data cu unele produse de Febi).

Daca ai nevoie de lamuriri suplimentare, ne putem auzi la un tilifon - iti explic ce si cum mai bine asa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Flansele sunt noi, le am schimbat cand am pus suspensia si am pus tot OEM.

Da mi nr de tel si ne auzim.

Am vb si u cei di germania si au zis ca e ciudat ca s au bulit amortizoarele si ca se le trimit amortizoarele sa le trimita la bilstein pt expertiza.O sa le trimit pt sunt curios ce zic cei de la Bilstei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si o problema privind arcurile sport Eibach. Am inlocuit PDG-ul cu un kit Eibach, dupa montare am constatat ca masina fuge de spate la orice miscare brusca de volan, iar in curbe este foarte instabila, deoarece fata trage in interiorul curbei iar spatele se duce in sensul opus. Am facut geometria si nu s-a intamplat nicio schimbare. Desi initial urmaream doar ca masina sa coboare si nu sa investesc intr-o suspensie sport sau alte amortizoare, dar nu credeam ca o poate face asa instabila. Instabila ma refer la faptul ca, este ca atunci cand te plimbi cu un carucior de cumparaturi intr-un supermarket. Momentan evit sa merg cu masina. Ce ma sfatuiti sa mai fac in aceasta privinta? Ca daca iar montez arcurile PDG, alti bani alta distractie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ce stiti de suspensia reglabila de la AP?

 

Am gasit noua la 530 de euro si transportul inca 19.

http://www.ap-sportsuspensions.com/ap-gewindefahrwerk-stahl-verzinkt-146.html

 

Ei zic ca ar avea aceleasi specificatii ca un KW V1.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine iei Weitec. Nu e mare diferenta la pret si chiar e un KW V1...

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La banii aia gasesti si un B14... Oricum, suspensiile bune nu sunt ieftine, asta-i clar!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vreau doar sa am posibilitatea sa cobor masina, respectiv sa o ridic in functie de sezon.

Nu ma intereseaza  ceva f performant pt ca oricum nu voi beneficia de plusurile aduse de un B14. Chiar mai mult s-ar putea dovedi destul de dura pentru Bucuresti. 

 

Nici cea mai ieftina reglabila cum este cea de la TA-technix pt ca vreau ceva ok calitativ.

M-am gandit ca cea mai ieftina fiind pe la 300 si cele scumpe incepand de la 850, una de 500euro ar fi ok. Pe principiul cati bani dai atat face.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea ieftine "moi" pot ajunge mai dure si mai deranjante decat una scumpa "dura". E o diferenta de la cer la pamant inte cum amortizeaza un Bilstein si un Ta-Technix. Si prima, desi pe hartie e mai dura, devine mai putin deranjanta decat cea de-a doua... Si costa de 4 ori mai mult dar na... Poti sa incerci... In cel mai rau caz nu-ti plac si le dai jos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! In opinia mea depinde foarte mult in balanta pret/calitate pe ce masini punem suspensia. Pentru un G7 nou merita un Weitec de 1000 de euro, pana la urma este 5% din valoarea masinii. Pentru un G4 SH de 3000 euro cum am de exemplu eu, merge si o suspensie folosita pe care o reconditionezi. De egz am vazut pe net suspensie Weitec SH cu 150 euro... Se incadreaza in 5%, nu?...:) In cazul meu, concret, am luat o suspensie FK incompleta (reglabila) cu 150 ron (arcuri fata, arcuri spate, telescoape fata). Am reconditionat telescoapele contra sumei de 350 ron. La montajul suspensiei fata am constatat ca lipsesc arcurile mici, drept pentru care am folosit arcurile de pe spate :) Rezultat: super ok, dar...am mai cheltuit 150 ron pentru telescoape si arcuri ( FK) pentru spate... Saptamana viitoare o sa montez si spatele. Pentru ca acest proiect-experiment dureaza de prin august, am cheltuit banii practic in sistem de rate asa ca, am luat cu 250 ron piesele lipsa: arcuri mici fata cu saibele aferente, flansele cu filet reglabil pentru spate. In final, cheltuiala este de 900 ron in 3 luni si am obtinut: o suspensie sport reglabila FK perfecta + o pereche de arcuri spate de rezerva + experienta teoretica si practica in domeniul amortizarii :) Sincer, daca te pasioneaza fenomenul si vrei musai sa "aranjezi" niste jante de 18" cu o suspensie sport, merita. Pentru mine a fost foarte fun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

intru si eu in categoria oamenilor care vor doar sa coboare masina si nu sa se dea pe coasta :)

Am achizitionat suspensii FK reglabile de pe eBay 230 euro + transport. Saptamana asta au sa imi ajunga

 

PS: si pe fosta masina ( un b5.5 ) am avut FK reglabile arcuri galbene de care am fost foarte multumit ( cand spun multumit ma refer strict vizual nu pentru circuit )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!