Jump to content

Suspensie sport


motzu
 Share

Postare recomandată

Ca sa nu mai deschid alt topic, va voi cere sfatul aici..

Ma intereseaza sa mai cobor spatele masini din semnatura (polo 6r) deoarece este cam cu 5.5 cm mai ridicat decat fata si este deranjant. Pe fata, cartea imi arata (in spatele rotii fata) ca sunt 16 cm de la prag la pamant, iar pe spate (in fata rotii spate) imi arata ca sunt 21,5 cm.

Ideea este ca astazi am vorbit cu un amic si mi-a spus ca as putea sa pun niste arcuri (nu mi-a zis firma si nici eu nu l-am intrebat inca) pe fata de -30 mm, iar pe spate de -55 mm, iar amortizoarele sa merg sa le intaresc (la un cunoscut de-al lui).

Eu m-am gandit totusi sa cobor doar spatele, dar, oare, nu-mi modifica comportamentul masinii la viraje intr-un mod negativ ?

Am un stil de condus relativ sportiv (cand ma apuca) dar nu agresiv ! Nu-mi place sa fortez limitele masinii..

Ce e mai indicat in situatia mea ? Sa schimb si pe fata sau e suficient spatele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care aveti g4/bora. Dupa montajul susp sport, nu va scutira tare volanul la trecerea peste marcajele de viteza? ( cele albe la intrarea localitatii )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ce parere aveti de arcurile HD(heavy duty) pentru puntea spate am inteles ca sunt la fel ca si lungime cu cele stock dar au spirele mai groase si mai rigide, masina e cam cu 2-3cm mai lasata de spate decat fatza si se lasa prea mult cand urca 2 in spate, cam cu cat s-ar ridica spatele cu arcurile astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

am gasit pe net la oferta aceasta suspensie pentru un golf 5 ,as vrea sa stiu daca merita sa dau jos amortizoarele mele stock plus arcurile de gti si sa montez suspensia asta.

http://www.fk-shop.es/Kit-de-suspension/Suspensi-n-deportiva/Kit-suspension-deportiva-High-Tec-55-40-mm-adecuado-para-Audi-A3-Tipo-8P-VW-Golf-5-1K.html

pretul este de 80 e la oferta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cu amortizor de 55. Daca ai sistemul de franare stock FS III cu discuri de 280 nu o sa mearga puse amortizoarele pe fata pentru ca au diametrul de 50. De obicei 1.9TDI e cu amortizoare de 50

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms bine ca mi-ai spus dar cred ca sunt si de 50 mm ca sunt vreo 4 variante pe site

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa imi cobor masina 4-5 cm dupa ce trecem de iarna asta dar nu vreau sa dau 1000 de euro pe o suspensie foarte performanta deoarece nu o sa ma duc cu ea pe circuit. Ma gandeam la suspensia TA-Technix Reglabila.Aveti idee daca e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vreau reglabila din cauza ca scirocco e lasat mai mult din bara daca ma intelegi si iarna o sa imi fie greu sa circul.

Uite o poza cu bara fata sa iti faci o idee

post-42557-0-38972100-1355312780_thumb.j

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu vrei sa o iei o suspensie mai performanta si de firma, nu ai prea de ales, doar TA-Technix, V-maxx, JOM si ce chinezarii mai sunt.. Parerea mea e ca Scirocco e o masina destul de scumpa ca sa merita asa o suspensie low cost.. Si odata cu pretul redus, nu poti avea si cine stie ce pretentii. Cat dai pe ea, atat face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu alte cuvinte suspensia stock e peste cele care le-ai enumerat mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu as schimba suspensia stock cu o suspenie low cost. Daca o schimb, o fac pt upgrade. Dar asta e parerea mea :)

Daca vrei poti incerca sa schimbi doar arcurile, dar nu vei avea coborarea pe care o doresti.. Amortizoarele nu patesc nimic, am asa de vreo 70.000 km fara nici cea mai mica problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine arcuri de calitate decat o suspensie reglabila low cost.

Poti sa incerci Eibach Pro Kit -30mm sau care o fi echivalentul lor de la h&r si masina va ramane daily driver chiar si iarna mai putin in zilele cu zapada mai serioasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa arate ceva de genu si nu cred ca voi reusi sa o las atat de mult din arcuri :)

post-42557-0-54742800-1355314568_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roby, cam asa arata golful meu cu amortizoare stock si arcuri KW -35mm. Imi mai intra 2 degete intre roata si aripa.

Sent from my GT-I9003

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut!Oare cu arcuri eibach sportline pe golt 5 jante 18 imi va atinge cu masina plina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre suspensiile koni ce parere aveti?

Send from my Sony Xperia S

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu recomand Koni. Eu am kit-ul Coil-Over reglabil pe inaltime si duritate la care dupa cca. 15.000 km arcurile fata s-au tasat (primele doua spire se incaleca) producand un sunet foarte deranjant la trecerea peste denivelari. Cei de la Koni nici macar nu s-au obosit sa-mi raspunda la email dupa ce le-am expus problema. In cele din urma am avut ceva noroc cu importatorul din Romania care m-a informat ca ar costa cca. 150 euro arcurile dar in general nu prea se schimba.

Daca nu vrei sa investesti prea mult iti recomand arcurile H&R (care coboara cca. 35 mm) si amortizoarele aferente de la H&R sau KW. O alta varianta ok este Bilstein B12 care mai nou cred ca vine cu arcuri Eibach.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am renuntat la suspensia reglabila si mi-am comandat doar arcuri H&R.

Send from my Sony Xperia S

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o nedumerire. As dori la masina din semnatura o suspensie sport( nu ma intereseaza neaparat reglabila), care este cel mai bun raport calitate/pret? ce combinatii sa fac intre arcuri si amortizoare? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce iti doresti? Sa fie mai joasa sau sa mergi mai tare pe viraje si performante superioare?

Pentru mers normal si aspect iti recomand sa schimbi doar arcurile cu unele sport, h&r, kw, eibach.

Eu m-as feri de acele suspensii sport ieftine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in momentul de fata am Ta reglabil, si nu sunt deloc multumit de ea, topaie, bate, etc etc

 

As vrea una mai mult pentru aspect, sa aduc masina la acelasi nivel. un -35/40. Sa aleg arcurile sport cu telescoapele normale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!
Am montat ieri rotile de vara si arcurile Eibach (-30mm).

Singura problema e ca masina arata ..ciudat.

Am impresia ca pe fata nici nu s-au pus arcuri!!

E normal? Asa ar trebui sa arate? 

873bd1242894474.jpg 

HELP!

Tare frica mi-e....sa nu fi "aruncat" niste bani pe apa sambetei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era bine daca aveai si o poza cu ea in varianta stoc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!