Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Buna colegi,

La un passat b6, cod motor BMP la ce cuplu se strange surubul de la injectoare. Stiu ca dupa strangerea la cuplu a surubului mai trebuie stranse 270de grade dar nu stiu cuplul cu care se strange.

Multumesc!

Modificat de X@by
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..12nm plus 270 de grade...suruburi noi de preferinta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Obligatoriu șuruburi noi pentru ca sunt cu deformare plastica 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suruburi noi categoric. Ce nu inteleg de ce in autodata se da 3nm+270grade si in elsa 12nm+270grade?? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil la injectoarele cu 2 suruburi secda 3nm....si 270 de grage

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am selectat in autodata motorul bmp si tot atat da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și după strângere și așezarea axelor și tacheti lor pe injectoare se caută cu ceasul comparator poziția maxim jos, se strânge cursa inj la max și se dă înapoi 180 de grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta stiu. Ce nelamurire am este ca in elsa pentru cod motor BMP se da 12nm+270grade si in autodata tot BMP 3nm+270Grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles! Atunci 12nm+270grade

Multumesc!

Modificat de X@by
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai important:unge cu o peliculă fina de ulei partea de așezare a surubului de injector pe cala de strângere pt a avea cuplul de strângere corect 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, mă puteți ajuta cu un cuplu de strangere suruburi injector la cr. Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am o situație mai aparte și v as fii recunoscător dacă mi ați v ați putea da o părere din experiențele voastre. Mașina e un pasat B6 2006 , motor 2.0 TDI, motor BMR.

masina de câteva luni , dârdâie in mers între 60-100 km/H ( dacă e in drive, in sport face foarte rar ) , iar de curând începe sa se oprească in mers și trebuie sa ii dau mult la automat sa pornească. Am fost la mai mulți mecanici și toți au păreri diferite ( de la schimbat motor - trebuie doar curățate injectoarele ) , însă toți mi au spus ca sunt probleme cu injectoarele. Zis și făcut , am dat injectoarele jos , am găsit o firma in Alba Iulia care se ocupa de recondiționare , când le am trimis ( nu știu dacă mecanicul care le a dat jos sau nu ) unul dintre injectoare avea capul acela cu arc rupt efectiv. Problema însă este alta 

1. de la Alba Iulia mi s a spus ca tipul de injector e BKP ( codul de motor fiind BMR ) 

2. pus pe verificare cod motor la Skoda modelul de injector plecat din fabrica este altul , mai exact 03 g 130073 t 

 

Ma gândesc sa nu fie schimbat motorul , dar nu pot verifica ca nu are mecanicul cum sa vadă codul de pe motor, care sunt motivele pentru care s ar strica injectoarele și sau ce trebuie verificat ca sa fie schimbat cu totul a.î sa nu mai apăra probleme cu ele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13.12.2021 at 12:39, Tgx a scris:

Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri, sunt niște ipoteze foarte bune, egr-ul a fost curățat. Urmează sa verific catalizatorul. Mă gândesc să verific și axele cu came să văd dacă prezintă urme de uzură, în special cea din spate, responsabilă de admisie și evacuare din câte știu. Când i-am făcut ultima dată o diagnoză, tipul mi-a spus că i se pare puțin cam lungă perioadă de injecție. 

 

2006, 269.000 km, euro 4. 

Nu am verificat încă evacuarea. Cum ar trebui sa o verific? Mașina nu scoate fum absolut deloc. Doar la pornire când este rece afară scoate abur. 

 

 

Cei care au facut testul dyno s-au uitat le grafice și au spus ca nu își pot da seama care este cauza lipsei de putere. Totul pare sa fie normal

 

Și eu știam inițial că injectoarele de pe BKP (03G130073S) nu se reconditionează. Ulterior, am luat legătura cu Total Diesel Service din București care au spus ca ei reconditionează și astfel de injectoare. Până acum nu se recondiționau deoarece nu exista un banc specializat pentru acestea(va rog sa ma contraziceți dacă greșesc). Atașez o poză cu valorile injectoarelor după recondiționare

IMG_20211206_185235_edit_318706150929493.jpg

 
 

cat te a costat ? Am tot injectoare bkp pe un pasat și ar trebui recondiționate sau schimbate și sa știu sa mi fac o idee 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru orice injectoare pumpe-duse dacă partea piezo este bună se schimbă duza, se reface reglajul și e ca nou injectorul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S a mai discutat,topicul este foarte bogat/trebuie făcută diagnoza si văzut erori si corecțiile pe fiecare injector. 

Poate mai este necesar si pt alții:

03G130073D DX S sunt pt BKP

03G130073M T TX sunt pt BMR BMN BRD.

Siemens pana in 2011 sau Continental revizuite dupa 2011.

Din punct de vedere fizic si electric sunt identice ,difera doar partea mecanica .

Au mai fost persoane care au pus injectoare pe motor de 170cp /injectoare de 140cp/dar nu va funcționa în parametrii .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Precizez din start ca nu ma pricep la masini. Pentru passat b6  140 cp BKP din 2008... mi sa ars mai intai un injector,a fost schimbat,apoi s-au ars inca 2.... injectoarele sunt cu D la sfarsit..daca le schimb pe toate 4 cu cele cu terminatia S...trebuie schimbat si ECU? rezolva aceste injectoare problema opririi opririi in mers a masinii fara avertizare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este necesar schimbat ecu/cele cu S sunt fabricate de Continental,sunt mai fiabile,au remediat problema privind partea electrica,mecanic se poate defecta orice injector de la motorina proastă sau filtre neînlocuite la timp 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt fabricate de Continental ei doar au cumparat divizia Siemens, injectoarele sunt identice, la fel de proaste. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a fost remediată din punct de vedere electric/cele Siemens aveau izolatia bobinei deficitară care cauza pătrunderea ulei in ea si făcea scurt ,implicit masina se oprea.

Din punct de vedere mecanic orice injector poate functiona in parametrii in functie de mai multe aspecte. 

Ps.Am 320.000km cu injectoare Continental,schimbate in 2012 pe Recall VW ,fără probleme. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimb injectoarele cu terminatia D cu altele cu terminatia S de la dezmembrari e posibil sa pice toate 4? (passat b6 2008 140 cp, 2.0 tdi cod BKP). Unii mi-au zis ca trebuie avut grija si nu oricine se pricepe sa faca treaba corect si ca e ceva smecherie cu partea electrica,care daca nu se face ceva anume se pot arde iar. Ma pote ajuta cineva cu aceasta dilema? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, mnu35 said:

e posibil sa pice toate 4?

Nu ,dar sunt  90% sanse sa le gasesti ca ale tale 

2 hours ago, mnu35 said:

ceva smecherie cu partea electrica

Nu e nici o smecherie / inginerie .

Set de oringuri noi ,suruburi noi ,stranse la cuplu si reglaj la 180 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, EEXCALADE a scris:

Nu ,dar sunt  90% sanse sa le gasesti ca ale tale 

 

De unde as putea atunci cumpara altele reconditionate la un pret decent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SH doar din Dezmembrari cu diagnoza direct pe masina sau filmare cu  corecții injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!