Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Ce fel de spray? Unde găsesc mufe de genul acela? Se pare ca la piese auto nu se găsește decât toată rampa. Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spray de curatare frane. Orice spray care curata uleiul/vaselina.

 

Din pacate daca mufa nu poate fi refolosita (prin recuperarea piesei pierdute) iti recomand sa schimbi tot cablajul cu unul nou fie si aftermarket. Unul original este in jur de 650 lei din ce tin minte.  Sau sh dar niciodata sa nu faci inadituri (exemplu o mufa de la un cablu vechi). Evident sunt sugestii/ recomandari.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa dau cu spray de ala prin gaura pe unde a căzut mufa pana o găsesc în baie? Dacă caut conectori dupont nu e ok sa pun în locul mufei? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. In primul rand, daca plasticul este suficient de mare poate sa nu ajunga in baie. Poate incerci sa faci un sistem cu o sarma suficient de lunga sa agati bucata si s-o scoti.

2. Folosești sprayul numai daca crezi ca scoti uleiul sau dai un pic, altfel nu este in regula.

3. Cauta sa nu improvizezi legatura cu injectorul. Aceste masini au avut probleme cu cablajele fara interventie asupra lor. Din auzite, producatorul, cand picau injectoarele, le schimbau impreuna cu tot cablajul. Oare de ce?! Daca acum te grabesti, poti improviza ceva si dupa 1-2 saptamani, cand faci rost de elemente (cablaj cablu) sa revii asupra masinii.

 

Sprayul este sa cureti pt a vedea mai bine. El nu unge, el curata (degreseaza). Elementele devin curate si cu ajutorul unei lumini le poti vedea.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos uleiul e la bușon, l-am rebagat pe sus prin gaura prin care a intrat acea bucățică de plastic din spatele mufei în speranța că îl v-a antrena, ca un făcut mi-a căzut o alta bucata de la alta mufa. Maine încerc sa dau baia jos și sa recuperez acele 2 bucatele din spatele mufelor. Va țin la curent în speranța că poate o sa ajute pățaniile mele la rezolvarea problemelor similare. Am schimbat injectorul 4 cu 3. După cum am scris în postările anterioare eu am o problemă cu injectorul 4. Sa auzim de bine! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da_i pace, nu se întâmplă nimic. O scoți cu alta ocazie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptează un ștut potrivit ca diametru pe furtunul la un aspirator mai sănătos și încearcă... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am cum sa adaptez ceva pt aspirat, ele au întrat pe acele orificii în blocul motor. Florin mulțumesc ca mi-ai răspuns la telefon. Este un pic de stres. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ne spui cum s-a terminat aceasta aventura a ta ....

 

Vreau totusi sa mentionez ca motorul de 2 l are un sistem de amortizare a vibratiilor motorului. Acesta se afla fix sub cilindrii si antreneaza pompa de ulei. Sa speram ca nu ajung acele bucati de plastic in ansamblu. Cineva trebuie sa invinga ..... in general otelul dar .......

 

Toti putem face recomandari, insa decizia finala este a proprietarului. El ramane si culege roadele deciziei sale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut baia de ulei. Una din bucăți era în stiutul de scurgere a uleiului nu putea ieși pe acolo, e cu un pic mai mare fata de diametrul știutului. Ma presupus ca cealaltă bucata e pe baia de ulei după o inspecție a corespondentei gaurilor pe unde a căzut. Asa ca am desfăcut baia de ulei și.... așa a fost. Cu ocazia asta am scos și hexagonal de la pompa. După un an de folosire de la schimbarea lui se vede deja o urma de început de rotunjire. Am comandat altul și o sa vina Luni. Am pus niște cablu de se rotunjește cu bricheta pe fiecare papucel și le-am băgat la injectoare. Mufele nu le pot folosi. În comerț nu se găsesc decât dupa o săptămână de la comandă. Ce ma sfătuiți:sa las papuceii cu acea protecție, sau sa....? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand felicitari ca ai luat decizia corecta. Practic ai scos ambele elemente care au intrat in motor.

Sa nu desfaci ansamblul pompa de pe masina.  Presupun ca ai scos axul pompei prin siguranta din cap. Masina are o singura pozitie in care acel ansamblu se monteaza pt scaderea armonicilor produse de pistoane (se produce o defazare a lor). 

Legat de conexiunea injectorului.

Important este ca papucul nou al tau sa aiba prindere mecanica buna si sa nu iasa. Acel tub contractil este o solutie buna (chiar singura cred). Evident ca fiecare papuc va fi izolat cu acel furtun contractil care se strange la o sursa de caldura.

Si sa nu uiti ca este important totusi sa inlocuiesti aceasta improvizatie, chiar daca este buna. Nu stim cum se comporta acel plastic la ulei, caldura si vibratii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat pompa jos cu tot ansamblul de pe mașină în momentul când nu găseam al doilea gunoi sa zic asa. Am presupus ca se afla pe ansamblul pompei și asa a fost. Despre ce poziție de montare vorbești? Am citit în trecut despre schimbarea hexagon ului dar nu știu de nici o defazare sau montare în o anumită poziție. 

Modificat de clau13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oho, pai sunt arbori de echilibrare si trebuie pusi la punct cu motorul, altfel in loc sa echilibreze-dezechilibreaza.

Motorul la punc trebuie crestatura la ora 6, spre jos.

 

303878439_balanceshafttdi.jpg.37aa3e6c0b9a5569fa9c549f81aa734d.jpg

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@clau13

Daca ai scos ansamblul, nici o problema. Se pune la loc dar exista o procedura. In principiu se pune distributia la punct cu ajutorul unei cale si se monteaza acel ansamblu cum a zis @davidut5 .

 

Incerc sa atasez documentul de montaj corect de la cei care mi-au vandut o pompa de ulei reconditionata.

 

Am patit-o cu unii mecanici. In loc sa scoata axul prin siguranta, au scos tot ansamblul de pompa si l-au montat cum s-a nimerit. Sa vezi vibratii pe masina. Cu toate ca am schimbat toate amortizoarele motorului, evident vibratia nu a disparut. A disparut dupa ce-am montat corect acel ansamblu, conform acelor instructiuni. Sau cauta pe net, sunt cateva filmulte, pt intelegere.

Instructiuni montaj pompa ulei motor BKP.pdf

Modificat de CezarC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CezarCMulțumesc! Astăzi am fost sa vad niște injectoare date jos de pe o mașină la fel ca a mea, tot marca Bosch dar pare ca nu ar fi același cod. Ale mele sunt cele din poze. Se potrivesc și altele? 

received_1318643295199844.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@clau13 cu placere.

 

Din cate vad ai injector diferit de al meu. Codul meu de motor este BKP. Cere informatii de la colegii de pe forum, dar spune codul tau de motor.

 

Avand injectoare bosch iti recomand cu incredere sa le reconditionezi. Se poate pt bosh. Marca blamata este siemens/continental. Acestea nu se pot reconditiona in Romania (cel putin asa era cu ceva timp - dar fiind pe cale de disparitie cred ca asa a si ramas).

 

Daca vrei, iti pot trimite un manual pt schimbarea injectoarelor in engleza (este in special pt codul meu de motor dar sunt si altele).

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMP este codul motorului. Te rog dacă se poate atașează și manualul cu schimbul de injectoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@clau13

A trebuit sa tai din el pt ca era prea mare. 

 

Il atasez. Sper sa te ajute.

 

Am lasat si sistemul de ungere pt ca stiu ca ai scos pompa. Poate gasesti informatii utile. 

 

Rog moderatorii sa nu se supere. In caz ca am exces cu informatii off topic

 

 

4-cylinder_diesel_engine_(2_0_l_engine__2_valve)Sel_BMP.pdf

Modificat de CezarC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, clau13 a scris:

... am fost sa vad niște injectoare date jos de pe o mașină la fel ca a mea, tot marca Bosch dar pare ca nu ar fi același cod...

 

Daca ai BMP codul injectorului este:

- 038130073BQ - pompa/injector

sau cu piesa veche la schimb

- 038130080AX - pompa/injector

 

Daca cel din foto este de pe masina ta, nu este piesa OE, este un AM Bosch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa reasamblez totul. La prima impreie este ca masina toarce mai bine, nu mai imi da valoare mare pe injector. Astept mufele de la injectoare, dupa cum am spus am facut o improvizatie si dureaza cam 7 zile sa imi aduca acele mufe. Va multumesc pentru ajutorul acordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

 

Model masina: Passat CC, 2.0TDI, 125kw, 4motion.

 

Asa arata injectoarele dupa reconditionare (span pe instalatie, infundate toate 4). Au iesit ca si noi din atelierul de reconditionare, au fost montate separat la service. Am avut masina in probe, am mers cateva sute de km dar mergea prost de tot. Au aparut niste discutii intre service si atelierul de reconditionari, fiecare arunca vina spre celalalt. Baietii de la reconditionari spun ca nu au fost montate corespunzator.

 

Ce parere aveti?

IMG-20210401-WA0002.jpg

IMG-20210401-WA0001.jpg

IMG-20210401-WA0000.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa pare, ceva a fost in neregula cu etansarea camerei de ardere de catre injector. Problema e in zona saibelor de foc sau scaunelor injectoarelor unde se aseaza saibele de foc sau chiar nu au fost stranse surburile de la injectoare corespunzator. Apropo, ce anume a fost reconditionat la injectore ? S-a facut test pe banc dupa reconditionare ? Ai fisa tehica cu rezultaul testelor ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca au suflat e vina 100% a serviceului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, dsn94 a scris:

Asa arata injectoarele dupa reconditionare (span pe instalatie, infundate toate 4). Au iesit ca si noi din atelierul de reconditionare, au fost montate separat la service.

 

1. In primul rand trebuie sa stim (să stii) ce a fost cu spanul. Daca toata instalatia masinii a fost curatata si piesa care produce span reconditionata/ schimbata. Altfel degeaba toata aceasta tevatura.

 

2. Din ce-am vazut, aceste injectoare nu au oringuri. Din ce motiv? Se pare ca sunt Bosh. Daca am dreptate, acestea se monteaza numai intr-o anumita pozitie, masurata in mod precis. Dar chiar daca ma repet, toate injectoarele trebuie sa aiba garnituri de izolare a combustibilului. Se pare ca tocmai pe acea zona sunt înnegrite. Vorbeste cu cei de la reconditionari, ei stiu cum trebuie montate pe masina. Sunt reguli stricte pentru montarea si reglarea lor..................

 

Oricum, gasesc ca trebuie sa te folosesti de garantie. Atat la repararea injectoarelor cat si la montarea lor.

 

Trebuie sa intelegi cum se monteaza injectoarele si ce s-a intamplat gresit. Erau bune si anumite masurator cu VCDS-ul........

 

în urmă cu 8 ore, adrian001 a scris:

ceva a fost in neregula cu etansarea camerei de ardere de catre injector.

 

De acord cu adrian001.

 

în urmă cu 1 oră, davidut5 a scris:

Daca au suflat e vina 100% a serviceului.

 

Nu stiu la acest motor cum trebuie sa se procedeze, dar la motorul meu (BKP-140 CP) este important sa se sufle bine scaunul injectorului din simplu motiv ca acolo se regasesc traseele de tur/ retur motorina si daca intra impuritati acestea trebuie suflate. Este motivul pentru care cilindrii sunt ”inecati” de motorina si motorul porneste foarte greu dupa umblarea la injectoare............ si cateva secunde bune este un fum .............

 

 

Atept sa-mi spui cum se va rezolva.

 

 

 

Am observat ca injectorul tau nu pare sa fie PD (pompa duze). Asa este? am vazut ca ai un racord in lateral. Deci daca nu este PD poate ce-am scris (legat de tur/retur) nu are nici o valoare. Am observat si acea rugina care nu are cum sa fie daca este PD (adica in capacul chiuloasei unde este ulei).

Modificat de CezarC
completare ulterioara.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 21.02.2021 at 22:56, Dolfin a scris:

 

Daca ai BMP codul injectorului este:

- 038130073BQ - pompa/injector

sau cu piesa veche la schimb

- 038130080AX - pompa/injector

 

Daca cel din foto este de pe masina ta, nu este piesa OE, este un AM Bosch.

 

Salut,

 

Public aici sa nu mai dezbat un nou subiect.

 

Am un VW Passat B6 din 2006 cod motor BMP, eroare injector 2 variatii de 2.99, am schimbat injectorul, conducta mufe, schimbat injectoare intre ele, oringuri noi.

Masina trepideaza si da fum alb, dupa anumiti km, masina nu mai are nici o simtoma, compresie facuta la motor, totul ok pe parte mecanica.

Mecanicul nu stie de unde ar veni problema. Va rog un mic ajutor.

Am citit postarile anteriore aparute pe la diversi detinatori de acelasi model de masina insa nu mi dau seama de unde ar putea interveni problema.

 

Multumec!

 

 

Modificat de Costeiu Alin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!