Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Cei de la service auto m-au trimis sa la verific. Cei de la firma mai sus amintita mi-au spus dupa verificare ca unul trebuie neaparat reconditionat. Am platit destul pentru acest lucru.

Deci pana la urma  nu trebuie facut niciun update la softul masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

Imi puteti spune de la ce sunt mufele incercuite din imaginea atasata, de la stanga la dreapta.

Mutumesc anticipat.imag1.thumb.jpg.4a6fa0e70e973b2dba9cefa10cec05c6.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt mufe intermediare de la senzori temperatura evacuare, etc. Depinde de cod motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/2/2021 at 2:03 PM, F l o r i n said:

Sunt mufe intermediare de la senzori temperatura evacuare, etc. Depinde de cod motor

Motor 2.0TDI, BMP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe traseul de vacuum și de fire, mufele nu ai cum să le greșești, și vezi ce acționează 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca intre aceste mufe si mufele de la senzorii de temperatura sunt alte cabluri intermediare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagrama iti poate spune ce ai pe traseu sau o inspecție vizuala. E prea ipotetica discutia....senzorii de temperatura sunt mai multi, cablajele si conectica difera, in functie de model, an fabricație, senzor, cod motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ma lamureste si pe mine cineva :   pot sa montez un injector 038130073BQ in locul unuia cu 038130073BK? Sau trebuie sa fie toate cu aceeasi terminatie? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare colegi! 

 

Apelez la expertiza voastră pentru a înțelege/diagnostica un defect pe care îl am de circa 3 ani pe un Passat B6 2007 2.0 TDI BKP DSG și cred ca este legat de injectoare/sistem de alimentare. Mașina are următoarele simptome:

1. Pornire un pic mai greoaie la rece dacă temperatura este scăzută și mașina sta mai mult de 8 ore

2. Zgomot specific de injectoare (țăcănit) imediat după pornire la ralanti pentru cel puțin 10-15 secunde

3. Zgomot specific de injectoare in accelerare sau mers constant în orice treapta, peste 1700 rpm, de intensitate mai mare când motorul este rece; nu dispare după încălzirea motorului. 

4. Consum mărit de combustibil (9L/100km in medie)

 

5. Motorul pare lipsit de vlaga în special ca răspuns la pedala și după 120 km/h. (0-100 aprox. 12.5 sec) 

 

Simptomele nu s-au agravat sau modificat pe parcursul ultimilor 3 ani și, ca istoric, pe partea de alimentare s-au schimbat:

Filtru combustibil, oring injectoare cu reglaj aferent. 

Bateria este noua, mașina merge doar cu combustibil bun, distributie schimbata recent, injectoarele au fost schimbate în 2014 prin intermediul recall-ului. 

 

Nu sunt stocate erori pe subansambluri motor. 

 

Imi puteți sugera în ce direcție sa continui diagnoza?

 

Am citit pe un forum din UK despre un caz cu absolut aceleași simptome la care au fost schimbate 3 seturi de injectoare noi iar zgomotul nu a dispărut. (din păcate thread-ul respectiv nu conține rezolvarea) 

 

Mulțumesc anticipat! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! 

Vă rog să mă ajutați dacă aveți vreo ideea despre problema pe care o întâmpin la mașina mea. 

Passat B6 BKP 2.0 TDI 140 CP DSG. Mașina manifestă o lipsă mare de PUTERE și un consum de combustibil destul de ridicat. Am început cu un dyno de curiozitate, rezultat 92CP, 195 Nm. Apoi a început nebunia prin service-uri, unde am schimbat următoarele:

Debitmetru, cablaj injectoare, distribuție, ecu, trimis injectoare la recondiționare, verificat admisie, vacuum, verificat turbina, verificat evacuare. Totul pare sa fie normal dar ceva nu funcționează. 

Nicio eroare pe niciun tester. Am făcut și loguri în mers. Nimeni nu își poate da seama ce ar fi. 

A mai întâmpinat cineva această problemă? Mai aveți vreo idee ce sa mai verific? 

Deja ma deranjează foarte mult problema asta, plus ca am băgat și foarte mulți bani în ea și nu ii dau de cap. 

Menționez ca mașina pornește foarte ușor, nu scoate fum, motorul se aude rotund. 

Mulțumesc anticipat! 

Modificat de Tgx
Am omis ceva sa menționez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce an de fabricație este mașina? 

Câti km? 

Ce normă euro are? 

Cum sa făcut verificarea la evacuare? 

Din ce ai descris, rămâne suspect doar catalizatorul și egr-ul, părerea mea e să insiști pe astea două probleme. 

Am avut cazuri de acest gen, mesaj, dacă vrei detalii. 

Modificat de docalucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10.12.2021 at 18:18, Tgx a scris:

am schimbat următoarele:

Debitmetru, cablaj injectoare, distribuție, ecu, trimis injectoare la recondiționare, verificat admisie, vacuum, verificat turbina, verificat evacuare. Totul pare sa fie normal dar ceva nu funcționează. 

 

Daca verificările sunt corecte si daca distribuția este corect pusa la punct, atunci cred ca au rămas de verificat:

- cursa injectoare sau axele cu came (BKP are 2 axe)

- pierderi de putere prin frecare (sistem de franare / rulmenti/ cutie DSG, etc).

- verificare compresie cilindrii (!!!).

- verificare furtune (vacuum / turbo, etc).

 

O curiozitate

Cei care au facut testul dyno nu au reusit sa-ti spuna de unde vin pierderile de putere? Esti sigur ca a fost corect executat? Pentru ca cine face test dyno face si marire de putere (teoretic) si atunci face test cu masina si urmareste comportamentul turbinei, injectoare, etc.....

 

Astept raspuns daca se rezolva........

 

Nota

Am presupus ca toate operatiile descrise de tine ca schimbari / verificari au fost executate de mecanici care stiu ce fac inclusiv reconditionarea injectoarelor (care nu stiu sa se faca in Romania, cel putin acum 2-3 ani n-am reusit sa gasesc un atelier pentru asa ceva, lipsa fiind instructiunile pt verificarea injectoarelor) si montarea lor corespunzator, inclusiv schimbul de oringuri

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu alte injectoare...se stie faptul ca din cauza injectoarelor piezo , masina nu scoate mai nimic pe dyno...si apoi mai si consuma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corecte ipotezele colegilor de mai sus. 

Nu cumva ai schimbat kit ambreiaj + simering etanșare vilbrochen? 

Dacă da trebuie avut grijă cu punerea la punct a senzorului de volant. 

Detaliază te rog dacă rezolvi 

Modificat de docalucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri, sunt niște ipoteze foarte bune, egr-ul a fost curățat. Urmează sa verific catalizatorul. Mă gândesc să verific și axele cu came să văd dacă prezintă urme de uzură, în special cea din spate, responsabilă de admisie și evacuare din câte știu. Când i-am făcut ultima dată o diagnoză, tipul mi-a spus că i se pare puțin cam lungă perioadă de injecție. 

 

On 12.12.2021 at 6:08, docalucian a scris:

Ce an de fabricație este mașina? 

2006, 269.000 km, euro 4. 

Nu am verificat încă evacuarea. Cum ar trebui sa o verific? Mașina nu scoate fum absolut deloc. Doar la pornire când este rece afară scoate abur. 

 

 

On 12.12.2021 at 17:34, CezarC a scris:

O curiozitate

Cei care au facut testul dyno nu au reusit sa-ti spuna de unde vin pierderile de putere? Esti sigur ca a fost corect executat? Pentru ca cine face test dyno face si marire de putere (teoretic) si atunci face test cu masina si urmareste comportamentul turbinei, injectoare, etc....

Cei care au facut testul dyno s-au uitat le grafice și au spus ca nu își pot da seama care este cauza lipsei de putere. Totul pare sa fie normal

 

On 12.12.2021 at 17:34, CezarC a scris:

Nota

Am presupus ca toate operatiile descrise de tine ca schimbari / verificari au fost executate de mecanici care stiu ce fac inclusiv reconditionarea injectoarelor (care nu stiu sa se faca in Romania, cel putin acum 2-3 ani n-am reusit sa gasesc un atelier pentru asa ceva, lipsa fiind instructiunile pt verificarea injectoarelor) si montarea lor corespunzator, inclusiv schimbul de oringuri

Și eu știam inițial că injectoarele de pe BKP (03G130073S) nu se reconditionează. Ulterior, am luat legătura cu Total Diesel Service din București care au spus ca ei reconditionează și astfel de injectoare. Până acum nu se recondiționau deoarece nu exista un banc specializat pentru acestea(va rog sa ma contraziceți dacă greșesc). Atașez o poză cu valorile injectoarelor după recondiționare

IMG_20211206_185235_edit_318706150929493.jpg

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 21 ore, Tgx a scris:

269.000 km,

Off topic

Presupun ca la acesti km ai schimbat axul de la pompa de ulei. La mine la cca 180.000 km avea o uzura semnificativa. A trebuit sa cumpar o pompa deja reconditionata din cauza unor mecanici care spuneau ca stiu ce fac (pt montare ax au scos tot ansamblul pompei de pe motor si au dezaxat balansierii raportat la motor - se monteaza calat raportat la distributia motorului- altfel se scoate o singura siguranta si axul iese simplu). Dupa ceva timp am inteles de ce masina se transformase in scaun cu masaj (vibra tot motorul - chiar daca am schimbat toate bucsele de prindere ale motorului/ cutiei) si pt a castiga timp am luat un ansamblu reconditionat pe care l-au montat aceiasi mecanici dar dupa instructiunile de montaj ale reconditionatorului de la Tg Mures.

 

în urmă cu 21 ore, Tgx a scris:

Până acum nu se recondiționau deoarece nu exista un banc specializat pentru acestea

Corecta afirmatia.

 

în urmă cu 21 ore, Tgx a scris:

Atașez o poză cu valorile injectoarelor după recondiționare

Se vede ca si-au facut bine treaba.

 

Nu te mai intreb daca au schimbat oringurile. Nu aveau cum la asemenea valori ale injectoarelor.

în urmă cu 21 ore, Tgx a scris:

Cei care au facut testul dyno s-au uitat le grafice și au spus ca nu își pot da seama care este cauza lipsei de putere. Totul pare sa fie normal

Aici cred ca este de discutat dar nu mai conteaza.

 

Explicatii

Cand am facut stage 1 la bkp au fost in ”verificari” cu masina. Sa vada daca pot face ceva sau nu. Prima data nu au putut. Au spus clar ca masina are probleme cu injectorul 3 (corect - l-am schimbat) si cu turbina (corect - am reconditionat-o). Deci la a doua incercare, dupa stage 1, au vazut ca turbina avea o intarziere, masina avea lipsa cca 9 cp (de la 170 Cp la cca 161 CP - initial motorul era de 140 CP). Au luat legatura cu cel ce reconditionase turbina si au tras concluzia ca turbina nu era ”rodata”. Nu mai conteaza, dar iti explic cum a decurs la mine testul de putere si interpretarea acestuia.

 

O alta problema intampinata de mine. Am gasit furtunul de vacuum, care intra in egr, fisurat. L-am scurtat si l-am pus la loc. 

 

Daca masina nu-ti recunoaste problema, sigur este o problema fizica (de mecanica). Gen: furtune care nu etanseaza, axele cu came, etc.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tare asta ca turbina trebuie rodata, eu credeam ca doar o punem pe masina si tre sa faca presiunea ceruta de ecu...dar se pare ca nu e asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 21 ore, CezarC a scris:

Dacă masina nu-ti recunoaste problema, sigur este o problema fizica (de mecanica). Gen: furtune care nu etanseaza, axele cu came, etc.

 

 

 

Este posibil  ca uzura axei cu came să ducă doar la lipsă de putere și niște vibrații pe accelerare? Mașina pornește foarte ok, nu scoate fum, motorul se aude bine, rotund. Consumul este cam mare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Eroarea exista și înainte și după recondiționarea injectoarelor, tot pe cilindrul 2. Injectoarele nu au mai fost montate în aceeași cilindri după recondiționare. De aceea cred ca ar fi o problemă legată de uzură came/tacheti/supape pe cilindrul 2.

 

Menționez ca eroarea a dispărut după schimbarea ECU. Tind sa cred că a fost ștearsă când s a clonat ecu, ca să nu zic eu că s-a schimbat ecu degeaba. Va rog să mă corectați dacă greșesc. 

IMG_20211125_234925_edit_74138493057437.jpg

Modificat de Tgx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat și cablajul, cu unul nou, original, dar nimic. Am vorbit la servis, mi-au făcut și test de compresie, au spus ca e totul în regulă dar nu am fost de față și nh prea ii cred. 

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza folosirea nejustificata!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am golf-ul 4 1.9 TDI AXR din 2006 ..  De  cam aproape 4 ani si 30k Km injectorul de la cilindru 3 are corectie mare (initial  0.4-0.8  si daca  era lasa la relanti urca chiar la 1.5>2) ... la un moment dat chiar trepida masina.  I-am inlocuit garniturile de 2 ori  cam la 1 an si ceva si a mai mers  fara vibratii .  De 1 saptamana ... cate odata dimineata are pornirea greoaie si scoate mult fum dupa ce a pornit. ( injectorul are din nou valori mari)

 

Probabil de la injector ... ca alte errori nu are stocate.

 

Nu gasesc pe plan local un  injector cu codul meu fix la fel cu codul meu 038 130 073 AG    RB3  . Gasesc injectoare ce au alte coduri care culmea au functionat pe AXR. Intrebarea mea ... ce semnifica acele ultime 3 cifre/litere ... si daca pot monta doar un  injector diferit pe motorul meu  si ce implica asta.  

 

Legat de reconditionarea injectorului meu  ce parere aveti ? Daca da unde ?

 

  Atasat si print la valoarea injectoarelor

 

 

rb3.JPG

274785411_1050204035533825_7132457317571455864_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!