Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

La PD nu e nimic de scris,trebuie doar reglat la 180 grade. (Kit de oringuri si suruburi noi ,stranse la cuplu )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADEMulțumesc pentru răspuns, la injectorul care o sa il schimb da, oringuri și suruburi noi.Intrebam daca e recomandat sa le reglez la 180 si pe celelalte 3 la care nu o sa umblu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

47 minute în urmă, aysmen a scris:

e recomandat sa le reglez la 180 si pe celelalte 3

Da !!

 

Explicatii.

1. Piesa din capul injectoarelor se uzeaza in timp (analogie cu tachetii de la dacia - trebuiau reglati la un timp), deci trebuie compensat jocul, deci raspunsul este da.

2. Injectoarele au niste garnituri (oringuri) care imbatranesc din cauza timpului, temperaturii dar si a regimului de lucru. Deci iti recomand sa le schimbi....... (inclusiv la cele 3 injectoare daca nu cumva au fost schimbate cu putin timp in urma). Recomandare producatorului este ca de fiecare data cand umbli la un injector sa schimbi tot kitul de garnituri. Am auzit de situatii cand nu au fost gresate si au fost ciupite la montaj sau puse gresit .......

 

Alegerea iti apartine. Dar este un efort financiar prea mic in comparatie cu efectele obtinute daca sunt toate piesele puse corect ........

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și încă o precizare : nu pune alte oringuri decât Bosch, altfel ai surprize neplăcute... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua, m-a lăsat un injector Siemens la un motor 2.0 TDI BMN 170 cai, așadar am luat un injector Continental SH pe care înainte l am dus la verificat și mi a spus ca partea electrica e buna dar debit nu face suficient (a făcut 1.8 și trebuia sa facă 3) dar dacă și a le mele sunt la fel de obosite o sa meargă.Astazi s a montat injectorul(oringuri noi, suruburi noi, reglat la 180 grade si acesta și celelalte) și pare ca, la rece ma "zdruncina" , iar corecția pe injectorul 4 și cantitatea injectata e foarte mare.In sarcina când urca în ture nu are nici o pb, trage foarte bine;doar la ralanti și la rece merge neregulat, mers neregulat doar când corecția este mare și cantitatea injectata mare, când corecția este în jur de 1 este ok

Ce părere aveți?Sa caut alt injector..., nu?

Screenshot_20220916-222013_Gallery.jpg

Screenshot_20220916-222019_Gallery.jpg

Modificat de aysmen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate o rezolvi foarte greu fara injector/injectoare noi.

Cum sunt ale tale asa sunt cam toate din dezmebrari .

Am pus la un BMR peste 12 buc in 6 luni (fara rezultate bune)  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles, stiu ca e cel mai bine asa dar nou costa 3300 lei bucata

...ceea ce nu inteleg eu e ca unde am fost sa il probez au spus ca și recondiționeaza dar sa ma duc cu tot setul ca să le regleze debitele la fel;dacă îl recondiționez doar pe acesta nu stie ce debite au cele de pe masina si o sa meargă tot prost.

 

Modificat de aysmen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest caz este evidenta problema la injectorul respectiv.

 

Daca o sa faci multe incercari cu injectoare SH o sa ajungi aproape la costul unuia nou, pentru ca trebuie sa schimbi de fiecare data garnitura de la capacul culbutori, suruburi, O-ring-uri, manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai partea electrica bună pune duze noi: 8x4=3200 lei și ai toate injectoarele ca noi, oringuri noi șuruburi noi, verifica tacheti(numai tacheti Ina) și axa cu came la uzură, am avut vreo 4 cazuri la fel. 

Modificat de docalucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADEdacă mai merg asa cu ea asa ~ 100 km risc sa topesc un piston cum mi a spus cineva?

Modificat de aysmen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,nu se topeste nimic

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADEmulțumesc,  sa cumpăr 4 injectoare noi nu îmi permit.daca il cumpar doar pe cel "defect" crezi ca e ok?sincer nu inteleg de ce cei care reconditioneaza mi-au spus ca trebuie ca tot setul sa aibă același debit,  dacă nu, nu o sa meargă bine motorul și sa ma duc la ei cu tot setul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti pune doar unul nou ,dar e posibil ca valoarea mare sa se mute pe alt inj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"prezentarea și diagnosticarea sistemelor de injecție pompe duze",caută pe google și citește aici că nu pot sa pun pdf-ul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut si bine v-am gasit.

 

M-am lovit si eu de o problema dupa schimbarea axei cu came la un 2.0 BMM, echipat cu injectoare PD Bosch 038 130 073 BQ

 

Practic intr-o dimineata masina a inceput sa tremure, motorul sa nu mai mearga rotund, bataie, fum la greu, miros de combustibil nears, etc.

 

Dupa schimbare axa/tacheti, O-ringuri injectoare si reglajul acestora,  la pornire motorul a inceput sa bata (țăcănit).

 

Initial am suspectat o greseala la inlocuirea axei, insa am exclus-o repede dupa reverificarea distributiei prin aducerea motorului la TDC si reverificarea pozitiilor de blocare a arborelui si a axei si verificarea cu camera (cat s-a putut) a cilindrilor pentru a verifica de semne de lovituri, fiind un motor cu interferentă.

Am depistat cateva videoclipuri cu acelasi sunet de bataie care m-au indreptat spre injectoare.

Aici incepe distractia.

 

Am dat jos capacul, am desfacut rampele de culbutori, le-am verificat doapele din capete sa nu fi sarit vreunul, insa omisesem pozitia injectorului de pe cilindrul 3 care ramasese blocat atacat. (Pentru ca se rupsese siguranta care tinea ansamblul arc/tija, practic s-a rupt in 2 injectorul)

Am comandat alt injector (SH), l-am echipat frumos cu set O-ringuri, dupa ce l-am curatat temeinic+ surub nou reglaj.

la pornire insa problema nu a disparut si am efectuat cateva masuratori cu testerul. Nu am log, dar voi trece mai jos valorile.

Toate aceste masuratori au fost efectuate cu motorul “rece”, pornit, masurat, oprit, umblat la avans, pornit iar, etc.

intrucat nu am vrut sa risc nestiind sigur care e problema defapt.

 

In grupul 13 la cilindrul 3 am valoarea de +2.99 (1=-0.85, 2=-3.01 ca sa compenseze 3, 4= 0.8)

in grupul 18 la cilindrul 3 am valoarea 16 (celelalte 0)

in grupul 23 la cilindrul 3 am 0 (1= -46. 2= -22. 4= -19).

 Am masurat rezistenta pe fiecare injector pentru a vedea daca exista vreo diferenta, insa toate se incadreaza in plaja 0.4- 0.6 OHM


Azi pe timp de zi voi incerca sa reverific cablajul injectoarelor ca sa ma asigur ca nu am o problema acolo, urmand sa schimb pozitia injectorului de pe cilindrul 3 pe 4, sa ii refac reglajul si sa vad daca se muta valorile mirifice, urmand sa revin aici cu ce am descoperit. (Daca rezolv, macar poate va fi cuiva de folos toata aceasta poveste ca sa nu se chinuie si ei ca mine)

Rugamintea mea catre voi este sa ma ajutati daca mai aveti si alte idei despre ce as putea verifica, cat si daca imi poate explica cineva ce inseamna mai exact acea valoare 16 din grupul 18, care este descrisa sumar ca” BIP iesit din gama” si daca cumva aceasta ar putea insemna un reglaj incorect al injectorului.

mentionez ca toate injectoarele au fost reglate la 225 grade, nu 180.

 

Sper sa nu va fi plictisit prea mult si va multumesc anticipat pentru ajutor!

Modificat de dellirium
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, reglează-le la 180 de grade și verifica presiunea de ulei in motor! 

Ce tacheti ai pus?, se lucrează numai cu Kolbenschmidt sau Ina., Erau încărcați cu ulei când ia-i cumpărat? 

Modificat de docalucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Care sunt valorile corecte pentru distributie (avans, motorina..) pentru 2.0 tdi bkp? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună seara
Va rog, ma poate ajuta cineva cu o informație? Orice sfat este binevenit 
 Menționez ca aceasta manifestare apare după ce apa trece de 70°
Am un passat b6 2.0 bkp 140cp, 2006, pățesc sa mi se tai alimentarea dintr-o data și dubios este ca nu da nicio eroare, mecanicul a stat 20 de minute sa o repornească, țin sa menționez ca am schimbat doua injectoare ele sunt în parametri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După ce se opreşte există motorină în filtru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, lupo_bv a scris:

După ce se opreşte există motorină în filtru?

Mecanicul s a uitat și a zis ca nu  era motorina în filtru după ce  s a oprit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Las-o pornită cu manometrul de presiune carburant cuplat la tandem(este procedura explicata mai înainte) și dacă scade presiunea e pompa din rezervor sau dacă crește sunt oringurile de la injectoare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se dezamorseaza instalaţia de alimentare. Cauze posibile, cele enumerate de colegul mai sus: pompa tandem, oringuri injectoare, pompa combustibil.

Procedura de verificare pompa tandem şi oringuri

https://vwforum.ro/topic/127226-diytestare-pompa-tandem/#comment-2799134

La pompa de combustibil se poate verifica electric

bkp pompa.pdf

Şi mai verifici debitul şi presiunea după ce se încălzeşte, trebuie să facă vreo 3,5 bari minim (nu sunt sigur de informaţia asta dar parcă aşa îmi amintesc

 

PS Nu mai da quote postării anterioare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!