Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Si corectia mare a ramas pe acelasi cilindru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am și eu erorile astea pe un bkp. Eroare pe cil 2 apare doar împreuna cu cea de over Boost și asta doar când ii dau in tr 3 și 4 peste 3300-3500 ture când bag talpa brusc.  In rest nu ia erori. Injectoarele aunfost schimbate pe procedura la reprezentanta prin 2013 parca. Posibil sa fie injectorul sau eroare e legată de turbina? Eroare pe cil. 2 o ia cu 30 sec înainte. O părere ca rog. 

75784024-4C27-4B78-B959-1B4E5712F821.jpeg

6D0A0ED0-8B6B-4394-8020-0D1D32D30E72.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au legatura, pentru presiune mare poate fi geometrie murdara sau valva, pentru injector poate fi cablaj sau chiar injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Merci! Și de ce ia eroare pe injector numai când o ia și pe turbina? Dacă merg normal, nu sportiv, nu ia eroare pe turbina și nici pe injector. 

Modificat de janjean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e doar o coincidenta.

 

Am tot BKP, si cand aveam overboost aveam si acele erori pe injectoare P1263 si P1264. (parca am postat poza mai in urma pe topic).

 

Am reparat turbina, nu mai am overboost, dar nici n-am mai scanat de erori sa vad daca mai apar cele de pe injectoare.

 

Cred ca erorile pe injectoare sunt tot acolo, nu cred ca au treaba cu overboost-ul.

 

Cred ca este de la cablaj, caci am erorile acelea de mult timp si masina merge normal (pana acum ...)

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
MihaiConvers

Salutare. Am un passat B6 cod motor BMP. Vin si eu cu o intrebare. Poate cineva a mai intampinat aceasta problema!!! Pe tester imi arata valoarea + 2.99 la injectorul 4. Initial am zis ca e injectorul...am luat altul de la dezmembrari...si tot la fel arata...apoi am luat inca unul si aceeasi valoare. Am schimbat injectorul 3 cu injectorul 4 si valoarea a ramas mare tot pe inj 4 desi erau schimbate intre ele . Am verificat cu mecanicul axa cu came si culbutorii si sunt in regula plus am schimbat oringurile la toate injectoarele. Intrebarea este: are cnv idee de la ce am valoarea de 2.99 la injectorul 4? 

Modificat de MihaiConvers
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Test de compresie .(trebuia facut prima data)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MihaiConvers

Am facut si testul de compresie...au zis ca este ok..motorul are compresie.

 

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza folosirea nejustificata!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai fa unul ,in alta parte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina cum merge? înafara de acele masuratori, motorul functioneaza bine? consumul este in parametrii? Daca da, poate are o problema senzorul de citire (/senzorii folositi la citire) sau tot ceva prin zona electronica (inclusiv calculatorul). Prin testul de compresie se verifica inclusiv supapele de admisie/evacuare daca sunt etanse deci nu prea vad ce-ar putea avea motorul, asta daca nu a intervenit cineva la el si atunci logica nu-si poate gasi sens.  

Cati km are masina? Vad ca este din 2007.

 

Sau cum a spus si @EEXCALADE refa testul de compresie dar schimba si mecanicul. Posibil sa fie de la mecanic (!!) si atunci refa toate verificarile (exceptie injectoarele). 

In mod normal, daca ai compresie buna si oringurile sunt puse corect, nu intra motorina in cilindru. Acest lucru poate fi si ca urmare a infundarii traseului motorinei (dupa senzor). Din cate cunosc, masina nu stie cata motorina ajunge in cilindru dar stie motorina care intra pe traseu si care iese (retur -). Daca nu intra multa (cf specificatii) returul este mare, de unde si citirea ta. 

 

Presupunand ca totul este ok, iti recomand o curatare injectoare, din traseul ce duce din filtrul de motorina spre motor (tur/retur). Am avut o problema asemanatoare, dar masina era ok. Aveam valori de cca +2-2,5 pe un cilindru (nr 3). Dupa aceasta operatie a scazut in jur de +1. Cauta pe acest forum sau pe net cum se face. Nu scoti decat furtunul de tur/retur din filtrul de motorina pe care la bagi in recipientul metalic de la aditivul curatator si daca respecti indicatiile de pe net, se vor desfunda injectoarele dar si traseul acestora. 

 

Mult succes in rezolvare.

Modificat de CezarC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CezarC: Un injector care are o valoare cu + indica ca el nu inchide/controleaza cantitatea de motorina.

Eu inclin sa cred ca la colegul cu problema,cel mai probabil este instalatia injectoarelor sau ECU motor. Instalatia poate fi rupta pe sub filtrul de aer,unde se rup toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/9/2021 at 10:21 PM, CezarC said:

Masina cum merge? înafara de acele masuratori, motorul functioneaza bine? consumul este in parametrii? Daca da, poate are o problema senzorul de citire (/senzorii folositi la citire) sau tot ceva prin zona electronica (inclusiv calculatorul). Prin testul de compresie se verifica inclusiv supapele de admisie/evacuare daca sunt etanse deci nu prea vad ce-ar putea avea motorul, asta daca nu a intervenit cineva la el si atunci logica nu-si poate gasi sens.  

Cati km are masina? Vad ca este din 2007.

 

Sau cum a spus si @EEXCALADE refa testul de compresie dar schimba si mecanicul. Posibil sa fie de la mecanic (!!) si atunci refa toate verificarile (exceptie injectoarele). 

In mod normal, daca ai compresie buna si oringurile sunt puse corect, nu intra motorina in cilindru. Acest lucru poate fi si ca urmare a infundarii traseului motorinei (dupa senzor). Din cate cunosc, masina nu stie cata motorina ajunge in cilindru dar stie motorina care intra pe traseu si care iese (retur -). Daca nu intra multa (cf specificatii) returul este mare, de unde si citirea ta. 

 

Presupunand ca totul este ok, iti recomand o curatare injectoare, din traseul ce duce din filtrul de motorina spre motor (tur/retur). Am avut o problema asemanatoare, dar masina era ok. Aveam valori de cca +2-2,5 pe un cilindru (nr 3). Dupa aceasta operatie a scazut in jur de +1. Cauta pe acest forum sau pe net cum se face. Nu scoti decat furtunul de tur/retur din filtrul de motorina pe care la bagi in recipientul metalic de la aditivul curatator si daca respecti indicatiile de pe net, se vor desfunda injectoarele dar si traseul acestora. 

 

Mult succes in rezolvare.

Masina merge bine... intr.un timp intrase in modul avarie se accelera ff greu abia prindeam 110 km/h. Am dus.o la service..si mi.au shimbat filtrul de motorina si oringurile pe inj 1 si 4 ca ele aveau valori anormale si masina si.a revenit...merge normal. Apoi ulterior am schimbat eu injectoarele intre ele....am fct schimbul de ulei..au fost verificati tachetii si axa cu came...am schimbat toate oringurile, si am verificat compresia...dupa toate astea valoarea este inca mare pe cilindrul 4...(2.99). Masina are 375000 km si momentan merge ok...doar tremura putin ( are un balans la pornire)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Mr.Cappuccino

Bună ziua,dețin un passat 2.0 tdi 170 cp cod motor BMR si ma confrunt cu o problema de vreo 6 luni,masina nu mai trage,pentru acei 170 de cai pe care ii avea trebuia sa rupă asfaltul...dar acum cred ca au mai ramas maxim 120..in bord am un consum mărit, am fost la un service al carui mecanic mi a zis ca ar trebuisa schimb toate injectoarele..detin interfata vagcom,ma puteti ajuta daca stiti cum pot afla daca este din cauza injectoarelor...masina porneste la prima cheie,motorul nu face zgomot.Injectoarele sunt Continental 

Modificat de Mr.Cappuccino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In teorie, daca sunt toate foarte uzate, vcds nu te va ajuta sa identifici acest lucru. Trebuie demontate si testate pe banc. Poti posta sa vedem ce valori ai in blocurile 013 si 023

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mr.Cappuccino

Screenshot_20210719-203704_Gallery.jpg

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza folosirea nejustificata!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/18/2021 at 9:14 AM, F l o r i n said:

Trebuie demontate si testate pe banc.

incearca asta, deoarece din valorile existente in blocurile de masura, nu se releva nimic concludent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mr.Cappuccino

Am fost la un mecanic si am mers cu masina in proba cu vcds ul,in sarcină cică nu primește destul combustibil iar domnul de la service a zis sa mi caut 4 injectoare sh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este foarte probabil. Totusi, cele sh cum o sa identifice daca sunt ok ? dupa ce le monteaza.....?

Este firma la Buzau care le reconditioneaza pe ale tale, parca au topic cu anunt si la noi pe forum, recomand sa iei legatura cu ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mr.Cappuccino

Da...doar dupa ce le montează 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

Am si eu un passat 3C2 2.0tdi, bmp, 2007.

Numai probleme am cu el, a stat mai mult prin reparatii.

Acum am doua probleme.

 

1.Ultima data am sesizat ca aveam pe el injectoare care nu erau pentru codul meu de motor 038130073 F si marcajul "J". Banuiala mea este ca acum cativa ani cand am dus-o la un mecanic, acesta mi-a schimbat din "greseala" injectoarele si am mers cativa ani cu ele asa. Motorul era mai zgomotos.

Acum am cumparat 6 injectoare cu codul 038130073Q marcaj CU, le-am trimis la verificat si reconditionat la Diesel Service Bosanci Suceava:  3 mergeau asa cum erau, 1 reconditionat complet si 2 aruncate.  Le-am schimbat in service, motorul suna bine, dar am un consum cu 50% mai mare. Inainte consumam 5,5-6% acum peste 9%.

Inainte aveam la relanti 0,2-0,3 l/h acum am 0,7 - 0,8 l/h.

Am dus-o din nou in service, am luat-o tot la fel.  Scanata cu VCDS injectoarele au valori apropiate de 0, doar injectorul 4 ajunge la 0,27.

Am inteles de la service, ca acest tip de injectoare doar se monteaza si nu se scriu in ECU.

2. De vreo 1 an mi-a aparut in bord un martor aprins. La scanarea cu VCDS imi apare probleme la sanzorul G450, l-am schimbat de 2 ori pana acum, ultima data cu Senzor presiune gaze evacuare VW PASSAT (3C2) 2.0 TDI diesel 140 cai METZGER 0906214, adaptare facuta, fara niciun rezultat.

Aveti o sugestie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform ETKA, pentru BMP se pot instala:

- 038130073BK - pompa/injector BMP, cod eliminat la 01/04/2008 si inlocuit cu 

- 038130073BQ  - pompa/injector BMP

sau cu piesa veche la schimb

- 038130079LX - pompa/injector BMP, cod eliminat la 01/08/2006 si inlocuit cu

- 038130080AX - pompa/injector BMP

 

Codul pe care l-ai pus mai sus, 038130073Q are urmatorul istoric:

- 038130073Q - pompa/injector, eliminata la 01/06/2001 si inlocuita cu

- 038130073AN - pompa/injector, eliminata la 01/09/2002 cu avertismentul a nu se mai folosi, poate fi inlocuita cu

- 038130073BA - pompa/injector pentru AVF, AWX

 

In concluzie, mai verifica inca o data ce injectoare ai montat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, cand am tastat am sarit o litera injectoarele sunt 038130073BQ, cu marcajul CU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- injectoarele nu se reconditioneza,codul injectoarelelor e dictat de seria VIN

-consumul la relanti,la cald,fara consumatori trebuie sa fie 0.5-0.6 L/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luckyluck1234

va salut ,am o problema mare cu un passat b6 bmp ... s a oprit in mers , a pornit greu si a inceput sa scoata fum alb de motorina ...

Pe nici un tester nu am reusit sa mai vad injectoarele (valorile) nici p VCDS nici AUTEL , am probat cablajul de la injectoare pana la ECU, am verificat distributia ,dar degeaba. Valorile injectoarelor raman 0 . Inainte de incident valorile variau intre -0.2 si +0,5 . de asemenea mentionez ca acum masina porneste f greu cam in 5 secunde , sta mai accelerata la relanti si scoate fum alb cu miros pregnant de motorina. 

 

V ati mai lovit de o problema asemanatoare ?

 

Atasez foto diagnoza valori in timp real 

 

 

 

 

WhatsApp Image 2021-08-27 at 12.25.41.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!