Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

27 minutes ago, bigwolf said:

Ok. Mecanicul mi-a spus ca nu este important codul injectorului ci un marcaj de pe injector ...

Acum e clar ,schimba urgent mecanicul 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci gata. Mergi la un service serios, macar la unii care reconditioneaza injectoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe aici nu prea sunt cei care reconditioneaza injectoare, este un orasel mic.

 

Am vazut ca sunt injectoare care au  codul 038130073BQ cu marcaj CU si altele cu marcaj CS. Imi puteti spune care este deosebirea dintre ele sau macar un link cu acest gen de informatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu o parere la erorile postate pe pagina anterioara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema la injector/cablaj/supape/cilindrul  2 (necesita investigatii)

P0234 Turbina necesita curatare/inlocuire/reconditionare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci Endor Diesel din Buzau, erau mai rasariti pe recondiționare injectoare. 

Vezi si pentru turbo unde il dai pentru diagnostic, verificare, curatare, reparare, echilibrat și reglat pe banc. Avd Turbo sau Robnec ambele din București. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi. Cum pot verifica daca injectoarele au fost schimbate cu continental, si daca se mai pot schimba gratis? Este un link postat, dar nu mai merge.

Nu am mecanic bun si nu as umbla la ele cat timp nu am probleme, am auzit multe probleme aparute dupa ce s a umblat pe acolo, se pare ca nu oricine stie sa le regleze..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, Adriannnnn a scris:

Mersi. Cum pot verifica daca injectoarele au fost schimbate cu continental, si daca se mai pot schimba gratis?

Din cate cunosc, numai daca scoti capacul de sus. Fara sa demontezi nimic. Pur si simplu te uiti. Daca masina este din 2008 mai mult ca sigur ca sunt schimbate. Vezi in cartea de service a masinii. Personal, am gasit acolo informatii referitoare la schimbul a trei din 4 injectoare. Ultimul l-am schimbat anul trecut pentru ca avea valoare mare. Peste +2 . Am aflat cand am fost sa-mi fac stage 1 (simteam ca masina nu trage la urcarea in rampa) si acolo baietii mi-au gasit injectorul in cauza (nr 3) si turbina. N-au facut stage 1 pt ca masina nu era ok, dar am primit aceste recomandari. Schimb injector si reconditionat turbina. Am facut si dupa aceea masina parca era super puternica.

Valorile injectoarelor acum sunt intre -0,5 si + 0,6 (ca medie).

 

 

Nu se mai pot schimba gratis azi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

la multi ani!!!!

 

intru in sens giratoriu bag  a 2  a si motorul moare,am incercat sa repornesc,pornea si murea motorul,am chemat platforma.Am dus masina la mecanic care a gasit apa in motorina,am schimbat pompa si curatat rezervorul,toate bune si frumoase,dupa 80 de km a facut la fel la relantiu era ok cand aceleram tremura,am chemat platforma,acum mecanicul a schimbat pompa tandem,dupa 30 km iar sa oprit ,m-am oprit si am acelerato de cateva ori si a pornit pana acasa 3km nu a mai facut figuri.

de cand am masina de 8 ani am eroarea asta care apare doar cand este frig afara(pe ic nu se aprinde nici un martor cand fac scan pe masina nu am nici o eroare inafara de asta ...nu stiu daca este coincidenta sau nu tot timpul a murit cand am intrat iesit din sens giratoriu in a 2 a.

 

Saturday,26,December,2020,10:43:00:30570
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)

                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-018-BKP.clb
Control Module Part Number: 03G 906 018 CD    HW: 03G 906 018 CD
  Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.5 G    9627
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 66565 257 00032
                      VCID: 69DFCDE6400E885623D-803C
2 Faults Found:

17675 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242) 
            P1267 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 209
                    Mileage: 239577 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2010.14.31
                    Time: 14:11:04

             Freeze Frame:
                    RPM: 1536 /min
                    Text:     80    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 82.7 %
                    Text:  4.750    uF            
                    Text: 12.00    mJ             
                    Text:      8    mJ            
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000

17672 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241) 
            P1264 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 209
                    Mileage: 239577 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2010.14.31
                    Time: 14:11:04

             Freeze Frame:
                    RPM: 1568 /min
                    Text:     72    Nm            
                    Speed: 32.0 km/h
                    Load: 81.6 %
                    Text:  4.750    uF            
                    Text: 13.75    mJ             
                    Text:      9    mJ            
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000


Readiness: N/A
 

ce ma sfatuiti?  

press.png

inj.png

Modificat de geoland87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda,crezi ca sunt înfundate? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa caut tot cu 03g130073sx?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....sx sunt injectoare cu piesa veche la schimb.

Vezi dupa seria vin care e codul actual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa trec pe la vw sau să sun. Pe scan nu am eroare

:(

Modificat de geoland87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 6 ore, geoland87 a scris:

Sa caut tot cu 03g130073sx?

 

Ultimul cod pentru injectoare la BKP este 000130073SX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu valorează mașina cât costa 4 injectoare,inițial schimb cablul 03G971033 M și după vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

în urmă cu 11 ore, Dolfin a scris:

Sa caut tot cu 03g130073sx?

Din google reiese ca acest cod este pt SIEMENS. Uite aici

Oricum stiu ca acestea nu mai exista. Continental poate.

12 minute în urmă, geoland87 a scris:

Nu valorează mașina cât costa 4 injectoare

 

Daca vrei sa cumperi noi si nu de la porche poate ca nu este chiar asa. Dar, da sunt scumpe.

Iti recomand sa cauti pe cineva care reconditioneaza. Este estimativ pe undeva la 500 lei / buc reconditionarea pentru unele motoare PD dar nu pt BKP. Trebuie sa cauti. 

Si daca reusesti, poate postezi si aici.

Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, geoland87 a scris:

Nu valorează mașina cât costa 4 injectoare,inițial schimb cablul 03G971033 M și după vedem.

 

03G971033M la dealerii Porsche costa ~500-570Lei (cu discount de 30% daca se incadreaza piesa respectiva, daca nu sigur 20% pentru masini mai vechi de 4 ani)

000130073SX este aproximativ 2.300-2.600Lei (cu discount de 30% daca se incadreaza piesa respectiva, daca nu sigur 20% pentru masini mai vechi de 4 ani)

 

Preturile sunt mai bune ca la AutoKarma sau ePiesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am luat cablu pe cutie scrie codul 03g971033m dar pe cablu scrie 03g971826a :) ciudat.

1609329761754559536883575540719.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acela este doar codul pentru parte superioara canal cablu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok ms,vă anunț dacă mai face figuri,la mulți ani!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mulți ani!!! Azi am schimbat cablul,cele 2 erorile nu mai apar.va anunț dacă mai face figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@geoland87. Inteleg ca ai cod motor BKP. Ai cumparat acest cablaj pt injectoare, din cauza unor coduri de eroare.

Doua intrebari:

1. cati km are masina ? vad ca este din 2005, dar ma intereseaza si km estimativ.

2. Ce pret a avut acest cablaj?

 

Am acelasi cod de motor si vreau sa schimb set-urile de oringuri la injectoare si daca tot umblu la ele sa schimb si acest cablaj. Masina are in jur de 180.000 km si de cand am pus benzina in motorina, am probleme cu injectoarele. Trepideaza (tremura) atunci cand accelerez. Nu am coduri de eroare pe motor, dar nu stiu sa fac log in mers. Cred ca daca stiam sa fac log in mers, imi dadeam seama daca injectoarele au oringurile defecte. Oricum sunt schimbate de pe la cca 80.000 km (3 buc) si ultimul acum un an circa. 

 

Multumesc,

 

Cezar

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au apărut erorile,am 240km, l-am cumpărat online 90€ nou oem.

Modificat de geoland87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!